Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 58, 59, 60  Następny
Nowy tabor PKP Intercity
Autor Wiadomość

DarekP Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Wrz 2010
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: 12-04-2011, 23:48    Odpowiedz z cytatem

Masz rację, zapomniałem o powiększonym przedziale. Czyli z 11 przedziałów robi się 9.
A wiesz może, ile już kursuje 159A?
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

oporny301 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Sty 2010

PostWysłany: 12-04-2011, 23:49   Intercity Pendolino Odpowiedz z cytatem

Źródło:
www.informacjezzm.pl
Głos Maszynisty 04/2011

2.JPG
Plik ściągnięto 139 raz(y) 89.18 KB

1.JPG
Plik ściągnięto 91 raz(y) 98.8 KB


_________________
Zakuty łeb myśli po łebkach (Stanisław Tym)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sasho33 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Kwi 2010

PostWysłany: 13-04-2011, 00:07    Odpowiedz z cytatem

@DareKP, z tego co wiem to 3?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

DarekP Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Wrz 2010
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: 13-04-2011, 00:11    Odpowiedz z cytatem

Pogrzebałem w sieci i jest tak - w 2010 roku przyszły 3 szt, czwarta w styczniu 2011.
Teraz "na dniach' przybyły kolejne 2 szt. A zatem pozostały jeszcze 2 do dostarczenia i przyjdzie kolej na 156A
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pułtuś
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 13-04-2011, 12:03   

A ma ktoś zdjecia tych wagonów?
Powrót do góry

DarekP Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Wrz 2010
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: 13-04-2011, 18:32    Odpowiedz z cytatem

Wpisz u wujka Googla 158A oraz 159A to znajdziesz i zdjęcia i filmiki z YT.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

zajaclib Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 12 Lip 2010

PostWysłany: 14-04-2011, 12:23    Odpowiedz z cytatem

Strasznie ślimaczy się realizacja tego kontraktu.
Włącznie z aneksem, porozumieniem, dostawa jest spóźniona o rok. Oczywiście zmniejszono też liczbę nowych wagonów ze względu na stan finansów PKP Intercity.
Kiedy ostatecznie pojawia się wszystkie wagony?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

DarekP Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Wrz 2010
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: 14-04-2011, 13:19    Odpowiedz z cytatem

Trudno jednoznacznie powiedzieć, kto jest przyczyną opóźnień. FPS miało kłopoty z wózkami bo ZNTK upadł, a Intecity też nie napierało, bo nie miało funduszy.
A wszystko to przez Przewozy Regionalne Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Arek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 05 Mar 2007
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 13-07-2011, 11:45    Odpowiedz z cytatem

Malinowski: Czas na inwestycje

„Dziennik Gazeta Prawna” informuje, że PKP Intercity planuje w ciągu najbliższych dwóch lat kupić 30 dwupoziomowych wagonów, modernizację 68 i remont 700 składów do połowy 2013 r. Przewoźnik wyda na ten cel 500 mln zł. – Ograniczyliśmy zatrudnienie, ścięliśmy koszty, przeorganizowaliśmy strukturę spółki. To przyniosło konkretne oszczędności. Teraz czas na inwestycje – mówi „DGP” Janusz Malinowski, prezes PKP Intercity.

Na początek PKP Intercity planuje modernizację 68 klasycznych wagonów. Jak ujawnił Janusz Malinowski „DGP”, będą one jeździły z Przemyśla do Szczecina. Wyjaśnił, że będą miały one wymienione wnętrze, klimatyzację i zamknięty obieg toalet. Mają się pojawić na torach na przełomie 2012 i 2013 r. Inwestycja zostanie sfinansowana w połowie ze środków UE, która da na ten cel 190 mln zł. Wniosek o dotację ma być złożony jeszcze w tym tygodniu.

„DGP” informuje, że PKP Intercity ma otrzymać także część środków z puli 175 mln euro zarezerwowanych na projekt taborowy Przewozów Regionalnych. Samorządowy przewoźnik ma jednak kłopoty z jego realizacją. Z tych środków ma być sfinansowany w połowie zakup 30 piętrowych składów za ok. 190 mln zł. Ma być z nich uformowane 6 składów, które obsłużą trasę Warszawa – Łódź.

Oprócz zakupów PKP Intercity chce wyremontować 700 wagonów już z własnych środków. Prace mogłyby ruszyć wiosną 2012 r. i trwać do połowy 2013 r.

Więcej...

źródło: Dziennik Gazeta Prawna / RK

-----

Kto dostarczy wagony piętrowe dla PKP Intercity?

Prezes PKP Intercity Janusz Malinowski potwierdził zamiar kupna przez przewoźnika 30 wagonów piętrowych. Pieniądze na ten cel mają pochodzić między innymi z POIiŚ. Gotowość dostarczenia taboru dla państwowej spółki zadeklarowały już dwa wielkie koncerny taborowe - Škoda oraz Bombardier.

PKP Intercity chce kupić trzydzieści wagonów piętrowych, z których chce uformować sześć pięciowagonowych składów do obsługi połączenia Warszawa - Łódź. Chce wydać na to ok 190 mln złotych. Część środków Intercity znalazło u konkurenta - PKP Intercity ma otrzymać także część środków z puli 175 mln euro zarezerwowanych na projekt taborowy Przewozów Regionalnych.

W rozmowie z "Rynkiem Kolejowym" gotowość dostarczenia wagonów wyraził Falk Hahnemann, dyrektor sprzedaży na środkową i wschodnią Europę w koncernie Bombardier. Zapewnił, że kanadyjski gigant na pewno wystartuje w przetargu na wagony dla Intercity. Producent ma już doświadczenie w dostawie wagonów piętrowych dla Polski - w 2008 roku dostarczył Kolejom Mazowieckim 26 takich wagonów, a także 11 wagonów czołowych do formowania pociągów w systemie push-pull. Nie jest na razie pewne, czy PKP Intercity również będzie zamawiać ten ostatni tabor.

Podczas targów Czech Raildays zainteresowanie planowanym przetargiem PKP Intercity wyraził również Wojciech Grzonka, prezes Škoda Polska. Wchodzący w skład koncernu producent Škoda Vagonka może zaoferować Intercity wagony klasy 051 o masie 47,5 tony mogące pomieścić do 130 pasażerów. W przypadku zamówienia wagonów sterowniczych, Škoda także jest w stanie je dostarczyć.

źródło: Rynek Kolejowy

_________________
Żelazna kadra też z czasem rdzewieje.
A beton kruszeje...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 13-07-2011, 12:21    Odpowiedz z cytatem

Jezeli celem samorzadow, ktore ponoc nie mogac sie dogadac z centrala PR bylo zrobienie wszystkiego, zeby tylko choc czesc kasy zostala przesunieta do PICu, to moje gratulacje, udalo wam sie. Pytanie tylko, co na to pasazer, ktorego na pociagi PKP IC nie zawsze stac i wybiera tansze, choc mniej komfortowe REGIO i interREGIO...

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Arek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 05 Mar 2007
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 13-07-2011, 12:27    Odpowiedz z cytatem

EU07-469, jeśli PR nie chcą (nie potrafią / nie ma woli politycznej) wykorzystać unijnych środków na zakup nowych EZT-ów to chyba lepiej, żeby z tych funduszy skorzystało PKP IC lub inny przewoźnik pasażerski? Bo inaczej pieniądze przepadną.

_________________
Żelazna kadra też z czasem rdzewieje.
A beton kruszeje...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

sphinx Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Sty 2010

PostWysłany: 13-07-2011, 21:22    Odpowiedz z cytatem

PRy bardzo chcą, to marszałkowie dają ciała na całej linii. Oprócz czterech z południa do wyłomu przygotowują się województwa zachodnie. W najlepszym wypadku fundusze zostaną podzielone między "południe" (18-20 składów), "zachód" (30 sztuk) i zainteresowana reszta w ramach PR. Nie wiem czy coś zostanie dla PICu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

DarekP Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Wrz 2010
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: 13-07-2011, 21:48    Odpowiedz z cytatem

Obawiam się, że marszałkowie będą mieli mało do powiedzenia. MI oznajmi, że przesuwa środki do Intercity i po temacie.
Nie podoba mi się to z dwóch powodów:
- MI pompuje kasę w spółkę, która ma być sprzedana i nie sądzę, żeby odzyskało to, co wsadzi
- marszałkowie nie mogą się zdecydować, co chcą i faktycznie kasa może przepaść. Chytry traci dwa razy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Henryk Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 13 Lis 2010
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: 03-08-2011, 19:02    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
PKP Intercity chce kupić trzydzieści wagonów piętrowych, z których chce uformować sześć pięciowagonowych składów do obsługi połączenia Warszawa - Łódź.

Cytat:
Wchodzący w skład koncernu producent Škoda Vagonka może zaoferować Intercity wagony klasy 051 o masie 47,5 tony mogące pomieścić do 130 pasażerów.


5x130=650, a obecne 10 wagonowe składy dają niemal 1000. Kolejny złoty pomysł PKP.

_________________
Szukam pracy w strukturach PKP w Warszawie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kryniczanin
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 03-08-2011, 19:07   

Henryk, Które wożą powietrze. 10 wagonów a w nich 20%.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 23 z 60 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 58, 59, 60  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl