Bzdura.
Modernizacja LK 351 rozpoczyna się od odcinków Poznań POD - Rokietnica oraz Rokietnica - Wronki - na te dwa odcinki rozstrzygnięto przetarg i PLK wkrótce będzie podpisywać umowy z wykonawcami. Przewidywany termin rozpoczęcia prac to początek października.
Na odcinek Choszczno - Stargard dopiero rozpisano przetarg na zasadnicze prace. Jeśli nie będzie odwołań, to prace na tym odcinku mają się rozpocząć w drugiej połowie lutego 2019 roku.
_________________ 01.12.2008 - początek końca przewozów dalekobieżnych w Polsce - przejęcie pospiesznych przez IC.
Legenda głosi, że z powodu remontu LK351, część pociągów poleci nadodrzanką na Rzepin, jednak część w Kostrzynie odbije na Gorzów. Wiem tylko że część będzie przez Krzyż jechała, a inna część przez Zbąszynek. Mowa o sześciu pociągach które zahaczą o Gorzów. Kociewie, Osterwa, Warta, Gałczyński(?) oraz dwa pociągi z nieznaną nazwą . Zgodnie z plotkami jak Uznam zostaje bez zmian, to w takim razie również jest jeszcze grupa wagonów do Uznam, jednak były mocne ploty o nocnym pociągu do Krakowa, co daje nam sześć składów. Wie może ktoś coś więcej na ten temat?
Wie ktoś co z TLK Magnolią Szczecin - Katowice, IC Barbakanem Szczecin - Kraków, IC Szczecin - Kraków Wawelem?
Kociewie ma startować z Gorzowa na Krzyż.Warta,Gałczyński i Osterwa przez Zbąszynek.A jak pozostanie Uznam to pewnie i on(poprawiła się wyraźnie frekwencja z części gorzowskiej)
Co do składów z Szczecina to tylko na Rzepin(ewentualnie później na Zbąszynek) bo przez Gorzów co prawda jest możliwość przejazdu przez Gorzów peronem 4 na Zbąszynek-ale ze względu na ograniczenia podróż będzie dłuższa.Do końca roku przedłuży się remont estakady i przejazd przez Gorzów dalej na Krzyż będzie dalej niemożliwy.Kociewie dalej z kom.zastępczą do Strzelec.
Skąd oni nabiorą loków spalinowych do obsługi 2 tras? A w razie awarii kom.zastępcza do/z Zbąszynka.Jechałem tą trasą już kiedyś zastępczym autobusem.Podróż trwała prawie dwukrotnie dłużej niż pociągiem.
O ja pierdzielę Osterwa jedzie do Przemyśla nie wiedziałem ale mam nadzieję że przez Kraków, a co z dwóch pociągów nieznanych z Gorzowa i jaka trasa będzie ? Bo już wiemy Osterwa do Przemyśla, Kociewie do Gdyni, Warta i Gałczyński do Warszawy.
A Magnolia nadal jedzie że Szczecina do Katowic ale nie wiem jakie pociąg będzie IC czy TLK...
O tych dwoch nieznanych z Gorzowa niestety nic nie wiem, wiem tylko o tych plotach ze mialo cos jechac Z strony kostrzyna, poczym sie pojawily ploty ze poprostu mialy na tej lacznicy z nadodrzanka jechac, jednak omijajac kostrzyn.
Kolejne przecieki na temat nowego RJ dla linii 202:
-TLK USTRONIE Kołobrzeg-Przemyśl Główny.
-IC SWAROŻYC Katowice-Kołobrzeg.
-TLK DELFIN Łódź Fabryczna-Łeba (w wakacje i w długi weekend majowy).
-IC RYBAK Białystok-Szczecin Główny.
-TLK POBRZEŻE Wrocław Główny-Kołobrzeg (przez Gdynię, Słupsk).
-IC GRYF Olsztyn Główny-Szczecin Główny.
-EIP 8300 Kołobrzeg-Kraków Główny.
-EIP 3850 Kraków Główny-Kołobrzeg
-EIP 1800 Warszawa Zachodnia-Kołobrzeg.
-EIP 3802 Kraków Główny-Kołobrzeg.
-EIP 3802 Kołobrzeg-Kraków Główny.
TLK "Ustronie" jakby się potwierdziły te przecieki, to dobrze, bo przecież już kilka razy się mówiło, że ma on kursować na ED160, i tylko w relacji Gdynia-Kraków.
Natomiast TLK "Pobrzeże" z Wrocławia, to pytanie czy coś w zamian dadzą z Warszawy, czy Mazowsze straci fajne, tanie połączenie z Trójmiastem i całym WYbrzeżem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum