Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Beton Kolei Mazowieckich
Autor Wiadomość

Kozioł Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 16 Kwi 2006
Skąd: Warszawa Olszynka

PostWysłany: 20-05-2008, 13:10    Odpowiedz z cytatem

Grzegorz Kuciński - Członek Zarządu – Dyrektor ds. Przewozów i Promocji
Nadal jest...
I będzie na prezentacji Flirta Razz

_________________
W Polsce nie ma nadziei na normalną kolej..... Sad
Oddać samorządom przewozy w województwach! I będzie tak jak jest na Mazowszu.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Fankol Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Maj 2008

PostWysłany: 20-05-2008, 19:25    Odpowiedz z cytatem

Niestety są wszyscy, nikogo nie brakuje Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kris Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 30 Lis 2005
Skąd: z bocznego toru...

PostWysłany: 20-05-2008, 19:53    Odpowiedz z cytatem

No nic widać na tym przykładzie jakie zamieszanie robi jakaś plotka.

_________________
Jestem dyspozytorem własnego toru...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 02-06-2008, 15:07    Odpowiedz z cytatem

Zarobki członków zarządu Kolei Mazowieckich za 2007 rok:

HALINA SEKITA: 181.549,60 zł
(średnie miesięczne wynagrodzenie: 15.129 zł).

GRZEGORZ KUCIŃSKI: 149.793,28 zł
(średnie miesięczne wynagrodzenie: 12.482 zł).

CZESŁAW SULIMA: 149.467,72 zł
(średnie miesięczne wynagrodzenie: 12.455 zł).

Oświadczenia majątkowe w/w w załącznikach:

Czesław Sulima.pdf
Pobierz Plik ściągnięto 640 raz(y) 278.16 KB


_________________
SKŁADKA NA SERWER
Postaw mi kawę na buycoffee.to
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

kris Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 30 Lis 2005
Skąd: z bocznego toru...

PostWysłany: 03-06-2008, 08:48    Odpowiedz z cytatem

Hmm czyli wcale nie tak wiele.

_________________
Jestem dyspozytorem własnego toru...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Galanonim Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 30-06-2008, 19:55    Odpowiedz z cytatem

Dlaczego wciąż nie zostały wyjaśnione okoliczności powstania 43-milionowego długu Kolei Mazowieckich wobec PKP PR?

GRA NA CZAS. Artykuł w "Z Biegiem Szyn":
http://www.kolej.net.pl/zbs/zbs37.pdf

_________________
Nie patrz w przeszłość, bo przyszłość Cię znienawidzi...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 20-11-2008, 10:09    Odpowiedz z cytatem

Krycha napisał/a:
Jakub Majewski jest prezesem zarządu Instytutu Rozwoju i Promocji Kolei. Niech Was nie zmyli nazwa "instytut". IRiPK to w rzeczywistości komercyjny podmiot gospodarczy (spółka z o.o.), którego prezes zarządu Jakub Majewski (kreujący się w mediach na kolejowego eksperta) zasiada w radzie nadzorczej Kolei Mazowieckich.
IRiPK prowadzi działalność komercyjną (np. badanie potoków podróżnych, konstrukcja rozkładów jazdy, marketing przewozów kolejowych itp.) na rzecz spółek kolejowych, w tym Kolei Mazowieckich.
(...)
Przypominam...
Prezes spółki z o.o. "Instytut Rozwoju i Promocji Kolei", która prowadzi komercyjną działalność na rzecz Kolei Mazowieckich i od tych KM otrzymuje za to pieniądze jest jednocześnie członkiem rady nadzorczej tychże Kolei Mazowieckich! Czyż to nie modelowy przykład konfliktu interesów, a nawet zakamuflowanej korupcji?

Jakub Majewski z IRiPK nie jest już członkiem rady nadzorczej Kolei Mazowiecki. Podobnie jak jego kolega - wiceprezes IRiPK Patryk Skopiec nie jest już kierownikiem Działu Transportu Szynowego UM Woj. Dolnośląskiego.

_________________
SKŁADKA NA SERWER
Postaw mi kawę na buycoffee.to
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 20-11-2008, 13:37    Odpowiedz z cytatem

Ursus Victorius, Jakub Majewski został członkiem zarządu SKM w Warszawie:
http://www.skm.warszawa.pl/?id=1

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 06-03-2009, 20:34    Odpowiedz z cytatem

Sami dla siebie

Z okazji czwartej rocznicy powstania Kolei Mazowieckich, zarząd spółki wyróżnił osoby najbardziej zasłużone dla powstania i rozwoju przewoźnika. Medalami „Zasłużony dla Kolei Mazowieckich” zostali odznaczeni: marszałek województwa Adam Struzik, były wicemarszałek Bogusław Kowalski, skarbnik województwa Marek Miesztalski, dyrektor urzędu marszałkowskiego Waldemar Kuliński, prezes PKP S.A. Andrzej Wach oraz były prezes spółki PKP Przewozy Regionalne Janusz Dettlaff.

Ponadto medale trafiły do przedstawicieli kierownictwa Kolei Mazowieckich – dyrektora biura zarządu Marka Dawidowicza, dyrektor biura spraw pracowniczych Danuty Nowak oraz dyrektora biura strategii, rozwoju i współpracy z jednostkami samorządu terytorialnego Romana Sieleckiego.

Jak widać, odznaczenia w większości trafiły do osób, dla których dbanie o interes Kolei Mazowieckich jest obowiązkiem pracowniczym lub urzędniczym. Przykładowo do podstawowych obowiązków odznaczonego medalem Marka Dawidowicza należy przygotowywanie dokumentów na posiedzenia zarządu i rady nadzorczej Kolei Mazowieckich, prowadzenie protokołów oraz ich archiwizowanie. Czy Dawidowicz dostał medal za skrupulatne wypełnianie tych czynności? Uroczystość przyznania medali „Zasłużony dla Kolei Mazowieckich” odbyła się 26 stycznia 2009 r. w specjalnie wynajętych wnętrzach ekskluzywnej warszawskiej restauracji Villa Foksal.

źródło: Z Biegiem Szyn
http://www.kolej.net.pl/zbs/zbs40.pdf

_________________
SKŁADKA NA SERWER
Postaw mi kawę na buycoffee.to
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Grad Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 15 Lis 2005

PostWysłany: 06-03-2009, 21:36    Odpowiedz z cytatem

Interesujące rozdanie. A dla tych którzy jeszcze nie wiedzą: M.Dawidowicz to siostrzeniec J.Dettlaffa. Przed zatrudnieniem się w KM pracował w centrali PKP PR jako dyrektor projektu. J.D. będąc prezesem zarządu PKP PR nie chciał aby M.D. był dyrektorem ds. projektu dłużej niż pół roku. Załatwił mu pracę w Kolejach Mazowieckich. Nie było to trudne ponieważ będąc prezesem PKP PR był jednocześnie członkiem rady nadzorczej KM.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 03-05-2009, 23:07    Odpowiedz z cytatem

Kolejowa biurokracja pączkuje

Koleje Mazowieckie w pierwszym roku swojej działalności na najwyższych stanowiskach kierowniczych zatrudniały osiem osób: prezesa, dwóch członków zarządu oraz pięciu dyrektorów biur: zarządu, finansowo-ekonomicznego, spraw pracowniczych, handlowego oraz eksploatacyjno-technicznego.

Dziś w Kolejach Mazowieckich – po nieco ponad pięciu latach działalności spółki – na najwyższych stanowiskach kierowniczych pracuje już trzynaście osób: prezes, dwóch członków zarządu, dyrektorzy sześciu biur (w międzyczasie powstało nowe biuro strategii, rozwoju i współpracy z jednostkami samorządu terytorialnego) oraz trzech zastępców dyrektorów biur (takie stanowiska utworzono w biurach: handlowym, spraw pracowniczych oraz eksploatacyjno-technicznym). Kolejny dyrektor kieruje oddziałem usług utrzymania, koordynującym sprzątanie wagonów Kolei Mazowieckich.

Dodatkowo stale zwiększa się liczba wydziałów funkcjonujących w strukturze Kolei Mazowieckich. Na początku było ich 16 – dziś jest ich już 21. Dodatkowo powstały między innymi: wydział rozwoju kadr i współpracy ze związkami zawodowymi, wydział informatyki czy wydział kontroli eksploatacyjno-technicznej. Ponadto zostało utworzone stanowisko głównego inżyniera Kolei Mazowieckich. W efekcie rozrostu biurokracji na gabinety kolejnych urzędników przekształcono pomieszczenia magazynowe w piwnicach warszawskiej siedziby Kolei Mazowieckich.

źródło: Z Biegiem Szyn

_________________
SKŁADKA NA SERWER
Postaw mi kawę na buycoffee.to
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 13-06-2009, 20:49    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Zarobki członków zarządu Kolei Mazowieckich za 2007 rok:

HALINA SEKITA: 181.549,60 zł
(średnie miesięczne wynagrodzenie: 15.129 zł).

GRZEGORZ KUCIŃSKI: 149.793,28 zł
(średnie miesięczne wynagrodzenie: 12.482 zł).

CZESŁAW SULIMA: 149.467,72 zł
(średnie miesięczne wynagrodzenie: 12.455 zł).

Zobaczmy jak przez ostatni rok wzrosły zarobki członków zarządu Kolei Mazowieckich, wg ich ostatnich oświadczeń majątkowych:

HALINA SEKITA: 186.229,18 zł
(średnie miesięczne wynagrodzenie: 15.519 zł).

GRZEGORZ KUCIŃSKI: brak danych w oświadczeniu majątkowym !!!

CZESŁAW SULIMA: 155.135,02 zł
(średnie miesięczne wynagrodzenie: 12.928 zł).

_________________
SKŁADKA NA SERWER
Postaw mi kawę na buycoffee.to
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Galanonim Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 02-11-2009, 13:25    Odpowiedz z cytatem

Naraził się politykom, bo chce reformować koleje

Czy nowy szef Kolei Mazowieckich zmieni spółkę, tak by bardziej dbała o pasażerów? Jego reformy są nie w smak niektórym rządzącym na Mazowszu i części pracownikom spółki.

Podczas październikowego ataku zimy pasażerowie Kolei Mazowieckich po raz kolejny przeżyli chaos informacyjny. Wiele pociągów stanęło, konduktorzy nie potrafili powiedzieć na jak długo, na stacjach przez megafony podawano niejasne komunikaty.

Takich sytuacji chce w przyszłości uniknąć nowy urzędujący od końca czerwca prezes Kolei Mazowieckich Jakub Majewski. Wcześniej był m.in. szefem Instytutu Rozwoju i Promocji Kolei.

Od objęcia nowej funkcji chciał zmienić w firmie to, co w niej najbardziej szwankuje: • często niedostosowany do potrzeb pasażerów rozkład jazdy; • niski poziom bezpieczeństwa w wagonach i na stacjach oraz właśnie; • kiepską informację, zwłaszcza w czasie awarii i opóźnień.

Szybka informacja pasażerska

- To, co się stało podczas ataku zimy, to namacalny dowód na to, jak bardzo jest potrzebne centrum zarządzania kryzysowego. Dwóch dyspozytorów na bieżąco ma w nim obserwować ruch pociągów, który da się zlokalizować dzięki nadajnikom GPS. Jeśli coś byłoby nie tak, od razu informowaliby o tym megafonistów na stacjach i konduktorów w pociągach, którzy przekazywaliby informacje pasażerom. Wielu ludzi w naszej firmie uważa jednak, że takie centrum jest niepotrzebne. Przeciwnikami wprowadzenia większości zmian są m.in. niektóre związki zawodowe - mówi Majewski.

Ta współpraca z SKM-ką

Według niego podzielona jest administracja. Jest w niej duża grupa zachowawcza. - Na korytarzach można usłyszeć maksymę: pasażer to nasz wróg - mówi Majewski. Twierdzi, że jest także duży opór, by stworzyć specjalny zespół, który poprawiłby bezpieczeństwo w pociągach i na stacjach. - Jeżeli ta firma się nie zreformuje, to grozi jej to, co stało się w PKP Cargo, gdzie spółka straciła ogromną część rynku - ostrzega Majewski.

Jak się dowiedzieliśmy, głównym przeciwnikiem prezesa Majewskiego jest Waldemar Kuliński, od dziesięciu lat dyrektor urzędu marszałkowskiego i prawa ręka marszałka województwa Adama Struzika (PSL). Obecnie jest też sekretarzem województwa i szefem rady nadzorczej Kolei Mazowieckich. Nie jest tajemnicą, że interesów Struzika i PSL-u w urzędzie pilnuje właśnie Waldemar Kuliński. Za to nazywany jest "małym marszałkiem". To on zna wszystkie sprawy i decyduje o personaliach.

- Kuliński nie krył się z tym, że chce rządzić spółką. A nowy prezes od razu zaczął się mu stawiać. Chciał coś zrobić, a to nie podoba się zespołowi, który przez wiele lat rządów ludowców przyzwyczaił się do laby. "Mały marszałek" chce się więc go pozbyć - zdradza nam wysoki urzędnik ratusza.

Jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie, Kuliński zarzuca Majewskiemu m.in. zbyt bliską współpracę z warszawską SKM. Pracownicy walczą również o przedłużenie pięcioletniego pakietu gwarancyjnego, który do końca tego roku zapewniał zespołowi duże zabezpieczenia socjalne. Prezes miał się na to nie zgodzić. - Zarzut na temat SKM-ki jest absurdalny. Współpraca z tym przewoźnikiem oraz z warszawskim Zarządem Transportu Miejskiego jest konieczna. Pokazuje to m.in. powodzenie wspólnego biletu. Co do pakietu gwarancyjnego, to jak najbardziej chcę przedłużyć - twierdzi Majewski.

W piątek próbowaliśmy porozmawiać z Waldemarem Kulińskim, ale w urzędzie usłyszeliśmy, że jest na urlopie i przez kilka najbliższych dni będzie poza zasięgiem.

- Powiem krótko: To sprawa polityczna. Waldek, więc i PSL chce jak najszybciej pożegnać się z niepokornym prezesem - zdradza nam polityk PSL.

Platforma przesądzi

O losach dyrektora Majewskiego zdecyduje więc PO. - W naszej partii głosy są podzielone. Chociaż raczej chcemy go bronić - zdradza działacz PO.

Majewskiego mocno popiera Grzegorz Kostrzewa-Zorbas, (PO) szef mazowieckiej komisji rozwoju regionalnego, zwolennik zwiększenia roli Kolei. - Prezes wnosi nowoczesnego ducha do spółki. Jego wizja rozwoju firmy bardzo mi się podoba - stwierdził. Popiera m.in. planowane przez Majewskiego uruchomienie od połowy grudnia tzw. regionalnych ekspresów, które szybko docierałyby z najważniejszych miast Mazowsza do stolicy.

Sęk w tym, że szef rady nadzorczej może skutecznie blokować działania szefa Kolei. W połowie października nie puścił Majewskiego na targi kolejowe do Trójmiasta. W październiku trzy razy przekładano zebranie rady nadzorczej, na której według naszej informacji miano odwołać Majewskiego.

- Tak dalej być nie może. Spółka musi przecież normalnie działać. W tym tygodniu podejmiemy decyzję - mówi polityk Platformy.

Źródło: Gazeta Wyborcza Stołeczna

_________________
Nie patrz w przeszłość, bo przyszłość Cię znienawidzi...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

IC_prukfa Płeć:Kobieta
Użytkownik


Dołączyła: 06 Lis 2009

PostWysłany: 06-11-2009, 21:42    Odpowiedz z cytatem

Walka prezesa KM z betonem kolejowym (związkowym)
Związkowcy szkodnicy & aparatczyki z PSLu

Kolejarz jak VIP
Pociągi Kolei Mazowieckich nadkładają drogi, żeby podwozić pracowników do domu. Nowy prezes chce ucywilizować rozkłady. Rada nadzorcza i związkowcy spróbują go odwołać.

Senne miasteczko Bobrowniki, cztery przystanki za Skierniewicami. Każdego dnia o godz. 5.36 startuje stąd do Warszawy puściutki piętrowy pociąg Kolei Mazowieckich. Na Dworcu Wschodnim jest o godz. 7.17. Inne kursy tego dnia zaczynają się w Skierniewicach, gdzie znajduje się ruchliwy węzeł kolejowy.

Linia specjalna „prywata”

Z Dworca Wschodniego jeden skład odjeżdża o 15.43 (po pracy). W Bobrownikach jest o 17.25. Według naszych ustaleń, to udogodnienie wylobbował dla siebie i znajomych jeden z prominentnych dyrektorów Kolei Mazowieckich. Codziennie jeździ między domem w Bobrownikach a siedzibą Kolei Mazowieckich przy ul. Lubelskiej 2.

– Część pociągów służy głównie kolejarzom – przyznaje skonfliktowany z kolejowymi związkowcami nowy prezes Kolei Mazowieckich Jakub Majewski. – Rentowność połączenia Bobrowniki – Skierniewice wynosi 9 proc., czyli w 91 proc. trzeba do niej dopłacać – ubolewa.

Absurdów jest więcej. Bobrowniki znajdują się w województwie łódzkim, więc Kolejom Mazowieckim nie przysługuje tam dotacja z urzędu marszałkowskiego na Mazowszu. Po drugie: kursuje tam najlepszy i najdroższy w obsłudze pociąg z taboru Kolei Mazowieckich, czyli bombardier. Przejazd kosztuje ponad 40 zł za kilometr, mimo że przy użyciu składu EN57, czyli tzw. kibla (tak określają go pasażerowie), byłoby to poniżej 25 zł za kilometr.

Jakub Majewski wymienia listę połączeń stworzonych specjalnie dla kolejarzy: np. między Mławą a Iłowem, który jest nazywanym osadą kolejarską (8 proc. rentowności), albo z Górą Kalwarią i Pilawą (20 proc.). Ta ostatnia trasa to absurd: nikt o zdrowych zmysłach nie pojedzie do stolicy z Góry Kalwarii przez Pilawę, bo to naokoło. Ale kolejarze jeżdżą. Dlaczego? Za autobus musieliby zapłacić.

– Mamy też takie połączenia, że w Płocku wsiada dziesięć osób, z czego sześć to kolejarze. W Kutnie dosiada się kolejnych 60 kolejarzy. I to wszyscy pasażerowie – wylicza Majewski.

– To nienormalna sytuacja i marnotrawstwo. Pociąg to nie taksówka – mówi Adrian Furgalski z Zespołu Doradców Gospodarczych Tor. – Spółka samorządowa Koleje Mazowieckie jest w dość dobrym stanie, ale wciąż widać w niej mentalność z czasów PKP.


Dojazd jak do fabryki

W Kolejach Mazowieckich powstał projekt dużych zmian w rozkładach, który miałby wejść w życie od połowy grudnia. Prezes chce zmniejszyć liczbę „przejazdów służbowych”.

Do największych miast wojewódzkich planuje wypuścić ekspresy regionalne, które będą zatrzymywały się tylko na niektórych stacjach. To pozwoliłoby wreszcie wykorzystać walory piętrusów, których nie opłaca się zatrzymywać co 1,5 km. Majewski chce też przesunąć godziny szczytu. Badania wykazują, że większość warszawiaków nie przyjeżdża już do pracy na godz. 6.30, ale na 8 albo 9.

Ale zmiany nie ruszą bez uzgodnień z dziewięcioma związkami zawodowymi (90 proc. pracowników spółki to związkowcy). – Z moich obserwacji wynika, że największy tłum jest od godz. 6.30 – twierdzi przewodniczący Związku Zawodowego Maszynistów Kolejowych Leszek Komendacki.

– Kolej wciąż dowozi ludzi do fabryk na pierwszą zmianę, tylko fabryk już nie ma – kpi Adrian Furgalski.

– Rozkład jest pisany pod konkretnych kolejarzy? Nie wiem o takich przypadkach – mówi przewodniczący Związku Zawodowego Pracowników Transportu Ryszard Filochowski. – O pomyśle na nowe rozkłady wiemy za mało. Zarząd nas o nich wystarczająco nie poinformował – twierdzi.

Majewski został ściągnięty do spółki jako człowiek, który przeprowadzi zmiany. Zastąpił zaprzyjaźnioną z marszałkiem Adamem Struzikiem prezes Halinę Sekitę. Ostrymi stwierdzeniami nowy prezes wytoczył totalną wojnę tzw. leśnym dziadkom – to nieoficjalna nazwa zachowawczej grupy w spółce. Walka jest ostra. Była rzeczniczka spółki Donata Nowakowska oskarżyła ekipę Majewskiego o mobbing. Związany z PSL przewodniczący rady nadzorczej Waldemar Kuliński zabronił pojechać prezesowi na branżowe targi Trako w Gdańsku. W poniedziałek nastąpi kolejna próba odwołania prezesa.


*reformy zapowiadane przez nowego prezesa

Szef Kolei Mazowieckich zaprezentował strategię na lata 2010 – 2020. Jeśli dostanie zielone światło od rady nadzorczej, obiecuje do końca tego roku wprowadzić nowe rozkłady (z przesunięciem niektórych kursów na „biurowe” godziny). Obiecuje też uruchomić przy ul. Targowej centrum zarządzania kryzysowego, które będzie oparte na odbiornikach GPS w pociągach. W dalszych planach są instalacja kamer w składach, wprowadzenie oznaczeń linii na wzór komunikacji miejskiej i uruchomienie ekspresu regionalnego między lotniskami: Okęcie i Modlin.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Intruder Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Lis 2009

PostWysłany: 06-11-2009, 21:51    Odpowiedz z cytatem

Pogratulowac Prezesowi pomysłów.Puści dodatkowy tabor w godzinach pracy "urzędasów" który weżmie z :
a) półki w swoim regale w gabinecie
b) wyciągnie nadwyżki z krzaków
c) kupi w Tesco
d) pożyczy od PR-ów
e) zabierze z innych relacji.

W przypadku odpowiedzi "e" proponuję Prezesowi to osobiście ogłosić podróżnym na stacji, np na linii z Siedlec, np w Rembertowie. Autobusiarze już jadą na zakupy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 4 z 8 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl