Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 58, 59, 60  Następny
Rozkład jazdy 2022/2023
Autor Wiadomość

wamp Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 21 Cze 2020

PostWysłany: 08-05-2022, 12:30    Odpowiedz z cytatem

Rano jest EIP więc może Ondraszek ruszałby jak kiedyś koło 10/11? Poza tym skoro Skarbek out to może Pilecki wejdzie w jego godziny?

Jazda do Zabrzega niby tylko do września via Konduktor Przemek.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Radek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Ostróda / Kraków

PostWysłany: 08-05-2022, 12:42    Odpowiedz z cytatem

Daszyński już teraz jeździ na flircie, więc chyba by pasowało z Kormoranem.

_________________
Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

WRmnouz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Maj 2021
Skąd: Lublin

PostWysłany: 08-05-2022, 14:56    Odpowiedz z cytatem

dinxles napisał/a:
Śnieżka powinna byc EIC tak samo jak EIC POGORZE.
Z reszta powinny byc IR KARKONOSZE tesh Język

A EIC Panorama powinna jeździć w rel. Wrocław - Lublin, bo Lublin nie ma ani jednego EIC.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

empek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Wrz 2007
Skąd: JG/LBN

PostWysłany: 08-05-2022, 15:01    Odpowiedz z cytatem

A cóż to za dziwne pomysły? Odkąd Śnieżka kursuje w kategorii Intercity, jest bardzo frekwencyjnym pociągiem. Poza tym, marka EIC z czasem będzie wygaszana - i słusznie - bo nie zapewnia NIC więcej względem kategorii IC, a kosztuje krocie. Ekspresami powinny być tylko połączenia obsługiwane przez Pendolino.

A Lublin potrzebuje całorocznego połączenia z Trójmiastem oraz Karkonoszami, a nie prestiżowej zabawki.

_________________
"Myśmy się na władzę nie zamachiwali. Myśmy ino kradli"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dinxles Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Maj 2010

PostWysłany: 08-05-2022, 15:22    Odpowiedz z cytatem

Oj mylisz sie. Powinny byc ICX (Pendolino) i IC czyli ekspresy na wagonach (a nie jakies Darty czy Flirty).
I powinny byc IR SUDETY i np. IR KARKONOSZE na wagonach z lokomotywami Taurus albo Traxx.
A na takich odcinkach jak Poznań-Szczecin, czy Poznan-Wroclaw powinny byc RE jezdzace na EZT Mireo lub talent 2 (200 EZTow kupi Polregio) Język
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

WRmnouz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Maj 2021
Skąd: Lublin

PostWysłany: 08-05-2022, 17:20    Odpowiedz z cytatem

empek, to taki trochę sarkazm był, aczkolwiek ekspresami obecnie jest wiele połączeń w kategorii IC, co jest dobre. Np. IC Sobieski, Czartoryski, Hetman, Matejko itd. Prawdą jest, że Lublin potrzebuje sensownego połączenia z Trójmiastem, najlepiej byłoby wydłużyć poc. Słowiniec Gdynia Gł. - Wwa Zach. przez Radom do Lublina, ponieważ tak wytrasowany pociąg byłby oblegany 2x bardziej niż obecny Słowiniec (doszłyby 2 spore miasta). Połączenie z Karkonoszami można byłoby uzyskać, przedłużając obecne TLK Karkonosze do Lublina, które kończy bieg na Wschodnim. Nie ma możliwości zrobić bezpośrednich połączeń ze wszystkim, ale chociaż największe miasta mogłyby mieć połączenia do ważnych ośrodków turystycznych. Najlepiej byłoby, gdyby cały rok jeździł taki przedłużony Słowiniec do Gdyni, a w wakacje dodatkowo TLK Mierzeja do Kołobrzegu i na Hel. Poza tym przydałyby się lepsze skomunikowania, bo z Lublina to koleją nie da się dojechać w góry bez kilku lub kilkunastogodzinnych przesiadek.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Torczes Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Lut 2012

PostWysłany: 08-05-2022, 18:45    Odpowiedz z cytatem

Kilka pytań:
-TLK Sudety bez postoju w Kędzierzynie Kożlu?
-łączniki TLK Rozewie i TLK Kormoran do kasacji?Nic w zamian?
-TLK Wetlina weekendowo czy codziennie w zamian za Kormorana?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kryczens Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 21 Sie 2015

PostWysłany: 08-05-2022, 19:00    Odpowiedz z cytatem

Brzeg
- IC OLEŃKA Warszawa Wschodnia - Wrocław Główny
- TLK KARKONOSZE Szklarska Poręba Górna/Jelenia Góra - Warszawa Wschodnia
- IC KRAKOWIANKA Kraków Główny - Kołobrzeg
- IC PRZEMYŚLANIN Przemyśl Główny - Świnoujście
- TLK WOLIN Kraków Główny - Świnoujście
- IC NIGHTJET Graz HBF - Berlin Charlottenburg
- TLK ROZEWIE Kraków Główny - Gdynia Główna
- EIP Warszawa Wschodnia - Wrocław Główny
- IC MORCINEK Wrocław Główny - Lublin Główny
- IC GWAREK Katowice - Słupsk
- IC NAŁKOWSKA Wrocław Główny - Białystok
- IC ŚLĄZAK Poznań Główny - Przemyśl Główny
- IC CHEŁMOŃSKI Kraków Główny - Świnoujście
- IC HALNY Bydgoszcz Główna - Bielsko-Biała Główna/Zakopane
- IC MEHOFFER Zielona Góra Głowna - Przemyśl Główny
- IC BOLKO Wrocław Główny - Lublin Główny
- IC ŚNIEZKA Warszawa Wschodnia - Jelenia Góra/Szklarska Poręba Górna
- IC KOSSAK Przemyśl Główny - Wrocław Główny
- TLK WYCZÓŁKOWSKI Lublin Główny - Świnoujście
- IC SZYNDZIELNIA Bielsko-Biała Główna - Słupsk/Ustka
- IC FREDRO Wrocław Główny - Warszawa Wschodnia
- IC MATEJKO Szczecin Główny - Przemyśl Główny
- IC ARTUS Przemyśl Główny - Gdynia Główna/Hel
- TLK ORZESZKOWA Warszawa Wschodnia - Jelenia Góra/Szklarska Poręba Górna
- IC PIAST Gdynia Główna - Kraków Główny
- EIC PANORAMA Wrocław Główny - Warszawa Wschodnia
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Atoman Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 28 Sie 2016

PostWysłany: 08-05-2022, 23:27    Odpowiedz z cytatem

W końcu, widzę, ktoś rozgryzł nowy rozkład. Jak pisałem wielokrotnie miało nie być żadnych rewolucji, więc i nie ma. Czas na stabilizację. Obecna oferta i tak jest w porządku w porównaniu do tego, jaka jest sytuacja gospodarcza. Za narzekania powinno się mieć dożywotnio odcięcie od sieci. Ewentualne modyfikacje jeszcze się pojawią, ale na istotne zmiany przyjdzie poczekać do przyszłego roku. Tam będą już wyraźne nowości.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Krystian Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 02 Lut 2011
Skąd: Krk

PostWysłany: 09-05-2022, 00:02    Odpowiedz z cytatem

WRmnouz napisał/a:
empek, to taki trochę sarkazm był, aczkolwiek ekspresami obecnie jest wiele połączeń w kategorii IC, co jest dobre. Np. IC Sobieski, Czartoryski, Hetman, Matejko itd.

Od dłuższego czasu obserwuję Twoje wpisy i obiecałem sobie kiedyś, że nie dam się sprowokować. Ale chyba już tego za dużo. Wypisujesz aksamitne bzdury. Pociągi, które mają kategorię IC mają wskazywać podróżnemu na pociąg o podwyższonym standardzie. Czyli wagony po modernizacji lub nowe EZT. O jakich ekspresach Ty piszesz? Czy masz chociaż elementarną wiedzę odnośnie trasowania pociągów? Przykład pierwszy z brzegu, IC HETMAN. Na jakiej podstawie twierdzisz, że jest to ekspres? Dlatego, że ma ograniczoną liczbę postojów? Od czerwca całą trasę „pod drutem” ma obsługiwać EP07. Jaki to wg Ciebie ekspres? Poza tym - Lublin, jak cała reszta miejscowości w Polsce, potrzebuje dobrego połączenia i dogodnych skomunikowań. Jest wiele miejscowości w województwach wschodnich, chociażby Tarnobrzeg, Mielec, Kolbuszowa czy Sandomierz, które powinny mieć bezpośrednie połączenie z Krakowem, ze względu na główny kierunek wewnętrznej migracji. A takiego połączenia w ogóle nie ma. Po cholerę Lublinowi bezpośredni pociąg z Trójmiastem? Proszę, wytłumacz mi to, używając żelaznej logiki.

[ Dodano: 09-05-2022, 00:10 ]
Atoman, ten ktoś, to użytkownik Księdzu na pl.misc.kolej. Rewolucji, wg założeń rozkładowych na najbliższe 10 lat, spodziewałbym się za 2 lata. Wg planu MI siatka połączeń od tego czasu ma dynamicznie rozrastać się. Niemniej jednak, są to tylko plany, ściśle powiązane z pozyskiwaniem funduszy z UE na zakup i modernizację taboru. Póki co, polityka Zjednoczonej Prawicy polega na wojowaniu szabelką z KE i środki mamy zablokowane. Idąc za ciosem ekologicznej polityki, kolej powinna być promowana na każdym etapie. Transport drogowy stoi w korkach i należałoby wykorzystać tę szansę. Jak będzie? Czas pokaże. Na pewno do tego niezbędna jest odpowiedzialna i przemyślana polityka transportowa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

InterJet Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Paź 2021

PostWysłany: 09-05-2022, 00:20    Odpowiedz z cytatem

Kolega z Lublina to chciałby pociągu ekspresowego z Trójmiasta do Lublina na dziesięciu wagonach i koniecznie restaurant jedenasty. Żadne argumenty nie trafiają, więc nie ma sensu przekonywać go że białe jest białe.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

WRmnouz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Maj 2021
Skąd: Lublin

PostWysłany: 09-05-2022, 07:57    Odpowiedz z cytatem

Krystian napisał/a:
Od dłuższego czasu obserwuję Twoje wpisy i obiecałem sobie kiedyś, że nie dam się sprowokować. Ale chyba już tego za dużo. Wypisujesz aksamitne bzdury. Pociągi, które mają kategorię IC mają wskazywać podróżnemu na pociąg o podwyższonym standardzie. Czyli wagony po modernizacji lub nowe EZT. O jakich ekspresach Ty piszesz? Czy masz chociaż elementarną wiedzę odnośnie trasowania pociągów? Przykład pierwszy z brzegu, IC HETMAN. Na jakiej podstawie twierdzisz, że jest to ekspres? Dlatego, że ma ograniczoną liczbę postojów? Od czerwca całą trasę „pod drutem” ma obsługiwać EP07. Jaki to wg Ciebie ekspres? Poza tym - Lublin, jak cała reszta miejscowości w Polsce, potrzebuje dobrego połączenia i dogodnych skomunikowań. Jest wiele miejscowości w województwach wschodnich, chociażby Tarnobrzeg, Mielec, Kolbuszowa czy Sandomierz, które powinny mieć bezpośrednie połączenie z Krakowem, ze względu na główny kierunek wewnętrznej migracji. A takiego połączenia w ogóle nie ma. Po cholerę Lublinowi bezpośredni pociąg z Trójmiastem? Proszę, wytłumacz mi to, używając żelaznej logiki.

Nie określiłem, że Hetman to ekspres na podstawie ograniczonych postojów, tylko na podstawie jego kategorii służbowej - EIE.
Jeśli powiesz, że kategoria EI* to np. Międzywojewódzki Pośpieszny to polecam zajrzeć do instrukcji Ir11. I tu chodzi głównie o priorytet układania rozkładu jazdy, że pośpieszny może być przetrzymany, w celu zapewnienia przejazdu ekspresowemu.
Taka jest moja wiedza, być może błędna. A po co np. Katowicom bezpośrednie połączenie z Trójmiastem? Argumentować to może Pan sam jak w przypadku każdego dużego miasta. Jeden z argumentów: ktoś nie lubi przesiadek, ale chce dojechać do Gdyni bo jest okres letni. Drugi argument: zwiększenie siatki połączeń zwiększy atrakcyjność kolei w regionie. Trzeci: Lublin jest dużym miastem, a to, że leży na wschodzie nie znaczy, że nie ma w nim ludzi, którzy chcą spędzić urlop nad morzem, a bezpośredni pociąg znacznie by im to ułatwił. Czwarty: wysoka frekwencja jest już w pociągach Warszawa - Gdynia i na czystą logikę po dojściu Lublina i Radomia byłaby większa. Piąty: w Lublinie też żyją niepełnosprawni na wózkach, którym trudno się przesiadać (dla mnie przesiadki nie są akurat trudnością, o ile są dobre skomunikowania jak 2622 - 1501).

[ Dodano: 09-05-2022, 08:14 ]
InterJet, A po co taki pociąg 11 wagonów, ekspresowy? Kto by tym jeździł? Do Lublina na start lepiej byłoby dać jakiś skład na 4 wagony i monitorować frekwencję. Jeśli byłaby duża to przedłużyć np. Słowińca.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dinxles Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Maj 2010

PostWysłany: 09-05-2022, 08:38    Odpowiedz z cytatem

Pendolino powinno miec 9-10 wagonow a EIC w ramach zapotrzebowania. Pamietam jeszcze w 2004 roku jak jezdzil ekspres Fredro z Wroclawia do Warszawy to on mial 10-11 wagonow Język
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

WRmnouz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Maj 2021
Skąd: Lublin

PostWysłany: 09-05-2022, 10:11    Odpowiedz z cytatem

Wtedy jeździła też Bystrzyca Lublin - Wrocław, 6 wagonów pasażerskich i restauracyjny. W tamtym roku Fredro jeździł Wrocław - Lublin, to w korektę czerwcową dali go na wagony i był 406A-40 w składzie. Obecnie jak patrzę na relacje poc. z Lublina to najsensowniej byłoby dać WR do Hetmana (jedzie przez KRK do Wrocławia) lub Górskiego z Rzeszowa do Szczecina. Kiedyś to prawie w każdym pociągu co przez pół Polski jechał był WR.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

falipso Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Lip 2020

PostWysłany: 09-05-2022, 10:11    Odpowiedz z cytatem

Mława/Ciechanów
- TLK KARPATY Zakopane - Gdynia Głowna
- IC ORŁOWICZ Olsztyn Główny - Kraków Główny
- IC WARMIA Kraków Główny/Warszawa Centralna - Olsztyn Główny
- IC LAZUR Łódź Fabryczna/Warszawa Zachodnia - Ustka
- TLK MAŁOPOLSKA Zakopane - Gdynia Głowna
- TLK DELFIN Warszawa Centralna - Łeba
- IC MAZURY Łódź Fabryczna - Olsztyn Główny
- IC KORMORAN Olsztyn Główny - Bielsko-Biała Główna/Wisła Uzdrowisko
- IC SŁOWINIEC Warszawa Zachodnia - Gdynia Główna
- IC PARSĘTA Łódź Fabryczna - Kołobrzeg
- IC LAGUNA Warszawa Centralna - Gdynia Główna
- IC WYBRZEŻE Warszawa Zachodnia - Gdynia Główna
- IC SKARBEK Racibórz - Olsztyn Główny
- IC KOLBERG Kraków Główny - Olsztyn Główny
- IC POBRZEŻE Łódź Fabryczna - Kołobrzeg
- TLK LUBOMIRSKI Kołobrzeg/Gdynia Główna - Kraków Główny
- IC ŻEROMSKI Kraków Główny - Olsztyn Główny
- IC SIENKIEWICZ Kraków Główny - Olsztyn Główny
- TLK MIERZEJA Hel - Lublin Główny
- TLK SŁUPIA Kołobrzeg - Łódź Fabryczna

Zielona Góra Główna
- TLK WOLIN Świnoujście - Kraków Płaszów
- IC LUBUSZANIN Zielona Góra Główna - Lublin Główny
- IC MEHOFFER Zielona Góra Główna - Przemyśl Główny
- IC ZIELONOGÓRZANIN Zielona Góra Główna - Warszawa Wschodnia
- IC NIGHTJET Graz HBF - Berlin-Charlottenburg
- IC SWAROŻYC Wrocław Główny - Szczecin Główny/Kołobrzeg
- IC BACHUS Zielona Góra Główna - Gdynia Główna
- IC MATEJKO Szczecin Główny - Przemyśl Główny/Żagań
- IC CHEŁMOŃSKI Kraków Główny - Świnoujście
- IC DIONIZOS Warszawa Wschodnia - Zielona Góra Główna
- IC WAWEL Przemyśl Główny - Berlin HBF
- TLK WYCZÓŁKOWSKI Świnoujście - Lublin Główny

Knurów
- TLK PIRAT Kołobrzeg - Bohumin
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 14 z 60 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 58, 59, 60  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl