Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 58, 59, 60 ... 69, 70, 71  Następny
Linia Wrocław - Jelenia Góra
Autor Wiadomość

Anfinuo Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Wrz 2013

PostWysłany: 13-01-2017, 21:39    Odpowiedz z cytatem

Fajne by było, by zanim wzięli się do poszerzania, zrobili podstawy:

    - informowanie o pociągach na poczekalni,
    - liczba kas > 1,
    - normalne krzesła w poczekalni i większa ich ilość,
    - okienko\panel informacyjny.

itp., itd.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

KrzysiekkG Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Paź 2008
Skąd: Kamienna Góra

PostWysłany: 17-01-2017, 20:46    Odpowiedz z cytatem

Na przebudowę peronu nr 2 stacji Wrocław Zachodni zostało udzielone dodatkowe zamówienie:
https://zamowienia.plk-sa.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=bestOfferDetails&demandIdentity=191999

W załączniku wrzucam kilka zdjęć, m.in z Jeleniej Góry, Jaworzyny Śląskiej i Wrocławia Zachodniego.

zachodni1.jpg
Wrocław Zachodni
Plik ściągnięto 57 raz(y) 269.52 KB

zachodni3.jpg
Wrocław Zachodni
Plik ściągnięto 64 raz(y) 184.97 KB

zachodni2.jpg
Wrocław Zachodni - peron
Plik ściągnięto 60 raz(y) 196.34 KB

Smolec-Zach.jpg
szlak Wrocław Zachodni-Smolec
Plik ściągnięto 63 raz(y) 316.01 KB

Smolec.jpg
Smolec
Plik ściągnięto 52 raz(y) 256.01 KB

Imbramowice.jpg
Imbramowice
Plik ściągnięto 49 raz(y) 222.24 KB

Jaworzyna Śląska.jpg
Jaworzyna Śląska
Plik ściągnięto 56 raz(y) 193.99 KB

peron1c.jpg
Peron 1c
Plik ściągnięto 56 raz(y) 103.72 KB

Jelenia_Góra1.jpg
Jelenia Góra
Plik ściągnięto 51 raz(y) 133.76 KB

Jelenia_Góra.jpg
Jelenia Góra
Plik ściągnięto 69 raz(y) 123.93 KB


_________________
www.kolkry.eu - Kolej na Śląsku Kamiennogórskim
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

marcin smal Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 08 Gru 2011
Skąd: Kowary

PostWysłany: 23-01-2017, 13:14    Odpowiedz z cytatem

Imbramowice :https://www.youtube.com/watch?v=5Jj9adVZ51A

[ Dodano: 26-01-2017, 18:24 ]
W Wojanowie już wszystko zrobione, jazda odbywa się po dwóch torach.

Między Ciechanowicami, a Marciszowem układali kabel do sygnalizacji przejazdowej.

Od Wałbrzych Głównego w torze nr 2 jest już 80km/h, tylko przy wjeździe na Fabryczny jest "czasowa 40"(rozjazd, częsci leżą od paru miesięcy do wbudowania).

Od Smolca do Wr. Zach. po torze nr 2, w jedynce wymiana sieci ( prędkość 120km/h tylko w stacji Wr. Zach. 100km/h, jeszcze niewymienione rozjazdy) , na długości przystanku Grabiszyn nic nie było robione z podtorzem, jeszcze będą zamykać ten tor. Na przejściach kat.E montują rogatki w okolicach OTW.

W Jeleniej Górze Zachodniej rozebrali bocznicę do ciepłowni przy byłej Celwizkozie i teraz miał węglowy wożą przez całe miasto wywrotkami z rampy stacji Jelenia Góra, w tym sezonie już widziałem kilka składów.

DSCN4934.JPG
Jelenia Góra
Plik ściągnięto 36 raz(y) 238.04 KB

DSCN4932.JPG
Wojanów
Plik ściągnięto 45 raz(y) 236.67 KB

DSCN4931.JPG
Jaworzyna Śląska
Plik ściągnięto 33 raz(y) 208.65 KB

DSCN4929.JPG
Jaworzyna Śląska
Plik ściągnięto 41 raz(y) 209.35 KB

DSCN4927.JPG
Smolec nowe bramki
Plik ściągnięto 28 raz(y) 242.29 KB

DSCN4926.JPG
Wr.Zach.- Smolec
Plik ściągnięto 25 raz(y) 242.52 KB

DSCN4925.JPG
Wr. Zach. tor nr 1
Plik ściągnięto 26 raz(y) 205.38 KB

DSCN4923.JPG
Wrocław Świebodzki okolice OTW
Plik ściągnięto 39 raz(y) 250.9 KB

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

KrzysiekkG Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Paź 2008
Skąd: Kamienna Góra

PostWysłany: 04-02-2017, 19:36    Odpowiedz z cytatem

Po perypetiach związanych z remontem przejazd kolejowy zlokalizowany w km 101,374 km (w miejscu, gdzie odchodziła łącznica do podg. Krużyn), znów jest "bohaterem" lokalnej prasy. Tym razem chodzi o zamknięcie pomiędzy rogatkami kierowcy. Więcej na:
http://rti24.pl/aktualnosci/zamkniety-na-przejezdzie-sonda/11585

Załączam też fotkę z przejazdu zlokalizowanego po sąsiedzku w km 100,1, który pod koniec ubiegłego roku otrzymał urządzenia SSP i posiada już kat. C.

kamienczyk.jpg
Kamieńczyk do Poznania mija przejazd w km 100,1 linii 274.
Plik ściągnięto 65 raz(y) 78.68 KB


_________________
www.kolkry.eu - Kolej na Śląsku Kamiennogórskim
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 14-02-2017, 14:01    Odpowiedz z cytatem

Będą kolejne prace na linii 274 Wrocław – Jelenia Góra.

PKP Polskie Linie Kolejowe ogłosiły przetarg na wykonanie kolejnego etapu prac na odcinku linii nr 274 do Jeleniej Góry na odcinku Wrocław Świebodzki – Smolec.

Postępowanie na prace na linii kolejowej nr 274 Wrocław – Zgorzelec dotyczą II etapu rewitalizacji odcinka Wrocław Grabiszyn – Smolec. Planowane prace dotyczą odcinka od 1,830km do 10,230km linii. Celem jest zapewnienie na tym odcinku prędkości 140 km/h dla pociągów pasażerskich i 100 km/h dla pociągów towarowych.

Więcej:
http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/przetarg-na-kolejny-etap-prac-miedzy-wroclawiem-a-jelenia-gora-80299.html

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

marcin smal Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 08 Gru 2011
Skąd: Kowary

PostWysłany: 17-02-2017, 12:42    Odpowiedz z cytatem

W ramach tego przetargu ma być zrobiony przejazd zlokalizowany w Kątach Wr., teraz są tam dwa ograniczenia po 70 km/h ( tor 1 stałe, tor 2 czasowe). I wymiana semaforów z kładzeniem nowego kabla, może zwiększą odległość tarcz ostrzegawczych co by w przyszłości umożliwiło by zwiększenie prędkości, a wymiana dotyczy; podg. Smolec, stacji Kąty Wr., podg. Mietków. Plus wymiana napędów zwrotnic i zabudowa niezajętości torów i rozjazdów w tych trzech miejscach.

We Wrocławiu Zach. zaczęli wymianę rozjazdu w torze nr 1, zabudowany będzie na podrozjazdnicach betonowych.

W Żarowie stała lokomotywa manewrowa z dwoma wagonami krytymi w torze nr 3 , ostatnio wycięli krzaki na bocznicy do Elektroluxu, może to tam.

[ Dodano: 24-02-2017, 21:46 ]
W Żarowie wycinają nieużywane tory.

SSP pomiędzy Ciechanowicami a, Marciszowem już działa.

DSCN4938.JPG
Wrocław Zachodni
Plik ściągnięto 26 raz(y) 255.52 KB

DSCN4937.JPG
Smolec
Plik ściągnięto 17 raz(y) 234.06 KB

DSCN4935.JPG
Żarów
Plik ściągnięto 21 raz(y) 240.17 KB

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mybox Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Gru 2016

PostWysłany: 01-03-2017, 21:24    Odpowiedz z cytatem

Będą kolejne prace na linii 274 Wrocław – Jelenia Góra

PKP Polskie Linie Kolejowe ogłosiły przetarg na wykonanie kolejnego etapu prac na odcinku linii nr 274 do Jeleniej Góry na odcinku Wrocław Świebodzki – Smolec.

Postępowanie na prace na linii kolejowej nr 274 Wrocław – Zgorzelec dotyczą II etapu rewitalizacji odcinka Wrocław Grabiszyn – Smolec. Planowane prace dotyczą odcinka od 1,830km do 10,230km linii. Celem jest zapewnienie na tym odcinku prędkości 140 km/h dla pociągów pasażerskich i 100 km/h dla pociągów towarowych.

Więcej:
http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/przetarg-na-kolejny-etap-prac-miedzy-wroclawiem-a-jelenia-gora-80299.html


Szkoda tylko, że po 13.03 wydłuża się o kilka minut czas przejazdu wszystkich połączeń.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

KrzysiekkG Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Paź 2008
Skąd: Kamienna Góra

PostWysłany: 02-03-2017, 06:26    Odpowiedz z cytatem

mybox napisał/a:
Będą kolejne prace na linii 274 Wrocław – Jelenia Góra
Szkoda tylko, że po 13.03 wydłuża się o kilka minut czas przejazdu wszystkich połączeń.

Może jest to związane z nowym WOS-em, gdzie pojawiła się 20 - tka na odcinku km 16,2-17,9 z powodu niedostosowania urządzeń SSP dla przejazdu w km 17,038 do prędkości 120 km/h. Dotychczas było tam ograniczenie doraźne do 100 km/h i mam nadzieję, że te "20" w WOS-ie to błąd, zwłaszcza że czas jazdy na odcinku Smolec - Kąty Wrocławskie dla osobówek jest w zasadzie taki sam i wynosi 8-9 minut.

W związku z tym podejrzewam, że te wydłużenia będą związane z zamknięciami pomiędzy Wrocławiem, a Smolcem oraz prowadzonymi pracami w Jaworzynie Śląskiej. Załączam fotkę z Jaworzyny przedstawiającą aktualny stan peronu nr 3.

WOS_Wrocław.jpg
Wycinek z WOS - linia 274.
Plik ściągnięto 26 raz(y) 84.44 KB

Jaworzyna Śląska.jpg
Jaworzyna Śląska - widok na peron 3
Plik ściągnięto 56 raz(y) 107.22 KB


_________________
www.kolkry.eu - Kolej na Śląsku Kamiennogórskim
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

marcin smal Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 08 Gru 2011
Skąd: Kowary

PostWysłany: 03-03-2017, 08:25    Odpowiedz z cytatem

Porównałem obecny rozkład z tym po korekcie i wychodzi że, wydłużony czas jazdy będzie na odcinku od Wałbnrzycha Gł, do Wałbrzycha Szczawienko.

W środę ok. 19.30 stałem na przejeździe we Wrocławiu Zachodnim, torem w kierunku Wr. Świebodziego jechał pociąg towarowy. Możliwe że zaczęli wymianę rozjazdu w torze nr 1 ( okolice PKP Energetyka), plus wymiana sieci w dwóch torach bocznych.

[ Dodano: 10-03-2017, 15:01 ]
Z dniem 12.03. wykreślają ograniczenie stałe 20km/h na przejeździe 16,2- 17,9 i zamieniają je na 100km/h. Czyli wszystko po "staremu", a tyle zamieszania.

[ Dodano: 14-03-2017, 15:45 ]
Naprawa bieżąca linii kolejowej nr 274 Wrocław - Zgorzelec na odcinku Wałbrzych Szczawienko -Wałbrzych Miasto w km 66,488-70,169 poprzez modyfikację toru nr 1 ; klasycznego na bezstykowy wraz z robotami towarzyszącymi
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

KrzysiekkG Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Paź 2008
Skąd: Kamienna Góra

PostWysłany: 20-03-2017, 18:37    Odpowiedz z cytatem

PKP PLK ogłosiły przetarg na: "Prace na odcinku Janowice Wielkie – Wojanów tor nr 1” realizowanego w ramach projektu „Prace na linii kolejowej nr 274 Wrocław-Zgorzelec na odcinku Wrocław-Jelenia Góra oraz przyległych łącznicach. Szczegóły można zobaczyć na stronie:

https://zamowienia.plk-sa.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=siwz_tab&demandIdentity=203131¬iceIdentity=9204&expired=0

W skład zadania będą wchodzić m.in.:

- wymiana nawierzchni torowej w torze nr 1 na odcinku 114,258 - 120,361
- wymiana sieci trakcyjnej na odcinku podlejącym modernizacji,
- modernizacja peronu nr 2 w Trzcińsku,
-zabudowa nowych urządzeń SSP dla przejazdu w km 117,121 (kat. "C") przystosowanych do prędkości 130 km/h,
-naprawa obiektów inżynieryjnych,
-odwodnienie, elektroenergetyka do 1 kV, itp.

Prace nie będą obejmować odcinka w tunelu. Celem modernizacji będzie osiągnięcie prędkości 120 km/h dla pociągów pasażerskich.

Ponadto jak bumerang wraca już kolejny raz temat przejazdu kolejowego w Marciszowie Górnym. Regionalny Tygodnik Informacyjny z 16 marca znów podjął ten temat wskutek licznych zgłoszeń czytelników odnośnie złej widoczności sygnalizatorów informujących o zbliżającym się pociągu. W efekcie ciągle dochodzi o do zamykania rogatek, gdy samochód znajduje się na przejeździe.

_________________
www.kolkry.eu - Kolej na Śląsku Kamiennogórskim
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

tomek_no Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Kwi 2013

PostWysłany: 20-03-2017, 21:43   Remont peronów na dworcu w Jeleniej Górze Odpowiedz z cytatem

Remont powoli zmierza ku końcowi. Prace na peronie 2 koncentrują się na układaniu nawierzchni, uruchomiono tez testowo oświetlenie. Poniżej kilka zdjęć z dnia dzisiejszego:

20170320_163459.jpg
Plik ściągnięto 83 raz(y) 141.72 KB

20170320_162906.jpg
Plik ściągnięto 88 raz(y) 143.24 KB

20170320_162901.jpg
Plik ściągnięto 109 raz(y) 136.72 KB

20170320_162122.jpg
Plik ściągnięto 126 raz(y) 159.85 KB


_________________
www.liniekolejowekg.blogspot.com - Linie kolejowe w Powiecie Kamiennogórskim
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

marcin smal Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 08 Gru 2011
Skąd: Kowary

PostWysłany: 23-03-2017, 20:05    Odpowiedz z cytatem

Ukazał się też przetarg dla stacji Wałbrzych Miasto między innymi:
-odbudowa toru nr 3 (materiał nowy), tor nr 5 rozebrać, a tor nr 7 odbudowa ( materiał staroużyteczny)
- likwidacja nastawni WM1
- likwidacja posterunku nr 71 ( zastąpienie pzejazdów kat.A , na przejazdy kat.B z dostosowaniem do prędkości 120km/h, tyle to raczej tam nie pojadą)
-przebudowa SRK

[ Dodano: 31-03-2017, 17:31 ]
W Jeleniej Górze peron nr 2 już czynny ( na razie krawędz przy torze nr 2 ).

Od Wałbrzycha Miasto do Wałbrzycha Szczawienko tor nr 1 zamknięty, trwa wymiana odcinków szyn plus zgrzewanie toru tam gdzie był skręcany, ponadto usuwane są stare konstukcje wsporcze sieci trakcyjnej. Czyszczone są też boczne rowy, wbudowany będzie drenkolektor. Po torze nr 2 prędkość ograniczona do 40km/h.

We Wrocławiu Zach. już po nowych rozjazdach w torze nr 2, pozostał jeszcze jeden do wymiany, tor nr 1 przy PKP Energetyka
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

KrzysiekkG Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Paź 2008
Skąd: Kamienna Góra

PostWysłany: 02-04-2017, 10:52    Odpowiedz z cytatem

Ciąg dalszy perypetii z przejazdami kolejowymi w Marciszowie na linii nr 274. W najnowszym numerze Regionalnego Tygodnika Informacyjnego z 30 marca b.r. można przeczytać że dwa przejazdy Marciszowie zostały skontrolowane przez UTK. Jak się okazało w przypadku przejazdu w ciągu ulicy Nadrzecznej (przy dawnym podg. Marciszów Górny) sygnalizatory (jak zgłaszali mieszkańcy) są niewidoczne, a dróżnik który obsługuje zdalnie przejazd (z posterunku przy DK5) na swoim ekranie widzi tylko jego fragment! Jeśli zestawimy to z wypowiedziami przedstawicieli PKP PLK (z wcześniejszych publikacji), którzy twierdzili że z przejazdem jest wszystko w porządku to można stwierdzić, że spółka jest kompletnie niewiarygodna, jeśli chodzi o nieprawidłowości z jej udziałem. Ciekawe jak broniliby się dyrektorzy i naczelnicy z IZ Wałbrzych, gdyby na przejeździe doszło do tragedii, a przypomnę że obecnie pociągi kursują tu z prędkością 100 km/h.
Z artykułu można się również dowiedzieć, że omawiany przejazd zostanie przekwalifikowany do kat." C", a przejazd kat. "A" znajdujący się przy DK5 (gdzie również dochodziło do niebezpiecznych sytuacji, ale to już z winy kierujących samochodami) będzie miał kat. "B".

_________________
www.kolkry.eu - Kolej na Śląsku Kamiennogórskim
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

pl Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Maj 2009

PostWysłany: 02-04-2017, 11:00    Odpowiedz z cytatem

Po pierwsze na przejeździe nie ma sygnalizatorów więc już nieprawda. Po drugie skąd takie informacje o kontroli UTK? Najgorzej jak się nie wie a wypowiada się.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

KrzysiekkG Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Paź 2008
Skąd: Kamienna Góra

PostWysłany: 02-04-2017, 11:42    Odpowiedz z cytatem

pl napisał/a:
Po pierwsze na przejeździe nie ma sygnalizatorów więc już nieprawda. Po drugie skąd takie informacje o kontroli UTK? Najgorzej jak się nie wie a wypowiada się.

Po pierwsze wszystkie informacje są oparte na artykule pt. "Zbadali przejazdy" z Regionalnego Tygodnika Informacyjnego z 30 marca b.r. Polecam zapoznać się z artykułem, a później pisać że coś jest nieprawdą. Jeśli są tam zawarte nieprawdzie informacje to ISE Wałbrzych może wysłać sprostowanie. Natomiast w publikacji jest wyraźna informacja, że kontrola UTK (na wniosek redakcji RTI) była przeprowadzona, co potwierdza także wypowiedź naczelnika wydziału prasowego UTK. Wszyscy kłamią?

[ Dodano: 02-04-2017, 13:18 ]
pl napisał/a:
Po pierwsze na przejeździe nie ma sygnalizatorów więc już nieprawda.

We wcześniejszym artykule pt. "Zamkniętych było więcej", była wypowiedź rzecznika PKP PLK Pana Bohdana Ząbka z biura prasowego, gdzie było napisane: [...] Rzecznik objaśnia, że gdy dróżnik rozpoczyna zamykanie przejazdu, włącza się najpierw sygnalizacja świetlna i akustyczna, a po upływie 8 sekund następuje opuszczanie drągów" [...]. Skoro nie ma sygnalizatorów to o czym w takie razie mówił rzecznik PKP PLK?

_________________
www.kolkry.eu - Kolej na Śląsku Kamiennogórskim
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 59 z 71 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 58, 59, 60 ... 69, 70, 71  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl