Czy wszystkie szynobusy trafią do Kolei Dolnośląskich? Czy jeżeli pójdą też do PR to jest jakakolwiek szansa na to, że pociągi do Kamiennej Góry i Lubawki jeździłyby codziennie?
_________________ Koniec degradacji-gminy dla Chełmska Śl. i Ruszowa
A obsługę linii do Kamiennej Góry i dalej do Czech przejmą KD od nowego rozkładu? I jeszcze pytanie, czy przez powiększenie się taboru szynobusów będą więcej niż 4 pary na linii Wałbrzych-Kłodzko?
_________________ Koniec degradacji-gminy dla Chełmska Śl. i Ruszowa
Jerry teraz taki szynobus przydał by się nam na 289 Legnica-Głogów-Legnica widze ,że o północy województwa się zapomina, Głogów to nie tylko połączenia z Wrocławiem.
przydało by się żeby zakupili elektrycznego szynobusa na tą linię, puszczać spaliniaka pod drutem to wydaje się głupie. Jak PLK zrobi w przyszłym roku remont (obiecali?) to mam nadzieję że ludzie się przerzucą na kolej przy dobrej prędkości.
Sądze że tak będzie tylko, kurcze ostatnio oprócz małopolski żaden taki skład się nie pojawił, może i w końcu komuś z UMDW przypomni się że jest coś takiego. Tyle miedziuchy dajemy i kasy ,że jeden taki szynobus nam się należy.
A obsługę linii do Kamiennej Góry i dalej do Czech przejmą KD od nowego rozkładu?
Szynobus będzie rozpoczynał i kończył weekendową dniówkę we Wrocławiu (no chyba że będzie podsył do/z Legnicy).
Prawdopodobnie polski szynobus będzie obsługiwał dwie z 4 nowych par międzyleskich (codzienne połączenia Kłodzko-Usti n.Orlici).
Czyje to będą szynobusy (ezt)?
Jeżeli będzie jeździł z Wrocławia, to rozumiem, że przez Wałbrzych, bo połączenie na około przez Legnicę nie będzie atrakcyjne (aby dostać się do Czech). Można by pomyśleć o zatrzymywaniu się na wybranych stacjach (np. Kąty W., Żarów, Jaworzyna Ś., Ś-ce, Wałbrzych M, Wałbrzych G., B.G) i od Sędzisławia na wszystkich. Jednak to na razie za dużo gdybania i na inny dział.
_________________ Koniec degradacji-gminy dla Chełmska Śl. i Ruszowa
_________________ 2000-2010. Dziesięć lat upadku i niszczenia polskiej kolei,którego apogeum nastąpiło 1 grudnia 2008 - w dniu przejęcia pospiesznych przez PKP IC !!
Ja jestem bardzo chętnie za tymi wszystkimi pomysłami - tylko nurtuje mnie jedno pytanie: mianowicie jakie zaplecze posiadają KD (taborowe i warsztatowe) żeby te wszystkie plany doszły do realizacji??
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum