Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 76, 77, 78  Następny
Prezentacja sytuacji w PKP Cargo
Autor Wiadomość

gumis Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Sty 2008

PostWysłany: 20-10-2008, 21:24    Odpowiedz z cytatem

Opinia w zakresie restrukturyzacji Zakładów Spółki Cargo S.A

Po przeprowadzonych z należącymi do FZZMK związkami zawodowymi konsultacjach przekazanego nam za pismem Nr CP/074/10/2008 projektu;Kierunkowych działań w zakresie restrukturyzacji Zakładów Spółki PKP Cargo S.A ; przedstawiamy opinię wyrażoną w pierwszej części jako uwagi ogólne odnoszące do obecnej sytuacji Spółki i drugiej części odnoszącej się do otrzymanego do konsultacji dokumentu.
I. Uwagi ogólne.
Na spotkaniu Zarządu PKP Cargo S.A z Centralami Związków Zawodowych
w Jachrance w dniu 25.08.2008r. z udziałem Pana Andrzeja Wacha Prezesa PKP S.A i jednocześnie Przewodniczącego Rady Nadzorczej PKP Cargo S.A odbyła się dyskusja na temat trudnej sytuacji finansowej Spółki wynikającej ze spadku przewozów towarowych.
FZZMK w pełni podzieliła prezentowany przez Zarząd pogląd o potrzebie przeprowadzenia restrukturyzacji Spółki.
Tak jak i Zarząd uważamy bowiem że, nie będzie już lepszej okazji do przeprowadzenia tego procesu, gdy jest on już po części wymuszony faktem przekazania części zaplecza warsztatowego, taboru trakcyjnego ponad 6000 pracowników do Spółek pasażerskich PR i IC.
Oczekiwaliśmy na przedstawienie nam strategii zmierzającej do naprawdę głębokiej restrukturyzacji całej Spółki.
Otrzymany na tym spotkaniu dokument w części dotyczącej założeń do Strategii PKP Cargo S.A 2009-2013 wskazywał, że restrukturyzacja będzie przeprowadzona z poziomu Zarządu przy współdziałaniu ze Związkami Zawodowymi...............

Całość pod: http://www.fzzmk.pl/?p=125#more-125

_________________
"Płynie się zawsze do źródeł pod prąd, z prądem płyną śmiecie"
Zbigniew Herbert
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Krycha Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 10 Lis 2005
Skąd: Leicester (UK)

PostWysłany: 21-10-2008, 00:11    Odpowiedz z cytatem

Strajkujcie związkowcy, strajkujcie! Prywaciarze tylko na to czekają!

Ewentualny strajk w okresie przeprowadzania niezbędnych reform w spółce będzie gwoździem do trumny z napisem PKP CARGO. Czy tego chcecie panowie Grymel, Szurgot i inni dygnitarze związków zawodowych? Co powiecie załodze, jak wasze protesty i wpieprzanie się w zarządzanie firmą doprowadzą do upadku spółki i masowych zwolnień z pracy? Wy ciepłe stołeczki zachowacie!

Przypominam, że PKP CARGO jest spółką akcyjną funkcjonującą na zliberalizowanym rynku kolejowych przewozów towarowych. Ani PKP S.A., ani skarb państwa nie wyciągną spółki z finansowego dna, bo nie ma takiej możliwości. Sami musicie się podnieść! A do tego jest niezbędna redukcja biurokracji i zwolnienia grupowe. Taka jest okrutna prawda!

Chciałabym wierzyć, że zarząd spółki przeprowadzi niezbędne reformy bez oglądania się na Koguta, Grymela i innych związkowych oszołomów walczących o zachowanie rozbuchanej biurwy, bo tylko wtedy uda się postawić firmę na nogi. Jednak już sam rzut oka na mapkę z lokalizacją nowych zakładów pozwala mi wątpić w powodzenie restrukturyzacji i obawiam się, że związkowcy prędzej doprowadzą do odwołania Balczuna (prezes Wach tego chce!) i upadku spółki niż pozwolą na redukcję biurwy i na odebranie sobie swoich pasożytniczych związkowych posadek.
Kiedy np. taki Grymel "splamił" się ostatnio jakąś fizyczną pracą w PKP? Głowa jak piłka, a reszta jak u tucznika... Weź się lepiej facet do jakiejś konkretnej uczciwej pracy (najlepiej poza PKP!) zamiast tylko mącić i straszyć strajkami na kolei!

http://www.wolnadroga.pl/arch/08_06/06.jpg http://www.wolnadroga.pl/arch/08_13/13.jpg

_________________
Follow me!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

leo1407 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Wrz 2007
Skąd: z PKP

PostWysłany: 21-10-2008, 08:17    Odpowiedz z cytatem

Krycha napisał/a:
Głowa jak piłka, a reszta jak u tucznika...

Nie wiem jak pozostali uczestnicy tej bardzo rzeczowej i konkretnej dyskusji uważają ale moim zdaniem tego typu określenia są zwyczajnie po prostu nie na miejscu. Merytorycznych argumentów przemawiających przeciwko takim "działaczom" - jak sądzę - nie brakuje na tym forum. Po co więc zniżać się do poziomu budki z piwem ??? Czy wygląd zewnętrzny powinien grac tu jakąkolwiek rolę ??
Wybaczcie ale po prostu musiałem wyrazić swoje zdanie. Wracając do meritum sprawy - samo połączenie dyspozytur powinno już przynieść pozytywne efekty nie wspominając o pozostałej części urzędników. Jeśli za tym pójdzie redukcja przerośniętej administracji w Centrali to już będzie jakiś kroczek do przodu. A gdyby tak prawdą okazało się przekazanie większej samodzielności dyrektorom połączonych zakładów.... Co - nie wolno pomarzyć ? Tylko czym wtedy zajmowałby się sztab w Warszawce ? Mr. Green
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Krycha Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 10 Lis 2005
Skąd: Leicester (UK)

PostWysłany: 21-10-2008, 15:31    Odpowiedz z cytatem

siude, sorry ale ja też wyraziłam swoje zdanie. Krew mnie zalewa jak widzę uśmiechnięte pulchne buzie cwaniaków ze związków zawodowych tuczących się za grubą państwową kasę na pasożytniczych wygodnych stołeczkach! Wszystkich zagoniłabym do normalnej roboty na kolei, albo wypad z PKP na zbity pysk!

Nie jestem wrogiem związków zawodowych, bo te są potrzebne. Jestem wrogiem działaczy największych związków zawodowych w PKP (ze szczególnym uwzględnieniem "S"), bo to oni w dużej mierze przyczyniają się do upadku kolei. Czy zdajecie sobie sprawę z tego ile etatów związkowych jest w całej Grupie PKP i ile kosztuje ich utrzymanie? Rocznie to są grube miliony! A jaki z nich pożytek?

Mam nadzieję, że załoga PKP CARGO oleje nawoływania dygnitarzy związkowych do strajków i protestów! Zaś Szurgot niech lepiej stuli szczekaczkę, bo mu przypomnę jego przekręty w IZ Opole!

_________________
Follow me!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Wojtek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 10 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 21-10-2008, 17:10    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
- Jeśli Warszawa nie cofnie tej decyzji, będziemy strajkować - zapowiada Czesław Kud, przewodniczący Międzyzakładowego Związku Kolejarzy Śląskich w Opolu.

Podobno żona pana Kuda jest pracownikiem administracji w likwidowanym CZ Opole. Prywata związkowców do kwadratu!

_________________
Podróżny pamiętaj! Podróż pociągiem skraca czas przejazdu koleją. (S. Bareja)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

leo1407 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Wrz 2007
Skąd: z PKP

PostWysłany: 21-10-2008, 19:29    Odpowiedz z cytatem

OK rozumiem tym bardziej, że mnie też krew zalewa. Swoją drogą ciekawe byłoby, gdyby ktoś pokusił się o podsumowanie kosztów o których wspominasz.
Krycha napisał/a:
Mam nadzieję, że załoga PKP CARGO oleje nawoływania dygnitarzy związkowych

Ja także mam taka nadzieję i myślę, że ma ją wielu pracowników CARGO Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Maja Płeć:Kobieta
Użytkownik


Dołączyła: 01 Sty 2006
Skąd: Opole

PostWysłany: 21-10-2008, 19:54    Odpowiedz z cytatem

Wojtek napisał/a:
Cytat:
- Jeśli Warszawa nie cofnie tej decyzji, będziemy strajkować - zapowiada Czesław Kud, przewodniczący Międzyzakładowego Związku Kolejarzy Śląskich w Opolu.

Podobno żona pana Kuda jest pracownikiem administracji w likwidowanym CZ Opole.

Nie podobno, ale na pewno!

_________________
Maja... ale nie pszczółka.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Modliszka Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 15 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 21-10-2008, 22:37    Odpowiedz z cytatem

Krycha napisał/a:
Szurgot niech lepiej stuli szczekaczkę, bo mu przypomnę jego przekręty w IZ Opole!

Już mu przypomniano:
Naczelnik napisał/a:
A ten co się odzywa skoro jest z PLK?! Może przypomnimy jak fałszował badania okresowe:
http://infokolej.pl/viewtopic.php?t=4325

_________________
Bądź szczery, a wyzwą cię od chamów i prostaków.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Arek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 05 Mar 2007
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 23-10-2008, 14:12    Odpowiedz z cytatem

Widmo bezrobocia nad Łazami?

PKP Cargo zapowiedziało daleko idące zmiany w spółce. Zarząd chce połączenia mniejszych oddziałów z większymi, co może w przyszłości zwiększyć bezrobocie w gminie Łazy. Władze gminy i związki zawodowe zapowiadają walkę.

Zakład Taboru Kolejowego w Łazach zatrudnia ponad 1300 pracowników. Jest jednym z głównych pracodawców zaspokajających potrzeby rynku pracy w tym mieście. W tej chwili ważą się jego dalsze losy. PKP Cargo chce przyłączyć część zakładu w Łazach do taboru w Tarnowskich Górach. Pomysł budzi sprzeciw. Gmina nie ma bezpośredniego połączenia z Tarnowskimi Górami, przejazd pociągiem odbywa się z przesiadką w Katowicach i zajmuje dwie godziny. Nawet dla osób zmotoryzowanych odległość ta stanowi poważną przeszkodę. Pomysł jest częścią projektu odnowy spółki. - Likwidujemy stare zakłady w ramach restrukturyzacji PKP Cargo. Sprawa nie jest jeszcze przesądzona, a o szczegółach będziemy mogli mówić w połowie listopada. Wtedy odbędzie się rada nadzorcza, która zatwierdzi lub odrzuci ten pomysł. Jeśli zatwierdzi, nastąpi likwidacja zakładu i przeniesienie do nowego. W ramach całego projektu chcemy zmniejszyć liczbę zakładów spółki i przypisać im nowe funkcje - tłumaczy rzecznik prasowy PKP Cargo Ryszard Wnukowski.

O tym, że zmiany te wpłyną na stopę bezrobocia w gminie przekonany jest burmistrz Łaz Maciej Kaczyński. - Jesteśmy zaniepokojeni tego typu pomysłami, nie wyobrażamy sobie, by część mieszkańców gminy dojeżdżała do pracy w Tarnowskich Górach. To w przyszłości zwiększy bezrobocie - podkreśla Maciej Kaczyński.

PKP Cargo broni się jednak. - Na tym etapie nie przewidujemy zwolnień. Chcemy doprowadzić do powstania nowych zakładów, które będą przygotowywały własne budżety. Przestawiliśmy swoje stanowisko wszystkim zakładom należącym do spółki i związkom zawodowym. W tej chwili trwa ogólnozakładowa dyskusja. Nie jest jeszcze przesądzone przyłączenie Łaz właśnie do Tarnowskich Gór - przekonuje Ryszard Wnukowski.

- Fakt, że nowo powstałe zakłady będą przygotowywać własne budżety może przyczynić się jednak do zwolnień w kolejnych etapach. Jeśli dojdzie do przeniesienia taboru w Łazach lepszym rozwiązaniem byłoby połączenie gminy z Jaworznem - uważają władze gminy. Stanowisko to popierają związki zawodowe. Przemawia za tym m.in. mniejsza odległość tych miast, obsługa tych samych klientów (Koksownia Przyjaźń, Mittal Steel, Katowicki Holding Węglowy, Huta Zawiercie, Huta Częstochowa, Kopalnia Dolomitów Siewierz) oraz sieć połączeń kolejowych. Maciej Kaczyński deklaruje, że samorząd chce utrzymania miejsc pracy w Zakładzie Taboru Kolejowego w Łazach i zrobi wszystko, by tą sprawę zainteresować parlamentarzystów oraz decydentów odpowiadających za przyszłość kolei.

Sprzeciw wobec pomysłu zarządu PKP Cargo wyrażają także związki zawodowe, które mają zamiar walczyć o wdrożenie zmian na dogodniejszych dla gminy warunkach.

- Utworzyliśmy komitet strajkowy, w którym znaleźli się przedstawiciele wszystkich związków. Mówimy stanowcze "nie" przeciw takim przedsięwzięciom. Ten pomysł zupełnie nie przystaje do warunków województwa śląskiego. Nigdy, w żaden sposób, nie byliśmy związani z Tarnowskimi Górami. Jeśli ten projekt przejdzie, około 100 osób straci pracę - nie dlatego, że nie będą mieli jak dojechać do pracy - tłumaczy Andrzej Czarnecki, przewodniczący Niezależnego Samorządowego Związku Zawodowego Kolejarz, działającego przy Zakładzie Taboru Kolejowego w Łazach.

Związkowcy będą walczyć o przyłączenie zakładu w Łazach do tego w Jaworznie. - Będziemy się trzymać Jaworzna rękoma i nogami,. braliśmy pod uwagę również przeniesienie do Katowic, niestety jak się okazało z przyczyn lokalowych nie ma takiej możliwości - mówi Andrzej Czarnecki.

Na początku tygodnia związkowcy planują posiedzenie komitetu strajkowego w Katowicach, w trakcie którego zostanie omówione dalsze postępowanie.

źródło: Rynek Kolejowy

_________________
Żelazna kadra też z czasem rdzewieje.
A beton kruszeje...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

rojber Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Lip 2008

PostWysłany: 23-10-2008, 19:03    Odpowiedz z cytatem

Związkowcy będą walczyć o przyłączenie zakładu w Łazach do tego w Jaworznie. - Będziemy się trzymać Jaworzna rękoma i nogami - mówi przewodniczący Niezależnego Samorządowego Związku Zawodowego Kolejarzy, działającego przy Zakładzie Taboru Kolejowego w Łazach Andrzej Czarnecki.

NSZZK i jego przewodniczący Czarnecki już ZT w Łazach sprzedali do Jaworzna , chciałbym wiedzieć czy inne związki działające przy ZT Łazy mają podobne zdanie ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Naczelnik Płeć:Mężczyzna
Administrator


Dołączył: 10 Lis 2005
Skąd: Polska

PostWysłany: 23-10-2008, 21:03    Odpowiedz z cytatem

Łazy: Chcą przenieść Zakład Taboru Kolejowego

PKP Cargo zapowiedziało daleko idące zmiany w spółce. Zarząd chce połączenia mniejszych oddziałów z większymi, co może w przyszłości zwiększyć bezrobocie w gminie Łazy. Władze gminy i związki zawodowe zapowiadają walkę.

Zakład Taboru Kolejowego w Łazach zatrudnia ponad 1300 pracowników. Jest jednym z głównych pracodawców zaspokajających potrzeby rynku pracy w tym mieście. W tej chwili ważą się jego dalsze losy. PKP Cargo chce przyłączyć część zakładu w Łazach do taboru w Tarnowskich Górach. Pomysł budzi sprzeciw. Gmina nie ma bezpośredniego połączenia z Tarnowskimi Górami, przejazd pociągiem odbywa się z przesiadką w Katowicach i zajmuje dwie godziny. Nawet dla osób zmotoryzowanych odległość ta stanowi poważną przeszkodę. Pomysł jest częścią projektu odnowy spółki. - Likwidujemy stare zakłady w ramach restrukturyzacji PKP Cargo. Sprawa nie jest jeszcze przesądzona, a o szczegółach będziemy mogli mówić w połowie listopada. Wtedy odbędzie się rada nadzorcza, która zatwierdzi lub odrzuci ten pomysł. Jeśli zatwierdzi, nastąpi likwidacja zakładu i przeniesienie do nowego. W ramach całego projektu chcemy zmniejszyć liczbę zakładów spółki i przypisać im nowe funkcje - tłumaczy rzecznik prasowy PKP Cargo Ryszard Wnukowski.

Źródło: Wiadomości Zagłębia

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

baniorz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 13 Paź 2008

PostWysłany: 23-10-2008, 23:35    Odpowiedz z cytatem

Z tego co mi wiadomo to nikt nie chce przenosić zakładu taboru do Tarnowskich Gór ,bo gdzie niby by się pomieścił, połączyć mają się tylko działy personalny ,finansowy i częściowo magazyn. To znowu panowie pseudo związkowcy z Jaworzna sieją ferment i niezgodę,.Tak panowie Związkowcy przykleiliście dupska poxyliną do stołków i dajecie się manipulować ambicją jednego z dygnitarzy Szczakowskich który chce zakończyć karierę w Cargo na stołku dyrektorskim.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

gumis Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Sty 2008

PostWysłany: 24-10-2008, 10:17    Odpowiedz z cytatem

Engelhardt: Zła sytuacja finansowa PKP Cargo

- Sytuacja finansowa spółki PKP Cargo uległa pogorszeniu, a przyszły rok będzie dla niej także "mało obiecujący". Dlatego spółka wymaga restrukturyzacji - powiedział w czwartek w Sejmie wiceminister infrastruktury Juliusz Engelhardt.
- W ostatnim roku odnotowaliśmy w stosunku do roku ubiegłego spadek przewozów (...) na całym rynku przewozów kolejowych. Dotyczy to nie tylko Cargo, ale także innych przewoźników, których jest kilkunastu. Ten spadek jest głęboki - wynosi ponad 5 proc. W związku z czym sytuacja finansowa PKP Cargo uległa znacznemu pogorszeniu - wyjaśnił wiceminister.
Zaznaczył, że straty finansowe PKP Cargo mogą być duże, a przyszły rok będzie dla spółki "mało obiecujący, jeśli weźmiemy pod uwagę możliwe skutki kryzysu".
To - zdaniem wiceministra - zmusiło zarząd PKP Cargo do podjęcia działań restrukturyzacyjnych - ograniczenia jednostek organizacyjnych spółki do 16 i usprawnienia procesu zarządzania.
Jednym z celów działań naprawczych ma być również zmniejszenie liczby zakładów obsługujących ciągi przewozowe. - Dzięki tej reorganizacji rzeczywiście dojdzie do zmniejszenia, w wielu przypadkach o 2/3, liczby zakładów spółki PKP Cargo zaangażowanych w proces przewozowy. To niewątpliwie bardzo usprawni zarządzanie - powiedział wiceminister.
- To należało zrobić już w 2002 roku, praktycznie zaraz po utworzeniu spółki. Jest to błąd zaniechania - dodał wiceminister.
Wyjaśnił, że po utworzeniu PKP Cargo utworzono 21 zakładów przewozów towarowych, 19 zakładów taborów oraz 2 zakłady przewozów towarowych oraz przeładunku. Pojawiły się problemy z granicami administracyjnymi działania tych zakładów.
Wiceminister powiedział, że plan reorganizacji PKP Cargo został przekazany do konsultacji społecznych, których zakończenie planowane jest 3 listopada br. Dodał, że po przyjęciu planu przez organy spółki będzie on wdrażany od 1 stycznia 2009 r.

źródło: PAP, 23 października 2008

_________________
"Płynie się zawsze do źródeł pod prąd, z prądem płyną śmiecie"
Zbigniew Herbert
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Andrzej Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 12 Lis 2005
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: 24-10-2008, 12:10   Balczun: Kryzys nie może być przeszkodą Odpowiedz z cytatem

- Czy nie lepiej poczekać ze zmianami na lepsze czasy, a okres kryzysu przetrwać bez dużych nakładów inwestycyjnych? Odpowiedź brzmi: nie - twierdzi prezes

"Ostatnie lata upłynęły polskiej kolei pod znakiem odsuwania koniecznych działań naprawczych w bliżej nieokreśloną przyszłość. Dłużej czekać nie można. Jeśli chcemy skutecznie konkurować z kolejami europejskimi - na przykład w przewozach cargo- trzeba podjąć wyzwanie wprowadzenia radykalnych zmian." - pisze Wojciech Balczun w "Pulsie Biznesu".

"Chociaż optymiści zapowiadają, że Polska zostanie dotknięta przez kryzys w mniejszych stopniu niż państwa zachodnioeuropejskie, to spowolnienie wzrostu gospodarczego jest nieuniknione. A modernizacja kosztuje. Czy nie lepiej więc poczekać ze zmianami na lepsze czasy, a okres kryzysu przetrwać bez dużych nakładów inwestycyjnych? Odpowiedź brzmi: nie. Każdy bowiem dodatkowy rok odkładania zmian zwiększy ich koszty i utrudni przeprowadzenie. A to osłabia szanse na skuteczną walkę o klienta na europejskim rynku.

Przebudowa firmy, rzecz jasna, powinna uwzględniać nie tylko sytuację gospodarczą, lecz także aspekt pracowniczy. Przekształcenia trzeba planować w taki sposób, by każdy z dotychczasowych pracowników miał szansę na dalsze zatrudnienie – choć nie zawsze na tym samym stanowisku i w tej samej komórce organizacyjnej. Aby wprowadzanie takich zmian zostało uwieńczone sukcesem, potrzebne są konsultacje z załogą. Pracownicy powinni mieć świadomość, że nic, co dotyczy ich przyszłości, nie dokonuje się bez ich wiedzy". - kończy prezes Balczun.

źródło Rynek Kolejowy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 24-10-2008, 21:07    Odpowiedz z cytatem

Opolskie: Strajk przesunięty

3 listopada opolscy kolejarze zdecydują czy rozpocząć strajk głodowy. Związkowcy chcą bronić Zakładu Przewozów Towarowych, który ma być zlikwidowany od 1 stycznia. Wcześniej kolejarze planowali rozpoczęcie protestu w tym tygodniu.

- Zanim użyjemy rozwiązań siłowych, chcemy jeszcze rozmawiać z dyrekcją w Warszawie i przekonywać ją do zmiany decyzji - mówi Marek Szurgot, szef związku zawodowego dyżurnych ruchu.

3 listopada ma w Opolu dojść do spotkania kierownictwa spółki Cargo, której podlega opolski zakład. Związkowcy zaprosili też opolskich posłów i władze województwa. - Na spotkaniu przedstawimy dane, z których wynika, że opolski zakład jest dochodowy i nie ma sensu go likwidować. Decyzje o ewentualnym proteście podejmiemy po spotkaniu - dodaje.

W Opolskim Zakładzie Przewozów Towarowych pracuje 400 osób. Dyrekcja Cargo chce go podzielić na trzy czesci i przekazać pod zarząd zakładów w Tarnowskich Górach, Wrocławiu i Rybniku.

Źródło: Nowa Trybuna Opolska

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 14 z 78 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 76, 77, 78  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl