Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
KD uruchomią przyspieszone pociągi
Autor Wiadomość

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 26-04-2019, 19:42    Odpowiedz z cytatem

jano, przecież już od dawna jeżdżą pociągi przyspieszone KD, w standardowej taryfie. Za co pasażer miałby płacić więcej? Za nową nazwę pociągu? Apeluję o mniej zacietrzewienia i głupiej zawiści.

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 26-04-2019, 20:08    Odpowiedz z cytatem

Beatrycze, zacietrzewienie i głupia zawiść to niestety domena naszego społeczeństwa. Dlatego nasz kraj marnuje potencjał jaki w nim drzemie. Nie trzeba daleko szukać. Zawsze gdy coś dobrego robi się na linii zgorzeleckiej zaraz wylewa się hejt, tak ze strony jeleniogórskich mikoli jak i niektórych kolejarzy.

jano napisał/a:
Skoro nowa kategoria pociągu to jaki zamęt cennikowy? Jak jeździł RE Wrocław-Drezno (jako pociąg przyspieszony) i była wyższa taryfa to nie była zamętu. Ale jak mają być teraz pociągi przyspieszone na wzór RE jako nowa kategoria to cennik ma zostać taki sam jak za osobowy?

RE Wrocław - Drezno pierwotnie były pociągami pospiesznymi. Po przejęciu w 2009 r. pospiesznych przez PKP IC, pociągi do/z Drezna pozostały w PR i aby odróżnić je od pospiesznych PKP IC, przemianowano je na RE z taką taryfą jak IR. Z czasem te pospieszne (później RE) stały się przyspieszonymi, bo przybyły postoje w Malczycach i Miękini na wnioski mieszkańców. Ostatecznie zdegradowano je do zwykłych osobowych. Zaryzykuję twierdzenie, że degradacja szybkich połączeń na linii zgorzeleckiej to zasługa wsi, ze szczególnym uwzględnieniem Miękini. I gdy próbuje się przywrócić normalność na kolei to wylewa się hejt zazdrośników. A Ty zdaje się kolejarzem jesteś? Sam jeździsz wszystkimi pociągami za śmieszne grosze (bilet miesięczny za kilka złotych), a innym pasażerom, którzy ponoszą pełną odpłatność za bilet (przykładowo ja płaciłam 319 zł za bilet miesięczny tylko na pociągi KD) i utrzymują ten kolejowy bardak, każesz płacić extra za bilet na pociąg regionalny jako swoista kara za brak postoju w Miękini. Hipokryzja level hard! No bo to, że już teraz kilka pociągów nie zatrzymuje się w Mrozowie czy Przedmościu Świętym to jakoś ci nie przeszkadza. Interesuje cię tylko twój miękiński grajdołek i nic więcej. Mnie interesuje cała nasza linia i interes wszystkich pasażerów, nie tylko tych spod Wrocławia (nawet zjechałam UMWD za cyrk na linii lubińskiej, choć w sumie powinnam to mieć w 4 literach, bo osobiście mnie to nie dotyczy). To nas różni i dlatego się nie dogadamy.

jano napisał/a:
To w takim razie jak pasażer będzie miał w rozkładzie pociąg osobowy jako zwykły i jako przyspieszony to nie będzie zamętu, czy wysiądzie on na swojej stacji czy też nie?

Masz ludzi za idiotów? Przecież jak napisała Beatrycze, pociągi przyspieszone jeżdżą od wielu lat (nawet za komuny takie były, np. osobowy Bogatynia - Warszawa) i jakoś zamętu nie ma. Rozkład jazdy jest bardzo czytelny.

U naszych południowych i zachodnich sąsiadów na głównych liniach kolejowych jeżdżą naprzemiennie pociągi osobowe i przyspieszone w tej samej taryfie i nikomu to nie przeszkadza. Tylko w Polsce... wróć... tylko na Dolnym Śląsku (w innych regionach kraju, np. na Podkarpaciu, nikt nie hejtuje pociągów przyspieszonych) musi być kolejowe piekiełko przez watahę zazdrosnych hejterów (ja szybciej ze swojej wsi do Wrocławia nie pojadę to niech inni też szybciej nie jeżdżą, a jak chcą szybciej to niech płacą więcej!). Polecam kubeł zimnej wody, a jak to nie pomoże to proponuję pochylić głowę i zacząć biec. Ściana się znajdzie... Ostatecznie maść.

maść.png
Plik ściągnięto 0 raz(y) 44.61 KB


_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

jano Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Wrz 2006
Skąd: Miękinia

PostWysłany: 27-04-2019, 08:37    Odpowiedz z cytatem

Noema napisał/a:
Zaryzykuję twierdzenie, że degradacja szybkich połączeń na linii zgorzeleckiej to zasługa wsi, ze szczególnym uwzględnieniem Miękini.... A Ty zdaje się kolejarzem jesteś? Sam jeździsz wszystkimi pociągami za śmieszne grosze...

Interesuje cię tylko twój miękiński grajdołek i nic więcej.

Czekałem tylko, kiedy ponownie włączysz się do dyskusji.
Oczywiście nie byłabyś sobą, gdybyś powstrzymała się od złośliwości i skończyła wypowiedź na konkretnych argumentach. Ale nie, dopiski ad persona to Twoja specjalność.

Na interwencję Administracji Forum w kontekście złośliwych odniesień nie ma co liczyć, bo to jedna "jedynie słuszna koncepcja myślenia"?
Ale ok. I tak Cię lubię Laughing

Może pozostali użytkownicy przeniosą dyskusję w tym temacie na inne pola, bo zamknięta została wokół jednego sporu.

_________________
https://www.facebook.com/Miekinia?fref=ts
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

bystrzak2000 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lut 2010
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 27-04-2019, 10:07    Odpowiedz z cytatem

Pozwolę się wtrącić i na spokojnie podsumować to, co przewija się w postach większości użytkowników Smile Pociągi przyśpieszone jak najbardziej mają sens, ale nie można ich uruchamiać kosztem pasażerów mniejszych stacji, zwłaszcza w aglomeracji wrocławskiej. Czyli jeśli pociągi przyśpieszone miałyby jeździć, to jako dodatkowe połączenia, a nie ucinanie postojów istniejących pociągów. W obrębie aglomeracji mamy dzisiaj w szczycie mniej więcej 30-minutowy takt i jest to pewne minimum pozwalające mówić o kolei aglomeracyjnej, a nie da się ukryć, że to aglomeracja wrocławska generuje największy ruch kolejowy na Dolnym Śląsku i dobrze by było tego nie psuć. Oczywiście nie można zapominać, że linia E-30 jest dość specyficzna i dzięki dobrym parametrom oraz świetnym czasom przejazdu generuje codzienny ruch zarówno z Legnicy, jak i Bolesławca. Dodatkowo sama Legnica jako największe miasto LGOM również generuje sporą wymianę pasażerską. I to wszystko powinno zostać uwzględnione przy tworzeniu siatki połączeń kolejowych.

Niestety ze względu na ograniczone zasoby towarowe KD obawiam się, że pociągi przyśpieszone powstaną poprzez wycięcie postojów pomiędzy Wrocławiem a Legnicą dla istniejących pociągów, co będzie się wiązało z ograniczeniem oferty w aglomeracji. Oczywiście chciałbym się w tym względzie mylić Smile

Tak już odchodząc nieco od głównego tematu wątku, to linia E-30 idealnie nadaje się do wprowadzenia mniej więcej takiego rozkładu:
- na odcinku Wrocław Główny - Legnica 3 pociągi na godzinę: dwa pociągi zatrzymujące się na każdej stacji (jeden kończący bieg w Legnicy, drugi dalej do Lubina/Głogowa) w 30 minutowym takcie, trzeci jadący jako przyśpieszony dalej w kierunku Bolesławca bez postojów pomiędzy Wrocławiem Leśnicą a Legnicą;
- na odcinku Legnica - Węgliniec 1 pociąg na godzinę (na odcinku Wrocław Leśnica - Legnica bez postojów), dalej naprzemiennie co 2 godziny do Lubania i Zgorzelca.

W ten sposób otrzymalibyśmy spójną ofertę zadowalającą każdego pasażera. Ale do tego potrzeba by było sprawnego zarządzania w UMWD i KD, czyli możemy o tym zapomnieć...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

marcinek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Kwi 2019

PostWysłany: 27-04-2019, 11:58    Odpowiedz z cytatem

Może warto byłoby , oprócz regio ekspresów, też pomyśleć też o pksie na tej samej taryfie biletowej jadącym trasą równoległą/mającym więcej przystanków/będącym wolniejszym ale bardziej dostępnym od kolei, jako uzupełnienie oferty kolejowej na najbardziej zagęszczonych trasach.

Z jednej strony mógłby zapewniać komunikację wewnątrzgminną/powiatową, a z drugiej dawałby fajną dostępność dla mieszkańców wielu miejscowości i pewnie trochę odciążyłby przeładowane pociągi. Przy czym do tego potrzeba by było koordynacji i wspólnego działania praktycznie każdego szczebla zainteresowanych samorządów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 27-04-2019, 18:55    Odpowiedz z cytatem

bystrzak2000, dzięki za głos rozsądku. Podpisuję się pod tym co napisałeś. Docelowo tak powinno być. Ale musimy być realistami. KD nie mają na tyle taboru, żeby skokowo zwiększyć liczbę połączeń, a nikt z nas nie chce zastępowania pociągów osobowych pociągami przyspieszonymi. Polepszenie oferty jednym pasażerom nie może odbywać się kosztem pogorszenia oferty innym pasażerom. Już to przerabialiśmy na Dolnym Śląsku przed laty, gdy reaktywacja połączeń do Złotoryi i Lubina odbyła się kosztem pogorszenia oferty na linii Legnica - Węgliniec, co spotkało się z ogromną falą niezadowolenia. Dlatego ja proponuję podążać do celu małymi krokami, w miarę możliwości taborowych KD. Nie chcę się powtarzać dlatego odsyłam do mojego wcześniejszego komentarza, w którym zaproponowałam na początek 3 pary pociągów przyspieszonych (bez postojów między Legnicą a Wrocławiem), po jednej parze do/z Lubina, Lubania i Zgorzelca.

http://infokolej.pl/viewtopic.php?p=384910#384910

Moja wizja siatki połączeń z Wrocławia wygląda tak (P - przyspieszony):

1:45 Legnica (C)
3:45 Zgorzelec
4:45 Lubań
5:15 Lubin (D)
5:45 Zgorzelec
6:15 Lubin
6:30 P Zgorzelec (skomunikowanie do Drezna)
6:45 Legnica (D)
7:15 Lubin
7:45 Lubań
8:15 Legnica (D)
8:45 Zgorzelec
9:15 Lubin
9:45 Lubań
10:45 Zgorzelec
11:15 Lubin
11:45 Lubań
12:15 Legnica
12:30 P Zgorzelec (skomunikowanie do Drezna)
13:15 Lubin
13:45 Lubań
14:15 Legnica (D)
14:30 P Lubin
14:45 Zgorzelec
15:15 Lubin (D)
15:30 P Lubań / Gryfów Śl.
15:45 Bolesławiec
16:15 Legnica (D)
16:30 P Lubin
16:45 Zgorzelec
17:15 Lubin (D)
17:45 Lubań
18:15 Lubin
18:30 P Zgorzelec (skomunikowanie do Drezna)
18:45 Legnica
19:15 Lubin (D)
19:45 Zgorzelec
20:15 Lubin
20:30 P Lubań / Gryfów Śl.
21:15 Legnica
21:45 Zgorzelec
22:15 Lubin
22:45 Bolesławiec
23:45 Legnica (D)

Jak widać starałam się pogodzić wszystkie miasta. I tak:

Lubin - 14 pociągów (4 w D), w tym 2 przyspieszone
Lubań - 8 pociągów, w tym 2 przyspieszone (wydłużone do Gryfowa Śl.)
Zgorzelec - 11 pociągów, w tym 3 przyspieszone

Dodatkowo:

Bolesławiec - 2 pociągi
Legnica - 9 pociągów (5 w D, 1 w C)

W sumie 44 pociągi (10 w D, 1 w C), w tym 8 przyspieszonych.



BOLESŁAWIEC
3:45 D, 4:45, 5:45, 6:30, 7:45, 8:45, 9:45, 10:45, 11:45, 12:30, 13:45, 14:45, 15:30, 15:45, 16:45, 17:45, 18:30, 19:45, 20:30, 21:45, 22:45

GRYFÓW ŚL.
15:30, 20:30

LEGNICA
1:45 C, 3:45 D, 4:45, 5:15 D, 5:45, 6:15, 6:30, 6:45 D, 7:45, 7:15, 7:45, 8:15 D, 8:45, 9:15, 9:45, 10:45, 11:15, 11:45, 12:15, 12:30, 13:15, 13:45, 14:15 D, 14:30, 14:45, 15:15 D, 15:30, 15:45, 16:15 D, 16:30, 16:45, 17:15 D, 17:45, 18:15, 18:30, 18:45, 19:15 D, 19:45, 20:15, 20:30, 21:15, 21:45, 22:15, 22:45, 23:45 D

LUBAŃ
4:45, 7:45, 9:45, 11:45, 13:45, 15:30, 17:45, 20:30

LUBIN
5:15 D, 6:15, 7:15, 9:15, 11:15, 13:15, 14:30, 15:15 D, 16:30, 17:15 D, 18:15, 19:15 D, 20:15, 22:15

WĘGLINIEC
3:45 D, 4:45, 5:45, 6:30, 7:45, 8:45, 9:45, 10:45, 11:45, 12:30, 13:45, 14:45, 15:30, 16:45, 17:45, 18:30, 19:45, 20:30, 21:45

ZGORZELEC
3:45 D, 5:45, 6:30, 8:45, 10:45, 12:30, 14:45, 16:45, 18:30, 19:45, 21:45

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.


Ostatnio zmieniony przez Beatrycze dnia 27-04-2019, 21:46, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Rafi Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Maj 2006
Skąd: Bayern

PostWysłany: 27-04-2019, 19:49    Odpowiedz z cytatem

@Beatrycze

Bardzo fajnie to ułożyłaś. Odnośnie Lubania zwiększyłbym tutaj ilość pociągów P jak do Zgorzelca do 4 sztuk.
Miejscowości najdalej położone od Wrocławia, takie jak Zgorzelec czy Lubań potrzebują krótszego czasu przejazdu, dlatego pomiędzy Legnicą a Wrocławiem optowałbym za przyspieszeniem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

voyager1231 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Wrz 2012

PostWysłany: 27-04-2019, 21:01    Odpowiedz z cytatem

Beatrycze,
Pod Twoją koncepcją podpisuję się obiema rękami. To dobre rozwiązanie zadowalające wszystkich. Miło czasami poczytać rzeczowe komentarze bez niepotrzebnych i psujących dyskusję złośliwości.

Ponadto, czy pociągi do Żar nie powinny być skrócone do Legnicy i tam skomunikowane z jednostkami elektrycznymi? Co prawda likwidacja postojów pomiędzy Wrocławiem a Legnicą lekko ograniczyłaby niemiłosierny tłok w nich panujących (przed świętami, w piątki i niedzele zdarzają się dantejskie sceny), jednak niektóre problemy pozostają: krótkie składy spalinowe o niskiej pojemności jadą pod drutem; stale wzrasta zainteresowanie koleją mieszkańców Lubuskiego chcących dostać się do Wrocławia (studenci!);
Dzięki temu składy spalinowe możnaby przerzucić na trase Legnica-Żary zagęszczając takt. A i komfort wzrośnie. Przesiadka to nie koniec świata.

_________________
Manipulacja w najczystszej postaci Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Jerry Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Lut 2009
Skąd: Lubin

PostWysłany: 27-04-2019, 21:28    Odpowiedz z cytatem

Beatrycze, teraz z Lubina są same przyspieszone a według twojej rozpiski nie ma już żadnych. A przydałoby się chociaż 2-3 pociągi dla studentów...

_________________
2012/17- 149 556 km
2018- 55 920 km
2019- 69 888 km
2020- 50 138km
2021- 50 251km
2022- 18 455
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 27-04-2019, 21:50    Odpowiedz z cytatem

Uwzględniłam wasze uwagi i powyżej jest wersja poprawiona. Żary wyeliminowałam, bo rzeczywiście nie ma sensu, żeby na tak zatłoczonej linii jeździły krótkie i powolne szynobusy pod trakcją elektryczną. Przesiadki w Legnicy wystarczą.

Mój projekt to oczywiście pieśń dalekiej przyszłości, ale myślę, że jest to jakiś realny plan, do którego powinno się stopniowo dążyć. Aczkolwiek nie wiem, czy przepustowość wrocławskiej estakady na to pozwoli, bo jeszcze trzeba uwzględnić pociągi w kierunku Wałbrzycha, Głogowa, Rawicza, Oleśnicy i Trzebnicy plus pociągi PKP IC. Dworzec Świebodzki się kłania...

Jakby co to zrzekam się praw autorskich na rzecz UMWD/KD. Happy

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Rafi Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Maj 2006
Skąd: Bayern

PostWysłany: 29-04-2019, 08:56    Odpowiedz z cytatem

Teraz wygląda to jeszcze lepiej. Także pociąg P przedłużony do Gryfowa Śląskiego. Wówczas najdalej oddalone regiony Dolnego Śląska uzyskają szybką możliwość dojazdu.
Odnośnie Żar- wystarczy pociąg do Legnicy z przesiadką drzwi w drzwi do i z Wrocławia. Nie ma sensu by szynobus "męczył" się pod drutem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

bystrzak2000 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lut 2010
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 29-04-2019, 11:33    Odpowiedz z cytatem

Pozwolę sobie stanąć w obronie pociągów do Żar Wink

Zmuszenie ludzi z Żagania i Żar do przesiadek w Legnicy to na dzień dobry spadek frekwencji o 50% i powrót ludzi do busów. Tymi pociągami ktokolwiek jeździ, tylko dlatego, że są bezpośrednie (pomijam jeszcze dość zawiły sposób finansowania tych pociągów przez województwo lubuskie). Dlatego pozostawiłbym je bez zmian, ale nie uwzględniał w siatce połączeń na linii Wrocław - Legnica i traktował jako pociągi dalekobieżne. Identycznie należy traktować pociągi do Nysy i Kudowy-Zdroju.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Synukz Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 11 Wrz 2017
Skąd: Kamieniec Ząbkowicki

PostWysłany: 29-04-2019, 11:42    Odpowiedz z cytatem

To ja zmienię lekko, do Międzylesia/Kudowy-Zdrój tez powinny być poprzyspieszane ( do Kudowy są trochę przyspieszone miedzy Wrocławiem a Kłodzkiem i dodał kilka połączeń)
Wrocław - Miedzylesie/Lichov/Usti nad Orlici/Praga (kiedyś docelowo)
Weekendowo:
3:45 Wrocław - Międzylesie/Praga - przyspieszony postoje w: Strzelinie, Ziębicach, Kamieńcu Ząbkowickim, Kłodzku Głównym, Kłodzku Mieście, Bystrzycy Kłodzkiej (Międzylesiu)
Codziennie:
5:15 Wrocław - Międzylesie - normalny
6:15 (Rawicz) Wrocław - Międzylesie - normalny
7:15 (Trzebnica)Wrocław - Kudowa-Zdrój - przyspieszony postoje w: Strzelin, Ziębice, Kamieniec Ząbkowicki, Bardo Śląskie, Kłodzko Główne, Kłodzko Miasto, Polanica-Zdrój, Szczytna, Duszniki-Zdrój (Kudowa-Zdrój)
8:15 Wrocław - Międzylesie
W tygodniu:
9:15 (Trzebnica)Wrocław - Ząbkowice Śląskie (Pilawa Górna)- przyspieszony postoje w : Strzelin, Henryków, Ziębice, Starczów, Kamieniec Ząbkowicki (Ząbkowice Śląskie, Pilawa Górna)
Codziennie:
10:15 Wrocław - Międzylesie/Lichkov
12:15 Wrocław - Kudowa-Zdrój (Skomunikowany z pociągiem Kłodzko Główne/Kamieniec Ząbkowicki - Legnica przez Ząbkowice, Dzierżoniów, Świdnicę) przyspieszony postoje w: Kamieniec Ząbkowicki, Kłodzko Główne i od Kłodzka postoje wszędzie)
Codziennie:
13:15 (Rawicz)Wrocław Główny - Lichkov
14:15 (Zielona Góra Główna) Wrocław- Międzylesie (skomunikowany w Kamieńcu Ząbkowickim z pociągiem Kamieniec Ząbkowicki - Legnica przez Ząbkowice Śląskie, Dzierżoniów Śląski
W Tygodniu:
14:45 Wrocław- Strzelin
Codziennie:
15:15 Wrocław - Międzylesie/Lichkov
15:45 Wrocław - Kłodzko Główne
16:15 (Trzebnica)Wrocław - Kudowa-Zdrój/Ząbkowice Śląskie (2 pojazdy SA135 rozłączane w Kamieńcu Ząbkowickim) przyśpieszony postoje w: Strzelin, Ziębice, Kamieniec Ząbkowicki (Ząbkowice Śląskie) (w stronę Kudowy-Zdrój)Bardo Śląskie, Kłodzko Główne, Kłodzko Miasto, Stary Wielisław, Polanica-Zdrój, Szczytna, Duszniki-Zdrój, Lewin Kłodzki, (Kudowa-Zdrój) i autobus do Nachodu
16:45 Wrocław - Lichov (w weekend wydłużony do Usti nad Orlici)
W tygodniu:
17:15 Wrocław- Kamieniec Ząbkowicki (Skomunikowany w Kamieńcu Ząbkowickim z Legnicy do Kłodzka Głównego)
17:45 (Rawicz)Wrocław - Kamieniec Ząbkowicki
Codziennie:
18:45 (Rawicz)Wrocław - Kłodzko (skomunikowany z pociągiem do Kudowy-Zdeój relacji Wałbrzych Główny-Kudowa-Zdrój
20:00 (Poznań)Wrocław - Międzylesie
21:15 Wrocław - Międzylesie
W Tygodniu:
22:15 (Trzebnica)Wrocław-Ząbkowice Śląskie w weekend dodatkowy skład do Kudowy(rozłączany w Kamieńcu Ząbkowickim)
Codziennie:
23:30 Wrocław-Kamieniec Ząbkowicki (w weekend do Kłodzka Głównwgo)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 03-05-2019, 20:55    Odpowiedz z cytatem

Beatrycze, bardzo dobry projekt! Pociągi na trasie Wrocław - Legnica mniej więcej co pół godziny, do Bolesławca co godzinę (podobnie do Lubina), do Zgorzelca co dwie godziny. Lubań w zasadzie nic nie traci na elektryfikacji linii Węgliniec - Zgorzelec. Do tego kilka pociągów przyspieszonych, ze szczególnym uwzględnieniem szczytu popołudniowego. Sama bym lepiej tego nie wymyśliła. Tylko jak mówisz, minie jeszcze wiele lat zanim się do tego zbliżymy...

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 10-05-2019, 19:20    Odpowiedz z cytatem

Dolny Śląsk: Regionalne ekspresy możliwe także do Krotoszyna

Po tym, jak Koleje Dolnośląskie zapowiedziały uruchomienie ekspresów regionalnych z Wrocławia do Legnicy i Lubina, podobny pomysł region chce realizować na linii do Krotoszyna.

Przewozy na trasie Wrocław – Milicz – Krotoszyn zostały reaktywowane w marcu 2019. Samorządowcy z miast na trasie dalecy są jednak od radości, ze względu na, ich zdaniem, niesatysfakcjonujący rozkład jazdy pociągów. Podnoszą, że np. nie udało się w rozkładzie jazdy umieścić pociągów, które dowoziłyby mieszkańców do Wrocławia przed godziną 8.

Więcej:
https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/dolny-slask-regionalne-ekspresy-mozliwe-takze-do-krotoszyna-91821.html

_________________
SKŁADKA NA SERWER
Postaw mi kawę na buycoffee.to
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 3 z 4 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl