z dopuszczeniem dla Stadlera nie powinno być problemów bo Flirty3 w Polsce już jeżdzą w ŁKA, inaczej jest z Dartami, chyba że będą go podciągaą pod ELFa
Nie ma bata będzie powtorka z ED74, jak mogloby być inaczej skoro to budowa 20 prototypow, których pewnie już nikt z PESY nie kupi więcej, wiec seria zamknie się na tym zamówieniu. A bajki o produkcie High Speed od PESY można miedzy bajki wlozyc.
Obydwa kontrakty przewidują homologacje ETCS 2. Prawdopodobnie skończy się jak z ŁKA i Pendo, czyli homologacją na SHP, a ETCS w przyszłości jak będzie techniczna możliwość.
Pierwszy z pojazdów wyprodukowanych przez Stadlera dla PKP Intercity trafił już do Żmigrodu, gdzie Instytut Kolejnictwa posiada tor doświadczalny, na którym nowy FLIRT3 przejdzie niezbędne testy przed dopuszczeniem do ruchu.
A tak serio, stoją bo potrzebują bodaj naprawy P4, PESA i tak nie ma części zamiennych bo to prototypy i jest ich mało, cena wychodzi dość wysoka, a same jednostki są znienawidzone przez pasażerów. Powinni to wrzucic na krótkie TLK, ale pasażerowie Wawa-Łódź ich nie chcą
Stadlerki to dobry zakup, także spokojnie. W ED74 trzeba przearanżować wnętrze, dać porządne fotele i pasażerom się będzie podobał. Z techniką faktycznie może być gorzej...
_________________ PLK - Pazerne Likwidatorstwo Kolei
super kolejny tramwaj dalekobiezny ,wnerwia mnie IC z tymi skladami dalekobieznymi na trasach 600 km ,jak oni sobie wyobrazaja podroz tym z Jeleniej Góry do Bialegostoku bo na takiej trasie ma ten EZT jezdzic...a tak lubilem Sniezke na wagonach echh..
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum