Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
    
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   M.INFOKOLEJ.PL   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Unijne dotacje dla PKP PLK zagrożone
Autor Wiadomość

Paradoks Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Wrz 2009

PostWysłany: 16-06-2010, 16:00    Odpowiedz z cytatem

I kto za to płaci??? Pani płaci, Pan płaci....Społeczeństwo

http://logistyka.wnp.pl/autostradowe-obwodnice-miast-bede-platne,112439_1_0_0.html

Trzeba zacząć leczyć tą nieudolność w PLK Crazy

_________________
https://www.facebook.com/KolejBeskidzka
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ibonek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Maj 2008
Skąd: Rudnik

PostWysłany: 16-06-2010, 16:24    Odpowiedz z cytatem

Życzę tym wszystkim politykom, urzędnikom i innym osobom, które odpowiadają za takie podłe traktowanie kolei, żeby codziennie stali po 16 godzin w korkach, a ich samochody służbowe, żeby jeździły max 40km/h i żeby wszystkie drogi po których jeżdżą były jedną wielką dziurą. I tak dzień w dzień, do usranego końca ich kadencji.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pawelW Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 12 Wrz 2009
Skąd: Legnica

PostWysłany: 16-06-2010, 16:52    Odpowiedz z cytatem

No cóż by tu rzec ktoś tu powiedział że z Medyki na zachód do Opola trzeba zrobic E30 .. Racja zgadzam się ale strasznie się boje jak oni to będą robic.. ;/ Sad bo to co zrobili na Opole-Wrocław i na Legnica -Zgorzelec błaga o wołanie do Boga o pomstę !!! Przecież tam już teraz wiadomo że trzeba będzie naprawiac żeby było 160 km/h i taka prędkośc tam nie istnieje z technicznego punktu widzenia a jedynie na papierku urzędasów do tego brak druta z Węglińca do Zgorzelca co też o pomstę do niebios krzyczy i oczywiście te wszystkie dłużące się lata kiedy oni to robią i zrobic nie mogą ...(Legnica-Wrocław) Więc jak taki kawałek robią tak wolno i go za przeproszeniem pieprzą po drodze to nie chce myślec o Opole-Strzelce- Katowice i szczególnie o Katowice -Kraków które błagają o remont aż na samą myśl się boje ...

PKP PLK to nie udolni partacze w których umysłach oprócz machlojek i oszustw nic potencjalnego nie drzemie.. przykład kilku miesięczny remont 7metrów torów na lini Jelenie Góra -Lwówek-Nowogrodziec-Zebrzydowa-Bolesławiec w 2009r to taki przykład na fachowośc , i korupcje oraz chęc udupiana lini a nie remontowania w wykonaniu PKP PLK .. To przykład tylko z mojego podwórka a ile tak partaczą na codzień? Sami sobie odpowiedzcie ..

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
 
Numer Gadu-Gadu
22868815

wojcio Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Lut 2008
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: 16-06-2010, 17:25    Odpowiedz z cytatem

Tragedia, horror i skandal !!!!!!
Nie dość, że kasa przejdzie koło nosa, to jeszcze pójdzie na autostraty, czyli wesprze drogową konkurencję ! Obu udało sie choc część uratować na te "wąskie gardła"...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

xzielak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Paź 2008

PostWysłany: 16-06-2010, 17:49    Odpowiedz z cytatem

pawelW, nie opieraj sie tak o Zgorzelec.

Miej pretensje do biura projektowego który nie dał druta do Zgorzelca. Jeżeli chodzi o E30 Opole - Zgorzelec to mam wątpliwości czy spełnia normy AGTC.

Nasyp kolejowy powinien mieć ok. 45 stopni uchylenia, a ma ok. 60 względem ziemi. Stąd właśnie zrobiła się wyrwa w okolicach Lipek (k. Brzegu) po opadach deszczu w 2009 roku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

PiterTarnów Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 29 Kwi 2009

PostWysłany: 16-06-2010, 19:38    Odpowiedz z cytatem

No cóż, w Księstwie Warszawskim musiało się to tak skończyć, w końcu nie jesteśmy normalnym krajem tylko republiką bananową POpaprańców.

_________________
2000-2010. Dziesięć lat upadku i niszczenia polskiej kolei,którego apogeum nastąpiło 1 grudnia 2008 - w dniu przejęcia pospiesznych przez PKP IC !!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Torreador Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Wrz 2008
Skąd: Pomorze

PostWysłany: 16-06-2010, 19:43    Odpowiedz z cytatem

Za PiSu nie było lepiej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec/Görlitz

PostWysłany: 16-06-2010, 19:45    Odpowiedz z cytatem

Skoro prezes PKP PLK bardziej był zajęty uwalaniem interREGIO, aby ratować przed upadkiem siostrzaną spółkę PKP IC, to teraz mamy efekty...

_________________
Ten post został wysłany zgodnie z Ustawą o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną
(Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z dnia 18.07.2002)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pele Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 21 Sie 2009
Skąd: Oberslezig

PostWysłany: 16-06-2010, 19:49    Odpowiedz z cytatem

Ta strata dotacji to zapewne dlatego, że w PLK jest za mało ludzi. Nie miał kto przygotować projektów, tak wszyscy spracowani byli. 2 razy więcej pracowników na kilometra toru niż w DBnetz to wciąż za mało...

Rok od programu operacyjnego, dźwigi mają już wjeżdżać a oni dopiero... negocjują kredyt na wkład własny... To jakaś porno-klauniada jest...

Gdybym był cyniczny, to powiedziałbym że to fajnie, bo może część tej kasy ujrzę na torach niemieckich, na przykład w postaci druta do Goerlitz Śmiech

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
 
Numer Gadu-Gadu
2031722

xzielak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Paź 2008

PostWysłany: 16-06-2010, 20:30    Odpowiedz z cytatem

Noema, i jeszcze ten jego głupi uśmiech oraz argumentacja liczb. Po prawej stronie mamy ogólną ilośc połączeń uruchamianych przez Przewozy Regionalne, a po prawej ilość połączeń zawieszonych, daje nam to niewielka różnice.

Panie Szafrański, nie zapomnij dać większej podwyżki dla biurw!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Emillex Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Maj 2010
Skąd: Johannesburg RPA

PostWysłany: 16-06-2010, 21:06    Odpowiedz z cytatem

O tym powinno się mówić w Wiadomościach. Może TVP(iS) wreszcie wykorzystałaby swoją stronniczość polityczną do słusznego celu...
Pomyślmy... ile za 6mld zł możnaby wyremontować linii regionalnych, a ile drugorzędnych magistral? To sie nie mieści w głowie.
Coraz bardziej utwierdzam sie w przekonaniu że strajk generalny coś może zmienić, choć patrząc na obecną sytuacje nie wiele.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sasho33 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Kwi 2010

PostWysłany: 16-06-2010, 21:27    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Ile drugorzędnych magistral?

To tak, jak byś zapytał "ile drugorzędnych autostrad?" Linia magistralna to linia pierwszego rzędu, drugiego rzędu są linie regionalne, trzeciego - lokalne! Nie ma takiego czegoś jak drugorzędna magistrala, bo te są tylko i wyłącznie pierwszorzędnymi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Emillex Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Maj 2010
Skąd: Johannesburg RPA

PostWysłany: 16-06-2010, 21:35    Odpowiedz z cytatem

Gafa... Coś mi się popieprzyło. Chodziło mi bardziej o te linie, o które się nie dba, nazywając je "drugorzędnymi".
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

snajper Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lis 2009

PostWysłany: 17-06-2010, 00:04    Odpowiedz z cytatem

Tak dokładnie anulować za wszelką cenę projekt Kolei Dużych Prędkości. Najpierw doprowadzić to co jest do dobrego stanu a dopiero potem budować nowe, a nie zrobić jedną super linię na 300 km/h a resztę co tam, niech zardzewieleją do końca. Zresztą czytam tu na forum, że linie lotnicze mają być tańsze to biznesmeny będą miały czym się poruszać między miastami, i nie potrzeba im do tego KDP, polecą samolotoem. Natomiast zwykłym ludziom poproszę zrobić fajną kolej na 120 - 160 km/h między głównymi miastami, i wyremontować lokalne dieslowe szlaki a nie jakieś KDP.

_________________
...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ibonek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Maj 2008
Skąd: Rudnik

PostWysłany: 17-06-2010, 07:39    Odpowiedz z cytatem

Emillex napisał/a:

Coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu że strajk generalny coś może zmienić, choć patrząc na obecną sytuacje nie wiele.

Żeby cokolwiek tu w kwestii kolei zmienić, trzeba by takiego "kolejowego" Stalina skądś skminić, który by zrobił tu porządek. NO chyba, że chcemy poczekać aż wymrą ze dwa pokolenia, to może coś się poprawi w kwestii tejże
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 3 z 7 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2017 infokolej.pl