Krzysp1, a jesteś w stanie dopuścić do swojej świadomości fakt, że akurat dla tej PORTA MORAVICY kierunek odgraniczny do Krakowa w piątek jest przeciwpotokiem? Zaś sytuacja zmienia się właśnie w Krakowie z uwagi na dwa zasadnicze czynniki - godzina odjazdów i ogromny generator ruchu jako potężny ośrodek akademicki.
Zgodzę się w pełni, że pociągi powinny być dla ludzi, ale jeśli dobra oferta i względnie dobra prędkość szlakowa nie generuje wystarczających potoków - należy ją zmodyfikować. Ja wiem, że w Polsce porządane jest rozwalanie publicznych pieniędzy na prawo i lewo ale czas najwyższy z tym skończyć. Każdy kilometr uruchomionego muchowozu kosztuje. Kosztuje ogromne pieniądze.
Tutaj żadne argumenty nie są w stanie przemówić do rozsądku.
Ten człowiek myśli sobie, że w Polanicy pociąg Kormoran zjeżdżał na grupę i czekał sobie do rana, aby jako Kormoran przeciwbieżny jechać mógł sobie do Olsztyna. Tak wynika z jego pisaniny...
Już pisałem nie ma z kim dyskutować.
11 grudnia, jak co roku w drugi weekend grudnia, wszedł w życie w całej Europie nowy rozkład jazdy pociągów. Również jak co roku, „Rynek Kolejowy” publikuje subiektywną analizę najważniejszych (i też najciekawszych) zmian w rozkładzie. Nie ma wielkich rewolucji, ale istotnych zmian jest sporo.
Czy wszędzie tak strasznie poleciały skomunikowania? W Iławie np. przyjazd Regio z Malborka 16:43, odjazd Regio do Olsztyna 16:41, a zawsze co najmniej kilka osob się tam przesiadało. Takie rzeczy w XXI wieku, linie po modernizacji, szok.
_________________ Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Panie InterJet ja wiem jak było w Polanicy ale Panie cwaniakujący to PKP INTERCITY miało sobie poradzić z, tymi kółeczkami wagonów do Rozewia a nie że coś się nie da. To że pracują tam nieudacznicy, coraz bardziej jest widoczne... Ale okazuje się, że wszystko jest do czasu i zmiany nadejdą prędzej niż Panie InterJet myśli... Ps. w 2023 wyleci bardziej strategiczne połączenie, wtedy dopiero będzie burza... Wtedy zobaczymy, czy będzie Pan taki cwaniakujący... No ale pomyłki się zdarzają w pewnej spółce
Duże utrudnienia w kursowaniu pociągów po Warszawie od 19 grudnia
Od poniedziałku 19 grudnia 2022 r. do niedzieli 8 stycznia 2023 r. rozpocznie się kolejny etap prac związanych z modernizacją stacji Warszawa Zachodnia. W tym okresie ruch pociągów pomiędzy stacją Warszawa Zachodnia i Warszawa Wschodnia, po podmiejskiej linii średnicowej, będzie prowadzony po jednym czynnym torze. Z tego względu większość pociągów będzie kursować w relacji skróconej, a niektóre z nich zostaną odwołane.
Do redakcji „Kolejowego Portalu” napisali pasażerowie, którzy prosili o informację dlaczego pociąg TLK „Karkonosze” mimo, że jedzie przez pół Polski nie zatrzymuje się m.in.: na stacjach Skierniewice czy Koluszki. O wyjaśnienie tej kwestii zapytaliśmy przewoźnika.
myszka, i tu się sprawa komplikuje bo w zestawieniach dla stacji Warszawa Centralna wagon sypialny znajduje się na początku składu pociągu, zaś w zestawieniach składów dla stacji Katowice już na końcu składu pociągu. Mimo, że na trasie nie jest przewidziana zmiana kierunku jazdy.
Zastanawiam się czy nie ma większych problemów...
Karkonosze wyjeżdżają z sypialnym za lokiem. We Wrocławiu doczepiane są 12 i 13 z Gdyni na koniec z podpiętym lokiem i wtedy sypialny jest ostatnim wagonem aż do Szklarskiej.
Są, niektórzy umierają... ale to chyba nie znaczy, że nie mżemy rozmawiać o czymś, co nas po prostu ciekawi.
Cytat:
Karkonosze wyjeżdżają z sypialnym za lokiem. We Wrocławiu doczepiane są 12 i 13 z Gdyni na koniec z podpiętym lokiem i wtedy sypialny jest ostatnim wagonem aż do Szklarskiej.
Czyli to znaczy, że:
1) Zestawienie składu podawane na stronie dla stacji od Częstochowy do Gliwic jest nieprawidłowe;
2) Wbrew temu, co pokazuje sieciowy rozkład, pociąg ten nie jedzie przez Zakrzów Kotowice, tylko przez Nadolice.
Zgadza się?
Intercity serio zaplanowalo przejscie EIP Gdynia - Krakow na EIP Krakow - Gdynia w 36 min, przyjazd 11:18, odjazd 11:54. A dzis EIP z Gdyni przyjechal opozniony 40 min, a tu jeszcze oczywiscie sprzatanie itd itp. Skutek taki, ze i z Krakowa wyjechal z 25 min opoznieniem. Zima, jeden tor miedzy Zachodnia a Centralna, a rozklad jakby nie ma na to zadnych rezerw. Efekt byl taki, ze do Ilawy zrobilo sie prawie 40 min opoznienia i ledwo zdazylem na przesiadke. A mialo byc 40 min czekania...
_________________ Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum