Jak to jest z Chełmonskim z Jeleniej góry do Przemyśla? Według rozkładu jazdy plakatowego od Jeleniej góry nie prowadzi wagonu 1klasy i restauracyjnego I może parę wagonów klasy 2.wygląda na to że we Wrocławiu będą doczepiac wagony 1klasy I restauracujny.pytanie ,czy jeszcze prócz wagonów 1klasy I restauracyjnego doczepia jeszcze wagony 2 klasy w relacji Wrocław-Przemyśl?
Wysłany: 18-11-2018, 11:32 Kolorowe kredki, w pudełeczku noszę...
Ja nie wiem kto tam w PLK pracuje, ale szacun za rozłożenie jednego EN57 POLREGIO na 2 inne składy POLREGIO + jeden skład EIP
Na samym plakacie dla Bielska Białej (zarówno Szczegółowego i Relacyjnego) takich kwiatków jest kilka
Chyba przeliczyli zmodernizowane i braki wyszły bo oprócz Rybaka i Gryfa np.też Drwęca miał być IC a wszystkie one pojadą jako TLK.Co do postojów to chyba zależy jakie kaprysy mają przy układaniu rozkładów bo np.w takim Dobiegniewie staje wszystko co przejeżdża przez tą malutką miejscowość z wyjątkiem Chrobrego.
Jelenia Góra także powinna nazywać się Jelenia Góra Główna ponieważ mamy przystanki i stacje Jelenia Góra Zabobrze,Zachodnia,Przemysłowa,Cieplice,Orle,Sobieszów . Zastanawia mnie czy wg.plakatów które pokazują wagony w TLK Rozewie Jel.Góra-Hel w wakacja takowe pojadą bez potrzeby zmiany wagonu w st.Gdynia Gł.
Jelenia Góra także powinna nazywać się Jelenia Góra Główna ponieważ mamy przystanki i stacje Jelenia Góra Zabobrze,Zachodnia,Przemysłowa,Cieplice,Orle,Sobieszów . Zastanawia mnie czy wg.plakatów które pokazują wagony w TLK Rozewie Jel.Góra-Hel w wakacja takowe pojadą bez potrzeby zmiany wagonu w st.Gdynia Gł.
oczywiście, najlepiej niech się nazywa Jelenia Góra Główna Osobowa Międzygalaktyczna Hirschberg Hauptbahnhof? czy taka nazwa zaspokoi megalomańskie aspiracje co poniektórych? Jakoś Katowice,Białystok,Częstochowa i inne miasta żyją bez głównych, i nikt nie błądzi i wysiada gdzie należy.
Ty jakoś nie potrafisz podać swojej metodologi liczenia frekwencji w pociągu Hańcza przy wyjeździe z Krakowa i kolejny raz proszę abyś napisał ile w Twojej ocenie (czy też na podstawie Twoich rzekomych obserwacji) osób podróżuje tym pociągiem z dworca głównego w Krakowie?
Nie odpowiadamy pytaniem na pytanie. Ponawiam zatem pytanie jaką metodologię stosujesz przy swoich obliczeniach? Wygląda mi na to na działanie wyjątkowo nieprofesjonalne, zupełnie oderwane od obserwacji innych osób. Pisane o kilkunastu osobach w składzie to kompletna bzdura, takich pustek nie widziałem nigdy. Podobnie zresztą uważa @Desiro2, który bardzo często korzysta z tego połączenia, stąd też jego obserwacje są najbardziej aktualne. Ja również często korzystam z tego połączenia i te Twoje ,,analizy frekwencji" w świetle tych obserwacji to jakaś kpina. W tym kontekście rozumiem też oburzenie @Desiro2, pewnych bzdur pisać nie wypada. Poza tym czy Twoim zdaniem na Śląsku, który ma gigantyczny kłopot z zapełnieniem składów EIP oraz EIC frekwencja ma gwałtownie wzrosnąć? W żaden sposób tego nie wykazałeś, to Twoje zwykłe chciejstwo. Generalnie przecież chodzi o to, aby jeszcze więcej podróżnych z Krakowa skorzystało ze składów EIP i EIC. Zabranie Hańczy będzie temu służyć, aby być w stolicy przed 9 będziemy skazani na drogie połączenie (Chopin ma bardzo mało miejsc siedzących i jest regularnie opóźniony). I to są prawdziwe powody, a nie jakieś brednie o frekwencji. Pech jedynie polega na tym, że po oddaniu obwodnicy Radomia, o czym PKP IC oczywiście nie ma pojęcia, czas jazdy samochodem jest bardzo konkurencyjny, co nie będzie skłaniać do wydawania fortuny na skład EIP. Wizja wielkich zysków z EIP jeszcze może się czkawką odbić.
Cytat:
że nie ma o czym rozmawiać i zabranie Hańczy z Krakowa jest w 100% zasadne i sensowne.
I któż to stwierdził? Prof. zw. nauk ekonomicznych? Skądże znowu, to domorosły znawca, utrzymywany razem z całą biurwą PKP IC z naszych podatków. Moc autorytetu powala .
Cytat:
Ale zaraz, zaraz... Po pierwsze, nawet w drodze powrotnej między jednym, a drugim pociągiem jest 55 minut różnicy, co przecież nie powinno być wielkim problemem przy "gigantycznej frekwencji i dzikich tłumach"
Przecież na Hańczę do Krakowa w piątki i niedziele zazwyczaj na kilka dni przed nie ma już miejsc. Polecam zatem podróż na stojąco w któryś z dni, może wtedy ta wiedza będzie bardziej aktualna. Jak rozumiem jadący godzinę później Łokietek frekwencję będzie miał lepszą ? W sumie według pierwotnej wersji miał jechać po 22, by pokazać, że jest niepotrzebny....
Cytat:
SUWAŁKI NAM ZABIERAJO!
Polecam powrót do szkoły podstawowej.
Cytat:
A jeżeli właśnie wpadliście we własne sidła no to brawo, po prostu Kraków ma ból dupy, że zabiera się tani pociąg do Warszawy jadący CMK-ą, którym w dodatku podróżuje garstka pasażerów. A, że akurat jest to połączenie w kierunku Suwałk, no to po prostu wykorzystujecie to jako zasłonę dymną do obrony zupełnie innego interesu.
Mieszkańcy Krakowa często odwiedzają Suwalszczyznę i z tego połączenia korzystali bardzo chętnie. Nie ma powodu by skazywać ich na własny samochód, ponieważ biurokraci z PKP IC odbierają im taką szansę. W tym samym czasie ze Śląska pojedzie i IC Górnik i TLK Hańcza, tyle że tam, akurat bilety na EIP sprzedają się fatalnie.
Cytat:
Że też od razu na to nie wpadłem, jak zobaczyłem pieniącego się Jarka i mającego ból tyłeczka, że mu pociążek na CMK zabierają, oh jak mi Ciebie szkoda
Niestety, ale biurokraci z PKP IC zawsze słynęli z pogardy w stosunku do pasażerów. Czas by prezes Chraniuk zainteresował się aktywnością swoich pracowników na forum, szczególnie gdy urąga ona jakimkolwiek normom zachowania. Ciekawi też duża ilość czasu spędzana na forum, jak zwykle wszyscy zarobieni .
Często kłóciłem się z @shevą na tym forum,ale w tym przypadku oboje się zgadzamy, że nie da się inaczej napisać o przetrasowaniu Hańczy do Gliwic jako o BARBARZYŃSTWIE, mającym na celu napędzenie klienteli do porannych pendolino, tyle że to oznacza automatyczne przepędzenie ich do nocnych KARPAT albo do autobusów bo przy obecnych cenach biletów na EIC-P mnie (i zapewne wielu)nie stać na wydawanie takich kwot za tak krótki odcinek w ciasnym bezprzedziałowym składzie. Reasumując: wywala się z Krakowa frekfencyjną HAŃCZĘ ,SIENKIEWICZA robi się jako IC na niewygodnym flircie -a był składem wagonowym, zostaje co? CHOPIN z kilkoma wagonikami,jazda nim to wielkie ryzyko że będziemy stać w przejściu. Takie "dobre zmiany" szykuje nam IC.
Za to, Śląsk mało że dostaje Hańczę, to jeszcze otrzymuje nowego TLK GÓRNIK do Warszawy, który goni się na torach w relacji powrotnej w stronę Katowic z Hańczą.
_________________
dddbb -Usunięty- Gość
Wysłany: 19-11-2018, 10:31
Desiro2 napisał/a:
Za to, Śląsk mało że dostaje Hańczę, to jeszcze otrzymuje nowego TLK GÓRNIK do Warszawy, który goni się na torach w relacji powrotnej w stronę Katowic z Hańczą.
Wspólna trasa Hańczy i Górnika kończy się za Grodziskiem Maz., więc ciężko tu mówić o gonieniu się. Nie wszyscy jadą z Warszawy do Katowic, a w przypadku Górnika będą to co najwyżej jednostki.
Poza tym TLK Górnik nie jest nowy, bo jednocześnie znika jedno połączenie IC z Warszawy do Bielska-Białej
Widział ktoś w nowym rozkładzie TLK Wolin i jego trasę? Czyżby po tegorocznych roszadach z jego trasami w jedną i drugą stronę całkowicie wypadł z rozkładu?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum