Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Następny
Kto działa na szkodę PKP w Zakopanem?!
Autor Wiadomość

kris123 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lip 2009
Skąd: Grybów

PostWysłany: 14-12-2009, 17:29    Odpowiedz z cytatem

Ale coraz więcej osób przekonuje się do regionalnego przewoźnika. Z perspektywy czasu kapitalne były strefówki, PWDC oraz IR. Dużym minuserm była natomiast likwidacja R+. W każdym razie takl sobie myślę, że predzej czy później ilość pociągiow wzrośnie, bo popyt na linię jest.

_________________
Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

bartik Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 08 Gru 2009
Skąd: Kraków

PostWysłany: 14-12-2009, 21:24    Odpowiedz z cytatem

Co do R+ miejmy nadzieję, że pojawi się dużo IR, które je zastąpią, bo na powrót R+ przy Krakowskich pr nie liczę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

kris123 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lip 2009
Skąd: Grybów

PostWysłany: 15-12-2009, 18:06    Odpowiedz z cytatem

Tyle że iR mają jeden minus . Są droższe. R+ jechały szybko i w taryfie osob. dlatego były i są pe łne.

_________________
Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

bartik Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 08 Gru 2009
Skąd: Kraków

PostWysłany: 15-12-2009, 21:26    Odpowiedz z cytatem

Tak zgodze się, ale IR kursują na dłuższych trasach przez co bedzie to nie tylko korzystne dla Krakowa i małopolski, ale również dla ościennych województw (i może nawet dalszych).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Krzysztof21
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 16-12-2009, 15:30   

Cytat:
bo na powrót R+ przy Krakowskich pr nie liczę.

Trafiłeś w dziesiątkę. Dopóki Moraczewski nie wymieni kierownictwa PR Kraków, to na żadne zmiany nie liczę. W MZPR potrzeba naprawdę gruntownych zmian i to od zaraz!
Powrót do góry

bartik Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 08 Gru 2009
Skąd: Kraków

PostWysłany: 16-12-2009, 17:56    Odpowiedz z cytatem

albo szybkiego wejścia konkurencji jak np. w kujawsko-pomorskim.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

cezary1 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 30 Wrz 2009

PostWysłany: 16-12-2009, 20:54    Odpowiedz z cytatem

To się nie wróci Kasprowy w zestawieniu 2 x EN71 ( zapełnienie full ) w niecałe 3 godziny do Zakopanego, Poprad do Krynicy, Wisełka do Wisły. Kto pamięta poranny pociąg z Krakowa do Przemyśla w niecałe 3 godziny. WSPOMNIENIA gdy o Koleii decydowali Kolejarze, a nie wybitni specjaliści z UM i PR.
ps. Kraków - Wieliczka 3 x EN 57 co 30 minut, Kraków - Niepołomice 2x EN 57, Kraków - Przemyśł 2 x Bipa ( cztero członowa ), Kalwaria - Bielsko zestawienie 2 x SP 42 + Bipa, Szczucinka - Bipy itd,itd, tylko wspomnienia o prawdziwej KOLEII.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Krzysztof21
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 17-12-2009, 10:09   

bartik, no np., to też jakaś droga. Choć generalnie kierunek zmian w PR zaczyna mi się coraz bardziej podobać i mam naprawdę coraz więcej wiary w tego przewoźnika. W sumie to wszystko i tak rozbija się o kasę. Nikt za darmo jeździć nie będzie. Nawet Arriva. Smile

Na zakopiance potrzeba takich pociągów jak "Giewont", "Ornak"... do tego lepsze zagospodarowanie linii powiązanych z zakopianką (przede wszystkim Kalwaria Zabrzydowska Lanckorona-Wadowice, Żywiec-Sucha, ale także Chabówka-Nowy Sącz).
Powrót do góry

kris123 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lip 2009
Skąd: Grybów

PostWysłany: 17-12-2009, 14:02    Odpowiedz z cytatem

Oj tak w pełni się zgadzam Krzysiek. Dokładnie tak. Bo regres Zakopianki jest powiazany z gnojeniem innych tras. A co do poprzednich lat szkoda pociągow do wisły, Gorlic, czy Niepołomic. Niestety MZPR we współpracy z UM likwiduje co się da. Czemu miała służyć likwidacja przewozow na Chabówce czy likwidacja najb. popularnych R+

_________________
Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

bartik Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 08 Gru 2009
Skąd: Kraków

PostWysłany: 26-12-2009, 23:29    Odpowiedz z cytatem

kris123 napisał/a:
Czemu miała służyć likwidacja przewozow na Chabówce czy likwidacja najb. popularnych R+


Z tego co pamiętam to jednak na linii Chabówka - Nowy Sącz nie było tak kolorowo, niestety podjazd do Kasinki nie był Łatwym zadaniem dla szynobusów, co niestety czasami powodowało awarie, ale wiadomo, że to nie była przyczyna zamknięcia tej linii.

kris123 napisał/a:

Bo regres Zakopianki jest powiazany z gnojeniem innych tras. A co do poprzednich lat szkoda pociągow do wisły, Gorlic, czy Niepołomic


Do Niepołomic to nie do końca była wina Pkp niestety tam zadziała nie uczciwa konkurencja i brak perpektywicznego myślenia władz (wykoszenie w jednym roku kursów mpk i pkp, teraz tego wszyscy mieszkańcy żałują, niejednokrotnie już o tym czytałem)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Woojtek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Gru 2008
Skąd: Tarnów/Kraków

PostWysłany: 27-12-2009, 00:35    Odpowiedz z cytatem

Pamiętajcie jeszcze jedno niektóre firmy przewozowe mają coś w rodzaju karty lojalnościowej - kilka biletów = jeden gratis.

[ Dodano: 27-12-2009, 00:37 ]
a co się tyczy Niepołomic to sam Pan Kracik kazał zlikwidować tory od Podłęża.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kris123 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lip 2009
Skąd: Grybów

PostWysłany: 28-12-2009, 10:43    Odpowiedz z cytatem

No proszę to nawet nie wiedziałem. A teraz chce zostać prezydentem miasta. Miejmy nadzieję, że nie zlikwidują innych torów. Co do promocji każdy robi może, żeby pasażera przyciągn ąć, ale póki do biletów strefowych nie przebili. Za 80gr. można jechać tam i spowrotem na przykłąd do Skawiny. A do do Chabówki to był wielki błąd zawieszenie przewozów. Bo poza ograniczeniem popytu nic dobrego nie pzryniosło. A dalsze utrzymywanie tego stanu rzeczy nie przyniesie pozytywów...
A tak się zastanawiam po grzyba zawiesili w C 22120. Skoro właśnie w wekendy był on popularny... Podobnie 5523( poranny do Zakopanego). Coś mi się wydaje, że to celowe zagrania wygaszania popytu. Do tego masowe zamyka nie kas na tej trasie i poczekalni...

_________________
Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

bartik Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 08 Gru 2009
Skąd: Kraków

PostWysłany: 28-12-2009, 11:26    Odpowiedz z cytatem

[ Dodano: 27-12-2009, 00:37 ]
a co się tyczy Niepołomic to sam Pan Kracik kazał zlikwidować tory od Podłęża.[/quote]

Tak, od początku zawieszenia tam ruchu osobowego, chciał zrobić tam drogęSad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Woojtek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Gru 2008
Skąd: Tarnów/Kraków

PostWysłany: 28-12-2009, 11:54    Odpowiedz z cytatem

Kris123: Powiem więcej, Pan Kracik ma nowy pomysł – jak zostanie prezydentem Krakowa, zlikwidować tramwaje pod filharmonią i na ul. Dominikańskiej – bo są za głośne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pułtuś
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 28-12-2009, 16:10   

ROTFL Twisted Evil co za żałosny gość!!!! Kolej to przyszłośc- szkoda że niektorzy nie zdają sobie z tego sprawy. Ale taka juz nasza polska mentalnosc, gdzie szczytem marzen kazdego jest posiadanie auta, tania benzyna i autostrada Confused

To się nie wróci Kasprowy w zestawieniu 2 x EN71 ( zapełnienie full ) w niecałe 3 godziny do Zakopanego,

Technicznie jest to nadal mozliwe- z łatwością można wytrasowac przyspieszony pociag do Zakopanego ktory jechalby ponizej magicznych 3 godzin.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 14 z 18 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl