Podkłady te leża na stacjach Bolesławiec, Bolesławiec Wschodni, Tomaszów Bolesławiecki, Okmiany, Chojnów, Miłkowice
Na stacji Bolesławiec wschodni ostatnio coś mało się podkładów zrobiło, za to jest hałda tłucznia z rozebranej lini BC. wschód- Nowa wieś grodziska, jeszcze większa hałda tłucznia jest na stacji Warta Bolesławiecka.
Hitler w najgorszych snach nie uwierzyłby w to, co potrafiła zrobić z koleją na Dolnym Sląsku tzw "III RP". Niestety Polska to naród dziki niczym jaskiniowcy - panują tu zasady rodem z buszu.
_________________ 2000-2010. Dziesięć lat upadku i niszczenia polskiej kolei,którego apogeum nastąpiło 1 grudnia 2008 - w dniu przejęcia pospiesznych przez PKP IC !!
Wiem że tłuczeń można oczyścić. Jak robili E30 to koło bolesławca przesiewali tłuczeń.
[ Dodano: 20-03-2010, 18:21 ]
Noema napisał/a:
Cytat:
Wie ktoś może ile dokładnie wynosi odstęp między podkładami?
To zależy od kategorii linii, typu podkładów, typu szyn, typu przytwierdzenia szyn, dopuszczalnej prędkości pociągów i paru innych czynników. Średnio jest to odległość 0,7 - 0,8 m dla linii lokalnych takich jak lwówecka.
Odcinek Jelenia - Lwówek wynosi 33km jeżeli podkład ma być co 70cm to potrzeba na całą linie około 47142 podkładów czyli 1428/km.
Misja Spółki Koleje Dolnośląskie S.A. wyraża się w następującym haśle: "Zmieniamy kolej na lepsze". Realizacja założonego celu wpisującego się w misję Spółki następuje każdego dnia poprzez:
* udostępnianie Podróżnym nowego i nowoczesnego taboru kolejowego
* osiągnięcie zadowolenia własnych pracowników poprzez tworzenie konkurencyjnych warunków pracy
* zmianę postrzegania regionalnego transportu kolejowego
* efektywną współpracę pomiędzy Spółką a lokalnymi samorządami
* korzystanie z nowoczesnych metod zarządzania
Pytanie retoryczne:
Czy ktoś z pasażerów linii lwóweckiej może się jakoś odnieść?
_________________ Marek „Velka Blamaż” Łapiński i jego „Trzebniccy professionals” (...) pokazali co potrafią.
(c) Patryk Wild
Dla KD najlepszy byłby sprzęt łopatologiczny. Wszak SP32 też u nich "nie dała rady". Ale czego wymagać od firmy, która nie posiada zaplecza technicznego, a przeglady i naprawy wykonuje w krzakach albo przy peronie. Ten peron jest już chyba najlepszy, bo chłopakom z serwisu nie kapie na głowę ;-)
Tak tłuczeń tam też by się przydał bo podsypka na lwóweckiej jest całkowicie zamulona i zarośnięta.
Dajcie znać pani Wójt z Wlenia. Ona interesuje się sprawą tej linii i sądzę że chętnie nawiąze kontakt z luźmi którym na tej linii zależy.
www.wleninfo.pl
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum