Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   M.INFOKOLEJ.PL   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Następny
[PKP PLK] Ważne informacje i dokumenty
Autor Wiadomość

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 24-08-2012, 17:10   [PKP PLK] Ważne informacje i dokumenty Odpowiedz z cytatem

ZZDR PKP wystąpił do centrali PKP PLK z pismem i kilkoma pytaniami.

Oto odpowiedź:
http://infokolej.pl/docs/plk/centrala_pismo.pdf

Teraz wynalazki PKP PLK w ramach "poprawy" funkcjonowania spółki.

Nowa struktura w Centrali - koncepcja kontrolingu:
http://infokolej.pl/docs/plk/centrala_struktura.pdf

IPR jako centrum standardów i rozwiązań HR:
http://infokolej.pl/docs/plk/ipr.pdf

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 13-10-2012, 14:27    Odpowiedz z cytatem

Szanowni Państwo,

Z przyjemnością informujemy, że 28 września 2012 roku zostały uruchomione przygotowania do realizacji programu szkoleniowego dla dyżurnych ruchu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A.

Do końca grudnia szkoleniami objętych zostanie ponad 9 000 pracowników w całej Spółce. Szkolenia mają na celu podniesienie umiejętności radzenia sobie w sytuacjach stresowych.

W przygotowaniu i realizacji szkoleń wspiera nas firma BPI Polska, specjalizująca się w realizacji podobnych programów szkoleniowych przez profesjonalnych trenerów.

Zapewnienie bezpieczeństwa na liniach kolejowych jest dla Spółki głównym priorytetem. Dyżurni ruchu pełnią kluczową rolę w tym procesie , mają często do czynienia z niełatwymi, stresującymi sytuacjami i koniecznością podejmowania szybkich i trafnych decyzji.

Projekt ten to więcej niż tylko szkolenia. Mamy nadzieję, że będzie on elementem propagowania kultury bezpieczeństwa pracy w całej Spółce i zapoczątkuje dalsze działania w tym kierunku.

W celu najlepszego dostosowaniu programu do rzeczywistych potrzeb dyżurnych ruchu i realiów ich pracy, szkolenie będzie poprzedzone badaniem uwarunkowań pracy dyżurnych ruchu przeprowadzonym w trzech zakładach – w Tarnowskich Górach, Zielonej Górze i Olsztynie. W przygotowanie ostatecznego programu szkoleniowego włączeni zostaną również instruktorzy, którzy świetnie znają specyfikę pracy dyżurnych ruchu.

Pierwszy raz w historii PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. realizujemy szkolenia dla dyżurnych o takiej tematyce i na tak szeroką skalę, dlatego też prosimy wszystkich Państwa o wsparcie realizacji projektu.

Z wyrazami szacunku,

Andrzej Pawłowski
Członek Zarządu, Dyrektor ds. eksploatacji

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 13-10-2012, 16:35    Odpowiedz z cytatem

Będzie Kodeks Etyki w PKP PLK

Według informacji, do jakich dotarł „Rynek Kolejowy” zarządca infrastruktury PKP PLK chce wprowadzić dla pracowników Kodeks Etyki. W spółce powołany zostanie też specjalny rzecznik do spraw etyki. To część procesu, mającego usprawnić zarządzanie spółką.

Więcej:
http://www.rynek-kolejowy.pl/35935/Bedzie_Kodeks_Etyki_w_PKP_PLK.htm

_________________
Dinozaury wyginęły przez asteroidę. Ludzie wyginą przez głupotę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Grad Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 15 Lis 2005

PostWysłany: 14-10-2012, 15:27    Odpowiedz z cytatem

To jest tendencyjne działanie kacyków kolejowych mające na celu m.in. wyeliminować osoby wypowiadające się na forach kolejowych. Prawnie nie można zabronić komuś publicznego komentowania (w tym też krytykowania) indolencji gromady dyrektorów kolejowych, żyjących w większości z podatków obywateli. Wobec tego próbuje się naciągnąć niepisane zasady zrobić z nich zasady pisane w formie tzw. kolejarskiego kodeksu etyki. To jest też pokazanie, że coś się robi aby przeciwdziałać zachowaniom patologicznym. Jednak moim zdaniem to głównie tylko pi-ar. Dlatego, że jeśli władza kolejowa naprawdę chce aby pracownicy zachowywali się etycznie powinna zacząć od określenia kto może wykonywać pracę na danym stanowisku. Nie mam na myśli kompetencji tzw. twardych i miękkich czyli kwalifikacji wymaganych, gdyż te na ogół istnieją zapisane chociażby w ZUZP. Chodzi o to aby dokładnie i precyzyjnie w formie np. uchwały zarządu istniał zapis, że np.: dyrektorem, naczelnikiem, księgowym, audytorem czy kontrolerem wewnętrznym mogła być tylko osoba nigdy nie skazana prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne np. rozboje, złodziejstwo, gwałt i morderstwo. W przeciwieństwie do takich wymagań w administracji publicznej (np. urzędy) na kolei czegoś takiego nie ma. Nie istnieje też konkretny zapis zabraniający nepotyzmu w nieprywatnych spółkach kolejowych. Wprowadzanie kodeksu etyki, który będzie sprowadzał się zawarcia pustych mętnych frazesów bez podania konsekwencji za popełnione czyny i zachowania naganne jest bez sensu. Ja wiem, że odpowiedzialność można uregulować w formie zapisu w istniejącym Regulaminie pracy w dziale o karach porządkowych i rozwiązaniu umowy o pracę odwołując się do kodeksu etyki. Jednak to nie jest jednoznaczne i precyzyjne, co daje możliwość ucieczki przed odpowiedzialnością różnym cwaniakom i złodziejaszkom kolejowym. Kodeks etyki, który nie zawiera konkretnego zapisu zabraniającego wykonywanie pracy na wymienionych stanowiskach skazańcom nie jest nic wart i nie spodziewam się, że będzie przestrzegany przez pracowników. Stosowany może będzie jedynie przez pracodawców kolejowych w celu ukrócenia swobody wypowiedzi kolejarzy opisujących i komentujących przekręty na kolei. Jeśli dodamy do tego nierychliwe sądy pracy - odszkodowania za naruszenie prawa do osądzenia w rozsądnym terminie oraz penalizacja wpisów na internetowych forach kwalifikowane do art. 212 kk, a jednocześnie napiętnowana przez Europejski Trybunał Praw Człowieka, który uznaje jego istnienie za naruszenie prawa do wolności wypowiedzi. To w takim przypadku domniemywam, że chodzi o ułatwienia w zwalnianiu pracowników, którzy ideologicznie, poglądowo oraz stopniem wrażliwości społecznej, różnią od władzy kolejowej nominowanej przez wysokopartyjnych oficjeli.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 28-11-2012, 11:09    Odpowiedz z cytatem

Szanowni Państwo,

Ostatnie miesiące to okres wielu gorących dyskusji na temat przyszłości polskiej kolei i związanych z nią przedsiębiorstw, w tym również naszej Spółki. Z pewnością wielu z nas, pracowników PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. zastanawia się nad tym dokąd zmierzamy i jakie cele jako firma chcemy osiągnąć.

Aby móc na bieżąco przekazywać Państwu informacje o aktualnych i przyszłych kierunkach działalności naszej Spółki i całej Grupy PKP, o wyzwaniach i zadaniach jakie wspólnie będziemy realizować postanowiliśmy zapoczątkować cykl informacyjny w postaci "Mini Infratora".

Jego pierwszy numer, który otrzymaliście Państwo w załączeniu poświęcony jest wdrażanemu przez całą Grupę PKP programowi Twoja Kolej. Zawiera również informacje o inicjatywach i przedsięwzięciach prowadzonych aktualnie przez naszą Spółkę.

Mam nadzieję, że taka forma komunikacji spotka się z Państwa aprobatą oraz pozwoli na dzielenie się wiedzą, dzięki której będziemy mogli sprawniej i efektywnej realizować powierzone nam wszystkim zadania.

Zachęcam do lektury.

z pozdrowieniami

Remigiusz Paszkiewicz
Prezes Zarządu


Mini Informator:
http://infokolej.pl/docs/plk/mini_informator.pdf

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 27-02-2013, 12:01    Odpowiedz z cytatem

Polecam wpisy na blogu Jacka Prześlugi o likwidacyjnych zapędach PKP PLK:

http://jacekprzesluga.natemat.pl

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

mietekzuqwertyl Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 23 Mar 2013

PostWysłany: 26-04-2013, 18:29    Odpowiedz z cytatem

PLK PRACUJE NAD NOWYM SYSTEMEM WYNAGRODZEŃ

mini_infrator_26_kwietnia_2013.pdf
Pobierz Plik ściągnięto 852 raz(y) 123.91 KB

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 25-10-2013, 03:10    Odpowiedz z cytatem

Prezentacja PKP PLK "Dyscyplina pracy - odpowiedzialność pracownicza":

http://infokolej.pl/docs/plk/dyscyplina.pdf

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 26-10-2013, 03:03    Odpowiedz z cytatem

Prezentacja PKP PLK "Limity zatrudnienia - realizacja planu zatrudnienia":

http://infokolej.pl/docs/plk/zatrudnienie.pdf

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 28-10-2013, 21:49    Odpowiedz z cytatem

Dwa ostatnie numery "Infratora". W tym jeden o przyszłych przekształceniach w PKP PLK.

Nr lipiec/sierpień:
http://infokolej.pl/docs/plk/infrator_lipiec.pdf

Nr wrzesień:
http://infokolej.pl/docs/plk/infrator_wrzesien.pdf

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 10-12-2013, 06:57    Odpowiedz z cytatem

PKP PLK zmniejsza straty i zakłada zbilansowanie działalności w 2014 r.

Po wielu konsultacjach zarząd PKP PLK zdecydował się na czasowe wyłączenie z eksploatacji niecałego tysiąca kilometrów odcinków torów. W 2014 r. zarząd spółki zakłada zbilansowanie działalności. A w ciągu najbliższych tygodni ogłosi przetargi na przygotowanie dokumentacji dla 16 zadań finansowanych z nowej perspektywy finansowej - powiedział nam Remigiusz Paszkiewicz, prezes PKP Polskich Linii Kolejowych.

Więcej TUTAJ

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

mietekzuqwertyl Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 23 Mar 2013

PostWysłany: 07-04-2014, 19:49   Centrum Usług Wspólnych w PKP PLK S.A. Odpowiedz z cytatem

Mam prezentację jaką PLKa wysyłała wszystkim pracownikom o tzn CUW. Niestety nie mogę wrzucić
Cytat:
Nowy twór Centrum Usług Wspólnych
W ramach struktury PLK ma powstać nowa jednostka Centrum Usług Wspólnych, które zajmie się świadczeniem części usług finansowych oraz kadrowych w PLK. Jak informuje zarządca nie wiadomo jeszcze, gdzie miałoby ono powstać (niekoniecznie w Warszawie) i ile etatów z zakładów zostałoby przeniesionych do centrum. Trwają prace nad określeniem zakresu usług finansowych i kadrowych, które mogłoby przejąć centrum. Celem jego powołania jest optymalizacja zarządzania tymi usługami i ograniczenie kosztów. Dzięki utworzeniu Centrum Usług Wspólnych możliwa będzie poprawa procesów wewnętrznych poprzez uspójnienie procesów wsparcia we wszystkich jednostkach organizacyjnych - przekonuje Siemieniec.

http://www.kurierkolejowy.eu/aktualnosci/18531/Beda-zmiany-w-CRI-i-sekcjach-eksploatacji-w-PKP-PLK.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

wino Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 30 Mar 2014

PostWysłany: 09-04-2014, 21:16    Odpowiedz z cytatem

To mój pierwszy post więc witam kolejarską Brać! Smile
W wątku pojawia się kwestia powołania CUW w PLK a ja chcę zapytać co z setkami naszych koleżanek i kolegów z PLK którzy prawdopodobnie stracą pracę bo z biurwy dyżurnego ruchu raczej nie będzie a i nie każdy kto dostanie pracę w miejscu oddalonym o kilkaset kilometrów zdecyduje się na taki wspaniały pomysł bankomatów
A drugie pytanie czy dyrektor zakładu nie będzie już mógł zatrudniać pracowników tylko dostanie takowych
Czy po pracę w PLK trzeba będzie jechać do Warszawy lub na Śląsk?
Czy w obliczu wysoce prawdopodobnej utraty dotacji unijnych do infrastruktury koilejowej komukolwiek jest potrzebna taka restrukturyzacja zakładów?
Czy to wymyślił pan wywodzący się z firmy AVON który wcześniej handlował kosmetykami a teraz zarządza zasobami ludzkimi w wielkiej spółce grupy PKP?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bunia Płeć:Kobieta
Użytkownik


Dołączyła: 05 Paź 2013

PostWysłany: 12-04-2014, 13:08    Odpowiedz z cytatem

Bardziej obstawiam że to pomysły Pana pełnomocnika zarządu PLK ds. optymalizacji procesów, fachowca z EY (Ernst & Young). Zresztą co ciekawe, mimo jego pracy w PLK nadal figuruje na stronie www EY jako ekspert Piotr - menedżer w Dziale Doradztwa Biznesowego, Zarządzanie Ryzykiem Gospodarczym
http://www.ey.com/PL/pl/Services/Advisory/Risk/Zarzadzanie-ryzykiem-gospodarczym---Eksperci

Czy od siedzenia na dwóch stołkach nie robią się czasem hemoroidy? Ciekawe czy EY realizowało lub realizuje jakieś zlecenia dla kolei ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Grad Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 15 Lis 2005

PostWysłany: 12-04-2014, 14:20    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Czy to wymyślił pan wywodzący się z firmy AVON który wcześniej handlował kosmetykami a teraz zarządza zasobami ludzkimi w wielkiej spółce grupy PKP?

Kiedy pracował dla AVON, tuż przed objęciem stanowiska dyrektora w kolejowej spółce, czy dużo (kilka lat) wcześniej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 1 z 11 Idź do strony 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



HomeRejestracjaLogowanieRegulaminFAQAdministracjaUżytkownicyOstrzeżeniaStatystykiSzukajAlbum
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2022 infokolej.pl