IC Parsęta jest w relacji Szczecin Łódż Fabryczna przez Goleniów Gryfice Kołobrzeg etc.. Ciekawe co pojedze na odcinku Szczecin Kołobrzeg? Su 42 nie da rady pociągnąć 10 pudeł .
IC Parsęta jest w relacji Szczecin Łódż Fabryczna przez Goleniów Gryfice Kołobrzeg etc.. Ciekawe co pojedze na odcinku Szczecin Kołobrzeg? Su 42 nie da rady pociągnąć 10 pudeł .
IC Parsęta jest w relacji Szczecin Łódż Fabryczna przez Goleniów Gryfice Kołobrzeg etc.. Ciekawe co pojedze na odcinku Szczecin Kołobrzeg? Su 42 nie da rady pociągnąć 10 pudeł .
Nie będzie 10 pudeł,chyba że tylko do Szczecina. Później odłączą część wagonów i 4 do 6 pojadą do Kołobrzegu.I tutaj zaczyna się tęsknić za SU45 która 10 wagonów potrafiła pociągnąć.
W Poznaniu w kierunku Katowic/Krakowa, rozkład jazdy linią 272 jest absurdalny. O godz. 16:40 odjeżdżają dwa pociągi w kierunku Katowic. Jeden przez Ostrów Wielkopolski drugi przez Wrocław. Przyjeżdżają praktycznie tak samo do Katowic. Od godziny 13:40 do 16:40 szara luka do Katowic a później dublowanie. Tak samo jest do Krakowa. O godzinie 16:40 jadą dwa pociągi, jeden przez Konin, drugi przez Wrocław. Tak samo z Katowic do Poznania dubluje się Spodek z Malczewskim. Z Krakowa do Poznania dubluje się Ślązak oraz Wybicki. Nie dość, że z linii 272 znika IC Przemyślanin oraz Gwarek to dublują jeszcze pociągi. Jestem ciekaw jak IC Przemyślanin będzie opóźniony ze Szczecina to jak będzie opóźniał modernizację trasy przez Leszno jak tam jest w nocy zamknięcie. Po co pchać IC Przemyślanina przez Wrocław jak tam w tych samych godzinach praktycznie jedzie IC Pogórze do Przemyśla.
O ile się nie mylę to za Ostrowem w kierunku Lublińca są prowadzone aktualnie prace. Ma to tłumaczyć fakt, że na początku roku trasę do Katowic Wielkopolanin pokonywał w 3:46 a obecnie i w następnym rozkładzie jazdy czas ma ulec pogorszeniu do nawet 4:20 przez co zrówna się z trasą przez Wrocław przez co staje się dodatkowo nieekonomiczna bo mniej ludzi przy linii mieszka w stosunku do trasy przez Wrocław. A co do Przemyślanina to faktycznie głupota skoro jego trasę do Katowic mogłoby ze spokojem przejąć Rozewie
Brak postoju EIC Chrobry w Kostrzynie a z postojami w Świebodzinie czy Zbąszynku.Dziwne to.Na plus zdecydowanie szybszy czas przejazdu składów IC z Poznania do Warszawy w czasie poniżej 3h
Brak postoju EIC Chrobry w Kostrzynie a z postojami w Świebodzinie czy Zbąszynku.Dziwne to.Na plus zdecydowanie szybszy czas przejazdu składów IC z Poznania do Warszawy w czasie poniżej 3h
W Kostrzynie zatrzymuje się więcej pociągów kategorii IC i TLK a w Świebodzinie do niedawna żadnych nie było. Dopiero od remontu pojawiły się 2 pary Mewa i Gałczyński. A postoje w Zbąszynku to jeszcze sprawy techniczne
Protest przeciw likwidacji Regio do Wrocławia. ŁKA pojedzie do Wrocławia?
Planowane zastąpienie pociągów Regio Łódź – Wrocław kursami ŁKA w skróconej relacji do Ostrowa Wielkopolskiego pogorszy możliwości podróżowania między województwami. Po zmianach nie będzie możliwości przesiadki w Ostrowie między pociągami z Wrocławia i do Łodzi – alarmuje portal Zduńskowolskie Wieści Kolejowe. Do samorządów województw: łódzkiego, wielkopolskiego i dolnośląskiego wystosowano w tej sprawie list otwarty.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum