Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 93, 94, 95  Następny
Linia JG - Lwówek Śląski - Zebrzydowa
Autor Wiadomość

xzielak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Paź 2008

PostWysłany: 18-03-2010, 21:34    Odpowiedz z cytatem

amadeoen57., i tu z jednej strony masz racje. PLK nabyła setki km toru oraz belek "betonowych" nie struno z linii E 30 Węgliniec - Zgorzelec. Dlaczego te materiał nie został użyty do napraw linii w znacznie w gorszym stanie? Mam na myśli linia 14 Głogów - Niegosławice, JG - Szklarska Poręba, Węgliniec - JG
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Hewak Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 07 Lip 2009
Skąd: Bolesławiec

PostWysłany: 18-03-2010, 22:24    Odpowiedz z cytatem

Już dawno poruszałem tutaj na forum sprawę z tymi podkładami. I ktoś już podobno wysłał jakieś pismo w tej sprawie. Napisałem o tym również do starosty lwóweckiego. a z tych podkładów można by faktycznie oprócz Lwówka poprawić stan kilku innych linii, np. jak napisał w poście powyżej xzielak odcinek z Głogowa do Niegosławic by wkońcu wróciły normalne pociągi (czyli relacja Żagań<=>Głogów (przed laty były również i dłuższe relacje, np. Leszno-Tuplice, Ostrów Wlkp.-Żary). W okolicach jest wiele nieczynnych linii w o wiele lepszym stanie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pawelW Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 12 Wrz 2009
Skąd: Legnica

PostWysłany: 18-03-2010, 23:13    Odpowiedz z cytatem

To prawda na innych stacjach też mnogo tych podkładów ale słyszałem że PLK próbowało je gdześ sprzedac ale za dużo chcieli i im to nie wyszło ...W Chojnowie też pełno tego stoi .Zastanawia mnie jednak czemu ładniakowej zależy tak na likfidacji tego biednego Lwówka co ona z tego ma? Confused co bogatsza będzie jak uwali te linie czy co ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

amadeoen57. Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lut 2010

PostWysłany: 19-03-2010, 09:06    Odpowiedz z cytatem

Zrobiłem dziś rano fotki podkładów w Bolesławcu. Co ciekawe nikt nie ukradł metalowych zaczepów, Podkłady co widać na foto są w całkiem dobrym stanie, pociągi przed modernizacją sunęły na nich 100-120km/h. Tylko przewieść na lwówecką i całe odcinki wymieniać, w okmianach leży ich jeszcze więcej.

IMG_3235.jpg
Plik ściągnięto 63 raz(y) 111.34 KB

IMG_3234.jpg
Plik ściągnięto 56 raz(y) 120.68 KB

IMG_3233.jpg
Plik ściągnięto 77 raz(y) 106.21 KB

IMG_3232.jpg
Plik ściągnięto 63 raz(y) 111.27 KB

IMG_3231.jpg
Plik ściągnięto 59 raz(y) 114.12 KB

IMG_3230.jpg
Plik ściągnięto 55 raz(y) 126.86 KB

IMG_3229.jpg
Plik ściągnięto 61 raz(y) 102.23 KB

IMG_3228.jpg
Plik ściągnięto 54 raz(y) 106.26 KB

IMG_3227.jpg
Plik ściągnięto 69 raz(y) 90.29 KB

IMG_3226.jpg
Plik ściągnięto 57 raz(y) 92.36 KB

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Nikolai Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Lip 2008

PostWysłany: 19-03-2010, 10:27    Odpowiedz z cytatem

Jerry napisał/a:
Urząd Marszałkowski województwa dolnośląskiego zlecił KD obsługę linii, lecz marszałek nie pomyślał o tym że nie ma tego czym obsłużyć. Nie ma co winy zwalać na KD.


Dziwne tylko, że specjaliści z Wojska Polskiego nie zauważyli wcześniej, że zwyczajnie zabraknie im taboru. Trudno wykonywać np plan 10 obiegów mając jedynie 10 pojazdów w tym aż dwa kolzłomy. Pomijam sprawność tych ostatnich, ale gdzie REZERWA?
Czy może zwyczajnie lepiej było siedzieć cicho, bo nie wypadało się sprzeciwiać władzy będąc świeżo po awansie na "dyrektora technicznego"?

Jerry napisał/a:
1 - pociągi wrócą jak zostaną naprawione szynobusy, może jeszcze w tym miesiącu


Chyba nie prędko. Wiewiórki szepczą, że SA134-006 uległ dość poważnemu wykolejeniu przy zjeździe na tankowanie - dobrze mnie poinformowano, że sporo godzin zabrało Wam "wkolejanie" pojazdu? To kiedy wysyłacie go do Bydgoszczy na naprawę wózka? Zdążycie "może jeszcze w tym miesiącu"? ;]

Upsss. Chyba zdradziłem największą tajemnicę spółki Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

morpheo
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 19-03-2010, 11:15   

amadeoen57., powiadomiłem redaktora Szymona Jacyniaka z TVP Wrocław, który przygotowywał w grudniu materiał "Pasażerowie Kupią Podkłady" o tych marnujących się podkładach. Dajcie znać innym mediom, które mówiły o tym, że mieszkańcy miejscowości wzdłuż linii lwóweckiej zamierzają zbierać na podkłady.

Tak nie może być, że PLK każe ludziom składać się na coś, czym dysponują w odległości 20-30 km od linii!
Powrót do góry

Exsimus Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lut 2009
Skąd: Silesia

PostWysłany: 19-03-2010, 12:39    Odpowiedz z cytatem

Aż żal d... ściska. Jest dużo torów w Polsce po których pociągi jeździły przed remontem 120 km/h, a je rozebrali i wyrzucili gdzieś w krzaki. Tak jest teraz np z modernizacją szlaku między Nasielskiem, a Działdowem gdzie pociąg suną przed remontem 120 km/h, a teraz wszystkie te dobre tory są wywożone do Działdowa i nie wiadomo co się z nimi stanie, a na tyle tras mogły by się jeszcze przydać. Przecież podobnie było z remontem torów między Opolem, a Wrocławiem gdzie tory też nie były tragiczne...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Stella Płeć:Kobieta
Przyjaciel


Dołączyła: 19 Lis 2005
Skąd: Bolesławiec

PostWysłany: 19-03-2010, 12:40    Odpowiedz z cytatem

Stare podkłady betonowe walają się nie tylko po stacji w Bolesławcu, ale również w Miłkowicach, Chojnowie, Okmianach i chyba jeszcze w Tomaszowie. Nie wiem jak w stronę Węglińca. Nic tylko brać i remontować linię lwówecką. Od znajomego kolejarza wiem, że PLK chętnie sprzedaje te podkłady po cenie gruzu, bo ich utylizacja jest bardzo kosztowna.

_________________
Stella
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

lahti Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 16 Wrz 2009
Skąd: Jelenia Gora

PostWysłany: 19-03-2010, 12:55    Odpowiedz z cytatem

Koniecznie trzeba zainteresować władze samorządowe oraz prase i media na temat leżących,nie wykorzystywanych podkładów.To byłby skandal gdyby PLK sprzedały te podkłady komuś po cenie gruzu zamiast wykorzystać je na poprawe stanu technicznego trasy Jelenia Góra-Lwówek i gdzie niegdzie dalej w kierunku Zebrzydowej
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Lady Makbet Płeć:Kobieta
Przyjaciel


Dołączyła: 12 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 19-03-2010, 13:07    Odpowiedz z cytatem

PLK jest jak ten przysłowiowy pies ogrodnika. Sam nie zeżre i nikomu nie da. Jak znam beton PKP to te podkłady prędzej zostaną wywiezione w nieznane miejsce niż przeznaczone na remont linii lwóweckiej.

_________________
Lady Makbet to typ kobiety, którą nieokiełznana ambicja prowadzi do zbrodni, a potem do wyrzutów sumienia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Exsimus Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lut 2009
Skąd: Silesia

PostWysłany: 19-03-2010, 13:16    Odpowiedz z cytatem

Lady Makbet, No tak dajmy na to, że PLK chętnie by zrobiła remont z używanych podkładów na linii lwóweckiej, ale co z tego że zaoszczędzą na materiale skoro robociznę ktoś opłacić niestety musi... hmm, a może samorząd by się dołożył?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

morpheo
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 19-03-2010, 13:22   

Kazali ludziom zbierać na podkłady, jeśli chcą remontu, więc robocizna i szyny to nie problem. Skoro podkłady są, niech dyrektor Bakuń i spółka się z tego wytłumaczą. Niech powie widzom TVP, że ich linia jest uwalana, bo nieziemsko ciężko jest pozyskać podkłady z IZ Wrocław do IZ Wałbrzych. Fizycznie leżące chyba nie więcej niż 20 km od Zebrzydowej, początku linii do remontu.
Powrót do góry

Lady Makbet Płeć:Kobieta
Przyjaciel


Dołączyła: 12 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 19-03-2010, 13:23    Odpowiedz z cytatem

Exsimus, przecież przewoźnicy płacą peelce za użytkowanie tej linii, więc pieniądze są. Zwiększenie przepustowości jest w interesie PLK, bo więcej pociągów to większe wpływy. Ładowanie pieniędzy w infrastrukturę kolejową należącą do PKP nie jest zadaniem samorządów lokalnych. Nawet prawo na to nie pozwala. Utrzymanie tej linii w przyzwoitym stanie technicznym jest wyłącznym obowiązkiem PLK, a skoro beton nie radzi sobie nawet z bieżącą konserwacją to niech lepiej odda tę linię samorządowi wojewódzkiemu, albo poprzedniemu właścicielowi - kolejom niemieckim! Hitler w grobie by się przewrócił gdyby zobaczył co PKP zrobiło z lokalnymi liniami kolejowymi na tzw. ziemiach odzyskanych. Obraz nędzy i rozpaczy jak po wojnie atomowej.

_________________
Lady Makbet to typ kobiety, którą nieokiełznana ambicja prowadzi do zbrodni, a potem do wyrzutów sumienia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Hewak Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 07 Lip 2009
Skąd: Bolesławiec

PostWysłany: 19-03-2010, 13:52    Odpowiedz z cytatem

Podkłady te leża na stacjach Bolesławiec, Bolesławiec Wschodni, Tomaszów Bolesławiecki, Okmiany, Chojnów, Miłkowice. To na bank. A teraz będą jeszcze ze stacji na odcinku Legnica-Wrocław. Odcinek między Wrocławiem a Zgorzelcem to 161 km. Jako że na całej trasie linia jest 2-torowa daje to około 322 kilometry toru, po których pociągi poruszały się z prędkością około 100 km/h. Więc linie linie lwówecka to by można z nich było przerobić na 4-o torową. Wie ktoś może ile dokładnie wynosi odstęp między podkładami? To by się wyliczyło ile ich powinno mniej więcej być.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 19-03-2010, 14:00    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Wie ktoś może ile dokładnie wynosi odstęp między podkładami?

To zależy od kategorii linii, typu podkładów, typu szyn, typu przytwierdzenia szyn, dopuszczalnej prędkości pociągów i paru innych czynników. Średnio jest to odległość 0,7 - 0,8 m dla linii lokalnych takich jak lwówecka.

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 31 z 95 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 93, 94, 95  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl