Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 11, 12, 13  Następny
Wrocław - Jelenia Góra - Szklarska Poręba
Autor Wiadomość

1762 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 16 Lip 2009
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 06-09-2010, 17:45    Odpowiedz z cytatem

Idąc na Wałbrzych Fabryczny pomimo, że jest tak blisko to jednak: wspomniana droga dojazdowa jest pogmatwana (ani z 1 Maja, ani z Sikorskiego nie ma dogodnego dojazdu), nie ma kas biletowych, a zarówno Główny jak i Miasto mają, pod samymi dworcami jest komunikacja miejska, a na Fabrycznym jej brak, jak jest deszcz, śnieg czy inna niesprzyjająca aura możesz się schować w ciepłej poczekalni, dopytać się w kasie o szczegóły połączenia lub ewentualne spóźnienia.

_________________
Koniec degradacji-gminy dla Chełmska Śl. i Ruszowa
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 11-09-2010, 22:17    Odpowiedz z cytatem

Szczerze mówiąc druty na 311 dałoby się utrzymać. Pesa Bydgoszcz oferuje przecież elektryczny wagon motorowy EN81. On poradzi sobie z tą trasą, bo nie ma oporów w przeciwieństwie do starych EN57 i 71. Tylko Urząd Marszałkowski musi jeszcze wpaść na pomysł, by taki sprzęt kupić. Dwa lub trzy wystarczą, wtedy SA134 poszłyby tylko na ruch zagraniczny.

[ Dodano: 11-09-2010, 22:20 ]
Błąd rzeczowy- nie elektryczny wagon motorowy, tylko elektryczny wagon silnikowy. Przepraszam za błąd.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Hewak Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 07 Lip 2009
Skąd: Bolesławiec

PostWysłany: 14-09-2010, 20:44    Odpowiedz z cytatem

Może mi ktoś powiedzieć od jakiego czasu jest tak, że od Świebodzic do Boguszowa Gorce Zachód jedyne działające tarcze ostrzegawcze i sygnały powtarzające są na stacji Wałbrzych Miasto? Od kiedy praktycznie wszystkie wjazdy i wyjazdy są na sygnał zastępczy? Ostatnio jadąc tamtędy pociągiem maszynista ledwo wyhamował przed kompletnie wygaszonym semaforem wjazdowym stacji Boguszów Gorce Zachód. Od kiedy taka sytuacja ma miejsce i czy w ogóle jest plan, aby coś z tym zrobić? Bo nie wydaje mi się aby było to zgodne z przepisami bezpieczeństwa..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bartini Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Gru 2009

PostWysłany: 14-09-2010, 20:54    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Od kiedy praktycznie wszystkie wjazdy i wyjazdy są na sygnał zastępczy?

Od kiedy okoliczni mieszkańcy masowo kradną przewody od urządzeń SRK.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bonifas Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lip 2010
Skąd: Kamienna G., Wleń

PostWysłany: 14-09-2010, 22:04    Odpowiedz z cytatem

tzn około od czasu wykończenia kopalni w Wałbrzychu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 14-09-2010, 23:12    Odpowiedz z cytatem

Z tego powodu w tamto miejsce powinny wrócić sterowane ręcznie semafory i tarcze kształtowe. Podobne akcje mają miejsce w Sędzisławiu-tarcza nie działa, pociąg w obu kierunkach jedzie na Sz. W Boguszowie centralnym semafory wjazdowe z kierunku Wrocławia są czarne, pociąg jedzie na rozkaz "S".

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Dolnoślązak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Maj 2008
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 15-09-2010, 00:31    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Podobne akcje mają miejsce w Sędzisławiu-tarcza nie działa, pociąg w obu kierunkach jedzie na Sz. W Boguszowie centralnym semafory wjazdowe z kierunku Wrocławia są czarne, pociąg jedzie na rozkaz "S"



EU07-469, nie zawsze tak jest Exclamation Wszystko jest spowodowane tym, że na tym odcinku i nie tylko dochodzi do częstszych kradzieży kabli, które są połączone z USRK. A SOK nie są w stanie tego dopilnować ponieważ mają inne obowiązki wynikające z podpisanymi Umowami z przewoźnikami.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 15-09-2010, 00:39    Odpowiedz z cytatem

Właśnie stąd mój pomysł na powrót kształtów z cęgłami ręcznymi.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

morpheo
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 15-09-2010, 17:53   

Zdaje się, że właśnie tamtejsze rozwiązania kolejarze pogardliwie zwą od ok. 10 lat "wałbrzyskim systemem sygnalizacyjnym".
Powrót do góry

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 19-09-2010, 10:37    Odpowiedz z cytatem

A tak na uboczu, czy jest jakaś szansa, żeby na poznaniaki w miejsce byków wstawić w kierunku Jeleniej ostatnie ocalałe sputniki (ET21)? Jelenia i Wałbrzych mają po dwa takie i choć są słabsze i o wiele starsze od ET22, to w górach z tego co mi wiadomo sprawdzają się o wiele lepiej. Fakt, do Szklarskiej nie wjedzie ani byk, ani sputnik (z tego co mi wiadomo tam jest zakaz wjazdu lokomotyw trzyosiowych), ale do Jeleniej wystarczą te starsze. O ile nie rozsypią się po drodze, bo to stary sprzęt.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 19-09-2010, 12:38   

@EU07-469

Tylko,że 3E nie mają sprzęgu ogrzewania, więc jak chcesz w sezonie jesienno zimowym puścić telewizory na osobówki Question Twisted Evil Chcesz aby pasażerowie zmarzli Śmiech
Powrót do góry

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 19-09-2010, 12:58    Odpowiedz z cytatem

3E/1 taki sprzęg- na zamówienie PKP- dostały. Pytanie tylko, czy jeszcze jakieś wagony są ogrzewane z 500 V, bo na takie mają sprzęg sputniki.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 19-09-2010, 13:04   

Taa, ryflaki bodajże miały KD sztuk dwie i ich nie odebrały Laughing . 3E czy 3E/1 nie powinny bez sprzęgu na 3 kV jeździć z pasażerami zimą Very Happy
Powrót do góry

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 19-09-2010, 13:11    Odpowiedz z cytatem

Bez przesady, trochę patrzyłem na specyfikacje wagonów i spora część z nich jest wielosystemowa, a więc również i 500 V. A w użyciu w- nazwijmy- regularnym ruchu zostały już tylko 3E/1, jedyna sprawna 3E z Chabówki jest wykorzystywana do pociągów retro.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 19-09-2010, 13:12   

I może zamiast stać w Skansenie dać go na Szklarską jako zapas Very Happy
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 6 z 13 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 11, 12, 13  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl