Dla Kotliny Kłodzkiej- in plus, choć brakuje nocnego do Gdyni !!
IC Śnieżka Warszawa Wschodnia-Szklarska Poręba/Kudowa Zdrój ,kursuje w weekendy.
Mam nadzieję, że w wakacje zrobią codziennie , tak jak teraz Halny
TLK Halny - to jest pomyłka, i wreszcie ktoś ruszył głową.
Czas przejazdu Śnieżki na odcinku Wrocław-Kudowa-Wrocław- bardzo dobry.
Jedyny minus- w drodze do Wawy, dfłuugi postój we Wrocławiu- czekanie na Szklarską .
Z tego co widziałem, Pobrzeże chyba wylatuje, jedna para IC przez Krotoszyn na stałe ( poranna). Rozkład podobny do tego z obecnego roku.
IC Odra przez Ostrów Wlkp
[ Dodano: 24-08-2019, 13:03 ]
Tak jak z Suwałkami
Znowu wraca połączenie TLK Podlasiak /Latarnik Świnoujście/Szczecin- Suwałki.
Witam.Przeglądałem nowy/propozycję RJ 2019/2020 i moje wnioski z regiony Łódzkiego są takie:
1.Najbardziej cieszy powrót Włókniarza tylko ciekawe dlaczego tak wcześnie będzie wyruszał z Łodzi (4:57) ,jakby nie mógł startować około godziny 6 rano.
2.Również dobra wiadomość dla Łodzi bo wraca bezpośredni pociąg na Hel i Łebę (TLK "Wydmy") a duży minus tego pociągu jest taki ,że między Widzewem a Inowrocławiem w ogóle się nie zatrzymuje.
3.Czyżby Karpaty faktycznie wjeżdżałyby do Łodzi jeżeli tak to zyskujemy Zakopane i Przemyśl
4.Pobrzeże tylko z Łodzi i niestety znowu przez Warszawę
5.Pociąg chyba IC "Słupia" w rel. Łódź - Kołobrzeg - Łódź ,przyjazd do Łodzi Fabr. około 1 w nocy ,brawa za inteligencje ze strony PIC-u
6.Pozostałe i te co wymieniłem no cóż może jeszcze coś się pozmienia.
Szkoda że nie puszczą jednego połączenia Szczecin-Olsztyn lub Gdynia-Poznań przez Starogard Gd., Chojnice i Piłę dało by to mieszkańcom bezpośrednie połączenie do tych właśnie miast(oprócz Piły).
jajo31
Nie sądze, ze bezpośredni pojadą przez Zbąszynek, ale uważam ze to bez sensu. Wydaje mi się, ze IC STOCZNIOWIEC pojedzie nowych wagonów 174A dla stacji macierzystej Szczecina, a IC GAŁCZYŃSKI nie wiem, ale podejrzewam ze również jeździ nowych wagonów 174A, ale nie dla stacji macierzystej Szczecina, tylko Warszawy Grochowej. Oczywiście ICGAŁCZYŃSKI jeździ z Gorzowa bezpośredni wagony
Pajac
Szczecin - Olsztyn przez Starogard Gdański? Uważam, ze nie pasowało jechać przez Starogard, tak samo Gdynia - Poznań. Byłem zaskoczony co zobaczyłem w projekcie, że nowe połączenie jeździ z Kołobrzegu do Olsztyna Głównego przez Gdyni Głównej, czyli się nazywa TLK BRYZA. Jeździ codziennie.
IC STOCZNIOWIEC pojedzie na wagonach wystawianych przez Zakład Gdynia,
IC GAŁCZYŃSKI przez Zakład Warszawa .
iIC GAŁCZYŃSKI do Szczecina, jedzie objazdem ze względu na planowane zamknięcia na linii Krzyż -Szczecin
Mawel napisał/a:
jajo31
Nie sądze, ze bezpośredni pojadą przez Zbąszynek, ale uważam ze to bez sensu. Wydaje mi się, ze IC STOCZNIOWIEC pojedzie nowych wagonów 174A dla stacji macierzystej Szczecina, a IC GAŁCZYŃSKI nie wiem, ale podejrzewam ze również jeździ nowych wagonów 174A, ale nie dla stacji macierzystej Szczecina, tylko Warszawy Grochowej. Oczywiście ICGAŁCZYŃSKI jeździ z Gorzowa bezpośredni wagony
Pajac
Szczecin - Olsztyn przez Starogard Gdański? Uważam, ze nie pasowało jechać przez Starogard, tak samo Gdynia - Poznań. Byłem zaskoczony co zobaczyłem w projekcie, że nowe połączenie jeździ z Kołobrzegu do Olsztyna Głównego przez Gdyni Głównej, czyli się nazywa TLK BRYZA. Jeździ codziennie.
Gliwice - Warszawa słabo, nadal 2 pociągi EIP, wnioskowałem o 3 dodatkowe EIP/EIC/IC/TLK tzn. 10 rano, 17 po południu i ewentualnie jakiś nocny jak dawny TLK Karkonosze (na dłuższej trasie najlepiej ze Szklarskiej Poręby przez Gliwice do Warszawy), ostatnia opcja podobno nie była możliwa w tym roku z powodu zamknięć. Zastanawiam się którędy jedzie jeden z pociągów nocnych tzn. ten z Bohumina przez Łódź nad morze, stacje zatrzymań to Rybnik a później już Chorzów Batory i Katowice. Bielsko-Biała zyskuje dodatkowy pociąg do Łodzi i Gdyni, to dobre rozwiązanie za którym opowiadałem się już w 2014 r. ale moim postulatem było wydłużenie każdego z pociągów do Gliwic/Kędzierzyna, Raciborza lub Bielska-Białej. Początek biegu pociągu Doker w Katowicach zmusi do ponownych całorocznych starań o zapewnienie skomunikowań przez Koleje Śląskie, osobno dla każdej korekty. Bardzo znacząca poprawa z Gliwic w kierunku Krakowa oraz w kierunku różnych miejscowości nadmorskich, i to jest pozytywna zmiana. Niestety link już nie działa i nie mogę sprawdzić dokładnych danych.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum