Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
    
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   M.INFOKOLEJ.PL   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 16, 17, 18, 19  Następny
Urząd Transportu Kolejowego
Autor Wiadomość

wodkangazico Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Sie 2010

PostWysłany: 26-11-2015, 00:09    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Najwyższy czas z tym (z nim) zrobić porządek.

Obawiam się, że chwilowo może być z tym problem - Anna S. (skąd ona wytrzasnęła te okulary?) ma przecież tekę.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Grad Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2005

PostWysłany: 27-11-2015, 07:34    Odpowiedz z cytatem

Uważam, że tygodnie na tym stanowisku tego facecika o tak marnej reputacji są policzone. (czytaj link powyżej – Krytyka U…). Ta pani nie będzie chciała występować w roli jednej ze służebnic – nałożnic, po tym jak ten wywalił z roboty 90% urzędników zatrudniając na ich miejsce ludzi z wpisanym w cv: UKE lub UMCS lub i jedno i drugie, (oczywiście z bezpośrednią lub pośrednią rekomendacją PO-PSL). To wbrew pozorom nie jest trudne do sprawdzenia, dział kadr pomoże. Oczywiście teraz będzie się łasił do ludzi. Może nawet zacznie odpowiadać dzień dobry i do widzenia. Puszczanie oka do PiSu też w jego sytuacji nie pomoże. Jedynie co może go dobrego spotkać to powrót do Urzędu Komunikacji Elektronicznej. To jest akurat w zasięgu tej pani. Jeśli nie, to pozostaje umówić się na wódkę ze S. Nowakiem w Brukseli.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

wodkangazico Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Sie 2010

PostWysłany: 27-11-2015, 09:00    Odpowiedz z cytatem

Moce sprawcze pana od linkowanego donosu, w dziedzinie obsady stołków nie są mi znane, ale jeśli skuteczność ma podobną, jak w działalności na niwie, którą orał piastując funkcje wyliczone w formie "jajakobyły", na wstępie, to - jakkolwiek zarzuty są w stu procentach prawdziwe - Krzysiowi De, mimo zrobienia z firmy cyrku, można raczej zaintonować "Słodkiego, miłego życia".
Cytat:
Oczywiście teraz będzie się łasił do ludzi.

O - i jest koncept!
Szukamy śladów sierści na ubraniach... Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

kumoterstwowutk Płeć:Kobieta
Użytkownik


Dołączyła: 14 Lis 2015

PostWysłany: 29-12-2015, 22:17    Odpowiedz z cytatem

A oto następne awanse kobiet w UTK (tuż przed zmianą władzy).
Magdalena H. została naczelnikiem wydziału utrzymania pojazdów kolejowych w Departamencie Bezpieczeństwa Kolejowego. W UTK pracuje niespełna 2 lata. Od samego początku była faworyzowana przez kierownictwo UTK. Jedyne jej stałe zajęcie przed zatrudnieniem w UTK to wolontariat w Stowarzyszeniu Pomocników Mariańskich. Ukończyła Akademię Obrony Narodowej. Jest magistrem bezpieczeństwa narodowego.

Aleksandra N. została naczelnikiem wydziału ds. świadectw bezpieczeństwa i przepisów w Departamencie Bezpieczeństwa Kolejowego. Zatrudniona w UTK od niespełna 3 lat. Jest właścicielką najdłuższych nóg w UTK. W awansie zapewne pomogła też przedsiębiorcza mamusia również pracująca w UTK. Aleksandra jest absolwentką Wyższej Szkoły Pedagogicznej Towarzystwa Wiedzy Powszechnej (TWP) ze specjalnością pedagogika specjalna.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Torreador Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Wrz 2008
Skąd: Pomorze

PostWysłany: 13-01-2016, 21:24    Odpowiedz z cytatem

Strach się bać wsiadać do pociągu jeśli nad bezpieczeństwem kolejowym czuwają mendadżerki o tak słabiutkich kwalifikacjach. Niech ta pani Magdalena pomodli się o rozum dla prezesa, żeby posady obsadzał wg kryteriów fachowości a nie młodości.
Wstyd prezesie UTK Krzysztofie Dylu. Dość tego zasiedzenia w urzędzie, idź sobie gdzie chcesz destruktorze kolei z klubu zegarmistrza Sławka.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rodriges Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Wrz 2008
Skąd: PKP Intercity

PostWysłany: 14-01-2016, 19:26    Odpowiedz z cytatem

Gdzie ta obiecana dobra zmiana panie ministrze Stomma ? Czy tak ma dalej funkcjonować UTK?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

UTeKówka Płeć:Kobieta
Użytkownik


Dołączyła: 20 Gru 2013

PostWysłany: 20-01-2016, 17:27    Odpowiedz z cytatem

Posady, Synekury, Lody, dla każdego coś miłego.
Zaprasza Krzysztof Dyl.


Prezes Rady Ministrów Donald Tusk na wniosek ministra Sławomira Nowaka powołał z dniem 18 czerwca 2012 r. Krzysztofa Dyla na stanowisko prezesa Urzędu Transportu Kolejowego. Od 5 stycznia 2012 r. decyzją premiera, Krzysztof Dyl był pełniącym obowiązki prezesa UTK.
Podlegających mu pracowników zaczął się pozbywać już od pierwszych dni zatrudnienia w UTK. Po to aby zatrudnić swoich kumpli i znajomych znajomego króliczka. Chciał mieć wokół siebie ludzi zaufanych. Nie byłoby w tym nic dziwnego gdyż nie łatwo jest wdrożyć swoją koncepcję kierowania instytucją gdy wokół sami obcy (bywa, że dywersanci). Jest jednak inna sytuacja gdy prezes zatrudnia 1 swojaka ale fachowca, a inna gdy zatrudnia w tak małej liczebnie instytucji ponad setkę znajomych z poprzednich miejsc pracy, znających się na kolejnictwie jak wół na gwiazdach. Do czego tak wielu zaufanych naściągał prezes? Przecież nie będą podrabiać pieniędzy.
Przed zatrudnieniem w UTK Krzysztof Dyl pracował w Urzędzie Komunikacji Elektronicznej (UKE) jako wiceprezes. W UTK prezes Dyl zwalniał masowo. Za czasów jego prezesury rotacja personelu w urzędzie jest większa niż na stanowisku kasjerki w sklepach dyskontowych typu Biedronka. Tylko 5% spośród ogółu zatrudnionych w UTK przed prezesurą K. Dyla udało się przetrwać. UTK zatrudnia ogółem około 200 – 220 osób w całym kraju tj. w Centrali w Warszawie i 7 Oddziałach Terenowych. W ciągu niespełna 4 lat prezesury K. Dyla ilość urzędników zatrudnionych w UTK wzrosła o 35%. Głównie UTK wchłonęło młodych ludzi z Urzędu Komunikacji Elektronicznej oraz bezrobotnych z partyjnej młodzieżówki Platformy Obywatelskiej, a także kilka młodych niedobitków z rekomendacji PSLu.

A tak zwalniał prezes Dyl z UTK kliknij aby przeczytać

Podane ilości ani trochę nie ukazują w pełni roszad jakie w tym okresie odbywały się. Z powodu trudnego charakteru i braku zdolności interpersonalnych obecnego prezesa, przez UTK w ciągu 4 lat przewinęło się około 400 osób. Oczywiście prezes powody tak dużej rotacji będzie uzasadniał w inny sposób nie mając sobie nic do zarzucenia. Wszystko po to aby z ludzi niepowiązanych towarzysko z UKE i partiami ówczesnej koalicji zrobić harujących wołów za marną płacę. Jednocześnie tolerując przewlekłe lenistwo kolesi rodem z UKE, zatrudnionych na dobrze płatnych posadach z extra premiami. Tak duża niestabilność w zatrudnieniu odbiła się nie tylko na jakości i efektywności pracy urzędu, ale przede wszystkim na rozchwianiu nadzoru nad bezpieczeństwem kolejnictwa w Polsce. O tym oczywiście cisza w mediach. Prezes wiele wysiłku przeznacza na skuteczną propagandę. UTK prenumeruje wszystkie branżowe czasopisma w tak dużych ilościach i cenach, że gwarantuje mu to przychylne traktowanie i osobisty lans na życzenie. Na potwierdzenie moich słów jako przykłady podaję m.in. Kurier Kolejowy i Rynek Kolejowy. W czasie swojej prezesury wymienił 4 rzeczników prasowych oraz pozbył się 2 przedstawicieli załogi. ( UTK nie istnieją związki zawodowe). Ostatnio pozbywa się także swojaków, zaczyna być nieufny wobec każdego pracownika ze swojego otoczenia. To zachowanie charakterystyczne dla upadających reżimowych dyktatorów. Wszystko po to aby znowu zrzucić winę na następnego urzędnika i utrzymać posadę jak najdłużej.
Urząd Transportu Kolejowego aby w nazwie odzwierciedlono to co jest głównym zajęciem jego szefa powinien zmienić nazwę na Urząd Transferów Koleżeńskich.
Tak jak spółki z Grupy PKP mają (mieli?) swoich okupantów w postaci bankomatów, tak samo UTK ma też swoich okupantów, są nimi kolesie wywodzący się z UKE.

Podaję obecny stan zatrudnienia na stanowiskach dyrektorskich w UTK. Zgodnie z art. 29 oraz art. 31 ustawy o służbie cywilnej, imiona i nazwiska wybranych kandydatów stanowią informację publiczną. Dlatego zwracam się do Administratora portalu Infokolej o nie usuwanie poniższych danych.

Radosław Pacewicz dyrektor generalny Urzędu Transportu Kolejowego (UTK). Poprzednie miejsce zatrudnienia Urząd Komunikacji Elektronicznej (UKE) na Samodzielnym stanowisku ds. telefonii ruchomej. Od drugiego kwartału 2013r. pracował w UTK jednocześnie na dwóch stanowiskach, jako: zastępujący dyrektora generalnego oraz jednocześnie jako dyrektor departamentu regulacji rynku kolejowego. Panuje powszechna opinia, że nie otrzymywał dwóch pensji. Pobierał jedną pensję za jedną posadę dyrektorską a za drugą posadę otrzymywał super premię. Jak wiadomo premia (jak zwał tak zwał) dla tego typu oficjeli wynosi więcej niż pensja dla większości urzędników. Nie doszukałam się nigdzie aby otrzymywanie 1 pensji i 2 premii z dwóch pełnionych funkcji było zabronione. Ostatecznie R. Pacewicz przestał zajmować dwie posady jednocześnie tuż po ostatnich wyborach parlamentarnych przegranych przez Platformę Obywatelską. Teraz jest „tylko” dyrektorem generalnym.
Zasłynął w mediach kliknij

Tomasz Hupało dyrektor Biura Prezesa. Poprzednie miejsce zatrudnienia w UKE w Departamencie Detalicznego Rynku Telekomunikacyjnego. Wcześniej funkcję tą sprawowała Małgorzata Michalska, która w przeszłości była zatrudniona na stanowisku dyrektora Gabinetu Prezesa UKE. Obecnie jest zastępcą dyrektora Biura Administracyjno – Finansowego w UTK.

Michał Zięba dyrektor Departamentu Bezpieczeństwa Kolejowego. Poprzednie miejsce zatrudnienia jako specjalista w Departamencie Prawnym w UKE.

Marcin Trela Koordynator Wieloosobowego Stanowiska ds. obsługi prawnej. Poprzednie miejsce zatrudnienia UKE.

Przemysław Skubisz dyrektor Departamentu Praw Pasażerów. Poprzednie miejsce zatrudnienia w UKE na stanowisku naczelnik wydziału polityki konsumenckiej.

Piotr Dziubak obecnie zatrudniony jako rzecznik prasowy w UTK. W latach 2009 – 2012 zatrudniony w UKE jako rzecznik prasowy. Następnie pracował jako dziennikarz w Gazecie Prawnej. Jednak jak podał portal internetowy Press.pl wydawca GP rozstał się z nim gdyż nie zgadzał się na zarobkowe prowadzenie przez niego bloga Cashless.pl. To natomiast nie przeszkadza prezesowi UTK, który przygarnął znajomego i dał mu dobrze płatną posadę. UTK jest jak z gumy, rozciągnie się tak aby zmieścić każdego a zwłaszcza kolegę.
Więcej o nim tutaj kliknij

Dyrektor Biura Administracyjno – Finansowego. Wakat.
Dyrektor Departamentu Regulacji Rynku Kolejowego. Wakat. Jak już wcześniej napisałam ostatnio dyrektorem był Radosław Pacewicz też oczywiście mający w życiorysie przygodę z UKE.

Dyrektor Departamentu Zezwoleń Technicznych i Interoperacyjności. Wakat. Ostatnio dyrektorem był Piotr Combik. Przed zatrudnieniem w UTK pracował jako specjalista w Departamencie Rozwoju Infrastruktury w UKE. O tym konkursie a właściwie o maskaradzie i o tym kto zostanie wybrany pisałam na Infokolej w temacie Dyl & deal już 16 stycznia 2014 roku czyli przed zakończeniem terminu składania CV.

Tylko 1 dyrektor w centrali UTK nie pracował w przeszłości w UKE jest to dyrektor Departamentu Nadzoru.

Reasumując na chwilę obecną na 4 dyrektorów w centrali UTK, 3 w przeszłości pracowało w UKE czyli tam skąd przybył do UTK prezes K. Dyl.

A tak określa siebie jako pracodawcę UTK:
Urząd Transportu Kolejowego jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Decyzją Wysokiej Kapituły pierwszej edycji Ogólnopolskiego Konkursu o Znak Jakości „Przyjazny Urząd" Urząd Transportu Kolejowego uzyskał wyróżnienie w tym konkursie oraz prawo do posługiwania się przez rok stosownym godłem i znakiem jakości.
Taki obłudny tekst znajduje się przy każdej ofercie pracy, którą zamieszcza UTK.
Platforma Obywatelska. Partia, która szła po władzę, by "ludziom żyło się lepiej". Zapomniała tylko dodać, że chodzi o tych zaufanych, swoich, jak w powyższym przykładzie.

_________________
Krzywdy nie zapominam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rodriges Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Wrz 2008
Skąd: PKP Intercity

PostWysłany: 25-01-2016, 21:41    Odpowiedz z cytatem

Ale syf, nawet nie wiadomo z której strony zacząć usuwać to gó...no zastałe po Platformie Obywatelskiej i Polskim Stronnictwie Ludowym.
Nie wiem na co czeka PiS. Trzeba to uprzątnąć. Obojętnie czy w rękawiczkach czy maskach i tak śmierdzi.
A właściwie to u nas podobna sytuacja, z Boguszewską w roli głównej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Farfocel z UTK Płeć:Mężczyzna
Nowy


Dołączył: 10 Lut 2016

PostWysłany: 10-02-2016, 23:35    Odpowiedz z cytatem

pracuje, pracuje i pracuje i końca nie widać tyle jest roboty i nie mam nawet czasu na takie elaboraty jak UTKowka - jest dużo pracy młody zespół i poczucie że mamy wpływ na rynek i go poprawiamy.Wcześniej pracowałem u przewoźnika a teraz widzę rynek z innej perspektywy - i to sobię w tej pracy cenie. Fajnie mi się pracuję i mam szczęście że dostałem tutaj pracę i tyle w temacie. Jak mi się nie będzie podobało to zawsze można przejść do przewoźnika bo tak są cenieni pracownicyz doświadczeniem w UTK. Dziwią mnie ludzie którzy nie mogą odnaleźć się na rynku kolejowym który trawi wszystko i wszystkich a cały czas biadolą na swojego pracodawcę przez ostatnie lata. MASAKRA
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

wodkangazico Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Sie 2010

PostWysłany: 11-02-2016, 08:55    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
pracuje, pracuje i pracuje i końca nie widać tyle jest roboty i nie mam nawet czasu na takie elaboraty jak UTKowka - jest dużo pracy młody zespół i poczucie że mamy wpływ na rynek i go poprawiamy

Zapamiętaj Młody Komsomołcze (-cu?) - rynek to takie samoregulujące się cacko, które urzędasy mogą tylko i wyłącznie SPIEPRZYĆ.
I - nie obraź się - do tego również Twoja praca bezustanna się sprowadza.
Życzę, abyś poza "poczuciem" miał chwilę na wyciąganie wniosków za skutków Swej misji.

Na marginesie: owo, w cudzysłowie słowo - jakże dziś modne - wie któryś z Was, "Młody Zespole", po kiego go używacie? Dlaczego "ktoś" zastąpił Wam nim rzeczywistość?

Natomiast, na rozruch wspomnianych wniosków podpowiem: zauważ, że Utekówka poświęciła swój własny, popołudniowy czas, którego jej Dyl jeszcze!!! nie zabrał.
Mówiąc "Dyl", myślę i o jego zausznikach - a sam wiesz, że wespół w zespół potrafią go ludziom skutecznie zagospodarować.
Żeby jeszcze na coś sensownego, ale jak na razie, od lat robią znaczący postęp jedynie w produkcji knotów, które chyba tylko dla jaj zwą decyzjami administracyjnymi, a które każdy średnio rozgarnięty sędzia powinien słac do kotłowni.
No, ale że takich w Polsce brak - się kręci!
Cytat:
Jak mi się nie będzie podobało to zawsze można przejść do przewoźnika bo tak są cenieni pracownicy z doświadczeniem w UTK

Kiedy łazicie po torach, maszyniści się przez radio ostrzegają, mniej więcej słowami: "Uwaga, mendy!".
Dlaczego mieliby zmieniać zdanie o waszych kompetencjach, w momencie, kiedy zmądrzejecie?
Chyba tylko dlatego.
Skutkiem, mówmy raczej o mylnym przeświadczeniu, że jakby co, to im coś w "Wysokm Urzędize" załatwicie.
Aha, żeby nie było, jestem na urlopie - zeszłorocznym, taki may zajob. Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Arek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 05 Mar 2007
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 18-02-2016, 14:45    Odpowiedz z cytatem

Prezes Urzędu Transportu Kolejowego Krzysztof Dyl przechodzi do Urzędu Komunikacji Elektronicznej, gdzie będzie sprawował stanowisko wiceprezesa.

O nowym stanowisku Krzysztofa Dyla poinformowała kancelaria Prezesa Rady Ministrów. Dyl wygrał konkurs na stanowisko wiceprezesa tego urzędu. Sam zainteresowany nie chciał komentować tej zmiany.

Więcej:
http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/krzysztof-dyl-przechodzi-do-uke-75451.html

_________________
Żelazna kadra też z czasem rdzewieje.
A beton kruszeje...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

directorpkp Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Kwi 2007

PostWysłany: 28-02-2016, 22:41    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
pracuje i pracuje i końca nie widać tyle jest roboty i nie mam nawet czasu na takie elaboraty jak UTKowka

Prawdopodobnie UTeKówka nie pracuje w UTK od dawna. Pozostały jej młodsze koleżanki stąd zapewne przepływ informacji. Pozostała tez (chyba uzasadniona) chęć zemsty czytając powyższe o tym co wyczyniał prezes z rekomendacji PO nie ma co się dziwić.
A ty Farfoclu jesteś prawdopodobnie frajerem lub wołem do roboty o których wspomniała UTeKówka. Nie wiem gdzie ty wcześniej pracowałeś i czy w ogóle kiedykolwiek legalnie pracowałeś przed zatrudnieniem w UTK ale wydaje mi się, że miałeś gó.nianą pracę jako jakiś parobek dlatego podoba ci się w tych warunkach w UTK.
Tak masz rację jeśli przestanie ci się podobać możesz szukać innej pracy u przewoźnika (mam nadzieję, że nie obornika), gdzie będziesz wykonywał mydło i powidło jako chłopak na posyłki.

A odnośnie powyższego wpisu to nie ma w tym nic co by było nie do przewidzenia. Zresztą poprzednie wpisy w tym temacie prognozowały takie rozwiązanie. Prezes z rekomendacji opozycyjnej PO wpada w ramiona rządzącego PiS. To typowe rządy ciemniaków. Swojemu nie pomogą w karierze a dotychczasowego wroga przygarną i sowicie obdarzą.

Krzysztof Dyl po 5 latach pobytu w Urzędzie Transportu Kolejowego chce wrócić do Urzędu Komunikacji Elektronicznej. (18-02-2016).
Dyl chce wrócić do UKE
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 29-02-2016, 16:41    Odpowiedz z cytatem

directorpkp napisał/a:
Prezes z rekomendacji opozycyjnej PO wpada w ramiona rządzącego PiS. To typowe rządy ciemniaków. Swojemu nie pomogą w karierze a dotychczasowego wroga przygarną i sowicie obdarzą.

Nie winiłabym za to całego PiS-u tylko konkretnych ministrów. W PiS-ie też są karierowicze, sprzedawczyki, zdrajcy, piąta kolumna... jak w każdej partii. Jeden Kaczyński sam wszystkiego nie ogarnie. Jeśli nieudolny prezes państwowego urzędu namaszczony przez PO ląduje na innej ciepłej państwowej posadzie, a do zarządu PKP SA trafiają esbecki kapuś i były platformers z rodowodem PZPR po kursach na WUML-u to za cztery litery należy wziąć konkretnego ministra, który wykonuje krecią robotę, kompromituje partię rządzącą i wyborcom PiS-u pluje w twarz.

Polecam ciekawy artykuł Andrzeja Stankiewicza "Brutalna wojna o władzę w rządzie", który rzuca światło na irracjonalne decyzje kadrowe pisowskich ministrów:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,141202,title,Andrzej-Stankiewicz-Brutalna-wojna-o-wladze-w-rzadzie,wid,18183676,martykul.html

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę Tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno Ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Łowca Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Lut 2009
Skąd: PKP Intercity S.A.

PostWysłany: 01-03-2016, 19:28    Odpowiedz z cytatem

W dniu 24 lutego 2016 r. premier Beata Szydło odwołała Krzysztofa Dyla ze stanowiska Prezesa Urzędu Transportu Kolejowego. Premier powierzyła pełnienie obowiązków prezesa Ignacemu Górze, wiceprezesowi UTK ds. techniki i bezpieczeństwa ruchu kolejowego.
K. Dyl przestał być prezesem Urzędu Transportu Kolejowego
K. Dyl odwołany

_________________
http://pl.wikiquote.org/wiki/Izrael_Singer
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kumoterstwowutk Płeć:Kobieta
Użytkownik


Dołączyła: 14 Lis 2015

PostWysłany: 02-03-2016, 17:03    Odpowiedz z cytatem

19 listopada 2016r. napisałam: Jedna z ustawek konkursowych właśnie trwa, na stanowisko: dyrektor departamentu zezwoleń technicznych i interoperacyjności. Pomimo tego, że termin zgłaszania się kandydatów upływa z dniem 27 listopada 2015r. (oferta pracy nr 2490), to już teraz wiadomo, że dyrektorem będzie osoba o inicjałach A.S.

SPROSTOWANIE
19 listopada 2015r. podałam, ze dyrektorem departamentu zezwoleń technicznych i interoperacyjności będzie osoba o inicjałach A.S. Popełniłam „literówkę” – błąd, zamiast napisać J.S. napisałam A.S. Jeśli ktoś posiada takie inicjały a poczuł się dotknięty z powodu skojarzenia to przepraszam.

Pomimo tego, że anulowano nabór z powodu zmiany zasad na dyrektorskie stanowiska [art. 8 ustawy z dnia 30 grudnia 2015 r. o zmianie ustawy o służbie cywilnej oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. 2016, poz. 34], to i tak tuż przed odejściem z UTK prezesa K. Dyla (zgodnie z moją wcześniejszą listopadową zapowiedzią) na to stanowisko została powołana osoba o inicjałach J.S. czyli Jan Siudecki. Poprzednio zatrudniony był w Departamencie Prawnym w Urzędzie Komunikacji Elektronicznej (UKE).

Odnośnie stanowiska dyrektor departamentu regulacji rynku kolejowego, też zgodnie z moją listopadową zapowiedzią osobą powołaną na to stanowisko jest A.K. czyli Alicja Kozłowska.
Alicja zatrudniona została w UTK jeszcze przed prezesowaniem K. Dyla. Kiedy nastał w UTK K. Dyl wypędził 2 kolejnych przedstawicieli pracowników (dręczeni, zmuszeni zostali do rozwiązania umowy) „pomogli im” w tym towarzysze z UKE. Oczywiście gdyby mieli w cv wzmiankę o pracy w UKE mogliby pracować do dzisiaj. (Wybór przedstawiciela pracowników dokonywany jest dlatego, że związki zawodowe w UTK nie istnieją. Jeśliby istniały to zapewne krótko, ponieważ przewodniczący skończyłby jak ci dwaj przedstawiciele). Następnym przedstawicielem załogi po wcześniejszym zgłoszeniu jej kandydatury została wybrana głosami towarzyszy z UKE (stanowią większość w UTK) Alicja Kozłowska. Od momentu objęcia tej funkcji nastąpił błyskawiczny rozwój jej kariery. W ciągu niespełna roku awansowała z głównego specjalisty na naczelnika wydziału (który utworzono dla niej) a następnie na stanowisko dyrektora departamentu regulacji rynku kolejowego. Właściwie to by było na tyle. Jednak zastanawiałam się jak to możliwe, że osoba nie pracująca dotychczas w UKE aż tak awansowała. Otóż jest to możliwe pod warunkiem, że ma się szwagierkę zatrudnioną w UKE. kliknij Kierownictwo UKE
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 17 z 19 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 16, 17, 18, 19  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2017 infokolej.pl