Ale coraz więcej osób przekonuje się do regionalnego przewoźnika. Z perspektywy czasu kapitalne były strefówki, PWDC oraz IR. Dużym minuserm była natomiast likwidacja R+. W każdym razie takl sobie myślę, że predzej czy później ilość pociągiow wzrośnie, bo popyt na linię jest.
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Tyle że iR mają jeden minus . Są droższe. R+ jechały szybko i w taryfie osob. dlatego były i są pe łne.
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Tak zgodze się, ale IR kursują na dłuższych trasach przez co bedzie to nie tylko korzystne dla Krakowa i małopolski, ale również dla ościennych województw (i może nawet dalszych).
Krzysztof21 -Usunięty- Gość
Wysłany: 16-12-2009, 15:30
Cytat:
bo na powrót R+ przy Krakowskich pr nie liczę.
Trafiłeś w dziesiątkę. Dopóki Moraczewski nie wymieni kierownictwa PR Kraków, to na żadne zmiany nie liczę. W MZPR potrzeba naprawdę gruntownych zmian i to od zaraz!
To się nie wróci Kasprowy w zestawieniu 2 x EN71 ( zapełnienie full ) w niecałe 3 godziny do Zakopanego, Poprad do Krynicy, Wisełka do Wisły. Kto pamięta poranny pociąg z Krakowa do Przemyśla w niecałe 3 godziny. WSPOMNIENIA gdy o Koleii decydowali Kolejarze, a nie wybitni specjaliści z UM i PR.
ps. Kraków - Wieliczka 3 x EN 57 co 30 minut, Kraków - Niepołomice 2x EN 57, Kraków - Przemyśł 2 x Bipa ( cztero członowa ), Kalwaria - Bielsko zestawienie 2 x SP 42 + Bipa, Szczucinka - Bipy itd,itd, tylko wspomnienia o prawdziwej KOLEII.
Krzysztof21 -Usunięty- Gość
Wysłany: 17-12-2009, 10:09
bartik, no np., to też jakaś droga. Choć generalnie kierunek zmian w PR zaczyna mi się coraz bardziej podobać i mam naprawdę coraz więcej wiary w tego przewoźnika. W sumie to wszystko i tak rozbija się o kasę. Nikt za darmo jeździć nie będzie. Nawet Arriva.
Na zakopiance potrzeba takich pociągów jak "Giewont", "Ornak"... do tego lepsze zagospodarowanie linii powiązanych z zakopianką (przede wszystkim Kalwaria Zabrzydowska Lanckorona-Wadowice, Żywiec-Sucha, ale także Chabówka-Nowy Sącz).
Oj tak w pełni się zgadzam Krzysiek. Dokładnie tak. Bo regres Zakopianki jest powiazany z gnojeniem innych tras. A co do poprzednich lat szkoda pociągow do wisły, Gorlic, czy Niepołomic. Niestety MZPR we współpracy z UM likwiduje co się da. Czemu miała służyć likwidacja przewozow na Chabówce czy likwidacja najb. popularnych R+
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Czemu miała służyć likwidacja przewozow na Chabówce czy likwidacja najb. popularnych R+
Z tego co pamiętam to jednak na linii Chabówka - Nowy Sącz nie było tak kolorowo, niestety podjazd do Kasinki nie był Łatwym zadaniem dla szynobusów, co niestety czasami powodowało awarie, ale wiadomo, że to nie była przyczyna zamknięcia tej linii.
kris123 napisał/a:
Bo regres Zakopianki jest powiazany z gnojeniem innych tras. A co do poprzednich lat szkoda pociągow do wisły, Gorlic, czy Niepołomic
Do Niepołomic to nie do końca była wina Pkp niestety tam zadziała nie uczciwa konkurencja i brak perpektywicznego myślenia władz (wykoszenie w jednym roku kursów mpk i pkp, teraz tego wszyscy mieszkańcy żałują, niejednokrotnie już o tym czytałem)
No proszę to nawet nie wiedziałem. A teraz chce zostać prezydentem miasta. Miejmy nadzieję, że nie zlikwidują innych torów. Co do promocji każdy robi może, żeby pasażera przyciągn ąć, ale póki do biletów strefowych nie przebili. Za 80gr. można jechać tam i spowrotem na przykłąd do Skawiny. A do do Chabówki to był wielki błąd zawieszenie przewozów. Bo poza ograniczeniem popytu nic dobrego nie pzryniosło. A dalsze utrzymywanie tego stanu rzeczy nie przyniesie pozytywów...
A tak się zastanawiam po grzyba zawiesili w C 22120. Skoro właśnie w wekendy był on popularny... Podobnie 5523( poranny do Zakopanego). Coś mi się wydaje, że to celowe zagrania wygaszania popytu. Do tego masowe zamyka nie kas na tej trasie i poczekalni...
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Kris123: Powiem więcej, Pan Kracik ma nowy pomysł – jak zostanie prezydentem Krakowa, zlikwidować tramwaje pod filharmonią i na ul. Dominikańskiej – bo są za głośne.
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 28-12-2009, 16:10
ROTFL co za żałosny gość!!!! Kolej to przyszłośc- szkoda że niektorzy nie zdają sobie z tego sprawy. Ale taka juz nasza polska mentalnosc, gdzie szczytem marzen kazdego jest posiadanie auta, tania benzyna i autostrada
To się nie wróci Kasprowy w zestawieniu 2 x EN71 ( zapełnienie full ) w niecałe 3 godziny do Zakopanego,
Technicznie jest to nadal mozliwe- z łatwością można wytrasowac przyspieszony pociag do Zakopanego ktory jechalby ponizej magicznych 3 godzin.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum