Henryk Podstawowy skład na Wwa-Łódź to 2 x ED74, czyli 400 miejsc, lub 4xB + 3xA, czyli około 420 miejsc.
Powracając do dofinansowania na składy piętrowe, to ostatnio minister Massel stwierdził, że nie będzie ono pochodziło z puli na pociągi dla PR, a z oszczędności na innych projektach kolejowych.
Henryk, Które wożą powietrze. 10 wagonów a w nich 20%.
Poza szczytem - możliwe. Ale to już wina mózgów z PKP.
Cytat:
Henryk Podstawowy skład na Wwa-Łódź to 2 x ED74
Chciałeś powiedzieć były podstawowy skład. Jaki to był genialny pomysł, wystarczy powiedzieć, że konduktor bał się po takim składzie chodzić, a co dopiero sprawdzać bilety
_________________ Szukam pracy w strukturach PKP w Warszawie.
PKP Intercity chce kupić trzydzieści wagonów piętrowych, z których chce uformować sześć pięciowagonowych składów do obsługi połączenia Warszawa - Łódź.
Cytat:
Wchodzący w skład koncernu producent Škoda Vagonka może zaoferować Intercity wagony klasy 051 o masie 47,5 tony mogące pomieścić do 130 pasażerów.
5x130=650, a obecne 10 wagonowe składy dają niemal 1000. Kolejny złoty pomysł PKP.
@przewoz,
licząc jeszcze, że jeżdżą sześciomiejscowe dwójki jak ostatnio na łódzkich pociągach to mamy jeszcze mniej niż 760 i teoria Henrysia w ogóle leży.
Ja się zgadzam z tą frekwencją z Henrykiem, ostatnio jechałem w 10 wagonowym TLK Wawa-Łódź odjazd 17:56 z Warszawy i mimo że wszystkie wagony 2kl to spoty ( czyli 8 miejsc) do Skierniewic stałem wraz z kilkoma osobami na korytarzu 9 wagonu.
Dwie godziny stania to nic wielkiego w porównaniu co Ci którzy stoją całą noc... Poza tym mogłeś wsiąść na Wschodniej i miejsce byś miał, a to nie jeden podróżny to wie.
_________________ fb: podróże koleją. Zdjęcia, ciekawostki z podróży
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum