Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
    
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   M.INFOKOLEJ.PL   FB.COM/INFOKOLEJ
Tablety


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Przebudowa dworca głównego w Katowicach
Autor Wiadomość

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 14-07-2011, 20:34    Odpowiedz z cytatem

Przebudowa katowickiego dworca zgodnie z planem

W samym centrum Katowic od kilku miesięcy trwa przebudowa dworca kolejowego, realizowana przy współpracy spółek Neinver oraz PKP S.A. Prace przebiegają zgodnie z planem, a ukończenie dworca kolejowego planowane jest na wiosnę przyszłego roku.

Trwają intensywne prace na terenie przebudowy katowickiego dworca. Wykop jest odwadniany w związku z jego pogłębianiem i zmiennymi warunkami pogodowymi. Na obszarze dawnego pl. Szewczyka rozpoczęto także prace związane z wykonywaniem płyty fundamentowej kompleksu. Na głębokości kilkunastu metrów robotnicy prowadzą prace zbrojarskie, szalunkowe oraz za pomocą chudego betonu stabilizowane jest podłoże w celu wylania tam fundamentu.

Prace zabezpieczające tunel techniczny, którego konstrukcja została odsłonięta przy grudniowych pracach rozbiórkowych na pl. Szewczyka są na ukończeniu.

Budowa ściany szczelinowej została zakończona. Obecnie trwają prace związane z kotwieniem ściany wraz z montażem stalowych rozpór, które unieruchomią konstrukcję i dodatkowo ją wzmocnią. - Zabieg ten jest niezbędny, by poszczególne sekcje ściany nie przesuwały się między sobą, a skarpa nie osunęła się do wykopu – tłumaczy Rafał Elżanowski, dyrektor inwestycyjny Neinver Polska.

Ściana będzie pełniła funkcję obudowy wykopu, ze względu na możliwość wykorzystania jej zarówno, jako ściany podziemia oraz fundamentu powstającego obiektu.

Prace przebiegają zgodnie z harmonogramem, który zakłada realizację dworca kolejowego oraz podziemnego w 2012 roku, Galerii Katowickiej wiosną 2013, a w ostatnim etapie budowę biurowca klasy A.

Powierzchnia użytkowa nowego katowickiego centrum, porównywalna będzie z terenem 27 boisk Stadionu Śląskiego w Chorzowie, a do budowy całego kompleksu zużyte zostanie ponad 115 000 m3 betonu, czyli ponad 8 razy więcej niż przy budowie Stadionu Śląskiego. Łącznie powstanie niemal 200 000 mkw. nowej powierzchni użytkowej, z czego 53 000 mkw. to powierzchnia handlowa – 250 punktów handlowych i usługowych w Galerii Katowickiej, biurowcu oraz na terenie hali dworca.

Foto: http://k.wnp.pl/i/050/820/m.jpg

źródło: wnp.pl

_________________

"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 19-07-2011, 12:25    Odpowiedz z cytatem

Nie śpią, bo trwa budowa dworca w Katowicach

Jak donosi "Gazeta Wyborcza", mieszkańcy okolic katowickiego dworca skarżą się na nocne hałasy na budowie. Wykonawca - Strabag - zapewnia, że prace wykonywane są tylko w godzinach 6-22, kiedy ma na nie pozwolenie. Przyznaje jednak, że niektóre procesy technologiczne trwają całą dobę.

- Roboty te nie są uciążliwe czy hałaśliwe, należą do prac zabezpieczających. Budowa jest dobrze strzeżona i ochraniania przez profesjonalną firmę, która nie odnotowała zdarzeń wskazujących na inne wykorzystywanie przez pracowników terenu budowy niż zgodnie z jego przeznaczeniem.- powiedziała "Gazecie Wyborczej" Urszula Komorowska, rzeczniczka prasowa firmy Strabag. Mieszkańcy skarżą się jednak przede wszystkim na nocne przestawianie ciężkiego sprzętu. Nagrali nawet film i umieścili na portalu youtube:



Więcej...

źródło: Gazeta Wyborcza / Rynek Kolejowy

_________________

"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 30-08-2011, 13:35    Odpowiedz z cytatem

Katowice: kolejny etap budowy dworca

Na placu budowy centrum komunikacyjnego stanął pierwszy z ośmiu planowanych żurawi, który posłuży do montażu elementów stropu i słupów.

Na tym etapie budowy najważniejsze prace dotyczą betonowania płyty fundamentowej i przygotowywania konstrukcji nośnej obiektu. W rejonie placu Szewczyka i ul 3 Maja, płyta jest już w zaawansowanym stadium, można określić, że została ukończona w 60 proc. Postawiony w ostatnim czasie żuraw umożliwi wykonanie słupów nośnych, na których oprze się strop budynku.

Równolegle trwają prace w innych rejonach budowy. Na terenie dworca rozpoczęto prace betonowe. Przy pomocy chudego betonu stabilizowane jest podłoże w celu wylania tam właściwego fundamentu. Przy ulicy Słowackiego zakończono budowę sieci zewnętrznych.

W sierpniu rozpoczęto prace, których efekty będzie można zaobserwować w dłuższej perspektywie. Kontynuowane są także działania rozpoczęte we wcześniejszych miesiącach. Nadal prowadzone są prace ziemne, które przy tym rozmiarze inwestycji potrwają jeszcze przez najbliższe tygodnie. Kontynuowane są także prace związane z głębokim wykopem do poziomu posadowienia płyty. W rejonie placu Szewczyka trwa wykonywanie instalacji oraz sieci zewnętrznej.

Postępy z przebudowy dworca można śledzić przez całą dobę on-line na stronie www.katowiceNoweglowne.pl

źródło: KOW

_________________

"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

sebek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2005
Skąd: Bytom/okolice

PostWysłany: 26-09-2011, 20:33    Odpowiedz z cytatem

Jak oceniacie oddany do użytku peron 1 katowickiego dworca? Wszystko niby fajnie wygląda, ale kiedy zrobią tam zadaszenie i reszte, dlaczego peron nie ukończony w 100% a już przyjmuje pociągi. Mam wrażenie, że to wszystko jest na szybko robione, jeszcze nie gotowy ten peron a już zaczynają roboty na drugim.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 10-11-2011, 00:01    Odpowiedz z cytatem

Właśnie zakończono etap wywozu ziemi na trwającej od roku przebudowie dworca i jego okolic w Katowicach. Największa inwestycja w regionie zakładająca powstanie zintegrowanego centrum komunikacyjno – handlowo - biznesowego przestaje być już jedynie wykopem.

Jak zapewnia inwestor, hiszpańska firma deweloperska Neinver, wszystkie prace przebiegają zgodnie z założonym harmonogramem. Można się więc spodziewać, że budowa nowego dworca kolejowego oraz autobusowego zakończy się w połowie 2012 r. a usługowo-handlowej Galerii Katowickiej w 2013 r.

Ruch kołowy pod ziemią
Głównym elementem inwestycji jest budowa dworca kolejowego, który powstanie nad podziemnym dworcem autobusowym. Budowla będzie miała 3 poziomy znajdujące się pod ziemią i część nadziemną postaci dużej hali dworcowej. Obecnie pod dworcem kolejowym są wykonane dwa najniższe poziomy, które są przeznaczone na parkingi samochodowe mogące pomieścić 1200 aut. Na kolejnym poziomie, który w tej chwili powstaje znajdzie się dworzec autobusowy. Bezpośrednio nad nim w najbliższych tygodniach zostanie wybudowany dworzec kolejowy.

- Będzie tam niewielka różnica poziomów pomiędzy tunelami pasażerskimi a samą halą dworca, wynikająca z tego, że musimy dostosować wysokość istniejącego placu Szewczyka i ulic otaczających do poziomu zastanego tuneli pasażerskich, które znajdują się pod torami kolejowymi. Natomiast chcemy, żeby w docelowym budynku pasażerowie mogli dostać się na dworzec bezpośrednio z poziomu terenu bez konieczności pokonywania barier w rodzaju ruchliwych ulic, co było chyba największą wadą poprzedniego dworca – podkreśla Antoni Pomorski, dyrektor projektu.

Na nowy dworzec osoby starsze, jak również podróżni z ciężkimi bagażami będą mogli dostać się bezpośrednio z ul. Stawowej. Niewielka różnica poziomów będzie pokonywana przy pomocy schodów jak też pochylnie dostosowane dla osób niepełnosprawnych. Inwestor chciał, aby cały ruch kołowy przeniósł się pod ziemię. Dzięki temu nie będzie kolidował z ruchem pieszym.

Zakotwiczyć statek
Najbardziej zaawansowane prace prowadzone są teraz od strony placu Szewczyka i ulicy 3 maja, gdzie budowa zaczyna się zrównywać z poziomem ulicy. Miesiące letnie na placu Szewczyka upłynęły pod znakiem prac ziemnych. Do listopada usunięto już 90 proc. ziemi. Usunięcie pozostałych 10 proc urobku zaplanowano na luty przyszłego roku, ponieważ wykonana z niego rampa służy do transportu materiałów potrzebnych do wybudowania łącznie 200 tys. mkw. nowej powierzchni użytkowej.

- Dotychczas wylano 11 tys. m sześc. betonu. Do wzniesienia całej budowli będzie go potrzebne w sumie kilkaset tysięcy m sześc. Po tym jak w maju tego roku zakończono budowę ścian szczelinowych z oczepami, rozpoczęliśmy w czerwcu wylewanie płyty fundamentowej. Dotychczas wykonano 40 proc. prac w tym zakresie – w części Galerii Katowickiej w rejonie ul. 3 maja oraz dla powstającego dworca kolejowego. Pod płytą ułożono tzw. chudy beton, który pozwoli zakotwiczyć całą budowlę, którą można porównać do statku. W przeciwnym razie cały kompleks może „odpłynąć”, gdyż wokół znajdują się pokłady wód gruntowych. Ponadto pod fundament wyłożono warstwę izolacyjną – objaśnia Pomorski.

Za zgodą miasta Katowice uruchomiono również wjazd na budowę od strony ul. 3 maja, znacząco usprawniając dostarczenie materiałów. Przy powstających właśnie podziemnym dworcu autobusowym, nowym placu Wilhelma Szewczyka, podziemnym parkingu oraz Galerii Katowickiej pracuje 5 żurawi. Wkrótce staną kolejne cztery. Długość wysięgnika największego z nich ma aż 70 metrów, przy możliwej wysokości podnoszenia na 56 m.


źródło: KOW
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 03-12-2011, 13:51    Odpowiedz z cytatem

Betoniarki mielą bez przerwy, a maszyna, która podaje im beton wężami, wyje niemiłosiernie. Jak kończy się beton, kierowca naciska klakson dwa razy. Raz - jak można pompować. I tak 24 godziny na dobę pod naszymi oknami - opowiadają mieszkańcy ul. Młyńskiej. Żądają mieszkań zastępczych na czas budowy dworca.
Betoniarki stały na Młyńskiej w tym tygodniu przez dwa dni. Ludzie nie zmrużyli oka. - Mogli nas chociaż uprzedzić. Przenieślibyśmy się na ten czas do rodziny - mówią. Skarżą się na nocne roboty i brak zawiadomień o ich uciążliwości od początku budowy dworca, czyli już prawie rok. - Jedynie z niedzieli na poniedziałek prace są przerywane. To jedyna noc, kiedy możemy się wyspać - mówią sąsiedzi budowy. Wzywanie straży miejskiej nic nie daje. - Robotnicy krzyczą na strażników, że im przeszkadzają. Odchodzą i praca wre dalej - mówią mieszkańcy.

Gdy pierwszy raz interweniowaliśmy w ich imieniu, wykonawca, firma Strabag, twierdził, że to niemożliwe, bo ma zgodę na prace tylko w godz. 6-22. Trzy miesiące później, w lipcu, gdy przedstawiliśmy filmy nagrane przez mieszkańców i potwierdzające ich relacje, Strabag zmienił zdanie. Przyznał, że czasami jest w nocy hałas. - W nocy wykonywane są prace przygotowawcze do robót realizowanych w ciągu dnia, dostarczane są materiały, montowane rusztowania. Uczulamy robotników, aby robili to w sposób minimalizujący hałas. Jest to częsty temat narad z podwykonawcami - mówi Daniel Muc, rzecznik firmy Strabag.
A betoniarki? Jakie rusztowania? Słychać młoty pneumatyczne! - oburzają się mieszkańcy.

Muc: - Nie zamierzamy wypierać się tego, o czym mówią ludzie. To się zdarza, kiedy nie można przerwać jakiegoś procesu technologicznego, na przykład wylewania fundamentów.
Hałas będzie trwał przynajmniej do maja 2013 roku, kiedy planowane jest zakończenie inwestycji. - To jeden z największych miejskich placów budowy w Polsce. Nie da się uniknąć negatywnego wpływu na komfort życia w centrum - mówi Muc. I dodaje: - Docelowo ten komfort się podniesie, bo nowy obiekt na placu Szewczyka będzie generować znacznie mniej hałasu niż 750 autobusów, które codziennie przyjeżdżały i odjeżdżały z dworca autobusowego tuż pod oknami mieszkań.

Ludzi przyszły komfort nie pociesza. Brak snu to niejedyny problem, jakiego przysparza im budowa dworca. Często nie mają gazu, prądu, wody. - Albo jest tak brudna, że nie da się w niej myć. Miesiąc temu przez tydzień nie było wody, trzeba było kąpać się u znajomych - opowiadają. Na dokładkę kurz niszczy im auta, są porysowane i wiecznie brudne. - Niech inwestor opłaca nam miejsca parkingowe w centrum Katowic - proponują. Chcieliby w ogóle wyprowadzić się na czas budowy. - Przerwy w dostawie mediów to nie nasza wina. Być może to efekt innych robót w centrum Katowic, np. przebudowy Domu Prasy - mówi Muc.

Strabag nie zaproponuje mieszkańcom ani parkingu, ani lokali zastępczych. Jedyne, na co mogą liczyć, to informacje o terminach i rodzajach uciążliwych prac. - Będziemy naciskać na wykonawcę, żeby dostarczył zarządcom nieruchomości plan budowy - mówi Jakub Jarząbek, rzecznik katowickiego magistratu. Miasto będzie też rozmawiać ze Strabagiem o wykupieniu noclegów w hotelu na szczególnie hałaśliwe dni.

Mieszkańcy: - Nowy dworzec dopiero wchodzi w przestrzeń miejską, a już utrudnia ludziom życie. Inwestor i wykonawca wykazują się kompletnym brakiem szacunku dla mieszkańców i organizacji. Idzie na łatwiznę, a z nas robi idiotów.


źródło: Gazeta Wyborcza
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 08-01-2012, 01:19    Odpowiedz z cytatem

Film prezentujący 12 miesięcy prac na placu budowy Galerii Katowickiej i dworca kolejowego w Katowicach. Cały rok w 3 minuty.


_________________
© Pirat
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 23-02-2012, 09:56    Odpowiedz z cytatem

Mogliśmy mieć piękny dworzec, a będzie kurnik.


Katowicki dworzec miał mieć piękną szklaną halę nad wszystkimi peronami, podobną jak we Wrocławiu czy Berlinie. Zamiast niej stanie tani blaszany dach, który nawet nie przykryje peronów na całej długości. Miejscy urzędnicy nie przypilnowali PKP. To bolesna porażka
Spora część katowiczan i mieszkańców regionu z zainteresowaniem śledzi budowę galerii handlowej na placu Szewczyka. Wart miliard złotych kompleks sklepów wraz z halą dworca wzbudza ciągle emocje, ale prawda jest taka, że wiele osób już zapomniało o betonowych kielichach. Wizualizacje Galerii Katowickiej też się opatrzyły.
Tymczasem kilkadziesiąt metrów dalej PKP Polskie Linie Kolejowe powoli remontują resztę dworca, czyli perony.
O tym, że "kolejowa" część dworca w metropolitalnych Katowicach będzie odstawać od reszty, wiadomo od dawna. Betonowa kostka na peronach i zadaszenie z ocynkowanej blachy poprzetykane płytami z pleksiglasu to nie będzie wymarzona wizytówka. A jednak takim tanim, żeby nie powiedzieć tandetnym, widokiem miasto będzie witać i żegnać podróżnych.

Co sobie pomyślą? Nie wiem. Zapewne uderzy ich kontrast między galerią handlową a dworcem. Bolałoby mniej, gdyby nie jeden szczegół: mogliśmy mieć dworzec z prawdziwego zdarzenia. Może nie taki jaki w Dreźnie czy Berlinie, ale nie gorszy niż we Wrocławiu z wielką halą ze szkła i stali. Na jednym z ostatnich posiedzeń komisji rozwoju przyznał to Adam Śleziak, kierownik projektu przebudowy strefy Dworcowa - plac Szewczyka. - Faktycznie, w pierwotnych planach miała powstać hala nad wszystkimi peronami, ale obecnie są stawiane wiaty na peronie pierwszym, więc raczej hala nie powstanie - tłumaczył się Śleziak. A więc to nieprawda, że "od początku miało być tak, jak jest"!

Urzędnicy bronią się dziś, że nie mieli wpływu na to, co ostatecznie zrobi PKP PLK, bo grunty, na których stoi dworzec, nie należą do miasta. Bzdura! Jeśliby tak było, to dlaczego przed wyborami prezydent Piotr Uszok chwalił się, że katowicki dworzec się zmieni? Dlaczego niedawno przypominał, że ta wyborcza obietnica właśnie nabiera realnych kształtów?
Byle jakie perony i blaszany dach nad nimi będą świadczyć o Katowicach. Żaden podróżny nie pomyśli, że to wina którejś z wielu kolejowych spółek. Czy prezydent nie potrafi tego zrozumieć?
Dworzec powinien być powodem do dumy, a nie wstydu. Dlatego z PKP PLK trzeba było twardo rozmawiać, za wszelką cenę przekonywać. Należało prosić o pomoc wojewodę, radnych, posłów, ministrów i architektów. Wreszcie mieszkańców, co w dobie internetu łatwo zrobić.
Wystarczyło tylko chcieć i zdobyć się na odrobinę odwagi i wiary. Milcząca zgoda na byle jakie perony to błąd i porażka Katowic, świadectwo niedołęstwa.



źródło: gazeta.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sebek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2005
Skąd: Bytom/okolice

PostWysłany: 18-05-2012, 20:52    Odpowiedz z cytatem

Peron numer 2 oddany do użytku. Wszystko fajnie prezentuje, zadaszenie, nowe wyświetlacze, ale wciąż mimo oddania peronu, trwają na nim prace wykończeniowe. Robi wrażenie wykonana robota, choć napewno całość wraz z centrum handlowym będą dopiero okazale prezentować a na razie mamy 2 nowe perony i kolejny 3 z rozpoczętą przebudową. Cieszy zmiana wizerunku tego dworca, ale jeszcze mnóstwo roboty i nie tylko perony, ale tunele, schody i wiele drobniejszych prac.

_________________
na forum od 2005 roku:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rademenes Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 30 Mar 2011
Skąd: Śląsk

PostWysłany: 18-05-2012, 21:31    Odpowiedz z cytatem

Oj tam to jeszcze sporo roboty. No, ale peron drugi prezentuje się ładnie. Ciekawe jak długo potrwa cały remont. Zapewne jeszcze trochę czasu będzie trzeba. Peron pierwszy do poprawki pójdzie jeszcze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sebek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2005
Skąd: Bytom/okolice

PostWysłany: 18-05-2012, 22:42    Odpowiedz z cytatem

Peron 2 zwraca uwagę wysokim zadaszeniem, fajnymi wyświetlaczami odjazdów, sporą ilością ławek, dużo tablic na rozkłady jazdy i informacje, no i chyba na razie tyle, bo nie ma tam żadnej gastronomi, kiosków, automatów biletowych i wszystkiego co pojawi z czasem. Powiało nowoczesnością, ale daleka droga do końca. Ludzie dalej maszerują po schodach z bagażami, nie zwróciłem uwagi gdzie są windy i czy już działają.
Dojście tunelami do peronów to wciąż dla obcych i przyjezdnych problem, można pogubić w tym remoncie, choć sporo tablic jest z info gdzie jaki peron i gdzie wyjście z dworca. Straszą wyglądem te tunele, pewnie na sam koniec odświeżą. Na razie mamy częściowo gotowe 2 perony, jest lepiej ale sporo roboty jeszcze.
Jak to wszystko kiedyś skończy to wtedy można oceniać całość.

_________________
na forum od 2005 roku:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Droznik Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Gru 2008
Skąd: Koszałkowo

PostWysłany: 11-07-2012, 11:02    Odpowiedz z cytatem

A ja mam 2 pytania na temat tego dworca
1. Gdzie i czy w ogóle są dostępne szafki do przechowania bagażu. Kiedyś jak pamiętam to były w tunelu na wysokości 4 peronu ( czy nawet przechowalnia bagażu była tam)
2 Gdzie się znajduję kasa KŚ albo jakiś biletomat dla poc KŚ.

Ponieważ mam czekania ponad 4h na IR Bus do Zagórza a poc przyjezdza o 5:17 chce podjechać do DG załatwić parę spraw tylko nie chce targać wszystkich bagaży bo będą ciężkie wiec potrzebuje tych informacji. Chyba że najlepszym rozwiązaniem będzie podjazd KZK GOP liniami 807 811

_________________
Ja też nie jechałem pociągiem z Warszawy do Łodzi przez Skierniewice, zawsze jechałem przez Radom.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
 
Numer Gadu-Gadu
7431174

Robert83 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 13 Sty 2010
Skąd: KATOWICE/MYSŁOWICE

PostWysłany: 11-07-2012, 16:58    Odpowiedz z cytatem

Droznik napisał/a:
A ja mam 2 pytania na temat tego dworca
1. Gdzie i czy w ogóle są dostępne szafki do przechowania bagażu. Kiedyś jak pamiętam to były w tunelu na wysokości 4 peronu ( czy nawet przechowalnia bagażu była tam)
2 Gdzie się znajduję kasa KŚ albo jakiś biletomat dla poc KŚ.

Ponieważ mam czekania ponad 4h na IR Bus do Zagórza a poc przyjezdza o 5:17 chce podjechać do DG załatwić parę spraw tylko nie chce targać wszystkich bagaży bo będą ciężkie wiec potrzebuje tych informacji. Chyba że najlepszym rozwiązaniem będzie podjazd KZK GOP liniami 807 811


Obecnie w środkowym tunelu są . Kasa KŚ jest i na Koponickiej i na Andrzeja.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
 
Numer Gadu-Gadu
5861595

Droznik Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Gru 2008
Skąd: Koszałkowo

PostWysłany: 12-07-2012, 09:15    Odpowiedz z cytatem

Z góry dziękuje Andrzeja to jak kojarzę kierunek 5 peron Smile I tam IR bus rusza.

_________________
Ja też nie jechałem pociągiem z Warszawy do Łodzi przez Skierniewice, zawsze jechałem przez Radom.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
 
Numer Gadu-Gadu
7431174

Robert83 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 13 Sty 2010
Skąd: KATOWICE/MYSŁOWICE

PostWysłany: 12-07-2012, 22:03    Odpowiedz z cytatem

Droznik napisał/a:
Z góry dziękuje Andrzeja to jak kojarzę kierunek 5 peron Smile I tam IR bus rusza.

Kierunek peron 5 to ul. Konopnickiej. A bus IR rusza z Andrzeja.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
 
Numer Gadu-Gadu
5861595
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 7 z 10 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



HomeRegulaminRejestracjaAdministracjaUżytkownicyStatystykiAlbum
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2018 infokolej.pl