Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
    
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   M.INFOKOLEJ.PL   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 28, 29, 30 ... 46, 47, 48  Następny
Rozkład jazdy 2018/2019
Autor Wiadomość

zw1 Płeć:Kobieta
Użytkownik


Dołączyła: 15 Lut 2017
Skąd: Ziemie Pozyskane

PostWysłany: 24-09-2018, 20:20    Odpowiedz z cytatem

Kochanowski z Kołobrzegu (z bardzo przyzwoitą frekwencją przez cały rok, świetna godzina odjazdu) leci na rzecz Moniuszki(nowa nazwa Zamoyski z mizerną frekwencją przez właściwie całe wakacje) - kolej dla pasażera
Ustronie (start bardzo wcześnie 17:43 jest to ostatni pociąg w kierunku Koszalina,Słupska i Trójmiasta) od nowego rozkładu omija Warszawę przez co Pomorze Środkowe traci jedyny nocny pociąg ze stolicą - kolej dla pasażera
Szkuner z Kołobrzegu startuje o 5.00 - dla kogo taka pora odjazdu bo chyba nie dla pasażerów

PKP Intercity S.A. proszę o komentarz
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Mawel Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 26 Maj 2018
Skąd: Szczecin, Chociwel

PostWysłany: 25-09-2018, 08:49    Odpowiedz z cytatem

Na obecną chwilę pociąg RYBAK kursuje z kategorią TLK. Kategoria ta może ulec zmianie w przyszłym roku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

calsberg Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 08 Lis 2010

PostWysłany: 25-09-2018, 13:51    Odpowiedz z cytatem

Wielkopolanin napisał/a:
Kto wymyśla postoje w PKP IC? W Pleszewie zatrzymuje się IC "Przemyślanin", a na stacjach Jarocin i Kępno już nie. Tak samo TLK "Rozewie" ma postój w Oleśnicy Rataja a w Jarocinie już nie. Często jeżdżę tymi pociągami i nie rozumiem, że nie ma postoju w Jarocinie gdzie wsiadało/wysiadało więcej podróżnych niż w Oleśnicy Rataje. Oczywiście nie mam nic do postoju w Oleśnicy Rataje ale nie rozumiem polityki PKP IC.


Być może zostanie to zmienione....?
Generalnie absurd, goni absurd....kiedyś wróci normalność? amatorka coraz większa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Prometeo Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 30 Lis 2016

PostWysłany: 25-09-2018, 14:17    Odpowiedz z cytatem

K_65 napisał/a:
/..../ jako uzupełnienie porannego bezpośredniego połączenia TLK Górnik o 4:05, który choć bezpośredni kursuje bardzo wczesną porą.


W kontekście połączeń ekonomicznych ze Ślaska do Warszawy - jeśli Górnik i Hańcza kursują w godz.3 i 4 właściwie w nocy, później premium i expres, to jedyne IC Polesie pojedzie na dwóch Dartach?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sebek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2005
Skąd: Bytom/okolice

PostWysłany: 25-09-2018, 15:07    Odpowiedz z cytatem

Fajnie, że trasa Górnika przez Bytom, Tarnowskie Góry. Myślę, że mimo kiepskich godzin odjazdu, znajdą się chętni na ten pociąg, pierwszy od lat z w/w miejscowości do stolicy.
Również nowa trasa "Hutnika" przywraca dla Bytomia i Tarn. Gór, całoroczne połączenie z Trójmiastem.

Szkoda, że brak połączeń Bytomia z Wrocławiem, ale jak się patrzy na rozkład Katowice - Wrocław, to tam też coraz mniej składów, coraz dłuższe przerwy, np. popołudniowa od 14.59 - 18.12 brak pociągu z Katowic.

_________________
na forum od 2005 roku:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Hugo Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Sty 2010
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: 25-09-2018, 17:12    Odpowiedz z cytatem

Zmiany w Małopolsce
Regio "Jaworzyna" Spółki Polregio Relacji: Kraków Główny - Krynica Zdrój planowy odjazd 5.42 od nowego rozkładu jazdy kursuje codziennie a nie jak dotąd w weekendy oraz w wakacje co za tym idzie wylatuje regio "Jaskółka" do Piwnicznej kursująca w dni robocze
Koleje Małopolskie przejmują tą nazwe dla swojego nowego pociągu ("Jaskółka")
relacji Kraków Główny - Nowy Sącz pl odjazd 8.02 pociąg przyspieszony na całej trasie kursuje w dni robocze a w weekendy, ferie i wakacje pojedzie "Dolina Popradu " aż do Krynicy Zdrój przez Rytro Piwniczną, Muszynę
Zmienia się także godzina odjazdu z Krynicy Zdrój "Jaworzyna" Polregio powróci do Krakowa już o godzinie 13.49
Dolina Popradu odjedzie z Krynicy kilka minut po godzinie 17
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 26-09-2018, 08:21    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
W kontekście połączeń ekonomicznych ze Ślaska do Warszawy - jeśli Górnik i Hańcza kursują w godz.3 i 4 właściwie w nocy, później premium i expres, to jedyne IC Polesie pojedzie na dwóch Dartach?

Z tym, że spora część pasażerów chce dotrzeć do stolicy rano. Nie spodziewam się więc słabego zainteresowania, szczególnie Hańczą. Godzina 10 natomiast i okolice to typowa godzina biznesowa, stąd nic dziwnego, że w tych godzinach do stolicy są kierowane składy premium. Trochę szkoda tej Hańczy, że nie będzie jeździć już z Krakowa. Chopin jest bardzo często opóźniony, podaż miejsc też jest słaba.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jajo31 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Sie 2012
Skąd: Gorzów

PostWysłany: 26-09-2018, 08:49    Odpowiedz z cytatem

Na jednym z wrocławskich portali przeczytałem że pochwalono się większą ilością połączeń Wrocławia z Gdynią.Ten nowy pociąg to TLK Pobrzeże przez Warszawę w czasie przejazdu 8:33.
No jest czym się chwalić...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Atoman Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 28 Sie 2016

PostWysłany: 26-09-2018, 10:19    Odpowiedz z cytatem

Pewnie źródłem jest Gazeta Wrocławska, w której zazwyczaj piszą bzdury i nie tylko na tematy kolejowe. Nowy rozkład dla Wrocławia jest kiepski. Poza Metropolem, który wynika tylko z dobrej woli ÖBB nie ma podstaw do tego, aby o jakimś rozwoju w ogóle mówić. To co woziło powietrze, dalej będzie je wozić, a to co było dobre to częściowo wywalono i "ulepszono" m.in. tym idiotycznym Pobrzeżem. Największym hitem rozkładu jest jednak EIC Ślęża jadąca po CMK zaledwie 10 minut krócej niż kilka godzin później IC Nałkowska. Naiwnych szukają?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jajo31 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Sie 2012
Skąd: Gorzów

PostWysłany: 26-09-2018, 10:33    Odpowiedz z cytatem

No Gazeta Wrocławska.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bartek1981 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 12 Wrz 2010
Skąd: Koszalin

PostWysłany: 26-09-2018, 11:12    Odpowiedz z cytatem

I po co komu pociąg Wrocław - Kołobrzeg przez Łódź i Warszawę. Po co tak beznadziejnie wytrasowywać pociągi...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Atoman Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 28 Sie 2016

PostWysłany: 26-09-2018, 11:48    Odpowiedz z cytatem

TLK Pobrzeże robi za IC Konopnicka na odcinku Wrocław - Warszawa i tegoroczne TLK Pobrzeże na odcinku Warszawa - Kołobrzeg. Dla Wrocławia to więc żaden plus, wręcz utrudnienie.Taki pociąg może łatwo złapać opóźnienie. Było dobrze, to musieli rozwalić... A IC Ślęża z Zielonej Góry nie mogli po prostu dać, zostawiając bez zmian Konopnicką...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

K_65 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Lut 2016
Skąd: Wrocław/Warszawa

PostWysłany: 26-09-2018, 12:17    Odpowiedz z cytatem

jajo31 napisał/a:
Na jednym z wrocławskich portali przeczytałem że pochwalono się większą ilością połączeń Wrocławia z Gdynią.Ten nowy pociąg to TLK Pobrzeże przez Warszawę w czasie przejazdu 8:33.
No jest czym się chwalić...


Nooo…nie tylko Exclamation Wzrośnie też ilość bezpośrednich połączeń do stolYcy przez DęblYn. Hitem będą aż 3 nowe połączenia Bolko, Sztygar & Morcinek relacji Wrocław – Warszawa Zachodnia przez Katowice Kielce Radom DęblYn. Mr. Green

Tyle co do żartów, ale komuś najwyraźniej w centrali PIC-u coraz bardziej się nudzi. Od 1999 roku trwał kabaret pt. "IC Wrocław – Warszawa przez Poznań" - z tym, że w tamtym przypadku chociaż dotyczyło to segmentu czysto komercyjnego oraz miało to uzasadnienie czasowe i ekonomiczne (Poznań był i jest znacznie zamożniejszym miastem od Łodzi dla segmentu kwalifikowanego), a w tym wypadku nie bardzo wiem czemu tworzenie relacji warszawsko- wrocławskiej typu Tour de Pologne ma służyć. Modernizacyjna blokada Lublina oraz pomijanie GOP-u przez pociągi wrocławsko-krakowskie w sytuacji gotowej NATURALNEJ trasy koniecpolskiej jest coraz mniejszym usprawiedliwieniem dla tego modelu połączeń wrocławsko-kielecko-radomsko-lubelskich jaki prezentuje PIC. Zamiast ciągnąć mozolne 3 składy wagonowe przez Katowice można przecież uruchomić raptem 2 tanie ekonomiczne składy ED74 relacji Radom- Skarżysko Kamienna - Kielce – Częstochowa Stradom – Lubliniec- Opole – Wrocław z najlepszym w historii czasem przejazdu. Skoro PIC jak widać nie odpuszcza bezpośredniego połączenia Radom- Wrocław oraz Kielce – Wrocław pomimo niesprzyjających okoliczności wynikających z infrastruktury oraz zamknięcia Lublina i dalej sili się na uruchamianie takiego dziwactwa jak 3 pociągi na dobę na ciężkich składach wagonowych relacji Warszawa Zachodnia – Wrocław przez Radom Kielce - to doprawdy trudno pojąć jak można nie skorzystać ze świeżo zmodernizowanej szybkiej trasy koniecpolskiej i nie uruchomić 2 szybkich połączeń Radom- Kielce –Częstochowa Stadom – Lubliniec- Opole- Wrocław Question Wystarczy jedno połączenie rano i jedno wieczorem – dwa na dobę , ale konkretne i szybkie - prostą naturalną drogą Więcej naprawdę nic do szczęścia nie potrzeba. A ciężkie składy wagonowe relacji Warszawa Zachodnia - Dęblin – Radom- Kielce niech mają końcówkę relacji albo do Katowic (Bielska- Białej) albo do Krakowa, czyli po naturalnych trasach LK8, a nie do Wrocławia, gdzie gotowa jest szybka opcja LK61,144 przez Częstochowę Stradom, Lubliniec, Opole. PIC natomiast uparcie nie chce wykorzystać gotowej infrastruktury koniecpolskiej. To w takim razie powstaje pytanie po co uparcie sili się na dalsze bezpośrednie łączenie Radomia z Wrocławiem. Question Pociągi Bolko, Sztygar & Morcinek 2 dni temu miały wpisaną relację jedynie Kielce- Wrocław, obecnie skorygowano ją na relację Warszawa Zachodnia – Dęblin - Kielce - Wrocław. Szkoda tylko, że nikt od grudnia 2014 nie uruchomił tego co trzeba, czyli szybkiego połączenia linią koniecpolską, tylko zarówno PIC, jak i PR-y rękami i nogami bronili się przed szybkim połączeniem Kielce - Wrocław. Jak tory były wolne to kuśtykali przez Koniecpol Częstochowę Stradom Lubliniec od lat, natomiast jak tory nagle są szybkie- to obaj przewoźnicy niczym w zmowie zarzekali się po oddaniu łącznika koniecpolskiego, że żaden pociąg czy to IR czy TLK z Kielc (Lublina) do Wrocławia prosto nie pojedzie, tylko dalej będą jeździć dookoła przez Katowice. Spisek Question Zemsta za wiadomo co Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pawelu Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 09 Lip 2008
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 26-09-2018, 12:59    Odpowiedz z cytatem

https://www.dziennikwschodni.pl/lublin/co-dalej-z-przebudowa-torow-z-lublina-do-warszawy-wlosi-zalegaja-z-platnosciami,n,1000227500.html

Powyższy link pokazuje po 1. Nie ma raczej co liczyć żeby w przyszłym rozkładzie jazdy pojechać z Warszawy do Lublina zmodernizowaną LK7, a o czasie przejazdu 90 minut między tymi miastami już chyba każdy zapomniał.
2. Po co trasować wspomniane w poście powyżej trzy pary TLK z Warszawy do Wrocławia, właśnie przez Dęblin, skoro nie ma tam możliwości przejazdu. Totalny bezsens. Widać, że w dalszym ciągu rozkład jest niedopracowany i ulegnie on jeszcze zmianie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

K_65 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Lut 2016
Skąd: Wrocław/Warszawa

PostWysłany: 26-09-2018, 13:31    Odpowiedz z cytatem

Zgadza się tylko powstaje pytanie po co zmieniono w wyszukiwarce relację Bolka, Sztygara i Morcinka z Wrocław- Kielce na Wrocław – Warszawa Zachodnia. Jak to do grudnia i tak ulegnie zmianie to po co by to nanosili, skoro 2 dni temu te 3 pociągi miały relację tylko do/z Kielc, co było przynajmniej logiczne. Prezentowany rozkład różni się jednak od tabel z dnia 18 sierpnia. To, że Mickiewicz czy Orzeszkowa na trasie Wrocław- Kalisz – Łódź - Warszawa nie pojadą w relacji do/z Lublina to oczywiste z braku przejezdności odcinka Warszawa- Puławy M.- Lublin. Tylko powyższe zamiany jak kalejdoskopie pomiędzy tabelami z 18 sierpnia a wersją publikowaną w wyszukiwarce czarno na białym pokazują, że PIC kombinuje jak koń pod górę i odbija się od ściany do ściany wymyślając dla łączenia Wrocławia z Kielcami, Radomiem i Lublinem absolutnie wszystkie egzotyczne, beznadziejne i bezsensowne opcje: a to do Lublina przez Kalisz, Łódź i Warszawę, a to do Kielc i Radomia przez Katowice w relacji do/z Warszawy Zachodniej zamiast wprowadzić w końcu to co trzeba, czyli WROCŁAW– Opole –Częstochowa Stradom- Kielce- RADOM –LUBLIN (po odblokowaniu rzecz jasna LK7)


Ostatnio zmieniony przez K_65 dnia 26-09-2018, 13:38, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 29 z 48 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 28, 29, 30 ... 46, 47, 48  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



HomeRegulaminRejestracjaAdministracjaUżytkownicyStatystykiAlbum
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2018 infokolej.pl