Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Następny
PKP Posady Regionalne spółka z o.o.
Autor Wiadomość

mediator Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Lut 2008

PostWysłany: 02-03-2008, 13:07    Odpowiedz z cytatem

Minerva napisał/a:
mediator, czyżby to efekt publikacji na forum?

Minerva - nie ma mowy o przypadku.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Krycha Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 10 Lis 2005
Skąd: Leicester (UK)

PostWysłany: 04-03-2008, 19:03    Odpowiedz z cytatem

4 tygodnie. Dokładnie tyle czasu zostało do wejścia w życie kwietniowej korekty rozkładu jazdy. Korekty, od której wiele zależy.

Jeśli beton PKP PR od 1 kwietnia przywróci zlikwidowany 1 lutego pociąg "Łużyce" Zgorzelec - Warszawa, ja zgodnie z danym słowem poprzestanę na tym co już na forum napisałam. Jednak jeśli moje oczekiwania nie zostaną spełnione, w kwietniu pojawi się na forum kolejna publikacja pt. "PKP Posady Regionalne II". Czyli będzie ciąg dalszy wywlekania na światło dzienne brudów z centrali PKP PR. Opiszę też działania dyrektorki Biura Kontroli Terenowej, które są efektem mojej publikacji, a które można określić jednym słowem: MOBBING. Dobiorę się też do d... członkom zarządu: Tereszczukowi i Radwanowi.

Tak więc powtarzam: "Łużyce" za święty spokój. A że jestem uparta i tego wam nigdy nie odpuszczę, zastanówcie się co macie do stracenia... Każda kolejna korekta rozkładu jazdy bez pociągu "Łużyce" to kolejny wstrząs na Grójeckiej spowodowany publikacjami na tym forum!

Chcieliście wojny... no to ją macie! Myślę, że kierowane przez Annę Lenarczyk Biuro Marketingu PKP PR odpowiedzialne za uwalenie pociągu "Łużyce" nie ma innego wyjścia, jak tylko bezzwłocznie naprawić swój błąd!

_________________
Follow me!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pkp30 Płeć:Kobieta
Użytkownik


Dołączyła: 04 Mar 2008

PostWysłany: 05-03-2008, 09:19    Odpowiedz z cytatem

tak to jest jak zatrudnili bezrobotnego DOMINO który nie ma pojecia o wagonach a wogóle o koleiji normalnie zenada pierw go niech przeszkola z wagonów typu SPOT zeby miał pojecie jakies a nie bzdury pisze i pracownicy dostaja wyjasnienia i po premi jak wszystko jest wporzadku a naczelnik zamiast bronic pracowników to kara bo wierzy kontrolerowii z przypadku a słowa pracownika ida na wiatr byle ukarac i sa zadowoleni narazie tyle bo nie mam ochoty pisac nastepnym razem wiecej szczegułów napisze i proponuje zeby ktos madry tym sie zajął bo co się wyprawia w PR to jest zenada Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Achib Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Cze 2007
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 09-03-2008, 14:01    Odpowiedz z cytatem

Krycha napisał/a:
Jeśli beton PKP PR od 1 kwietnia przywróci zlikwidowany 1 lutego pociąg "Łużyce" Zgorzelec - Warszawa, ja zgodnie z danym słowem poprzestanę na tym co już na forum napisałam. Jednak jeśli moje oczekiwania nie zostaną spełnione, w kwietniu pojawi się na forum kolejna publikacja pt. "PKP Posady Regionalne II". Czyli będzie ciąg dalszy wywlekania na światło dzienne brudów z centrali PKP PR. Opiszę też działania dyrektorki Biura Kontroli Terenowej, które są efektem mojej publikacji, a które można określić jednym słowem: MOBBING. Dobiorę się też do d... członkom zarządu: Tereszczukowi i Radwanowi.

Tak więc powtarzam: "Łużyce" za święty spokój. A że jestem uparta i tego wam nigdy nie odpuszczę, zastanówcie się co macie do stracenia... Każda kolejna korekta rozkładu jazdy bez pociągu "Łużyce" to kolejny wstrząs na Grójeckiej spowodowany publikacjami na tym forum!

Świetnie! Dowal Krycha tym betonom za odebranie nam pociągu do Warszawy! OK

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

directorpkp Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Kwi 2007

PostWysłany: 09-03-2008, 17:12    Odpowiedz z cytatem

Jeszcze raz przeczytałem artykuł PKP Posady Regionalne spółka z o.o. i poszperałem w internecie wrzucając do wyszukiwarki nazwiska „bohaterów” i zobaczcie czego dowiedziałem się.
Należy kliknąć a następnie po wyświetleniu strony zjechać na dół i wówczas widać po nazwisku

http://www.wita.com.pl/content/view/45/78/

K.Domino swoją pracę zawodową miesza z polityką a tego robić mu niewolno ! Oprócz tego tekst tam zamieszczony jest plagiatem w wykonaniu K.Domino. Tekst dla niepoznania został sklecony z różnych prasowych wypowiedzi decydentów PKP oraz ludzi naukowo zajmujący się kolejnictwem. Całe wersy są zerżnięte, z wplecionymi lub zastąpionymi o podobnym znaczeniu wyrazami.
W końcowej części jednak sam trochę wymyślił a trochę ściągnął i proponuje wprowadzić częstsze kursowanie pociągów oraz uruchomić je na liniach z których PKP zrezygnowało. Tylko, że człowiek który pod tym podpisał się nie zastanowił się dlaczego pociągi pasażerskie przestały tam regularnie kursować. Nie robiono przecież nikomu na złość. Jeśli ktoś jest kolejarzem, pisze i postuluje nie opierając się na analizach marketingowych to wychodzi na durnia i tak jest w przypadku K.Domino.
Dalej pisze też o utworzeniu nowej spółki kolejowej. Po co ? Chyba tylko po to aby nową synekurę dla niego utworzyli. Czy może myśli o wprowadzeniu konkurencji dla spółki w której pracuje (-PKP PR). Cóż to za pracownik, który za pośrednictwem partyjnych kolegów chce ograniczyć wiodącą rolę przewoźnika kolejowego, który jest jego pracodawcą.
Ta koncepcja jest sprzeczna z polityką obecnego rządu oraz stoi w przeciwieństwie do strategii spółki PKP PR. Myślę, że panowie z zarządu PKP PR wyciągną odpowiednie konsekwencje dyscyplinarne a wcześniej przed rozstaniem pouczą śmiałka, że trzeba zgadzać się ze swoim chlebodawcą a nie „wycinać mu taki numer” i to na dodatek publicznie.

Jak wynika z zamieszczonych linków kandydował z Gliwic a udziela się politycznie w Zabrzu, taki to miał być z niego samorządowiec. Typowy aparatczyk polityczny, którego partia wystawia tam gdzie chce a sam kandydat musi bezkrytycznie wykonywać decyzje, kształtując w sobie wytrwałość a swoją paskudną działalnością na rzecz partii utwierdzać w przekonaniu sekretarza, że jest mu wierny jak żołnierz sycylijskiej mafii.
Lista nr 4 pozycja 12
http://wybory2006.pkw.gov.pl/kbw/komListyRada.html?okreg=240000-RDA/5
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Railmen Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 21 Lut 2008

PostWysłany: 11-03-2008, 15:02    Odpowiedz z cytatem

Krycha napisała
"Każda kolejna korekta rozkładu jazdy bez pociągu "Łużyce" to kolejny wstrząs na Grójeckiej spowodowany publikacjami na tym forum!"

Czy Ty Ktycha aby nie jesteś takim samym betonem jak beton związkowo-PRowy, który opisujesz?
Podobnie jak ów beton załatwiasz prywatne interesy.
Pociąg 16102/61103, który będzie woził do pracy Ciebie i paru innych kolejarzy przywrócony od 1 kwietnia za święty spokój.
Poczytaj swoje wcześniejsze wpisy dokładnie tak samo załatwiają sprawy "sitwy związkowo-dyrektorskie"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Krycha Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 10 Lis 2005
Skąd: Leicester (UK)

PostWysłany: 11-03-2008, 19:50    Odpowiedz z cytatem

Railmen, dzięki za krytykę. Szkoda, że nie jest to krytyka konstruktywna, a jedynie wylewanie pomyj na moją osobę. Tak, ja robię to samo, tylko że ja wylewam pomyje na osoby niszczące kolej w moim regionie, czyli na tzw. beton PKP PR.

Twierdzisz, że załatwiam swoje prywatne interesy. Jakie interesy?
Jeśli walkę o przywrócenie pociągu ze Zgorzelca do Warszawy, który jeździł od zawsze ("Łużyce", wcześniej "Wrocławianin", jeszcze wcześniej słynny Frankfurt/M) i który został nam odebrany podstępem, pomimo że ten pociąg NIGDY nie woził powietrza, a wręcz przeciwnie, uważasz za załatwianie prywatnych interesów... to tak - załatwiam prywatny interes. Usatysfakcjonowany?

Railmen napisał/a:
Pociąg 16102/61103, który będzie woził do pracy Ciebie i paru innych kolejarzy przywrócony od 1 kwietnia za święty spokój.

Powiedz to wszystkim pasażerom, którzy jeździli tym pociągiem. "Łużyce" wyjeżdżały z Bolesławca o 8:52 i rzeczywiście, cała chmara kolejarzy jeździła tym pociągiem do pracy na 6-7 rano... Puknij się człowieku w łeb, zanim znów napiszesz coś głupiego!

Z pociągu Zgorzelec - Warszawa ("Łużyce", ewentualnie wydłużony "Jaćwing") NIGDY nie zrezygnuję i użyję wszelkich środków (groźby, szantaże, kompromitujące publikacje), aby takie połączenie istniało. Natomiast "Oleńkę", która rzeczywiście wozi powietrze beton PKP PR może sobie stąd zabrać.

Ja stawiam sprawę jasno! I jeśli moje żądania nie zostaną spełnione, w kwietniu znów poczytacie sobie o machlojach w centrali PKP PR. Skoro racjonalne argumenty nie docierają do tępych betonowych głów na Grójeckiej to mi nie pozostaje nic innego... Wszak groźby i szantaże to przecież metody jakie beton PKP PR stosuje wobec pasażerów i samorządów! Ja tylko przejęłam od nich te metody, lecz w słusznej sprawie.

A tak swoją drogą... O wyjątkowej głupocie i tępocie umysłów władz PKP PR świadczy fakt, że beton z Grójeckiej woli toczyć ze mną medialną wojnę zamiast zostawić w spokoju ten jedyny pociąg ze Zgorzelca do Warszawy. Bo przecież zarówno to forum jak i wszystkie moje publikacje to nic innego jak tylko efekt ciągłego użerania się z betonem o utrzymanie tego połączenia.

Gdyby beton PR Wrocław (Ładniakowa, Piech, Pawicki) przez lata nie prowadził antykolejowej polityki, a centrala PKP PR nie likwidowała nam wszystkich pociągów dalekobieżnych to nie byłoby ani Krychy, ani forum INFOKOLEJ, ani tego całego cyrku wokół jednego pociągu...

_________________
Follow me!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Lausitzer Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Mar 2008

PostWysłany: 11-03-2008, 21:33    Odpowiedz z cytatem

Krycha, wybrałaś słuszną metodę.

Przecież "kto mieczem wojuje, ten od miecza ginie". Z kolejowym betonem nie można walczyć inaczej, bo inne metody do nich nie docierają. Te zakute łby rozumieją tylko metody swojego działania, więc, gdy się je nagle obraca przeciw nim, no to nie dziw, że są strasznie oburzeni. Tak naprawdę to tchórze i dygawy. Straszeniem próbują wypracować sobie pozycję, a doskonale wiedzą sami, jak się boją.

Ich zdolności negocjacyjne są równe zeru.

_________________
Nie chce PeKaPe ....... ? To pojedzie DeBe Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Railmen Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 21 Lut 2008

PostWysłany: 11-03-2008, 22:16    Odpowiedz z cytatem

Szanowna Krycho
Nie miałem zamiaru Cię obrażać ani „wylewać pomyj” zadałem tylko proste pytanie i dzięki za szczerą odpowiedź.
„Ja stawiam sprawę jasno! I jeśli moje żądania nie zostaną spełnione, w kwietniu znów poczytacie o machlojach w centrali PKP PR. Skoro racjonalne argumenty nie docierają do tępych betonowych głów na Grójeckiej to mi nie pozostaje nic innego”

To wygląda jak szantaż, a to raczej nie przystoi dziennikarce śledczej.

Szanowna Krycho czytam z zainteresowaniem Twoje wpisy i strasznie się cieszę, że tak pięknie „jedziesz” po tych tępych betonowych głowach. Tyle tylko, że to jest beton zbrojony. Beton kruszeje jak wyczytałem na tym forum, a jak nie skruszeje to sam beton łatwo rozbić ale beton zbrojony to już nie tak łatwo. A to zbrojenie to średnia „kadra kierownicza” od dyrektorów biur do naczelników sekcji. Tereszczukowi i Radwanowi nie musisz dobierać się do dupy oni i tak wylecą (prezesi w PR zmieniają się dość często) ale dyrektor biura, naczelnik działu na Grójeckiej czy w PR zastaną i niestety nic się nie zmieni chyba, że na gorsze. Trochę się dziwię, że Twoje wiewiórki nie doniosły Ci, że w PBO czy PBM mają taki burdel że nie mogą się doliczyć ile pociągów uruchamiają, a skąd bidaki mieli by wiedzieć jaka jest frekwencja w „Łużycach”. Szkoda, że Twoje wiewiórki nie doniosły jaki jest udział w „uwaleniu Łużyc” poszczególnych sekcji i PRMR-ów od Zgorzelca do Warszawy i ich naczelników, którzy w rozmowie z dyrektorem w jednym zdaniu pięć razy mówią panie dyrektorze i zgodzą się na każdy nawet najgłupszy pomysł, mało zgodzą się, będą przekonywać betonowy łeb, że to znakomity pomysł, a tępy betonowy łeb ma nad sobą jakiś inny tępy betonowy łeb i tak to się kręci, a firma tonie.
Proponuję więc podciąć trochę zbrojenia (pogoń swoje wiewiórki do roboty niech rozejrzą się wokół siebie albo niech popatrzą w lustro), a łatwiej będzie skruszyć beton.
PS
Ciekawe dlaczego PR Gdynia nie stracił żadnego pociągu międzywojewódzkiego. Może Kądziela i Labuda, o którym chyba najwięcej na tym forum, to nie są aż takie betony, a może po prostu mają jaja.
Pozdrawiam i życzę powodzenia w reaktywacji „Łużyc”
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Naczelnik Płeć:Mężczyzna
Administrator


Dołączył: 10 Lis 2005
Skąd: Polska

PostWysłany: 11-03-2008, 22:32    Odpowiedz z cytatem

Railman napisał/a:
To wygląda jak szantaż, a to raczej nie przystoi dziennikarce śledczej.

Krycha nie jest dziennikarką, tym bardziej śledczą. Jest kolejarką.

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Lausitzer Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Mar 2008

PostWysłany: 11-03-2008, 22:53    Odpowiedz z cytatem

Gdyński beton PKP PR doprowadził do takiego stanu rzeczy, że pociągi PKP IC są zlewane równo podczas jakichkolwiek prac technicznych na stacji Gdynia. Nie do pomyślenia fakt w sytuacji, gdy jeszcze do niedawna Gdynia była odrębnym zakładem PKP IC i jest dużą stacją węzłową i postojową oraz końcową pociągów IC.

_________________
Nie chce PeKaPe ....... ? To pojedzie DeBe Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Railmen Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 21 Lut 2008

PostWysłany: 11-03-2008, 23:30    Odpowiedz z cytatem

Wiem że Krycha jest kolejarką ale w jednym ze swoich postów napisała, że chciałaby być dziennikarką śledczą
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

cezary Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Lis 2007

PostWysłany: 12-03-2008, 03:40    Odpowiedz z cytatem

Dzięki Krycha za Twe pisane posty , za Twą postawę . Trzymaj tak dalej .Pozdrawiam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

fury Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 26 Mar 2007

PostWysłany: 12-03-2008, 14:03    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Ciekawe dlaczego PR Gdynia nie stracił żadnego pociągu międzywojewódzkiego. Może Kądziela i Labuda, o którym chyba najwięcej na tym forum, to nie są aż takie betony, a może po prostu mają jaja.
Railmen wnioski wyciąga całkiem prawidłowe. O to chodzi, żeby tak myślał on i wielu innych. Kogut też walczył o charakter narodowy. Walkę tę kontynuują jego następcy. Business is business mawiają na świecie. Radzę jednak wyostrzyć spojrzenie, albo zajrzeć do kasy...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Krycha Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 10 Lis 2005
Skąd: Leicester (UK)

PostWysłany: 12-03-2008, 17:41    Odpowiedz z cytatem

Railmen napisał/a:
Szkoda, że Twoje wiewiórki nie doniosły jaki jest udział w „uwaleniu Łużyc” poszczególnych sekcji i PRMR-ów od Zgorzelca do Warszawy i ich naczelników, którzy w rozmowie z dyrektorem w jednym zdaniu pięć razy mówią panie dyrektorze i zgodzą się na każdy nawet najgłupszy pomysł

No tak, najlepiej nieudolność i niekompetencję betonów z centrali PKP PR zrzucić na naczelników sekcji przewozów regionalnych. O czym Ty w ogóle mówisz?!

Owszem, zgadzam się, że za uwalanie pociągów dalekobieżnych na linii Wrocław - Zgorzelec w dużym stopniu odpowiada beton PR Wrocław z Piechem na czele. Wszak to żelbeton PR Wrocław zawsze wnioskował do centrali o skrócenie "Wrocławianina", bo w Zgorzelcu trzeba w nocy pilnować składu i w związku z tym dzieje im się wielka krzywda... Ale jeśli chodzi o uwalenie "Łużyc" to wyciągasz zbyt daleko idące wnioski.

Decyzja o likwidacji "Łużyc" zapadła 17 grudnia, co oznacza, że beton PKP PR zaplanował uwalenie tego połączenia jeszcze przed wejściem w życie nowego rozkładu jazdy! Za to odpowiada kierowane przez Annę Lenarczyk Biuro Marketingu (konkretnie kierowany przez Sokólskiego wydział rozkładów międzywojewódzkich - chyba tak to się nazywa?), które wnioskowało do Zarządu likwidację pociągu "Łużyce".

Dlatego baty za "Łużyce" zbiera i zbierać będzie centrala PKP PR. A ponieważ cięcia w rozkładzie jazdy beton PKP PR robi na oślep, tak więc i ja na oślep będę się wyżywać na osobach pracujących na Grójeckiej. Zaczęłam od Biura Kontroli Terenowej, bo narazili mi się pseudo-kontrolą przeprowadzoną w PR Gdynia w związku z tzw. aferą "tureckiego kuriera":
http://infokolej.pl/viewtopic.php?t=2275

_________________
Follow me!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 6 z 11 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Następny
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl