Zgromadzenie wspólników TK Telekom powołało nowych członków zarządu spółki. Stanowiska obejmą Edyta Glinka, która będzie odpowiedzialna za obszar techniki i sprzedaż oraz Piotr Jezierski, który zajmie się finansami i koordynowaniem zadań związanych z prywatyzacją spółki.
Jak ustalił „Kurier Kolejowy” w ubiegły piątek decyzją rady nadzorczej Warsu, został odwołany dotychczasowy prezes zarządu spółki. - Paweł Dudek nie spełnił pokładanych w nim oczekiwań - głosi oficjalne stanowisko PKP Intercity, któremu podlega Wars.
Od 1 stycznia 2015 r. skład Zarządu PKP Linii Hutniczej Szerokotorowej uległ zmianie. Z funkcji członka zarządu ds. ekonomiczno – finansowych zrezygnował Mariusz Świętoń.
Rada Nadzorcza PKP Polskich Linii Kolejowych dokonała dziś zmiany w składzie zarządu spółki. Rada odwołała Wojciecha Folejewskiego, członka zarządu, dyrektora ds inwestycji. Jego obowiązki przejął pełnomocnik zarządu Marcin Mochocki.
Rada nadzorcza PKP Polskich Linii Kolejowych wszczęła postępowanie kwalifikacyjne na funkcje prezesa, dwóch wiceprezesów oraz czterech członków zarządu. Ogłoszenie ma związek z zakończeniem obecnej kadencji zarządu, upływającej z końcem czerwca 2015 r.
Co to za nowy "twór" pn. "członek zarządu ds. jakości i ryzyka operacyjnego"?
Założę się, że to stanowisko skrojone pod kogoś konkretnego.
Obstawiam, że obejmie go jedna z dwóch osób o inicjałach PW albo MM
12 lutego Rada Nadzorcza WARS-u powołała Jerzego Kotkowskiego na stanowisko prezesa zarządu spółki.
Jednocześnie została podjęta decyzja o odwołaniu Grzegorza Lachowicza z funkcji członka zarządu ds. finansowych. Na stanowisku pozostał natomiast Artur Kowalczyk, członek zarządu ds. operacyjnych.
Jerzy Kotkowski jest prezesem zarządu Kolejowego Przedsiębiorstwa Turystyczno-Wypoczynkowego Natura Tour, menedżerem z ponad 10-letnim doświadczeniem w zarządzaniu spółkami o aktywach o wartości ponad 250 mln zł. Posiada wieloletnie doświadczenie w kształtowaniu polityki inwestycyjnej i poprawie rentowności przedsiębiorstw. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Członek zarządu PKP IC Marcin Celejewski złożył rezygnację
Jak poinformowała PKP SA, Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy PKP Intercity przyjęło rezygnację byłego prezesa spółki Marcina Celejewskiego z funkcji członka zarządu przewoźnika.
Jak dowiedział się nieoficjalnie „Rynek Kolejowy”, w zarządzie PKP Polskich Linii Kolejowych nastąpi zmiana. Ze stanowiskiem pożegna się obecny prezes spółki Remigiusz Paszkiewicz, który nie wziął udziału w konkursie ogłoszonym przez Radę Nadzorczą spółki.
Sitwa zegarkowego krętacza wykrusza się. Ciekawe kiedy wreszcie przyjdzie czas na głównego destruktora kolei w Polsce. Oczywiście chodzi mi o prezesa Urzędu Transportu Kolejowego, preferującego w UTK eidżyzm i tolerującego fuszerkę młodzieży zatrudnionej na miejsce zwolnionych bezpartyjnych fachowców.
Rada Nadzorcza PKP PLK ogłosiła nowy konkurs na stanowisko prezesa spółki PKP Polskie Linie Kolejowe. W poprzednim postępowaniu nie wpłynęło żadne zgłoszenie.
Nie chce mi się w to wierzyć bo jeśli to prawda to będzie o tym głośno.
Cytat:
Odchodzący prezes spółki PKP Polskie Linie Kolejowe Remigiusz Paszkiewicz po tym, jak złożył w czwartek rezygnację, otrzyma 600 000 zł odprawy.
Paszkiewicz sprawował swoją funkcję od kwietnia 2012 roku. Jego głównym priorytetem było usprawnienie inwestycji, co według komunikatu spółki udało mu się osiągnąć. Wprowadziliśmy zmiany, dzięki którym wykorzystujemy unijne fundusze, przyspieszyliśmy inwestycje i znacząco skróciliśmy czasy przejazdu na wielu trasach czytamy w komunikacie PKP PLK.
Normą w spółkach Skarbu Państwa są odprawy wynoszące 12-krotność miesięcznych zarobków. To oznacza, iż były już prezes spółki administrującej kolejową infrastrukturą, który zarabiał ok. 50 tys. zł miesięcznie, otrzyma na odchodne 600 tys. zł.
Nie ustają spekulacje dotyczące następcy prezesa PKP PLK Remigiusza Paszkiewicza. Według „Pulsu Biznesu" mają to być Lech Witecki lub Andrzej Wach. Gazeta zaznacza, że oni sami... raczej nie są zainteresowani tą pracą.
Pamiętając nieustające pasmo konfliktów tego pana z wykonawcami można założyć, że jego ew. wybór na szefa PLK ostatecznie pogrzebie modernizację linii Kraków - Katowice, a wraz z tym szansę PR na racjonalną odbudowę .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum