Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 23, 24, 25  Następny
Urząd Transportu Kolejowego
Autor Wiadomość

odczepionywagon Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Kwi 2010

PostWysłany: 03-11-2010, 11:35    Odpowiedz z cytatem

UTK: Mirosław Antonowicz został odwołany

Jak nieoficjalnie dowiedział się portal KOW, dziś (3.11) z funkcji wiceprezesa Urzędu Transportu Kolejowego został odwołany Mirosław Antonowicz.

Nie wiadomo jeszcze, kto zastąpi Mirosława Antonowicza na wyżej wymienionym stanowisku.

Więcej informacji na ten temat - już wkrótce na łamach portalu KOW.

źródło: KOW
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Wojtek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 10 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 03-11-2010, 17:24    Odpowiedz z cytatem

Mirosław Antonowicz odwołany ze stanowiska wiceprezesa UTK

3 listopada 2010 r., na podstawie art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 28 marca 2003 r. o transporcie kolejowym, na wniosek prezesa Urzędu Transportu Kolejowego, minister infrastruktury Cezary Grabarczyk odwołał Mirosława Antonowicza ze stanowiska wiceprezesa Urzędu Transportu Kolejowego.

Mirosław Antonowicz był wiceprezesem ds. regulacji rynku w Urzędzie Transportu Kolejowego od czerwca 2005 roku. Na czas pełnienia tego stanowiska został urlopowany ze stanowiska dyrektora Biura Planowania i Ekonomiki w PKP Cargo. Wcześniej pełnił funkcje w radach nadzorczych spółek kapitałowych sektora transportu i logistyki. Pracę w PKP rozpoczął w 1980 roku od stanowiska adiunkta kp i referendarza. W przedsiębiorstwie PKP pełnił różnorodne samodzielne i kierownicze stanowiska w zakresie zakupów, strategii, marketingu do członka zarządu PKP Cargo ds. rozwoju oraz marketingu i handlu włącznie.

źródło: Rynek Kolejowy/MI

_________________
Podróżny pamiętaj! Podróż pociągiem skraca czas przejazdu koleją. (S. Bareja)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 05-11-2010, 07:16    Odpowiedz z cytatem

Coraz mniej PKP w UTK

3 listopada z kierownictwa Urzędu Transportu Kolejowego odwołano ostatnią osobę związaną wcześniej z Grupą PKP. Czy UTK właśnie staje się niezależnym regulatorem rynku kolejowego?

Więcej w najnowszym numerze "Z Biegiem Szyn":
http://www.kolej.net.pl/zbs/zbs50.pdf

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 08-11-2010, 09:01    Odpowiedz z cytatem

Nabór na wiceprezesa UTK

Urząd Transportu Kolejowego ogłosił nabór na wiceprezesa UTK ds. regulacji rynku kolejowego. Do niedawna stanowisko to piastował Mirosław Antonowicz, odwołany z dniem 3 listopada.

Jak czytamy w ogłoszeniu, stanowisko wiceprezesa UTK ds. regulacji rynku kolejowego może zajmować osoba, która: posiada tytuł zawodowy magistra lub równorzędny, jest obywatelem polskim, korzysta z pełni praw publicznych, nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, posiada kompetencje kierownicze, tj.: umiejętność myślenia strategicznego, podejmowania decyzji, organizacji pracy, osiągania rezultatów, zarządzania personelem, posiada co najmniej sześcioletni staż pracy, w tym co najmniej trzyletni staż pracy na stanowisku kierowniczym, posiada wykształcenie i wiedzę z zakresu spraw należących do właściwości wiceprezesa UTK ds. regulacji rynku kolejowego, w szczególności z zakresu:

* licencjonowania transportu kolejowego;
* funkcjonowania rynku transportu kolejowego;
* zasad udostępniania infrastruktury kolejowej przewoźnikom kolejowym;
* zasad ustalania opłat za korzystanie z infrastruktury kolejowej;
* nadzorowania przestrzegania praw pasażerów w transporcie kolejowym;
* prawa przewozowego;
* prawa UE w zakresie kolejnictwa;
* kodeksu postępowania administracyjnego;
* kodeksu postępowania cywilnego;
* zasad funkcjonowania administracji publicznej.

Niezbędne dokumenty należy składać do 14 listopada. Po tym terminie nastąpi ich weryfikacja, jak również weryfikacja wiedzy merytorycznej, badanie kompetencji kierowniczych, prezentacja i rozmowa kwalifikacyjna.

źródło: Rynek Kolejowy

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Księgarz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 02 Cze 2009
Skąd: Kraków

PostWysłany: 09-11-2010, 23:21    Odpowiedz z cytatem

A gdzie w ogłoszeniu warunek, że nie może byc teraźniejszym lub byłym pracownikiem PKP? Przecież logika wyrażana również na tym forum powinna wręcz narzucic takie ograniczenie Exclamation

_________________
"Kolej na czytanie" - pasja i rozwój w jednym.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 06-12-2010, 16:12    Odpowiedz z cytatem

Dwóch kandydatów na stanowisko wiceprezesa UTK

Urząd Transportu Kolejowego poinformował, że w dniu 1 grudnia zespół powołany do przeprowadzenia naboru na stanowisko wiceprezesa Urzędu Transportu Kolejowego ds. regulacji rynku kolejowego dokonał wyboru następujących kandydatów na ww. stanowisko:

1. Krzysztof Janusz Dyl, zamieszkały w Ząbkach,
2. Magdalena Gabriela Lew, zamieszkała w Warszawie.

źródło: UTK / Rynek Kolejowy


Komentarz do powyższego niusa z forum "RK":

Podobno był kandydat z rynku z dużą wiedzą i doświadczeniem ale zgodnie z panującą praktyką został niedopuszczony do ostatecznej rywalizacji...a co do dwóch kandydatów: Pan Dyl obecny wiceprezes UKE kończy kadencje i potrzebuje kolejnej cieplej posadki - o rynku kolejowym nie wie nic..A Pani Lew głównie znana na licznych forach internetowych z handlu kobiecą bielizną...Generalnie po raz kolejny mamy do czynienia z pseudo konkursem. Nie poprawia to wizerunku tej groteskowej instytucji jaką jest UTK!!!

A i generalnie Rynek Kolejowy mógłby więcej pisać o tym co obecnie się dzieje w UTK. Nowy Prezes blokuje wszelkie decyzje ...totalny marazm i brak jakiejkolwiek wizji dalszego sprawnego funkcjonowania Urzędu. Wynik konkursu jest kolejnym skandalicznym krokiem. Na czele urzędu stoją ludzie nie mający zielonego pojęcia o zagadnieniach kolei....a była szansa wybrać niezależnego.

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Wojtek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 10 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 28-02-2011, 17:09    Odpowiedz z cytatem

Ministerstwo Infrastruktury szykuje rewolucję na kolei. Na dniach do konsultacji międzyresortowych trafi projekt nowelizacji ustawy, która ma zatrzymać zjazd kolei po równi pochyłej. – Projekt zakłada zmiany korzystne dla pasażerów i cywilizuje konkurencję wśród przewoźników – mówi Mikołaj Karpiński, rzecznik Ministerstwa Infrastruktury.

Zgodnie z założeniami potężny nadzór nad branżą dostanie Urząd Transportu Kolejowego, który do tej pory w niczym nie przypominał np. Urzędu Komunikacji Elektronicznej – instytucji siejącej postrach w nadzorowanej przez siebie branży.

Nowe prawo zakłada, że prezes UTK wybierany na pięcioletnią kadencję będzie mógł ostro ingerować w rynek, np. zabronić wejścia na daną trasę przewoźnikowi, jeżeli miałoby to zaszkodzić operatorowi, który już tę trasę obsługuje i korzysta z dotacji publicznej. Nowe przepisy przewidują kary za nieprzestrzeganie decyzji UTK, nawet 5 tys. euro za każdy dzień zwłoki.

Adrian Furgalski, ekspert w branży kolejowej, uważa, że to krok w dobrym kierunku, ale propozycje MI powinny zostać uzupełnione.

– Analiza wpływu konkurencji na przewoźnika operującego na danej linii powinna zakładać również zbadanie, czy połączenie faktycznie jest nierentowne. Bez tego rząd lub samorząd może przyznać dotację na trasy komercyjne i na lata zablokować wejście tańszej i efektywniejszej konkurencji z Polski lub zagranicy – mówi Adrian Furgalski.

Taki scenariusz może mieć miejsce np. na trasie z Gdańska do Krakowa. W piątek MI podpisało 10-letnią umowę z PKP Intercity na dofinansowanie pociągów międzywojewódzkich. Kontrakt obejmuje m.in. dopłaty do pociągów kursujących z Pomorza na Śląsk, choć to najbardziej dochodowa trasa w Polsce. Umowy nie zatwierdziła jeszcze Komisja Europejska.

O konkurencji z prawdziwego zdarzenia pasażerowie mogą na razie pomarzyć.

Cena niby-konkurencji

W ubiegłym roku o klientów na tych samych trasach konkurowały PKP Intercity i samorządowe Przewozy Regionalne. Co roku do obu dopłaca państwo. W przypadku PKP Intercity rząd. PR dotowane są przez regiony. Taka niby-konkurencja wpędziła przewoźników w poważne tarapaty. Co prawda ceny biletów na niektórych trasach spadły nawet o kilkadziesiąt procent, ale przewoźnicy przypłacili to stratami rzędu 150 mln zł.

UTK na straży interesów pasażerów

Projekt zmian ustawy o transporcie kolejowym oddaje nadzór nad branżą w ręce Urzędu Transportu Kolejowego, który będzie odpowiedzialny m.in. za układanie rozkładu jazdy pociągów. Jeżeli przewoźnicy wspólnie z PKP Polskimi Liniami Kolejowymi nie ustalą siatki połączeń, do akcji wkroczy nadzór. Kolejowe spółki mają obowiązek ogłosić rozkład trzy tygodnie przed wejściem w życie.

Jeżeli przewoźnik nie wprowadzi w życie zmian w rozkładzie jazdy, prezes UTK może nałożyć na niego karę w wysokości 5 tys. euro za każdy dzień zwłoki.

UTK stanie na straży interesów pasażerów. To do niego będzie można kierować skargi na niski standard usług.

Źródło: Dziennik Gazeta Prawna

_________________
Podróżny pamiętaj! Podróż pociągiem skraca czas przejazdu koleją. (S. Bareja)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Arek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 05 Mar 2007
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 12-05-2011, 14:56   Zmiany kadrowe w UTK Odpowiedz z cytatem

Zmiany kadrowe w UTK

W ciągu ostatnich dwóch miesięcy czterech pracowników odeszło z ważnych stanowisk w Urzędzie Transportu Kolejowego. W marcu przeniesiona została dyrektor generalna, a w kwietniu wypowiedzenia złożyło dwóch dyrektorów departamentów i jeden naczelnik wydziału. Wkrótce możemy się spodziewać konkursu na stanowiska dyrektorskie.

W dniu 21 marca 2011 r. na wniosek prezesa Urzędu Transportu Kolejowego ze stanowiska dyrektora generalnego UTK na inne stanowisko w innym urzędzie została przeniesiona Lidia Ostrowska. Do zastępowania dyrektora generalnego UTK wyznaczył Jerzego Kowalczyka. W kwietniu wypowiedzenia złożyli dwaj dyrektorzy w Urzędzie Transportu Kolejowego: Wojciech Barburski, dyrektor departamentu nadzoru eksploatacyjnego i bezpieczeństwa ruchu oraz Ryszard Więcław, dyrektor departamentu organizacyjno-prawnego. Z dniem 1 maja odszedł także naczelnik wydziału praw pasażera Jan Tereszczuk.

Nazwiska nowych dyrektorów zostaną wyłonione w konkursie. – Na stanowiska dyrektorskie muszą być przeprowadzone konkursy – wyjaśnia Alvin Gajadhur, rzecznik prasowy UTK. Naczelnik wydziału jest mianowany przez dyrektora generalnego UTK w porozumieniu z prezesem urzędu.

źródło: Rynek Kolejowy

_________________
Żelazna kadra też z czasem rdzewieje.
A beton kruszeje...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 26-10-2011, 23:21   Kadrowe trzęsienie ziemi w UTK Odpowiedz z cytatem

Kadrowe trzęsienie ziemi w UTK

Jak się dowiedział „Rynek Kolejowy”, dyrektorzy wszystkich oddziałów terenowych Urzędu Transportu Kolejowego otrzymali w poniedziałek wypowiedzenia. Okres wypowiedzenia wynosi 3 miesiące. Na ich stanowiska zostaną rozpisane konkursy.

Informacje o wręczeniu wypowiedzeń dyrektorom wszystkich siedmiu oddziałów terenowych UTK potwierdził rzecznik urzędu Alvin Gajadhur. Reorganizacja ma związek z nadaniem UTK nowych uprawnień po zmianie ustawy o transporcie kolejowym.

Konkursy na stanowiska dyrektorów oddziałów terenowych UTK mają być otwarte. To znaczy, że osoby, które obecnie piastują te stanowiska także mogą wziąć w nich udział.

Przypomnijmy, że 20 października Szef Służby Cywilnej ogłosił nabór na stanowisko dyrektora generalnego Urzędu Transportu Kolejowego. Aplikacje można składać do 3 listopada 2011 roku.

źródło: Rynek Kolejowy

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 28-10-2011, 01:06    Odpowiedz z cytatem

UTK: Kompetencje dyrektorów będą inne

Dyrektorzy wszystkich oddziałów terenowych Urzędu Transportu Kolejowego 24 października otrzymali wypowiedzenia - Wprowadzamy zupełnie nowe kompetencje niż te, dla których te osoby były zatrudniane - wyjaśnia Krzysztof Jaroszyński.

- Dyrektorzy oddziałów terenowych pełnią nadal swoje funkcje - zapewnił Krzysztof Jaroszyński. Nowa obsada stanowisk dyrektorów oddziałów zostanie wyłoniona w konkursach. Czy ewentualna wymiana wszystkich dyrektorów oddziałów, oraz dyrektora generalnego (nabór na to stanowisko prowadzi KPRM), nie zdezorganizuje pracy urzędu? - Założeniem konkursu jest to, że zostaną wyłonieni najlepsi kandydaci. W takim wypadku poprawi to pracę urzędu, a nie osłabi - oponuje Jaroszyński.

Konkursy zostały ogłoszone z powodu reorganizacji pracy UTK - Reorganizacja ma upodmiotowić oddziały terenowe. Dotąd zajmowały się one wyłącznie kontrolą, a kompetencje decyzyjne znajdowały się w centrali urzędu. Chcemy to zmienić, Oddziały terenowe nie są w żadnym stopniu gorsze, i nie widzę powodu, żeby nie dać im kompetencji decyzyjnych. Szczególnie w sytuacjach związanych z bezpieczeństwem ruchu liczy się to, aby działać od razu - mówi Jaroszyński.

- Reasumując, zakres obowiązków dyrektorów po reorganizacji będzie zupełnie inny, niż ten, dla którego byli wybierani. Stąd potrzeba weryfikacji kwalifikacji dyrektorów. Dotychczasowych dyrektorów zachęciłem na spotkaniu do startowania w konkursie - zapewnił prezes UTK. Wydaje się jednak, że nowe zadania i obowiązki terenowych oddziałów UTK, przy składzie osobowym liczącym kilka osób, mogą być ponad ich siły - Rzeczywiście, wracamy tu do postulowanej przeze mnie od dawna potrzeby zwiększenia budżetu i zasobów UTK. W każdym oddziale terenowym powinno być kilka osób oddanych prawom pasażerom i po jednej osobie odpowiedzialnej za każde zagadnienie techniczne, którym się zajmujemy. Muszą też zostać podniesione zarobki, bo są niższe nie tylko od średniej w branży kolejowej, ale i od innych urzędów - przyznaje Jaroszyński.

- Zabiegam o zwiększenie budżetu wszędzie, gdzie tylko można - w sejmie, w komisjach, u ministra finansów, ministra infrastruktury, u samych posłów - twierdzi Jaroszyński - Komisja transportu na jednym z ostatnich posiedzeń przyjęła dezyderat o konieczności zwiększenia budżetu UTK. Wiążę z tym duże nadzieje - powiedział - Nawet jeśli zwiększenie budżetu na razie nie nastąpi, to i tak będziemy działać - tymi zasobami, które mamy - zapewnił Jaroszyński.

źródło: Rynek Kolejowy

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

wodkangazico Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Sie 2010

PostWysłany: 28-10-2011, 21:22    Odpowiedz z cytatem

Jak likwidowano B. Musiała, to pod sztandarem zmiany GIK w UTK. I w ustawie napisano coś w rodzaju: Główny Inspektor przekazuje sprawy Prezesowi UTK, a pracownicy inspektoratu stają się pracownikami urzędu.
I wszystko jasne, Pan Bolesław wiedział, że musi "przekazać".
A teraz?
Cytat:
Dotychczasowych dyrektorów zachęciłem na spotkaniu do startowania w konkursie - zapewnił prezes UTK.

czyli czysto kauzyperdzkie: Ą, Ę, wyp..lĘ ciebiĘ przez bibułkĘ.
Idę o zakład, że żaden z nich nie spełni wydumanych przez UTKrzysia kryteriów, a paru kolegów prezia już szuka kwater po miastach-siedzibach oddziałów terenowych.
Na RK bardzo dobrze to skomentowano - zmiana profilu UTK z nadzoru technicznego na niańkę pasażerów - czym powinien być UOKiK - niczego dobrego nie przyniesie.
Dać małpie granat...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 28-10-2011, 22:03    Odpowiedz z cytatem

Prezes UTK niech lepiej zajmie się zamiecionym pod dywan druzgocącym raportem, który powstał po kontroli w KD na początku 2010 roku. O tym raporcie krążą już legendy. Sprawie ukręcono łeb po linii politycznej, ale smród w Legnicy unosi się do dziś...

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

oporny301 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Sty 2010

PostWysłany: 04-01-2012, 17:25   Prezes UTK odwołany Odpowiedz z cytatem

Premier Donald Tusk odwołał dziś ze stanowiska prezesa Urzędu Transportu Kolejowego Krzysztofa Jaroszyńskiego. Informację potwierdził wiceprezes urzędu Krzysztof Dyl.

Obowiązki odwołanego dziś prezesa UTK pełni tymczasowo Krzysztof Dyl, wiceprezes Urzędu ds. regulacji rynku kolejowego. - Pytanie o przyczyny odwołania prezesa Jaroszyńskiego powinno zostać skierowane do Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Nowy prezes zostanie wybrany w konkursie - powiedział "Rynkowi Kolejowemu" Dyl.

Dyrektorów urzędu poinformował dziś o tej zmianie na specjalnie zwołanym spotkaniu wiceminister transportu Andrzej Massel. Jaroszyński był prezesem Urzędu Transportu Kolejowego od 1 października 2010 roku. Wcześniej pracował w kancelarii prawnej Inplus.

Źródło: Rynek Kolejowy

_________________
Zakuty łeb myśli po łebkach (Stanisław Tym)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

leo1407 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Wrz 2007
Skąd: z PKP

PostWysłany: 04-01-2012, 18:55    Odpowiedz z cytatem

Czy mi się wydaje, czy nie tak dawno jeszcze mówiło się, że właściwy człowiek będzie na właściwym miejscu ? Czy mi się wydaje czy mamy tu pewną analogię do sytuacji w Policji ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 04-01-2012, 23:35    Odpowiedz z cytatem

Krzysztof Jaroszyński, prezes Urzędu Transportu Kolejowego został odwołany - dowiedział się "Kurier Kolejowy". Informacja ta potwierdziła się w opublikowanym przez Ministerstwo Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej komunikacie.

Informację o dysmisji szefa Urzędu otrzymaliśmy ze źródeł zbliżonych do resortu transportu. Oficjalny komunikat został później zamieszczony na stronie internetowej ministerstwa. Prezes Jaroszyński został odwołany przez szefa rady ministrów na wniosek ministra Sławomira Nowaka.

Obowiązki Prezesa UTK pełni teraz Krzysztof Dyl, wiceprezes Urzędu ds. regulacji rynku kolejowego.

Krzysztof Jaroszyński otrzymał nominację na stanowisko prezesa UTK w październiku 2010 roku, po wygraniu konkursu.

Zdymisjonowany szef regulatora rynku kolejowego urodził się w 1977 roku. Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego - Wydziału Prawa i Administracji. W 2008 r. uzyskał tytuł doktora nauk prawnych i w tym samym roku został adiunkem w Zakładzie Administracyjnego Prawa Gospodarczego i Bankowego na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego.

W latach 2001-2007 był asystentem w Katedrze Prawa Administracyjnego i Katedrze Publicznego Prawa Gospodarczego na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego. Od 2005 r. pełnił funkcję dyrektora zespołu prawnego w firmie doradczej Inplus. Od 2004 r. był adiunktem a wcześniej asystentem w Katedrze Prawa Gospodarczego Kolegium Zarządzania i Finansów Szkoły Głównej Handlowej. Od 2001 r. współpracował z kancelariami prawnymi.


źródło: KOW
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 11 z 25 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 23, 24, 25  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl