Postanowiłem się zalogować bo dziś chciałem się wybrać na wycieczkę koleją doliny bobru i przychodząc na dworzec zamiast pociągu zobaczyłem "Batrego" (KKA), wie ktoś jak długo KD planuje mordować KKSem linię lwówecką?
Niemożliwe! Nie wierzę! Przecież na stronie KD nie ma żadnej informacji jakoby była KKA. Marszałkowo też milczy. Jerry znów zachwala swojego pracodawce, pociągi 'hulają' bo mają nową bazę w Miłkowicach
Jerry napisał/a:
kolego Nikolai, teraz szynobusy hulają jak złoto, przypomnij sobie co się działo jak KD nie posiadało własnego zaplecza, awarie, awarie i jeszcze raz awarie. Ciągłe KKZ denerwowały pasażerów. Teraz dział techniczny podchodzi spokojnie i bez nerwów do obsługi taboru i jak na razie jest dobrze
Zastanawiam się tylko co jest gorsze: ciągłe KaKi czy może wyrywkowe - żal.pl
_________________ Marek „Velka Blamaż” Łapiński i jego „Trzebniccy professionals” (...) pokazali co potrafią.
(c) Patryk Wild
Wysłany: 06-07-2010, 12:51 Bus Batory wjechał na lwóweckie tory hahaha
Tak tylko dodam że w weekend 16-18 lipca we Lwówku organizowane jest Lato Agatowe przy tej okazji zawsze pasażerowie mieli do dyspozycji pociągi planowe i dodatkowy pociąg WALOŃSKI w tym roku o Walońskim nic się nie mówi, a jeśli dodatkowo zamiast pociągów na szlak wyruszy w te dni Batory no cóż sami wiecie jak może wyglądać!
Ostatnio zmieniony przez Bonifas dnia 06-07-2010, 13:06, w całości zmieniany 1 raz
Widać na Wojska Polskiego Infokolej jest ważny elementem dnia codziennego, bo właśnie na stronie KD można zobaczyć kolejnego niusa:
Cytat:
Komunikacja zastępcza na trasie Jelenia Góra – Lwówek Śląski – Legnica 6 – 9 lipca 2010 r.
Szanowni Pasażerowie,
z przyczyn technicznych w dniach 6 – 9 lipca 2010r. jesteśmy zmuszeni odwołać następujące pociągi:
1. Pociąg nr 69723 Bolesławiec odj. 04:58 – Legnica przyj. 07:22
2. Pociąg nr 69724 Lwówek Śląski odj. 11:26 – Jelenia Góra przyj. 12:40
3. Pociąg nr 69726 Lwówek Śląski odj. 14:30 – Jelenia Góra przyj. 15:44
4. Pociąg nr 60723 Jelenia Góra odj. 08:15 – Lwówek Śląski przyj. 09:29
5. Pociąg nr 60725 Jelenia Góra odj. 12:57 – Lwówek Śląski przyj. 14:09
6. Pociąg nr 60729 Jelenia Góra odj. 15:58 – Legnica przyj. 18:50
Zamiast odwołanych pociągów kursuje komunikacja zastępcza.
Bardzo przepraszamy za utrudnienia.
Szkoda tylko, że przewoźnik nie przekazuje tych informacji sam z własnej woli, a dopiero po przypomnieniu. Bo trudno w to uwierzyć, że KaKa jest od dziś, skoro wczoraj już pociąg nie jeździł.
Widać Zarząd KD przyjął strategię nieinformowania za pośrednictwem strony o swoich sukcesach, bo te brudy były wywlekane tu na forum, a po co się bardziej kompromitować. Nie ma informacji = nie ma nagonki. Niestety każdy kij ma dwa końce i taki brak reakcji przewoźnika owocować będzie jedynie ucieczka pasażerów do innych środków transportu.
Ciekawe tylko na co liczy Pani Prezes? Przecież wszystkiego nie jest w stanie ukryć i prędzej czy później każda tuszowana za wszelką cenę wpadka wypłynie.
_________________ Marek „Velka Blamaż” Łapiński i jego „Trzebniccy professionals” (...) pokazali co potrafią.
(c) Patryk Wild
Nikolai, oczywiście, że każda wpadka KD i każdy przekręt w KD wypłynie. To tylko kwestia czasu. Władze KD i UMWD nie są w stanie niczego ukryć ani zatuszować.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
A co z informacjami dla pasażerów? Na pewno nie są rozwieszone w bc nie ma i wątpią czy w takich zadupiach jak marczów dębowy gaj czy pilchowice zapora rozwiesili stosowną informację? Zapewne nie byłem kiedyś w Niwnicach i pociągi nie jeździły a żadnego info nikt nie widział! Co mają zrobić mieszkańcy miejscowości co KKZ omija? Nawet nie mają info że pociąg nie jedzie! Dawniej (za PR) to info zawsze było! Oto kolejna klęska KD, całkowite olanie pasażera!
Oh, a na Trzebnice szynobusik się zawsze znajdzie.
Widzę, że linia Zebrzydowa - Lwówek - Jelenia Góra nie ma szczęścia. Najpierw tę linię bezskutecznie usiłował wykończyć PR Wrocław pod rządami Genowefy Ładniak, a teraz dobijają ją Koleje Dolnośląskie pod rządami... Genowefy Ładniak.
Najpierw tę linię bezskutecznie usiłował wykończyć PR Wrocław pod rządami Genowefy Ładniak, a teraz dobijają ją Koleje Dolnośląskie pod rządami... Genowefy Ładniak.
To się nazywa rechot historii...
_________________ Marek „Velka Blamaż” Łapiński i jego „Trzebniccy professionals” (...) pokazali co potrafią.
(c) Patryk Wild
Victoria, tę linię dobija przede wszystkim PKP PLK. Czas jazdy ciągle się wydłuża! Jeśli chodzi o trasę Bolesławiec - Jelenia Góra to kolej w ogóle nie jest konkurencyjna. Autobus jedzie godzinę krócej, a pospieszny 1,5 godziny krócej. Ceny biletów na pociąg i autobus są zbliżone. Pomijam marną ofertę KD na tej linii, która wskazuje na celowe wygaszanie popytu, szczególnie na odcinku Lwówek Śl. - Jelenia Góra.
Zawieszenie pociągów jest spowodowane brakiem w KD sprawnych szynobusów. Zgodnie z poleceniem UMWD musieli oddać PR-om szynobus SA134-006, żeby PR mogły jednocześnie obsługiwać pociągi z Jeleniej Góry do Trutnova i Jakuszyc. Spowodowane to było wykolejeniem SA134-007 i przebywaniem tego pojazdu w PESIE. Czas naprawy bliżej nieznany
Piękne, kolejna marszałkowska kolejka uruchomiona kosztem innej, czynnej linii. Tak to właśnie "Marek Łapiński & Profesionals" (cytat z Patryka Wilda) dobija lokalną kolej. Po trupach do celu, brawo Panie Marszałku!
_________________ Marek „Velka Blamaż” Łapiński i jego „Trzebniccy professionals” (...) pokazali co potrafią.
(c) Patryk Wild
Najpierw tę linię bezskutecznie usiłował wykończyć PR Wrocław pod rządami Genowefy Ładniak, a teraz dobijają ją Koleje Dolnośląskie pod rządami... Genowefy Ładniak.
Kalendarium "nadbobrzanki"
1992 - likwidacja pociągów dalekobieżnych do Szczecina Gł. i Poznania. związana z zawieszeniem przewozów na odcinku Zebrzydowa - Żagań - Zebrzydowa
1996 - wprowadzenie KKZ na odcinek Lwówek Śl.- Zebrzydowa - Lwówek Śl.
1 stycznia 1997 - likwidacja KKZ na odcinku Lwówek Śl.- Zebrzydowa - Lwówek Śl.
1997 - 2000 stabilizacja (6 par)mimo ciągłych zamiarów likwidacji odcinka Jelenia Góra- Lwówek Śl. - Jelenia Góra
28 maja 2000 - próba wygaszenia popytu - ograniczenie prędkości szlakowej do 30 km/h i częstości kursowania pociągów do 4 par
2001 - po-manifestacyjne przywrócenie parametrów szlakowych; Protesty gmin i powiatu oraz samych mieszkańców oraz interwencja w MI
2003-2005 likwidacja kolejnych kursów (pozostały 2 pary)
1 lipca 2005-16 marca 2006 KKZ na odcinku Jelenia Góra - Lwówek Śl. - Jelenia Góra
2006-2007 w rozkładzie pociąg w praktyce KKZ Jelenia Góra- Lwówek Śl.
9 grudnia 2007 reaktywacja odcinka Lwówek Śl.- Zebrzydowa powrót pociągów na odcinek Jelenia Góra- Zebrzydowa
5 lipca 2008 uruchomienie dodatkowego połączenia do Czech
9 grudnia 2008 - próba zawieszenia przewozów przez nowe władze z UMWD na tydzień przed wejściem w życie RJ. Po protestach w mediach, prasie UMWD ostatecznie zamówiło 5 par pociągów a próbę likwidacji określiło mianem PRZEOCZENIA!
7 lipca 2009 osuwisko - i 5 miesięczne przekładanie powrotu pociągów na odcinek Wleń-Jelenia Góra w tym czasie co tygodniowa grzebanina w RJ, pociągi od strony Lwówka raz do Siedlęcina raz do Wlenia dalej KKS lub KKS na całej trasie lub odwołanie bez KKS. - bynajmniej co tydzień było nowe ogłoszenie przedstawiające plany na najbliższy czas.
13 grudnia 2009 przejęcie lwóweckiej przez Koleje Dolnośląskie, ograniczenie o 40% pracy przewozowej między Jelenią Górą a Lwówkiem Śl. i o 80 %! między Lwówkiem a Zebrzydowa; kosmiczny RJ, częste Batory Busy (najdłużej non stop kursował 3,5 tygodnia), brak informacji na przystankach; ograniczenie prędkości Jelenia G.- Lwówek do 30 km/h
o aktualnej sytuacji pomału dowiadują się portale społecznościowe. Tylko czekać aż dowiedzą się lokalne władze i lubiące sensacji jelonki itp.
http://www.wleninfo.pl/news1.php?readmore=411
jak dobrze wiecie to KD ma ograniczenie w taborze (jak narazie), szynobusy poszły na przeglądy PU-2. Bez tego by żaden nie wyjechał na trasę. Więc o co tyle szumu?
_________________ 2012/17- 149 556 km
2018- 55 920 km
2019- 69 888 km
2020- 50 138km
2021- 50 251km
2022- 18 455
Jerry, a kiedy odbierzecie w końcu te Ryflaki, do których obecna władza nie chce się przyznać, nawet po dwóch wyrokach Temidy? Wynająć dwie dowolne lokomotywy (bo przecież modernizacja wagonów obejmowała nawet ich niezależne ogrzewanie) i jeździć - w czym problem?
Co do samego braku taboru, spowodowanego przez PU-2 to chyba zawalił dyrektor techniczny. W końcu powinien zaplanować wcześniej sytuację awaryjną. Czyżby ktoś znowu obudził się z ręką w nocniku?
_________________ Marek „Velka Blamaż” Łapiński i jego „Trzebniccy professionals” (...) pokazali co potrafią.
(c) Patryk Wild
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum