Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 76, 77, 78  Następny
Prezentacja sytuacji w PKP Cargo
Autor Wiadomość

brum Płeć:Kobieta
Użytkownik


Dołączyła: 28 Maj 2008

PostWysłany: 15-10-2008, 08:20    Odpowiedz z cytatem

09.10.2008
Ujawniam informacje dotyczące planowanych zmian w spółce, które zostały przekazane związkom zawodowym jako "tajemnica przedsiębiorcy PKP CARGO S.A." (....)
A zarząd PKP CARGO niech daruje sobie kolejne głupawe maile do administracji forum i jeszcze głupsze komunikaty na stronie internetowej!
12.10.2008
Zamieszczam dwa dokumenty. Pierwszy to tajna uchwała zarządu PKP CARGO z listą nowych zakładów, czyli to co już tajne nie jest, bo wyszło wcześniej na jaw.

Moim celem nie jest pouczanie kogokolwiek z zakresu prawa. Byłoby to działanie niecelowe ponieważ większość rodaków i tak będzie uważać, że doskonale zna się na wszystkim w tym również na przepisach z zakresu ochrony informacji prawnie chronionych. A szkoda bo przyswajanie wiedzy to nie wizyta u dentysty i nie boli a przynieść może jedynie same korzyści. Zwłaszcza w kontekście wypowiedzi jednego z forumowiczów, który zastanawia się nad istnieniem ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji w Polsce......
Nie mam także zamiaru straszyć nikogo ponieważ najzwyczajniej w świecie nie mam ku temu żadnych motywacji. Szkoda że wszystkie, nawet merytoryczne argumenty oceniane są wyłącznie w kontekście doszukiwania się betonu, przekrętów czy grzechów obciążających sumienie.
Faktem bezspornym jest to, że umieszczono na niniejszym forum dokument opatrzony klauzulą „Tajemnica przedsiębiorcy PKP CARGO S.A.” I tyle albo aż tyle.
Ja naprawdę bardzo proszę aby przestać mnie straszyć zbanowaniem bo nie robi to na mnie absolutnie żadnego wrażenia. Cóż - skoro podobają się Wam tylko klakierzy....
Na zakończenie - podobno w zakładach spółki Cargo dyrektorzy przeprowadzają spotkania z załogami prezentując pracownikom mapki, schematy i inne fakty związane z restrukturyzacją.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Krycha Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 10 Lis 2005
Skąd: Leicester (UK)

PostWysłany: 15-10-2008, 08:43    Odpowiedz z cytatem

brum napisał/a:
Ja naprawdę bardzo proszę aby przestać mnie straszyć zbanowaniem bo nie robi to na mnie absolutnie żadnego wrażenia. Cóż - skoro podobają się Wam tylko klakierzy....

Nikt Cię nie straszy tylko ostrzega. Zarzuciłaś mi coś, co nie ma pokrycia w faktach. Miałaś okazję odnieść się do tego, nie skorzystałaś.

brum napisał/a:
Dla Krychy wszyscy piszą głupoty ( na czele z kierownictwem Cargo )

Powtarzam, znajdź taką moją wypowiedź, gdzie twierdzę, że wszyscy piszą głupoty na czele z kierownictwem PKP CARGO. Inaczej doigrasz się bana za wkładanie w moje usta czegoś, czego nie powiedziałam! Wiesz jako to się nazywa? Pomówienie!

_________________
Follow me!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 15-10-2008, 09:14    Odpowiedz z cytatem

Proszę trzymać się tematu. Posty nic nie wnoszące do dyskusji na temat zmian w PKP Cargo będą usuwane!

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

rojber Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Lip 2008

PostWysłany: 15-10-2008, 09:49    Odpowiedz z cytatem

rojber napisał/a:
Panie prezesie 11: skoro nie pracujesz w Jaworznie , a tylko przez nie przejeżdżasz to nie wiesz tak naprawdę co się dzieje na stacji i jaką pracę tam wykonują . Mogę przypuszczać że w 1999 r. nie brałeś udziału w wytyczaniu granic ani siedzib obecnych zakładów , ale schemat tworzenia zakładów był taki sam przypodobania się związkowcom i politykom , bo u nas w kraju nie liczy się ekonomia tylko politykierstwo , widzę że nie źle sobie wytłumaczyłeś to że w 1999 r. CZ powstał w Jaworznie , brakiem siedziby w Katowicach , bo Katowice to zadupie w których największy budynek to remiza strażacka , ale ona już była zajęta przez OSP -Śmiech)
Co do upośledzenia to dzięki za komplement , życzył bym sobie żeby wszyscy w naszym kraju byli tak upośledzeni wtedy nie było by kumoterstwa i politykierstwa , ale jak czytam Twoje wypowiedzi to zawsze podkreślasz jaką ważną rolę odgrywa Jaworzno , można to nazwać obsesją , maniactwem wyluzuj stary będzie co ma być.
Zastanawiam się dlaczego CZ Jaworzno tak bardzo boi się obecnych zmian , i doszedłem do wniosku że po tych zmianach okaże się że stacja Jaworzno to tylko stacyjka manewrowa na której nic się nie robi.

A na koniec wrócę jeszcze do tworzenia zakładów CZ w 1999 r. jak sobie dobrze przypominam to do ostatniego dnia było wiadomo że CZ zostaje w Łazach , tylko działacze związkowi i politycy z Jaworzna zaczęli kupczyć i układać się z odpowiednimi osobami którzy wtedy decydowali gdzie będą zakłady , i teraz robią to samo mam nadzieję że teraz wygra rozsądek a nie układy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

many Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Paź 2008

PostWysłany: 15-10-2008, 11:07    Odpowiedz z cytatem

Czy ktoś wie o Uchwale Zarządu z 7-go października??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Krycha Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 10 Lis 2005
Skąd: Leicester (UK)

PostWysłany: 15-10-2008, 12:04    Odpowiedz z cytatem

Kolejne wieści z centrali...

Prezes Balczun jest ponoć w ostrym konflikcie z Wachem. Wprawdzie prezes Wach ma teraz wielkie kłopoty (z powodu tej jego rodziny), więc na razie nie odważy się zdjąć Balczuna. Za to Wach ma dobre notowania u Grabarczyka i próbował nawet namawiać ministra aby zdjął Balczuna.
Balczun miał się wyłożyć na nowej organizacji centrali, a teraz Wach czeka aż Balczun wyłoży się na reformie zakładowej i wtedy uderzy.

Z ruchów personalnych...
Odchodzi gwiazda palestry polskiej Łukasz Boberek (dyrektor Biura Obsługi Prawnej). A raczej poleciał. Boberek to 30-letni aplikant prawny. Do PKP CARGO przyszedł z TVP. Był boski w swej niewiedzy i jeszcze długo w centrali będą się po nim zbierać!
Boberek zanim odszedł zatrudnił zastępcę (następcę?) - Przemysława Ciszka, aplikanta radcowskiego po pierwszym roku.

Odchodzi również Miss Nastolatek 1998 - Emilia Spychalska, asystentka Remigiusza Adamiaka, z zawodu prokurent w przeróżnych spółkach.

Tomasz Bezłada z zastępcy dyrektora Biura Teleinformatyki spadł na naczelnika. Czyżby degradacja za wycieki tajnych dokumentów, które "odtajniono" na naszym forum?

CT "Kogutkowo" (Zakład Południowy w Nowym Sączu) to danina za uspokojenie związków zawodowych (przynajmniej niektórych), aby przeprowadzić dalsze reformy. Tak się mówi nieoficjalnie.

To tyle na razie...

_________________
Follow me!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

prezes11 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Maj 2008
Skąd: Kraków / Wrocław

PostWysłany: 15-10-2008, 12:26    Odpowiedz z cytatem

rojber zastanawiam się czemu tam bardzo uczepiłeś się CZ Jaworzno Szczakowa? Zwolnili Cię stamtąd?
W ogóle nie oburzasz się na wieść o powstaniu takiego ,,bękarta" jak CT,, Kogutkowo" w Nowym Sączu, który powstaje tylko i wyłącznie na zamówienie polityczne i związkowe!!!!
Zapewnie wg Ciebie powstanie takiego Zakładu jest jak najbardziej uzasadnione!
Bardzo proszę napisz czym?!
p.s
Apropos postu poniżej.
Dlaczego ludzie z CZPE Łazy nie chcą iść do CT Tarnowskie Góry, choć to taki wspaniały Z-d?
Prawie wszyscy chcą dalej pracować pod tą ,,złą" i wykorzystującą ich J. Szczakową


Ostatnio zmieniony przez prezes11 dnia 15-10-2008, 13:47, w całości zmieniany 6 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

fisch Płeć:Kobieta
Przyjaciel


Dołączyła: 16 Mar 2008

PostWysłany: 15-10-2008, 12:30   PKP Cargo redukuje zakłady w Zagłębiu Odpowiedz z cytatem

Do jutra kolejarze dali czas zarządowi firmy PKP Cargo na wyjaśnienie motywów, jakimi się kierował, decydując o restrukturyzacji firmy. Jeśli do spotkania z zarządem nie dojdzie, grożą strajkiem.
Zgodnie z pomysłami zarządu Zakład Przewozów Towarowych w Jaworznie Szczakowej ma zostać połączony z podobnym w... Czechowicach Dziedzicach. Podobny los spotka Zakład Taboru Kolejowego w Łazach, który ma zostać połączony z oddziałem w Tarnowskich Górach. Związkowcy są oburzeni.

- Likwidacja zakładu w Szczakowej jest wbrew ekonomii i wbrew zdrowemu rozsądkowi - przekonuje Jerzy Sośnierz, szef Związku Zawodowego Kolejarzy.

Związkowy tłumaczą, że w ramach restrukturyzacji zarząd PKP Cargo chce zlikwidować drugi co do wielkości zakład (po rybnickim). Tymczasem Zakład w Szczakowej należy do tych prosperujących najlepiej. Związkowcy przekonują, że to właśnie tutaj pracy jest najwięcej i przynosi ona największe dochody.

- Stąd mamy blisko na przykład do Dąbrowy Górniczej, gdzie działa Arcelor Mittal, czyli dawna Huta Katowice i Koksownia Przyjaźń. Przecież właśnie na to czeka nasza konkurencja - podkreśla Stanisław Dybich, związkowiec ze Szczakowej.

Zarząd PKP Cargo przekonuje jednak, że zmiany lokalizacji zakładów zostały dobrze przemyślane, a restrukturyzacja wpłynie korzystnie na sytuację całej firmy.

- Przy ustalaniu zakresu terytorialnego nowych zakładów brano pod uwagę m.in. wielkość ładunków, liczbę pociągów wysyłanych i przybyłych, odległości między siedzibami zakładów, lokalizację kluczowych klientów, usytuowanie miejsc, w których powinno znajdować się zaplecze techniczne oraz skutki dla pracowników - wylicza Ryszard Wnukowski, rzecznik PKP Cargo.

Nieoficjalnie mówi się, że żadnych zwolnień nie będzie. Pracowników likwidowanych zakładów czekają jednak spore komplikacje. Prawdopodobnie część ludzi z Łaz wkrótce będzie dojeżdżała do pracy aż do Tarnowskich Gór. Ci z Jaworzna pracę mogą mieć w Czechowicach.

- Gwarancje pracy teoretycznie mamy, ale tylko do końca roku. Co będzie dalej? Być może chodzi o to, żeby ludzie sami się zwalniali. Nieoficjalnie docierają do nas informacje, że zwolnionych zostanie prawie dwa tysiące osób, głównie pracowników administracji. Tylko w Szczakowej pracę stracić może 150 ludzi - kalkuluje Jerzy Sośnierz.

Podobne obawy mają pracownicy z Łaz.

- W każdej firmie musi być dział pracowniczy i dział finansowy, a skoro dyrektor będzie w Tarnowskich Górach, to u nas ci pracownicy nie będą potrzebni. Boimy się, że wraz z restrukturyzacją nasz zakład straci około 100 ludzi - podkreśla Andrzej Czarnecki, NSZZ kolejarzy przy PKP Zakład Taboru w Łazach.

W spółce PKP Cargo działają 42 zakłady, w tym 21 zakładów przewozów towarowych, 2 przewozów towarowych i przeładunku oraz 19 zakładów taboru.

(źródło: Grażyna Krawczyk, Dziennik Zachodni, 14 października 2008)
Za www.rynek-kolejowy.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Krycha Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 10 Lis 2005
Skąd: Leicester (UK)

PostWysłany: 15-10-2008, 13:01    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
- Likwidacja zakładu w Szczakowej jest wbrew ekonomii i wbrew zdrowemu rozsądkowi - przekonuje Jerzy Sośnierz, szef Związku Zawodowego Kolejarzy.

Panowie Sośnierz i Dybich, ekonomię i zdrowy rozsądek to wy (dygnitarze związków zawodowych) macie w wiadomej części ciała! Dla was liczy się tylko zachowanie związkowych stołków i nic poza tym! Walczycie wyłącznie o swoje wygodne ciepłe posadki.

Bez względu na to ile będzie zakładów CT to pociągi towarowe jak jeżdżą tak jeździć będą! Dyżurni ruchu, manewrowi, rewidenci, warsztatowcy, mechanicy itd. jak pracują tak pracować będą. Ale mniej zakładów to mniej przerośniętej biurokracji i mniej przewodniczących związków zawodowych pierdzących bezproduktywnie w związkowe stołki. To was boli najbardziej!

Jestem bardzo ciekawa ile rocznie kosztuje utrzymanie pasożytniczych związkowych etatów w PKP CARGO?

_________________
Follow me!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Gacek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Kwi 2007

PostWysłany: 15-10-2008, 13:33    Odpowiedz z cytatem

prezes11 napisał/a:
[Dlaczego ludzie z CZPE Łazy nie chcą iść do CT Tarnowskie Góry, choć to taki wspaniały Z-d.
Prawie wszyscy chcą dalej pracować pod pod tą ,,złą" i wykorzystującą ich J. Szczakową


Ludziom z sekcji jest dokładnie wszystko jedno pod jakim zakładem będą pracować. Tylko pieczątki sie zmienią.

_________________
BETON IC
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Kolejarz cargo Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 02 Paź 2008

PostWysłany: 15-10-2008, 14:02   Brawo Krycha Odpowiedz z cytatem

Tak jak patrzyłem z niechęcia na Twoje wypisy na temat kolegi Wacha to zaczynasz mi sie podobac.
Tak przyokazji wyszlo przez opisy na forum ze mamy pare kretów i tak mogą oni lekko starcic zaufanie w Cargo. (własna głupota ludzi pisząc obszar swojego dzaiałania)
Uwaga Spotkanie bedzie 17 w warszawie z Balczunem i będzie gorąco związki i elita kolejowa. Jedno wam musze powiedziec że większość się Z Cargo utrzyma.

_________________
Kolejarz Cargo człowiek koleji, przyjaciel starconego roku w PKP
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

rojber Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Lip 2008

PostWysłany: 15-10-2008, 14:23    Odpowiedz z cytatem

Prezesie 11: gdybyś czytał dokładnie to co pisze to wiedział byś że popieram żeby zakładów było mało ale za to duże . Nie popieram malutkich popierdówek , wkurzają mnie działacze związkowi i politycy którzy dla swoich korzyści potrafią przehandlować ludzi i zakład.
A co się tyczy pracowników z Łaz którzy nie chcą przynależeć do CT Tarnowskie Góry , z prostej przyczyny gdy będą musieli dojeżdżać do pracy to łatwiejszy dojazd będą mieli do Katowic i to cała filozofia , a powiedz mi gdzie słyszałeś bo ja nic takiego nie słyszałem i nie czytałem że ludzie z Łaz chcą pracować i przynależeć do zakładu w Jaworznie.
Nie ma się co denerwować bo to wszystko rozgrywa się ponad naszymi głowami , my się sprzeczamy a związki i zarząd razem piją wódę śmieją się z nas maluczkich i nami handlują.
Miłego dzionka życzę !
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

alea iacta est Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 08 Paź 2008

PostWysłany: 15-10-2008, 19:15    Odpowiedz z cytatem

Krycha napisał/a:

Z ruchów personalnych...
Odchodzi gwiazda palestry polskiej Łukasz Boberek (dyrektor Biura Obsługi Prawnej). A raczej poleciał. Boberek to 30-letni aplikant prawny. Do PKP CARGO przyszedł z TVP. Był boski w swej niewiedzy i jeszcze długo w centrali będą się po nim zbierać!
Boberek zanim odszedł zatrudnił zastępcę (następcę?) - Przemysława Ciszka, aplikanta radcowskiego po pierwszym roku.

Półmecenasa to raczej nikt nie będzie żałował. Ale pozostawił kolegę, co nie wróży dobrze...

Krycha napisał/a:
Odchodzi również Miss Nastolatek 1998 - Emilia Spychalska, asystentka Remigiusza Adamiaka, z zawodu prokurent w przeróżnych spółkach.

Odchodzi, ale na jej miejsce przychodzą nowe gwiazdy...

Jeszcze tylko dodam, że znany wam Adam Siekaniec miał zawał. Może to nie jest jeden z "ruchów personalnych", ale jednak zmiana. Zawał miał w pracy...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

baniorz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 13 Paź 2008

PostWysłany: 15-10-2008, 23:00    Odpowiedz z cytatem

BRAWO KRYCHA - nareszcie ktoś głośno powiedział o czym wszyscy wiedza i cicho siedzą. ale tak to już jest że to panowie związkowcy szaty rozrywają o likwidacje zakładu i grzeją parę w kociołkach strasząc ludzi jaka to się komu krzywda stanie, A prawda jest taka że ludziom na sekcjach krzywda się nie stanie gdzie do tej pory pracowali tam też pozostaną .Gorzej z związkowymi etatami bo przecież niektórzy zostali oddelegowani do pracy związkowej z liczbą nadgodzin dobrze ponad 60./a średnia pensyjka leci/.Moim skromnym zdaniem to jest motor niezgody, niestety trzeba będzie wrócić do pracy skończy się pierdzenie w ciepły fotelik. A co do Szczakowej to słyszałem że któryś z wysoko postawionych dygnitarzy po prostu przeholował proponując kolegom podanie się do dyspozycji prezesa. W myśl przysłowia" kto pod kim dołki.............." więc uśmiech sam się ciśnie na usta.

Z ZWIĄZKOWYM POZDROWIENIEM skromny robotnik stacyjny Śmiech Język Śmiech
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

leo1407 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Wrz 2007
Skąd: z PKP

PostWysłany: 16-10-2008, 08:53   Re: PKP Cargo redukuje zakłady w Zagłębiu Odpowiedz z cytatem

fisch napisał/a:
Do jutra kolejarze dali czas zarządowi firmy PKP Cargo na wyjaśnienie motywów, jakimi się kierował, decydując o restrukturyzacji firmy. Jeśli do spotkania z zarządem nie dojdzie, grożą strajkiem.

I właśnie w ten sposób reagują przedstawiciele związkowego betonu. Strajk ! Żadne argumenty do takich nie przemówią. Wszystkim zainteresowanym istnieniem CARGO życzę, by jego prezesowi udało sie przeprowadzić restrukturyzację wbrew zapędom co niektórych włodarzy prawdopodobnie bojących się tego, że spółka może przestać być "dojną krową". Moim zdaniem to ostatni dzwonek by skończyć z tym bałaganem ! Skończyć z płaceniem bzdurnych należności jak choćby tych za obiekty ! W roku 1997 też łączono lokomotywownie i wagonownie. Różnie to bywało - także z ludźmi. Część odeszła , większość pozostała. Nie sądzę, by tak daleko idące zmiany mogły odbyć się w bezbolesny dla wszystkich sposób. Myślę jednak, że mając na względzie istnienie spółki na rynku po prostu nie ma innej alternatywy !
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 12 z 78 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 76, 77, 78  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl