wiekszosz ludzi pociagiem tej relacji dojedza na pracy Tarnowskie G <-> Lubliniec
mk1992 -Usunięty- Gość
Wysłany: 20-09-2010, 21:23
Rzecz w tym, że ten pociąg kursuje w relacji Katowice - Tarnowskie Góry i zwykle świeci pustkami, dlatego zdziwiło mnie, że był dzisiaj zapełniony w aż 50%.
tak zgadza się pociąg o 14:42 z Katowic do Lublińca nie jechał.
[ Dodano: 01-10-2010, 19:32 ]
Wczoraj
Regio 524 Wieluń Dąbrowa - Katowice Skład: EN57 981 ( Plastik ) Frekwencja 10% Bytom - K-ce.
( W Bytomiu oprócz mnie i normalnych pasażerów wsiada jeszcze 2 meneli jednak jak konduktor poprosił ich o bilety to powiedzieli że nie maja. Konduktor powiedział że maja opuścić pociąg, na to oni że jak sobie nie pójdzie to mu dopier.....
Regio 4336 Katowice Kuczbork Skład EN57 1394 ( Barwy niebiesko - żółte ) z Łódzkiego Zakładu. Pierwszy raz coś takiego widze na tej linii.
Frekwencja 40% K-ce-Bytom.
[ Dodano: 06-10-2010, 19:40 ]
Poniedziałek:
Regio Kluczbork - Katowice (09:37) Frekwencja B-K-ce 20% SPOT 2011
Regio Katowice - T.G Frekwencja K-ce-B 25%
Wtorek:
Regio Lubliniec - Katowice(07:40) Frekwecja B-K-ce SPOT
Regio Katowice - T.G Frekwencja K-ce-B 25%
Środa:
Regio Wieluń Dąbrowa - Katowice (08:37) Frekwecja B-K-ce 50%
Regio Katowice-Lubliniec ( 16:29 ) K-ce-B 40%
Pociąg Katowice - Kluczbork, odjazd z Katowic 11.43, początkowa frekwencja to może 30%, ale jak zobaczyłem na dworcu w Bytomiu ilość pasażerów dosiadających to troche szok, jak za dawnych lat pociąg od Bytomia mocno zapełniony, niewiele wolnych miejsc i oby tak wszystkie składy trzymały frekwencję.
Minusem wyjazd z Katowic +15min, ale bałagan na dworcu ogromny i prawie wszystko opóżnione.
Pociąg regio Kluczbork - Katowice, przyjazd 9.37. Punktualność mozna zegarek regulować, wszystkie przyjazdy/odjazdy zgodnie z rozkładem i w Katowicach 9.37, brawo, w dzisiejszych czasach i przy tym stanie torów na niektórych odcinkach ocena bdb za punktualność, za ogrzewanie i czystość bdb, a frekwencja można powiedzieć przeciętna.
Ostatnio troche korzystam z połączeń Tarnowskie G - Bytom - Katowice i zyczyłbym sobie jednego, modernizacji torów Chorzów Miasto - Chorzów Stary, tam dałoby się zaoszczędzić czasu po remoncie i to bardzo dużo. A niestety jazda tego odcinka to koszmar. Podobnie Bytom Karb - Bytom Północ, też do roboty.
Wczoraj
REGIO Lubliniec-Katowice(07:40 ) Opóźniony w Katowicach 5min. EN57-041(Plastik)
-Frekwencja 25%
REGIO Katowice(13:43)-Kluczbork Opóźniony w Katowicach 15min. EN57-787
-Frekwencja 25%
Dzisiaj
REGIO Lubliniec-Katowice(07:40 ) Opóźniony w Katowicach 25min. EN57-1035
-Frekwencja 40% Bardzo brudny skład
REGIO Katowice(13:43)-Kluczbork Opóźniony w Katowicach 20min.
-Frekwencja 40%
REGIO Wieluń Dąbrowa-Katowice (8:09) (wsiadałem w Bytomiu). Do Katowic przyjechał z 5 minutowym opóźnieniem.
Frekwencja 70%. W Bytomiu wsiadło 16 osób, wysiadło ok.10.
A czemu każdy pociąg zatrzymuje się przed wjazdem do Chorzowa Starego (kilkaset metrów przed stacją). Potem rozmowy przez krótkofalówki, sygnał dźwiękowy i jedziemy. Wszystko trwa minutę.
24.03.11 -Regio Katowice (13.41)- Kluczbork - odjazd z 10 min. opóźnieniem, frekwencja na starcie ok 20% potem więcej, w Bytomiu wsiadło ok.20 osób. W TG dosiadła młodzież szkolna i odjechał 100% zapełniony na miejscach siedzących i sporo stało w korytarzach. Ja wsiadłem w Regio 527 TG (14:50)- Wieluń Dąbrowa - na starcie 100%- głównie młodzież szkolna, za Boronowem zostało ok. 30% - do Krzepic ok. 20%.
P.S. Dwóch panów kolejarzy wracających z pracy urządziło sobie palarnię w korytarzu mimo zakazu palenia smród na pół składu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum