Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 63, 64, 65  Następny
Zmiany w zarządach i radach nadzorczych
Autor Wiadomość

sielawa Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 12 Sty 2008

PostWysłany: 13-01-2008, 12:50    Odpowiedz z cytatem

Krycha napisał/a:
Może się nie znam, ale wydaje mi się, że członków zarządu spółki powołuje/odwołuje rada nadzorcza spółki a nie WZA.
W przypadku PKP S.A. Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy to nikt inny jak Skarb Państwa w osobie odpowiedniego ministra. Jakim prawem minister odwołuje bądź powołuje członków zarządu? Od tego jest rada nadzorcza, którą ustanawia WZA! Mam rację?

regulacja o tym że członków zarządu powołuje i odwołuje RN wynika z przepisów ustawy o komercjalizacji i prywatyzacji
ale nie oznacza to że WZA nie ma prawa odwołania członków zarządu
- zgodnie z interpretacją departamentu prawnego ministerstwa

Cytat:
Do 31 grudnia 2007 r. Marek Nitkowski był członkiem zarządu PKP Przewozy Regionalne. Czyli z dnia na dzień przeskoczył ze stołka w jednej spółce na stołek w innej spółce PKP. Roszada zaskakująca, bo ostatnio przecież odbywają się konkursy na członków zarządów spółek PKP, a tu ot tak sobie, po cichu, bez rozgłosu...

no właśnie, to ciekawe, może jest powołany na p.o. i konkurs zostanie dopiero rozpisany, bo pierwsze słyszę o możliwości powołania członka zarządu bez konkursu, jeśli spółka podlega ustawie komercjalizacyjnej
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Naczelnik Płeć:Mężczyzna
Administrator


Dołączył: 10 Lis 2005
Skąd: Polska

PostWysłany: 16-01-2008, 12:18    Odpowiedz z cytatem

Zmiany w zarządzie PKP Informatyka

Ze składu zarządu spółki PKP Informatyka zostali odwołani: Krzysztof Matey i Bożena Grześkowiak - Pawluch.

W ich miejsce na razie nie powołano nowych członków zarządu.

źródło: Rynek Kolejowy

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Naczelnik Płeć:Mężczyzna
Administrator


Dołączył: 10 Lis 2005
Skąd: Polska

PostWysłany: 16-01-2008, 12:19    Odpowiedz z cytatem

Mirosław Chaberek zrezygnował z członkostwa w Radzie Nadzorczej PKP SA

http://rynek-kolejowy.pl/images/headlines/s_1c725dfebd8493759dbb87f8adefae74.jpg

Prof. Mirosław Chaberek, były podsekretarz stanu w ministerstwie transportu, który od niedawna był członkiem Rady Nadzorczej PKP SA, zrezygnował z tej funkcji.

Informację tę potwierdza Michał Wrzosek, rzecznik PKP SA.

Nie jest znany powód tej rezygnacji.

źródło: Rynek Kolejowy

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Naczelnik Płeć:Mężczyzna
Administrator


Dołączył: 10 Lis 2005
Skąd: Polska

PostWysłany: 18-01-2008, 13:52    Odpowiedz z cytatem

Krycha napisał/a:
Od 1 stycznia 2008 r. Marek Nitkowski jest nowym członkiem zarządu PKP Intercity. Na stronie PKP IC do dziś nie zaktualizowano składu zarządu:
http://www.intercity.pl/?page=struktura_organizacyjna
Członek widmo?

Do 31 grudnia 2007 r. Marek Nitkowski był członkiem zarządu PKP Przewozy Regionalne. Czyli z dnia na dzień przeskoczył ze stołka w jednej spółce na stołek w innej spółce PKP. Roszada zaskakująca, bo ostatnio przecież odbywają się konkursy na członków zarządów spółek PKP, a tu ot tak sobie, po cichu, bez rozgłosu...

I zapewne dlatego wszystkie kolejowe portale jak i władze PKP nabrały w tej sprawie wody w usta. No to my ogłaszamy...

Informacje o władzach PKP IC zostały już zaktualizowane. Szefa rady nadzorczej Jarosława Adwenta zastąpił Tomasz Pałaszewski z zarządu PKP SA.
Lucyna Krawczyk, dotychczasowa dyrektor handlowa została dyrektorem finansowym, natomiast nowym dyrektorem handlowym został Marek Nitkowski.

Rada Nadzorcza Spółki PKP Intercity:

Przewodniczący Rady Nadzorczej:
Tomasz Pałaszewski

Członkowie Rady Nadzorczej:
Małgorzata Butwicka
Wiesława Kolbus
Halina Napiórkowska
Józef Perenc
Maria Sędek


Zarząd Spółki PKP Intercity:

Czesław Warsewicz - Prezes Zarządu
Lucyna Krawczyk - Członek Zarządu, Dyrektor Finansowy
Krzysztof Supa - Członek Zarządu, Dyrektor Techniczny
Marek Nitkowski - Członek Zarządu, Dyrektor Handlowy

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Krycha Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 10 Lis 2005
Skąd: Leicester (UK)

PostWysłany: 18-01-2008, 15:21    Odpowiedz z cytatem

Nitkowski ma zająć się InterRegio w Intercity. To jest powód jego przejścia z PKP PR do PKP IC. Nowa spółka PKP InterRegio ma bowiem podlegać spółce PKP Intercity.

Co będzie dalej, to naprawdę trudno przewidzieć. Wiadomo, że za projekt dotyczący InterRegio odpowiada Marek Pawicki - dyrektor PR Wrocław. Podejrzewam, że Pawicki dostanie stołek w zarządzie PKP InterRegio. A więc nowa spółka, ale stary beton z PKP PR.

_________________
Follow me!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Naczelnik Płeć:Mężczyzna
Administrator


Dołączył: 10 Lis 2005
Skąd: Polska

PostWysłany: 28-01-2008, 20:30    Odpowiedz z cytatem

Rada Nadzorcza Spółki PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ogłasza wszczęcie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko Prezesa Zarządu.

źródło: http://www.pkp.pl/node/1377

Rada Nadzorcza Spółki PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ogłasza postępowanie kwalifikacyjnego na stanowiska Członków Zarządu.

źródło: http://www.pkp.pl/node/1378

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Xawras Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 28 Gru 2007

PostWysłany: 29-01-2008, 09:14    Odpowiedz z cytatem

Rada Nadzorcza PKP CARGO S.A. powołała z dniem 29 stycznia 2008 roku Wojciecha Balczuna na Prezesa Zarządu-Dyrektora Naczelnego oraz Zbigniewa Janickiego na Członka Zarządu-Dyrektora ds. Marketingu i Handlu Spółki PKP CARGO.
Nowy prezes już zdążył zatrudnić 3 swoich ludzi na dosyć wysokich stanowiskach (pełnomocnicy zarządu ds.). Na pewno jednego zabrał ze sobą z poczty. Takich rzeczy jakie zaczęli robić w firmie to jeszcze nigdzie nie widziałem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Andrzej Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 12 Lis 2005
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: 29-01-2008, 11:44   Nowy Prezes Zarządu PKP CARGO S.A. Odpowiedz z cytatem

Rada Nadzorcza PKP CARGO S.A. wybrała w otwartym postępowaniu kwalifikacyjnym Prezesa Zarządu PKP CARGO S.A. Spośród dwóch kandydatów, którzy wystartowali w postępowaniu, Rada Nadzorcza wybrała na stanowisko Prezesa Zarządu PKP CARGO S.A. Pana Wojciecha Balczuna.

Postępowanie kwalifikacyjne na Prezesa Zarządu PKP CARGO ogłoszone zostało 29 grudnia 2007 roku. Szybkie i sprawne zakończenie postępowania kwalifikacyjnego jest korzystne dla spółki PKP CARGO. Spółka wymaga szybkich i skutecznych działań na szczeblu Zarządu. Wynika to z faktu obecności firmy na silnie konkurencyjnym rynku przewozów towarowych i konieczności znacznego usprawnienia działalności spółki na otwartym rynku.

Wojciech Balczun ma 38 lat. Jest absolwentem Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Ukończył podyplomowe studia menadżerskie MBA walidowane przez Rotterdam School of Management Erasmus University. Od sześciu lat w PKO BP na stanowisku Dyrektora Zarządzającego marketingiem detalicznym banku. Przewodniczy Radzie Nadzorczej Inteligo Financial Services. W latach 2005-2007 był przewodniczącym Rady Nadzorczej PKP S.A. Ukończył szereg kursów w zakresie zarządzania, marketingu i finansów. W 2006 roku przyjął społeczną rolę mediatora w sporze zbiorowym na tle postulatów płacowych w PKP CARGO S.A., doprowadzając do podpisania porozumienia pomiędzy przedstawicielami związków zawodowych i Zarządem Spółki. Wojciech Balczun jest żonaty, ma dwoje dzieci.

Rada Nadzorcza PKP CARGO S.A. wybrała również w otwartym postępowaniu konkursowym Zbigniewa Janickiego na stanowisko Członka Zarządu – Dyrektora do spraw marketingu i handlu. Zbigniew Janicki był wcześniej związany, między innymi, z firmami Polfrost i Cargosped (Prezes Zarządu).

źródło PKP S.A.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Wojtek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 10 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 29-01-2008, 14:14    Odpowiedz z cytatem

PKP PLK: Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko prezesa i trzech członków zarządu

Rada Nadzorcza spółki PKP Polskie Linie Kolejowe SA ogłosiła wszczęcie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko prezesa zarządu i członków zarządu PKP PLK.

Jakie wymagania powinien spełniać kandydat na prezesa spółki? Powinien mieć wykształcenie wyższe, co najmniej 8-letni staż pracy, w tym nie mniej niż 5-letnie udokumentowane doświadczenie w zarządzaniu podmiotami gospodarczymi lub dużymi jednostkami organizacyjnymi podmiotów gospodarczych, niekaralność i brak toczących się postępowań karnych wobec kandydata. Ponadto powinien korzystać z pełni praw publicznych oraz mieć pełną zdolność do czynności prawnych. Nie może podlegać określonym w przepisach prawa ograniczeniom lub zakazom zajmowania stanowiska członka zarządu w spółkach handlowych. Powinien także wykazywać się dobrym stanem zdrowia i brakiem przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym. Zgłoszenia kandydatur przyjmowane będą do 12 lutego, 13 lutego nastąpi otwarcie zgłoszeń. 26 i 27 lutego zostaną przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami. Oceniana ma zostać m.in. wiedza w zakresie działalności spółki oraz o sektorze, w którym działa spółka, znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem i kierowaniem zespołami pracowników, znajomość zasad funkcjonowania spółek handlowych, doświadczenie niezbędne do wykonywania funkcji członka zarządu w spółce, jak również znajomość co najmniej jednego z wymienionych języków: angielski, francuski, niemiecki lub rosyjski.

PKP PLK poszukuje także trzech członków zarządu. Spółka potrzebuje dyrektora ds. techniki, dyrektora ds. sprzedaży i dyrektora ds. projektów unijnych.

źródło: Rynek Kolejowy

_________________
Podróżny pamiętaj! Podróż pociągiem skraca czas przejazdu koleją. (S. Bareja)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Xawras Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 28 Gru 2007

PostWysłany: 29-01-2008, 14:26    Odpowiedz z cytatem

Czego nie napisali, to tego, że do CARGO przeszedł z Poczty Polskiej
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Arek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 05 Mar 2007
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 30-01-2008, 17:14    Odpowiedz z cytatem

Rada Nadzorcza Spółki PKP Informatyka Sp. z o.o. ogłasza postępowanie kwalifikacyjnego na stanowiska Członków Zarządu
http://www.pkp.pl/node/1392

_________________
Żelazna kadra też z czasem rdzewieje.
A beton kruszeje...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Naczelnik Płeć:Mężczyzna
Administrator


Dołączył: 10 Lis 2005
Skąd: Polska

PostWysłany: 04-02-2008, 16:42    Odpowiedz z cytatem

http://rynek-kolejowy.pl/index.php?p=wiecej&id=7749

Wach i Celiński mogą spać spokojnie

- Na razie spokojni o swój fotel mogą być prezesi PKP SA i PLK SA. Ci dwaj prezesi zostają zostają ze swoimi ekipami - mówi podsekretarz stanu odpowiedzialny za kolej w Ministerstwie Infrastruktury, Juliusz Engelhardt.

Cezary Pytlos, "Dziennik": Jakie są szanse na zniesienie lub ograncizenie monopolu na polskich kolejach? Może np. potrzebna jest zmiana koncepcji restrukturyzacji PKP Przewozy Regionalne przed przekazaniem samorządom, uprzednipodział firmy na kompanie samorządowe?

Juliusz Engelhardt, podsekretarz stanu ds. kolejnictwa w Ministerstwie Infrastruktury: W toku prac nad przekształceniem PKP Przewozy Regionalne rozważane były różne koncepcje. Najpierw miało powstać szesnaście spółek, następnie sześć albo osiem, w końcu stanęło na przekazaniu firmy w całości samorządom. Krytykom niewykonania poprzednich opcji przypominam, że jakkolwiek by się podzieliło spółkę, to w ten sposób nie zniesie się monopolu. Powstanie nowy monopol - obszarowy. A więc dyskusja na ten temat to błędne koło. Hasło wytrych. Natomiasr poprzedni rząd przyjął inny wariant działania. Uzyskał szeroki konsensus w sprawie o wiele ważniejszej od samiego podziału w firmie a mianowicie na oddłużenie firmy. I tereaz ja przychodzę do resortu i widzę, że sprawa oddłużenia jest już na 95 proc. domknięta, to cóż ja mogę zrobić, muszę tę sprawę doprowadzić do końca. A jeżeli tak, to w ślad za oddłużeniem idzie przekazanie spółki samorządom.

C.P.: Zamierza pan kontynuować strategię poprzedników wobec kolei?

J.E.: Tak, z niezbędnymi korektami, uzupełnieniami i uszczegółowieniami.

C.P.: Żadnego własnego wątku do strategii PiS?

J.E.: Wątki własne niewątpliwie pojawią się w sprawach szczegółowych. Nie sądzę, aby w odniesieniu do tego dokumentu można było mówić, że jest to strategia PiS. Mój poprzednik prof. Mirosław Chaberek zasiadał wprawdzie w rządzie PiS, ale reprezentował środowisko kolejowe. I tak należy traktować ten dokument - jako porozumienie wypracowane ponad podziałami politycznymi. Oczywiście w toku prac mogą nastąpić różne korekty strategii. Obecnie w związku z ustawami kolejowymi wprowadzamy np. aneks do strategii. Jest to jednak aneks, a nie zmiana strategii.

C.P.: Sporawa oddłużenia jest dopięta na 95 proc. A konsultacje z UE?

J.E.: Przyjęta przez nas formuła rekompensat nie wymaga od nas konsulatacji z Komisją Europejską w tej sprawie. ustawa o oddłużeniu niebawem będzie w Sejmie. Równolegle do niej idą dwa inne projekty, dokończenie podziału majątkowego PKP oraz sprawa ułatwień podatkowytch przy przekazywaniu majątku między spółkami. W takich okolicznościach jestem ostatnim, który chciałby zastopować reformę.

C.P.: Kiedy uda się oddłużyć PKP Przewozy Regionalne?

J.E.: W tym roku.

C.P.: A konkretniej?

J.E.: To zależy od terminu wejścia w życie ustaw.

C.P.: Ale czy to tylko zależy od ustaw?

J.E.: Nie. To jest cały proces. Nie mówimy tylko o ustawach. Rozmawiamy z samorządami, żeby nie wierzyły - co jak mantrę powtarza jeden z ekspertów - że przekażemy im spółkę wydmuszkę. Takie tezy inspirowane są chyba przez kogoś, komu zależy na zatrzymaniu przekształceń.

C.P.: Może temu ekspertowi zależy na liwkidacji monopolu na kolei?

J.E.: Monopol jest, a czy nadal będzie, zdecydują nowi właściciele. Nie chcę wnikać w zamiary samorządów.

C.P.: A co z prywatyzacją PKP Cargo i PKP Intercity?

J.E.: Najpierw trzeba dokończyć sprawę podziału majątkowego i nie chodzi tylko o lokomotywy, lecz także o nieruchomości czy zaplecze warsztatowe. Kolejna sprawa to wdrożenie standardów rachunkowości obowiązujących na giełdzie, co pociąga za sobą konieczność wdrożenia nowych systemów informatycznych. To także jest sprawa opracowania strategii prywatyzacyjnej, którą mają wypracować doradcy prywatyzacyjni.

C.P.: Ministerstwo Skarbu Państwa dąży do przejęcia nadzoru nad tymi spółkami? Słuśznie?

J.E.: Na razie są one u nas.

C.P.: Byłoby to dobre dla tych spółek?

J.E.: Lepiej byłoby, gdyby zostały u nas. Przynajmniej na razie.

C.P.: Co w takim razie z harmonogramem ich prywatyzacji?

J.E.: Nigdy nikt nie powiedział, że w tym roku sprywatyzujemy spółki. Prywatyzacja jest procesem i daleki jestem od zbyt optymistycznego deklarowania terminów. Sprawę trzeba przeanalizować. To bardzo ważne spółki, Cargo to nie piekarnia.

C.P.: W spółkach kolejowych są mocne związki. Czy prywatyzacji nie grozi rozbicie o opór społeczny?

J.E.: Mogą oczywiście pojawić się pewne obawy czy nawet niepokoje załóg na tym tle, ale będziemy o tym rozmawiać ze związkami zawodowymi.

C.P.: Ale przecież to pan, a nie związki, jest właścicielem firmy.

J.E.: Tak, ale darzę związki szacunkiem.

C.P.: O ile średnio wzrosną więc w tym roku pensje pracowników PKP?

J.E.: To dobre pytanie, ale do zarządów spółek, a nie do mnie. Oczekiwania są wysokie i zróżnicowane. Moim zdaniem w wielu przypadkach uzasadnione, bo kolejarze zarabiają o wiele za mało.

C.P.: Gdzie trafią przewozy międzywojewódzkie?

J.E.: Do PKP Intercity jako wyodrębniony oddział tej spółki.

C.P.: Czy będą zmiany w zarządach spółek kolejowych?

J.E.: Zmian kadrowych generalnie wykluczyć nie można.

C.P.: A wie pan, co mówiono "na mieście"?

J.E.: Nie wiem.

C.P.: Mówiono, że podstawowym oczekiwaniem wobec kandydatów na to stanowisko, którzy przychodzili do ministra Grabarczyka, była szybka wymiana kadr w spółkach kolejowych. Pan podobno był osobą, która przystała na ten warunek?

J.E.: Jedynym kryterium zmian kadrowych są wiedza, kompetencje i doświadczenie. Na razie spokojni o swój fotel mogą być więc prezesi PKP SA i PLK SA. Ci dwaj prezesi zostają zostają ze swoimi ekipami. W zakresie innych spółek nie jestem formalnie kompetentny. Właścicielem tych spółek jest PKP SA.

źródło: Rziennik / Rynek Kolejowy

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Krycha Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 10 Lis 2005
Skąd: Leicester (UK)

PostWysłany: 04-02-2008, 21:47    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Rada Nadzorcza Spółki PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ogłasza wszczęcie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko Prezesa Zarządu.
źródło: http://www.pkp.pl/node/1377

Cytat:
Na razie spokojni o swój fotel mogą być więc prezesi PKP SA i PLK SA. Ci dwaj prezesi zostają ze swoimi ekipami.

No to już wiemy kto "wygra" konkurs na stanowisko prezesa PKP PLK.
"Wygra" oczywiście Celiński. Bang

Co do Wacha to szkoda słów.
Nie głosowałam na PO tylko na PSL, ale Platformersi baaaardzo mnie rozczarowali co do obsady stanowisk w spółkach PKP. Beton trwa i pod rządami PO jeszcze bardziej się umocni! Bang

_________________
Follow me!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Gurdol1 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Mar 2006
Skąd: Brzeg

PostWysłany: 05-02-2008, 01:12    Odpowiedz z cytatem

J.E.: Tak, ale darzę związki szacunkiem.

Każdy uwikłany beton też darzy...

Się zapytam... Czegoś się czepiła tego Celińskiego? Co on Ci takiego zrobił? Bo że ma wizje wykraczające poza teraźniejszość i ogólną szarość to chyba dobrze - ja go za to właśnie cenię. Takich ludzi potrzeba na kolei. Z wizją, a nie ze zwiącholstwem betoniastym...

A że system finansowania, przetargów, projektowania i wykonywania nadal jest chory, to chyba nie jego "wina".

Pozdrawiam
RW
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 05-02-2008, 01:33    Odpowiedz z cytatem

Gurdol1, popracowałbyś pod jego rządami to byś zrozumiał. Wink
Co nam po jego wizjach? Liczą sie efekty tu i teraz, a nie jakieś "urojenia". Wywalono wiele milionów euro w moderne linii Zgorzelec - Legnica tylko po to, żeby teraz jeździć z taką samą prędkością jak przed wojną (trakcją spalinową/parową). Na Wrocław - Opole mamy to samo.
Mówi się u nas o jakichś "Ygrekach" a nie potrafimy porządnie zmodernizować magistrali, które już mamy! O przekrętach przy modernie nie mówię, bo o tym jest w innym wątku. Jak dotąd Celiński, czy jako były dyr. generalny PKP, czy jako obecny prezes PKP PLK, nic dobrego dla polskiej kolei nie zrobił. Zwykły beton, jakich w PKP jest wielu.
Dla utrzymania się na stołku każdy z nich zaczyna tryskać wizjami. Patrz np. Warsewicz z PKP IC. Mówią to co ich mocodawcy, zwierzchnicy i politycy chcą usłyszeć.

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 8 z 65 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 63, 64, 65  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl