Witam serdecznie wszystkich na forum
To mój pierwszy post i od razu z zapytaniem, mam nadzieje, że nie będziecie mieli mi tego za złe;d
Otóż wybieram się na kółeczko po Dolnym Śląsku:
Wrocław - Legnica 5.16- 6.31
Legnica-JAworzyna 13.21-14.28
Jaworzyna- Wrocław 15.23-16.30
Czy ktoś może mi powiedziec jaka jest obsłgua trakcyjna na tym odcinku? Czy słyszeliście coś o notorycznych spóźnieniach tych składów oraz czy na tych trasach jest coś fajnego do obfotografowania dla miłośnika;d
Mam nadzieję, że coś ciekaego mi odpiszecie;d
Miłego weekendu życzę
Zależy jakie interesuje cie połączenie ranne czy popołudniowe.
Z czego co widac to wyjazd z Wrocka bardzo wcześnie rano ok.
Może skorzystasz z niżej podanego rozkladu:
Wrocław 7.44- Legnica 8.52
Legnica 9.29-Jaworzyna Śl.10.35
Jaworzyna Śl.12.24- Wrocław Gł 13.30
LUB DALEJ do Kamieńca Zbk.
Legnica 9.29-Kamieniec Zbk.11.40
Kamieniec Zbk.12.03- Wrocław Gl 13.18
Co do kursu KKA od niedzieli (1.06.2008) ma najprawdopodobniej wrócić szunobus
Owszem sprawdze przez jaki szynobus bedzie obsługiwany ten kurs i oczywiście wrzuce fote jak się nic nie zmieni na gorsze od niedzieli.......Bo takich zapowiedzi od kwietnia było az 5 chyba.
kamis -Usunięty- Gość
Wysłany: 30-05-2008, 13:56
Dla mnie to jest głupota, że zamiast szynobusu podstawiają zwykły autobus, jakby nie mogli zastąpić tego szynobusu zwykłą SM42 plus dwa wagony 2 kl. jak to było dokładnie jeszcze w 2006 roku i nie było źle. Na wakacjach jeździły wagony 2 kl. przedziałowe, a poza wakacjami bezprzedziałowe - patrząc z perspektywy zwykłego pasażera, bo ogólnie zaczynają się tak czy siak odzywać koszta...
kamis, wiesz ile kosztuje wynajęcie od PKP Cargo lokomotywy spalinowej wraz z obsługą i ile PLK liczy sobie za przejazd takiego składu? Łatwo wieszać psy gdy nie zna się realiów ekonomicznych. W UM liczą pieniądze i w przypadku awarii szynobusu PKP PR nie może samo z siebie podstawić składu zastępczego z lokomotywą, bez gwarancji pokrycia przez UM dodatkowych kosztów.
kamis, wiesz ile kosztuje wynajęcie od PKP Cargo lokomotywy spalinowej wraz z obsługą i ile PLK liczy sobie za przejazd takiego składu? Łatwo wieszać psy gdy nie zna się realiów ekonomicznych. W UM liczą pieniądze i w przypadku awarii szynobusu PKP PR nie może samo z siebie podstawić składu zastępczego z lokomotywą, bez gwarancji pokrycia przez UM dodatkowych kosztów.
Czy Ty rozumiesz co napisałem na końcu? Więc nie wmawiaj, że wieszam psy, bo dobrze zdaję sobie z tego sprawę, jakie są koszta i ogólnie "realia ekonomiczne". Wyraźnie tam napisałem, że "z perspektywy zwykłego pasażera"...
Dla mnie to jest głupota, że zamiast szynobusu podstawiają zwykły autobus, jakby nie mogli zastąpić tego szynobusu zwykłą SM42 plus dwa wagony 2 kl.
Dlaczego więc rzucasz się do Krychy, która tłumaczy Ci dlaczego jest KKA a nie SM42+wagon?
Jedynym wyjściem jest utrzymywanie rezerwy na wypadek awarii. Z drugiej jednak strony tabor, który stoi na siebie nie zarabia i przynosi straty. A szkoda, żeby nowy szynobus stał bezproduktywnie i czekał aż inny zdefektuje.
_________________ "Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
kamis -Usunięty- Gość
Wysłany: 30-05-2008, 17:19
Beatrycze, proszę zrozum, że właśnie to wypowiadając na końcu rozważyłem pisząc, że to jest z punktu widzenia zwykłego pasażera dodając, że w to wchodzi reguła kosztów. W takim razie przepraszam jeśli ktoś nie zrozumiał mojego postu, ale ostatnie zdanie poprawia całą wiadomość.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum