Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Afera finansowa w PR Szczecin
Autor Wiadomość

Krycha Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 10 Lis 2005
Skąd: Leicester (UK)

PostWysłany: 03-02-2008, 15:31    Odpowiedz z cytatem

MaTe_ napisał/a:
Nic lepiej betonu nie zakonserwuje jak to cholerne usamorządowienie.

Niestety obawiam się, że masz rację. Jednak nie betonem bym się przejmowała, bo beton był jest i będzie. Najgorsze w usamorządowieniu PKP PR jest to, że tak naprawdę powstrzyma to konkurencję (jedna Arriva na 3-4 lokalnych liniach to jeszcze żadna konkurencja), bo samorządy przestaną ogłaszać przetargi skoro będą mieć udziały w PKP PR, a raczej w tym co z PKP PR zostanie po rozparcelowaniu na kolejne spółki. A tylko konkurencja może uzdrowić kolej regionalną w Polsce !!!

Oczywiście usamorządowienie to jeszcze nie wyrok. Udziały w PKP PR województwo będzie mogło zbyć, a pozyskane środki zainwestować we własną spółkę, jak np. Koleje Dolnośląskie SA. Ale na to będzie stać tylko bogate regiony. Takie Podlasie czy Podkarpacie kolejowo podupadnie jeszcze bardziej.

W tej chwili w najlepszej sytuacji jest Dolny Śląsk. Po pierwsze mamy wspomnianą spółkę samorządową Koleje Dolnośląskie. Po drugie, UM może pozbyć się udziałów w PKP PR i rozpisać przetargi na konkretne linie. Po trzecie można zaprosić do przetargu koleje czeskie i niemieckie, w tym prywatnych przewoźników (no i PKP PR też - niech wygra najlepszy) do obsługi przygranicznych linii kolejowych. Chętni na pewno będą!

Mam nadzieję, że obecne władze Dolnego Śląska zrobią to co powinny zrobić, tzn. olać PKP PR, czego życzę wszystkim dolnoślązakom, no może za wyjątkiem Gienki Ładniakowej i betonu DZPR.

Trochę odbiegłam od tematu, ale cóż, dopóki będzie istniała spółka PKP PR to takie afery i przekręty jak w PR Szczecin będą się działy notorycznie. Podobno w PR Katowice też węszą przy funduszu socjalnym?

_________________
Follow me!
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Gurdol1 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Mar 2006
Skąd: Brzeg

PostWysłany: 04-02-2008, 04:21    Odpowiedz z cytatem

MaTe:

Cytat:
Nic lepiej betonu nie zakonserwuje jak to cholerne usamorządowienie. Co gorsza najnowszą wizją jest to, żeby wszyscy płacili jednakową dotacje do kilometra więc Ci co dopłacali najmniej teraz będą dopłacać za innych.


To jest w ogóle jakiej wariactwo. Mam wrażenie, że - podobnie jak do niedawna na Dolnym Śląsku - po usamorządownieniu sytuacja musi osiagnąć swoje beznadziejne DNO, aby się potem od niego odbić. Tylko po co mamy tracić kolejne kilka lat? Nikt nie robił "reformy" w takim systemie. To jest wymysł nie tyle idioty (idiotów), bo idiota by tego nie wymyślił - to jest wymysł szaleńca lub szaleńców i popierany przez szaleńców albo głupców.

Jednak zadziwia mnie jedno: miękkie dupy i stołkoklejstwo samorządowców, którzy nie potrafią powiedzieć stanowczego K... NIE!!! Nie damy zrobić z siebie kretynów. Albo się boją np. zrobić przetarg (jak w Opolu), albo nie potrafią, albo tylko publicznie "straszą", by potem podkulić ogon. Przecież jeśli dopuścimy do usamorządowienia w TYM wydaniu, to chyba czas się bedzie wieszać - jak słowo daję

My w mailach do osób z UM (tych mniej oficjalnych) tłumaczymy wciąż i wciąż, że usamorządowienie to megamonopol tych struktur Pekapu jakie są - a jakie są - z jakimiś nielicznymi wyjątkami, typu kilka osób w Szczecinie - to każdy wie. To gorsze niż dotychczasowy monopol, bo nikt i nic nie będzie w stanie tego kontrolować. Stworzy się kartel urzędniczo - pekapiasty, na wzór KM, tylko tam mają całą furę szmalu, a gdzie indziej nie.

Prawdę mówiąc, to ja nie wiem jak tą zarazę zatrzymać... Może ktoś oświeci... Bo potem będziemy, my pasażerowie, gorzko tej masakry i degrengolady żałować.

Pozdrawiam
Robert Wyszyński
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

fury Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 26 Mar 2007

PostWysłany: 05-02-2008, 19:22    Odpowiedz z cytatem

Popieram Pana Roberta Wyszyńskiego, bo
Cytat:
usamorządowienie to megamonopol tych struktur Pekapu jakie są - a jakie są - z jakimiś nielicznymi wyjątkami, typu kilka osób w Szczecinie - to każdy wie
W ten sposób zabija się konkurencję i wolny rynek. Brak konkurencji, to bylejakość, duże koszty, wszechwładza związkowych kacyków.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

cezary Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Lis 2007

PostWysłany: 05-02-2008, 20:20    Odpowiedz z cytatem

w szczecinie jest ok. jest praca ,są pociągi jest lepiej niż w innych regionach . politykę tę zawdzięczamy wielu osobom i tym z prawa i tym z lewa. nie można wszystkiego ganić i patrzeć na wszystko z ukosa . tak trzymać dalej. nie jest idealnie ale nie jest źle , są przyjęcia do pracy . Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

directorpkp Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Kwi 2007

PostWysłany: 06-02-2008, 18:14    Odpowiedz z cytatem

W Chińskiej Republice Ludowej też jest OK. Jest praca, jeżdżą pociągi. Ciągle brakuje rąk do pracy nie tylko na terenie kraju. Wkrótce będą nowe super expresy szybsze niż te, których zakup jest planowany za 20 lat w Polsce. Taką politykę zawdzięczamy jedynie słusznej partii i nieomylnej władzy ChRL Nie jest idealnie ale gdzie jest. To nic, że biznes mogą prowadzić tylko krewni wysokopartyjnych obywateli z partii komunistycznej. Cóż z tego, że 1/5 produkcji wykonuje się w więzieniach, często z pomocą również osadzonego dziecka wraz z matką. Przecież to dla dobra ludzi na całym globie, teraz ludność w innych częściach świata może sobie pozwolić na zakup większej ilości produktów nie tylko żywnościowych. Chwali sobie, że tak nasi szefowie dbają o nas płacąc nam miską ryżu tuż po zakończeniu pracy a w przypadku osób słabnących już chwilę po zemdleniu. Opiekę medyczną teżsobie chwalimy każdy kto straci przytomność jest stawiany na nogi przy pomocy zastrzyku. Po zakończeniu dnia pracy trudno już go spotkać i w dniach następnych, pewnie wyjeżdża na urlop wypoczynkowy, takich chętnych jest wielu...
To nic, że władza nie zmienia się od wielu wielu lat. Są organizacje ludzkie jak w polskim PKP, że też nie ma rotacji i sobie świetnie radzą z pomocą ... podatników.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

cezary Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Lis 2007

PostWysłany: 06-02-2008, 23:22    Odpowiedz z cytatem

nie widzę powodów ,by porównywać naszą PKP do Chińskiej Republiki Ludowej . Ostatnie wypowiedzi są ogólnie nie na temat. A mnie ciekawią ustalenia komisji i wstępne prokuratury w temacie tej afery.Czy ktoś wie więcej na ten temat? A może ktoś zna zdanie Chańki co on myśli na ten temat i jak w jego odczuciu wygląda obecnie zakład , że wrócił to dobrze , bo żadni Przewodnczący Federacji , Solidarności czy Związku Drużyn Konduktorskich nie będą promowac swoich na Jego miejsce. Ale co dalej????
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

gumis Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Sty 2008

PostWysłany: 07-02-2008, 11:09    Odpowiedz z cytatem

I co dalej?
Ano NIC!
Trochę czystek bo trzeba się odegrać na tych co pluli a to trochę awansu za ślepe posłuszeństwo ( np. poparcie związkowe) itd itd. Sad
Już Janik udowodnił, że za grzechy odpowiada się na kolei i nie tylko jedynie przed Bogiem. Sad
A co nastąpi teraz? - PALENIE GŁUPA do następnej "wpadki" bo te na pewno nastąpią.
Trzeba będzie trochę przycichnąć bo szybkimi krokami zbliża się "usamorządowienie" PR więc może jakiś "kop" wyżej - przecież jestem taki dobry to mnie na pewno docenią.

_________________
"Płynie się zawsze do źródeł pod prąd, z prądem płyną śmiecie"
Zbigniew Herbert
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

directorpkp Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Kwi 2007

PostWysłany: 07-02-2008, 18:40    Odpowiedz z cytatem

Jeślibyście na 2 tygodnie przed powrotem do PR Szczecin zrobili huczną imprezę z udziałem zaproszonego v-ce ministra ds. kolejnictwa to też by was szybko przywrócono na stanowisko dyrektorskie. Dyrektor PR ze Szczecina i Juliusz E. też ze Szczecina, łatwiej już nie mogło być.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

gumis Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Sty 2008

PostWysłany: 07-02-2008, 20:22    Odpowiedz z cytatem

A nie zrobimy bo na flaszkę to my sobie dobieramy towarzystwo a nie towarzystwo nas!
Mam rozumieć, że directorapkp nie zaprosili?

_________________
"Płynie się zawsze do źródeł pod prąd, z prądem płyną śmiecie"
Zbigniew Herbert
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Gacek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Kwi 2007

PostWysłany: 15-02-2008, 11:11    Odpowiedz z cytatem

directorpkp napisał/a:
Jeślibyście na 2 tygodnie przed powrotem do PR Szczecin zrobili huczną imprezę z udziałem zaproszonego v-ce ministra ds. kolejnictwa to też by was szybko przywrócono na stanowisko dyrektorskie. Dyrektor PR ze Szczecina i Juliusz E. też ze Szczecina, łatwiej już nie mogło być.


POsłuchaj odmóżdzony betonie...

Nie dziwi Cię fakt, że powrót dyrektora zbiegł sie z zakończeniem kontroli, która nie znalazła w nim winy?

A mozę Chańko CIę zwyczajnie wyj.bał z PR Szczecin i dlatego pie.dolisz tkaie głupoty?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

directorpkp Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Kwi 2007

PostWysłany: 15-02-2008, 15:37    Odpowiedz z cytatem

Gacek ciemniaku
Poczytaj sobie kodeks pracy oraz ustawę o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych. Sprawdź kto odpowiada imiennie za gospodarowanie ZFŚS, dopiero wtedy przyłącz się do dyskusji.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Krycha Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 10 Lis 2005
Skąd: Leicester (UK)

PostWysłany: 17-02-2008, 09:37    Odpowiedz z cytatem

Zgadzam się z przedmówcą. Dyrektor Chańko powinien stracić nie tylko stanowisko, ale także wylecieć z PKP. W końcu to on odpowiada za finanse zakładu i nadzoruje ZFŚS. Skoro dopuścił (brak nadzoru? przymykanie oka na przekręty?) do takiej defraudacji to dla mnie sprawa jest oczywista. Inne zdanie ma beton PKP, ale cóż się dziwić, skoro kadra dyrektorska PKP PR to jedna kolesiowska sitwa, gdzie rączka rączkę myje...

Gacek napisał/a:
Nie dziwi Cię fakt, że powrót dyrektora zbiegł sie z zakończeniem kontroli, która nie znalazła w nim winy?

Wyniki kontroli z ramienia Biura Kontroli Terenowej PKP PR absolutnie nie są dla mnie wiążące! Te pseudo-kontrole w zakładach PR mają na celu wyłącznie tuszowanie afer i krycie kolesi, czego najlepszym przykładem jest kontrola w PR Gdynia w związku z aferą tzw. "tureckiego kuriera":
http://infokolej.pl/viewtopic.php?t=2275

_________________
Follow me!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kocio47 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Lis 2007
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 18-02-2008, 16:39    Odpowiedz z cytatem

directorpkp napisał/a:
Gacek ciemniaku
Poczytaj sobie kodeks pracy oraz ustawę o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych. Sprawdź kto odpowiada imie Chytry nnie za gospodarowanie ZFŚS, dopiero wtedy przyłącz się do dyskusji.
Młot Młot

[ Dodano: 18-02-2008, 16:58 ]
Krycha myślałem że jesteś więcej konkretna, ale się myliłem wydajesz wyroki a nie znasz całej sprawy. Żeby wszyscy Dyrektorzy byli tacy jak Dyrektor PR Szczecin to PR nieźle by stała.
Fakt jest taki że Dyrektor odpowiada za nadzór ZFŚS, ale trzeba obiektywnie patrzeć na człowieka bo nie był w stanie wszystkiego sam dopilnować mając wokół siebie Naczelników Związkowców, którzy tylko czyhali na jego stołek, sama wiesz że był gabinet cieni który w ciągu 6 m-cy rozpier.....li by zakład.
Pozdrawiam Cię Krycha
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

cezary Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Lis 2007

PostWysłany: 20-02-2008, 00:55    Odpowiedz z cytatem

zgadzam się z Tobą Kocio 47 i dziękuję za słowa prawdy. Wiesz dobrze ,że po aferze w socjalnym , gdy Chańko został zawieszony , to pseudo związkowcy jak z ze związku kolejarzy ,solidarności , drużyn konduktorskich czy dyżurnych ruchu zbierali podpisy pod swoimi kandydatami na dyrektora PR Szczecin. Jednak kiedy było już wiadomo ,że Chańko zostaje to pan D były naczelnik odwrócił kota ogonem i zaczął zbierać podpisy rzekomego poparcia. Już nie fafoworyzował naczelników Werycha , Sobczaka czy z tego z Intersity a grał o dalsze wygodne życie u boku Chańki.A związek drużyn konduktorskich odstąpił od J krzemińskiego.
Będą teraz czekać aż Chańce noga się powinie by wbić znowu szpile.Mając takich ludzi nic dziwnego ,że Chańko miał problemy , a trzymając ich dalej hoduje sobie żmije na własnym ciele , porządny z niego gość tylko ufa nie tym o powinien. Za wyjątkiem naczelnika taboru z kołobrzegu powinien innych pogonić na cztery wiatry , a przede wszystkim zmienić od natychmiast wszystkich pracowników biurowych sekcji Szczecin Główny i Pomorzan.
Jak otworzy się na zwykłych pracowników i niektóre związki zawodowe to naprawdę zdziała jeszcze więcej. Wierze , że po tym co się stało
otworzy oczy szeroko i oddzieli ziarno od plew. życzę mu powodzenia i Tobie Kocio 47 też.. Prawdziwych przyjaciół poznaje sie w biedzie nie w dobrobycie . Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Krycha Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 10 Lis 2005
Skąd: Leicester (UK)

PostWysłany: 20-02-2008, 09:15    Odpowiedz z cytatem

Ależ kocio47, przecież ja nic nie mam do dyr. Chańko. Stwierdziłam tylko oczywistą oczywistość, a mianowicie, że to dyrektor ponosi pełną odpowiedzialność za wszystkie nieprawidłowości i afery w kierowanym przez siebie zakładzie.

Wiesz, w normalnym kraju, po takiej aferze, manager (tu Chańko) sam podałby się do dymisji, a wymiar sprawiedliwości szybko zamknąłby winnych. W Polsce, a szczególnie w PKP kierownicy/dyrektorzy/prezesi nie ponoszą żadnej odpowiedzialności, często dostają jeszcze "kopa" w górę, albo lądują na innym wygodnym stołku.

Powtórzę to co już powiedziałam... Cała dyrekcja PR Szczecin (nazwiska tu nie grają dla mnie roli) powinna ponieść konsekwencje, czyli wypad z PKP. Natomiast osoby, które bezpośrednio dopuściły się defraudacji miliona zł powinny grzać prycze w celach. Tak byłoby w normalnym kraju, na normalnej kolei. Niestety, Polska normalnym krajem nie jest, tak jak PKP nie są normalną koleją...

Pozdrawiam!

_________________
Follow me!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 6 z 7 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl