Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
    
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   M.INFOKOLEJ.PL   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony 1, 2  Następny
Warszawa - Gdańsk czas jazdy po modernizacji
Autor Wiadomość

Exsimus Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lut 2009
Skąd: Silesia

PostWysłany: 28-02-2012, 11:59   Warszawa - Gdańsk czas jazdy po modernizacji Odpowiedz z cytatem

Czy orientuje się ktoś może jaki będzie czas przejazdu pociągu TLK (v-max 120) EIC, Ex (v-max 160/120) na trasie z Trójmiasta do Warszawy po zakończeniu jej modernizacji? Zdaję sobie sprawę, że łatwo to policzyć wyciągając kalkulator nie miej jednak będą odcinki z różnymi prędkościami dlatego trudno do tego dojść.
Kiedy ja ostatnio liczyłem sobie czas z rezerwami to wychodził mi bardzo podobny czas do tego z ...1994 roku czyli z Warszawy do Gdańska Ex z postojami z Ciechanowice, Działdowie, Iławie, Malborku około 3 h 30 minut?
Może ktoś z Was wie lepiej ile faktycznie ma wynieść czas jazdy?
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
 
Numer Gadu-Gadu
1259129

przewoz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Maj 2009

PostWysłany: 29-02-2012, 14:22    Odpowiedz z cytatem

Tego nie wie nikt.
Serio.

_________________
Le FleuR
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
 
Numer Gadu-Gadu
4350760

Pułtuś
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 29-02-2012, 15:34   

3h30 z predkoscia maksymalna 120 bylo ? Mozliwe, ze przy predkosci maksymalnej 160 tez bedzie 3h30, patrz casus Opole-Wroclaw, gdzie rezerwy czasowe decyduja o tym, ze czas przy jezdzie 160km/h wynosi tyle ile jazda ze 120km/h ale bez rezerw czasowych.
Powrót do góry

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 29-02-2012, 21:22    Odpowiedz z cytatem

Exsimus, Czas przejazdu zamknie się w przedziale do 2:40 Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

przewoz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Maj 2009

PostWysłany: 01-03-2012, 14:25    Odpowiedz z cytatem

Dla TLK nie będzie to znacząco szybciej niż w momencie w którym linia zaczęła się sypać (jeżeli założyć póki co TLK z siódemkami, bo niewyczerpalnych zasobów szybszych lokomotyw nie ma). Dla pociągów z lepszymi maszynami będzie po prostu szybciej, ale o ile - to zobaczymy.

_________________
Le FleuR
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
 
Numer Gadu-Gadu
4350760

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 01-03-2012, 16:34    Odpowiedz z cytatem

No patrz, a dwa posty wcześniej twierdziłeś że:
Cytat:
Tego nie wie nikt

Tak było Śmiech
Cytat:
Serio

Czas 2:40 będzie dla standardu TLK, kwalifikowane krócej Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

FranzMaurer Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Sie 2011

PostWysłany: 01-03-2012, 16:37   Re: Warszawa - Gdańsk czas jazdy po modernizacji Odpowiedz z cytatem

Exsimus napisał/a:
Ciechanowice,


nie chcę być nie miły, ale ta miejscowość nie nazywa się Ciechanowicami .. a stacją Ciechanów ... Jeszcze z 7-8 lat temu "Portowcem" z Ciechanowa do Warszawy jechało się w 55 minut Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sebek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2005
Skąd: Bytom/okolice

PostWysłany: 01-03-2012, 17:13    Odpowiedz z cytatem

Wydaje się, że każdy czas na poziomie do 3 godzin między Gdańskiem a Warszawą będzie sukcesem, choć są głosy, że może to być znacznie więcej do 3.30. Zobaczymy jak skończą remonty. Może wtedy Pobrzeże i Monciak polecą na EP09?

_________________
na forum od 2005 roku:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 01-03-2012, 18:34    Odpowiedz z cytatem

Ciechanowice są w gminie Marciszów (pow. kamiennogórski, woj. dolnośląskie). Exsimus musiał się przejęzyczyć.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pawelu Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 09 Lip 2008
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 01-03-2012, 23:48    Odpowiedz z cytatem

O sukcesie remontu linii Warszawa - Gdańsk będzie można powiedzieć, gdy czas jazdy zamknie się w granicach 2:30-2:45 dla składów kwalifikowanych. Może to niewłaściwe porównanie ale w latach 90-tych aż do początku lat 2000 "Kaszub" i "Neptun", które jako jedyne jeździły w standardzie IC i od Warszawy Wsch. do Gdańska Gł. nie miały postojów pokonywały dystans Warszawa Wsch.-Gdańsk Gł. planowo w 3h11', a często gęsto czas ten zamykał się w granicach 3 godzin. Należy zaznaczyć, że było to ze zwykła siódemką na czele a i o prędkości 160 km/h nikt wtedy nie marzył na gdańskiej magistrali.
Jeszcze małe sprostowanie postu kolegi danek 88: pociąg o nazwie "Portowiec" nigdy z Warszawy do Trójmiasta nie jeździł. Zawsze łączył on Warszawę ze Szczecinem. Długie lata jako poranny Ex p. Poznań, potem z rok, góra dwa lata jako pośpiech z Lublina do Szczecina z wagonami do Gorzowa p. Toruń-Bydgoszcz-Piłę, a od 3 lat jako IR po trasie dawnego Expresu. Być może chodziło Ci o "Posejdona", który rzeczywiście odcinek Warszawa Wsch.- Ciechanów podobnie jak i inne Expresy spokojnie pokonywał w niecałą godzinę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 02-03-2012, 01:39    Odpowiedz z cytatem

Na razie to jeden z dziennikarzy TVP INFO do Gdańska przez Bydgoszcz jechał 10 godzin. Niemniej to nie zły stan torów ani remont, a złamany patyk (połówkowy!) siódemki (konkretnie odpadł ślizg) spowodował, że pociąg stał ponad 2 godziny w szczerym polu za Bydgoszczą. I do Gdańska tego już nie nadrobił.
Za: Info Dziennik, TVP INFO

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

przewoz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Maj 2009

PostWysłany: 02-03-2012, 12:13    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
No patrz, a dwa posty wcześniej twierdziłeś że: Cytat:
Tego nie wie nikt


Tak było


Bo dokładnie dziś tego nikt ci nie powie. Ja określiłem jakąś tam górną granicę, a i to też są tylko moje przemyślenia.

_________________
Le FleuR
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
 
Numer Gadu-Gadu
4350760

Exsimus Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lut 2009
Skąd: Silesia

PostWysłany: 03-03-2012, 11:32    Odpowiedz z cytatem

Przepraszam za te Ciechanowice, przecież chodziło mi o Ciechanów Laughing . Jeżdżę do Olsztyna często więc się wie.

Jednak ja mam jakieś dziwne przeczucie, że z postojami Ex w Działdowie, Iławie, Malborku i Tczewie faktycznie do Gdańska pojedzie się 3.30, a do Gdyni około 3.50.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
 
Numer Gadu-Gadu
1259129

KolejTakPkpNie Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Sty 2011

PostWysłany: 06-04-2012, 12:30    Odpowiedz z cytatem

pawelu napisał/a:
O sukcesie remontu linii Warszawa - Gdańsk będzie można powiedzieć, gdy czas jazdy zamknie się w granicach 2:30-2:45 dla składów kwalifikowanych. Może to niewłaściwe porównanie ale w latach 90-tych aż do początku lat 2000 "Kaszub" i "Neptun", które jako jedyne jeździły w standardzie IC i od Warszawy Wsch. do Gdańska Gł. nie miały postojów pokonywały dystans Warszawa Wsch.-Gdańsk Gł. planowo w 3h11', a często gęsto czas ten zamykał się w granicach 3 godzin. Należy zaznaczyć, że było to ze zwykła siódemką na czele a i o prędkości 160 km/h nikt wtedy nie marzył na gdańskiej magistrali.
Jeszcze małe sprostowanie postu kolegi danek 88: pociąg o nazwie "Portowiec" nigdy z Warszawy do Trójmiasta nie jeździł. Zawsze łączył on Warszawę ze Szczecinem. Długie lata jako poranny Ex p. Poznań, potem z rok, góra dwa lata jako pośpiech z Lublina do Szczecina z wagonami do Gorzowa p. Toruń-Bydgoszcz-Piłę, a od 3 lat jako IR po trasie dawnego Expresu. Być może chodziło Ci o "Posejdona", który rzeczywiście odcinek Warszawa Wsch.- Ciechanów podobnie jak i inne Expresy spokojnie pokonywał w niecałą godzinę.


Z Warszawy do Gdanska jezdzil bowiem Stoczniowiec. Ja pamietam iz 20 kilka lat temu r jezdzilo sie

5:47 Neptun
5:52 Posejdon
5:57 Varsovia

ba w mlodosci pamietam tez gdy popolyudniowy Neptun jechał z Dzialdowa do Warszawy przez Nidzice, Ostroleke z powodu katastrofy w Nasielsku
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pawelu Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 09 Lip 2008
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 14-04-2012, 15:05    Odpowiedz z cytatem

@ KolejTakPkpNie: Jeżeli podane przez Ciebie 5:47 itd przy nazwach pociagów to są czasy przejazdu z Warszawy do Gdańska 20 kilka lat temu to absolutnie się z tym nie zgadzam. Zacząłem jeździć regularnie z Warszawy do Gdańska w 1994 roku i wtedy czas przejazdu dla Ex choćby "Stoczniowiec" czy "Posejdon" z 5-6 przystankami po drodze wynosił góra 3h40 minut z Warszawy Centr. Skoro to było 18 lat temu to na pewno 20 kilka lat temu nie mogło być 2 godziny dłużej jak podajesz, bowiem żadnych inwestycji na tej linii nie było praktycznie od kilkudziesięciu lat.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 1 z 2 Idź do strony 1, 2  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



HomeRegulaminRejestracjaAdministracjaUżytkownicyStatystykiAlbum
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2019 infokolej.pl