Idąc na Wałbrzych Fabryczny pomimo, że jest tak blisko to jednak: wspomniana droga dojazdowa jest pogmatwana (ani z 1 Maja, ani z Sikorskiego nie ma dogodnego dojazdu), nie ma kas biletowych, a zarówno Główny jak i Miasto mają, pod samymi dworcami jest komunikacja miejska, a na Fabrycznym jej brak, jak jest deszcz, śnieg czy inna niesprzyjająca aura możesz się schować w ciepłej poczekalni, dopytać się w kasie o szczegóły połączenia lub ewentualne spóźnienia.
_________________ Koniec degradacji-gminy dla Chełmska Śl. i Ruszowa
Szczerze mówiąc druty na 311 dałoby się utrzymać. Pesa Bydgoszcz oferuje przecież elektryczny wagon motorowy EN81. On poradzi sobie z tą trasą, bo nie ma oporów w przeciwieństwie do starych EN57 i 71. Tylko Urząd Marszałkowski musi jeszcze wpaść na pomysł, by taki sprzęt kupić. Dwa lub trzy wystarczą, wtedy SA134 poszłyby tylko na ruch zagraniczny.
[ Dodano: 11-09-2010, 22:20 ]
Błąd rzeczowy- nie elektryczny wagon motorowy, tylko elektryczny wagon silnikowy. Przepraszam za błąd.
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
Może mi ktoś powiedzieć od jakiego czasu jest tak, że od Świebodzic do Boguszowa Gorce Zachód jedyne działające tarcze ostrzegawcze i sygnały powtarzające są na stacji Wałbrzych Miasto? Od kiedy praktycznie wszystkie wjazdy i wyjazdy są na sygnał zastępczy? Ostatnio jadąc tamtędy pociągiem maszynista ledwo wyhamował przed kompletnie wygaszonym semaforem wjazdowym stacji Boguszów Gorce Zachód. Od kiedy taka sytuacja ma miejsce i czy w ogóle jest plan, aby coś z tym zrobić? Bo nie wydaje mi się aby było to zgodne z przepisami bezpieczeństwa..
Z tego powodu w tamto miejsce powinny wrócić sterowane ręcznie semafory i tarcze kształtowe. Podobne akcje mają miejsce w Sędzisławiu-tarcza nie działa, pociąg w obu kierunkach jedzie na Sz. W Boguszowie centralnym semafory wjazdowe z kierunku Wrocławia są czarne, pociąg jedzie na rozkaz "S".
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
Podobne akcje mają miejsce w Sędzisławiu-tarcza nie działa, pociąg w obu kierunkach jedzie na Sz. W Boguszowie centralnym semafory wjazdowe z kierunku Wrocławia są czarne, pociąg jedzie na rozkaz "S"
EU07-469, nie zawsze tak jest Wszystko jest spowodowane tym, że na tym odcinku i nie tylko dochodzi do częstszych kradzieży kabli, które są połączone z USRK. A SOK nie są w stanie tego dopilnować ponieważ mają inne obowiązki wynikające z podpisanymi Umowami z przewoźnikami.
A tak na uboczu, czy jest jakaś szansa, żeby na poznaniaki w miejsce byków wstawić w kierunku Jeleniej ostatnie ocalałe sputniki (ET21)? Jelenia i Wałbrzych mają po dwa takie i choć są słabsze i o wiele starsze od ET22, to w górach z tego co mi wiadomo sprawdzają się o wiele lepiej. Fakt, do Szklarskiej nie wjedzie ani byk, ani sputnik (z tego co mi wiadomo tam jest zakaz wjazdu lokomotyw trzyosiowych), ale do Jeleniej wystarczą te starsze. O ile nie rozsypią się po drodze, bo to stary sprzęt.
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
Virakocha -Usunięty- Gość
Wysłany: 19-09-2010, 12:38
@EU07-469
Tylko,że 3E nie mają sprzęgu ogrzewania, więc jak chcesz w sezonie jesienno zimowym puścić telewizory na osobówki Chcesz aby pasażerowie zmarzli
Bez przesady, trochę patrzyłem na specyfikacje wagonów i spora część z nich jest wielosystemowa, a więc również i 500 V. A w użyciu w- nazwijmy- regularnym ruchu zostały już tylko 3E/1, jedyna sprawna 3E z Chabówki jest wykorzystywana do pociągów retro.
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
Virakocha -Usunięty- Gość
Wysłany: 19-09-2010, 13:12
I może zamiast stać w Skansenie dać go na Szklarską jako zapas
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum