Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 13, 14, 15  Następny
Prezes PKP S.A. syci rodzinę kolejową kasą!

Czy prezes Wach powinien zostać odwołany / podać się do dymisji?
TAK
96%
 96%  [ 133 ]
NIE
3%
 3%  [ 5 ]
Głosowań: 138
Wszystkich głosów: 138

Autor Wiadomość

sielawa Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 12 Sty 2008

PostWysłany: 09-10-2008, 07:49    Odpowiedz z cytatem

i coś nowego słychać w tej sprawie?
osobiście sądzę że Pan Wach stołka nie (o)puści
no i brak woli ze strony ministra Grabarczyka do przeprowadzenia jakichkolwiek zdecydowanych kroków
ciekawe że w prywatnej firmie byłby już co najmniej zawieszony a tutaj potrafią pod pozorem praworządnosci nie zrobić nic żeby tylko zachować status quo
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Piottr Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 12 Mar 2008
Skąd: Wilanów Wąsk

PostWysłany: 10-10-2008, 10:41    Odpowiedz z cytatem

No, sprawa jakby przycichła...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Krycha Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 10 Lis 2005
Skąd: Leicester (UK)

PostWysłany: 10-10-2008, 11:20    Odpowiedz z cytatem

Proszę atakować media, żeby zainteresowały się tematem! Ja już swoje zrobiłam.

Niebawem ujawnię mechanizm kupowania sobie przychylności mediów (redakcji, dziennikarzy) przez władze PKP S.A.

Prezes Wach ani myśli ustąpić ze stanowiska! Cóż, w normalnym cywilizowanym kraju po takiej aferze do dymisji podałby się nie tylko prezes kolei, ale również minister transportu, a organy ścigania miałyby co robić! W Japonii kilka osób popełniłoby sepuku. W Polsce sprawę zamiata się pod dywan i wszyscy udają, że wszystko jest w porządku...

_________________
Follow me!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

fury Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 26 Mar 2007

PostWysłany: 11-10-2008, 12:24    Odpowiedz z cytatem

Krycha zapowiada:
Cytat:
Niebawem ujawnię mechanizm kupowania sobie przychylności mediów (redakcji, dziennikarzy) przez władze PKP S.A.
Wśród dziennikarzy jak wszędzie są zwykłe szumowiny. Myślę, że lista kupionych zrobiłaby wrażenie ze względu etycznych, choć te wartości dzisiaj mają żadne znaczenie. Jak nie na usługach partii politycznych, to na usługach bogatych koncernów. Taki sobie interesik jak każdy inny.

Żeby Wach ustąpił, musiałaby się tym zająć prokuratura. Po Platformie Obywatelskiej nie należy się spodziewać wyjątkowości. Takie same szmondaki jak gdzie indziej.

Ps.
szmondak - od ang. shmock - najczęściej przystojny brunet, który szybko okazuje się dupkiem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

jan@telecki Płeć:Mężczyzna
Nowy


Dołączył: 14 Paź 2008

PostWysłany: 14-10-2008, 17:56    Odpowiedz z cytatem

Prezes zrobi wszystko żeby znaleźć kozły ofiarne !!

_________________
j@t
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kallies Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 08 Lut 2008
Skąd: Kalisz Pomorski

PostWysłany: 17-10-2008, 09:05    Odpowiedz z cytatem

Z rodziną raźniej. Zwłaszcza kolejarzom. Kilkanaście dni temu reporterzy RMF FM informowali o spółce wykonującej prace na torach. Spółce której właścicielem jest rodzony brat prezesa PKP. Okazuje się, że nie jest to odosobniony przypadek.

Syn szefa Urzędu Transportu Kolejowego został dyrektorem w PKP Informatyka. Jego ojciec sam był kiedyś szefem tej spółki. Jednak to jeszcze nie koniec. Szef urzędu, omijając procedurę przetargową, zlecił zadanie kolejowej spółce, której kiedyś szefował.

Na razie nie wiadomo, co zamierza z tym zrobić minister infrastruktury. Resort od tygodnia analizuje wyjaśnienia prezesa UTK. Nie ma w nich jednak ani słowa o posadzie dla syna prezesa. Mój syn nie konsultuje się ze mną w sprawie wyboru funkcji ani stanowiska. Nie mogę poprosić syna na rozmowę zakazującą mu piastowania określonych funkcji - tłumaczy szef UTK Wiesław Jaroszewicz naszemu reporterowi.

Sprawa prawdopodobnie rozejdzie się po kościach. Dopóki nie ma czarno na białym informacji, że przekroczone zostały przepisy prawa, dopóty rozkłada się ręce i mówi, że nic w tej sytuacji zrobić nie można, wszystko jest w porządku i nie należy nic zmieniać - twierdzi Grażyna Kopińska z Fundacji Batorego. Właśnie tak, jakby nie chciał niczego zmieniać, zachowuje się minister infrastruktury.

Źródło: rmf.fm
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Krycha Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 10 Lis 2005
Skąd: Leicester (UK)

PostWysłany: 17-10-2008, 20:36    Odpowiedz z cytatem

RMF FM nic nowego nie odkryło. Pisałam już o tym na forum 6 października:

W radzie nadzorczej spółki KOMBUD zasiada syn prezesa UTK Krystyn Jarosiewicz, który do sierpnia br. pracował w centrali PKP S.A. (wcześniej był naczelnikiem wydziału Marketingu i Umów w PKP SKM). Młody Jarosiewicz musiał odejść z PKP S.A. gdy wyszło na jaw, że dorabia w radzie nadzorczej spółki KOMBUD, która dostawała zlecenia od PKP (PLK, Energetyka, SKM, LHS).

Jeśli myślicie, że Krystyn Jarosiewicz po takim skandalu nie ma już nic wspólnego z PKP to jesteście w błędzie! Syn prezesa UTK pracuje teraz w PKP Informatyce na stanowisku dyrektora biura ekonomicznego! Jak to możliwe? To proste...

Wiesław Jarosiewicz zanim został prezesem Urzędu Transportu Kolejowego, był członkiem zarządu PKP Informatyki. Dlatego gdy Jarosiewicz (już jako prezes UTK) podpisał bez przetargu z PKP Informatyką umowę na obsługę informatyczną UTK, nikogo to nie zdziwiło. Gdy jego syn wyleciał z PKP S.A. bez problemu załatwił mu fuchę w PKP Informatyce, która na lewo dostała kontrakt od UTK.

Prezes Jarosiewicz udzielił zlecenia kolejowej spółce łamiąc ustawę o zamówieniach publicznych! Do Ministerstwa Infrastruktury dotarły w tej sprawie stosy donosów, więc minister Grabarczyk chcąc nie chcąc musiał zarządzić kontrolę w UTK:
http://bip.mi.gov.pl/pl/bip/kontrole/transport_kolejowy/utk_2008


Jednak wachowskie EL-IN oraz to o czym donosi RMF FM o Jarosiewiczach to mały pikuś! Odkryłam prawdziwą sieć powiązań różnych spółek i spółeczek, które żerują na PKP (tzn. "wygrywają" przetargi lub wykonują prace na rzecz PKP jako podwykonawcy). W zarządach i radach nadzorczych tych spółek zasiadają byli kolejowi dygnitarze oraz rodziny byłych jak i obecnych decydentów PKP. To wszystko jest tak zawiłe, że zależności przedstawię w formie graficznej. Jestem jeszcze na etapie gromadzenia materiału, który po opracowaniu opublikuję na forum.

_________________
Follow me!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Gurdol1 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Mar 2006
Skąd: Brzeg

PostWysłany: 18-10-2008, 00:09    Odpowiedz z cytatem

Krycha
Cytat:
Niebawem ujawnię mechanizm kupowania sobie przychylności mediów (redakcji, dziennikarzy) przez władze PKP S.A.


Dawaj! Bo jestem ciekaw. Mnie też czasem denerwuje, że czasami (choć - przyznaję - nie wszędzie) nie chcą wpuścić na łamy kogoś kto się choćby trochę zna na rzeczy, po czym sami puszczają takie farmazony ogoniaste jak pana Pińskiego we "Wprost". Ten to chyba jednak nie dostał barterowych biletów, bo obsrywa pociągi, tramwaje i wszystko co się po torach rusza.

Pozdrawiam
RW
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

vtec_z Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 17 Paź 2008
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 19-10-2008, 13:54    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Prezes Andrzej Wach , którego mogłem osobiście poznać służbowo jest człowiekiem wiary w kolej.
Ludzie którzy go wybrali wiedzieli co robia. Większość z was myśli ze prezesowanie to branie czy PRANIE pieniędzy,łapówek, ustawienia przetargów. Zdobądźcie się na kunszt swojej odwagi i tak na prawde spojrzyjcie tak szczerze od środka kolei czy pracy wykonywanej na stanowiskach kierowniczych. Sami ocenicie i w pewnym czasie powiecie ze nie zawiścicie pracy prezesa PKP, ani jego problemów czy przeżyć związanych z jego praca.


Czy dobrze zrozumiałem? Bycie "człowiekiem wiary w kolej" ma upoważniać do działań o naturze hm... nagannej? To kto w takim razie według Kolejarza z cargo powinien być uczciwy?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

fury Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 26 Mar 2007

PostWysłany: 19-10-2008, 17:51    Odpowiedz z cytatem

Krycha zapowiada kolejną sensację:
Cytat:
Odkryłam prawdziwą sieć powiązań różnych spółek i spółeczek, które żerują na PKP (tzn. "wygrywają" przetargi lub wykonują prace na rzecz PKP jako podwykonawcy). W zarządach i radach nadzorczych tych spółek zasiadają byli kolejowi dygnitarze oraz rodziny byłych jak i obecnych decydentów PKP. To wszystko jest tak zawiłe, że zależności przedstawię w formie graficznej.
To, że mafia zawładnęła PKP można było się domyślać. Ogrom inwestycji, forsa z UE - takiej okazji nikt nie przepuści. A, że na wielu stołeczkach decydenckich siedzą kreatury, to od lat wiadomo. Niewielu spoza skorumpowanego układu ma szansę dotrwać do emerytury. Czekam Krycha na konkrety. Schemat powiązań tym co nie kumają lub mają niewielką wiedzę o PKP uprości przyswojenie tej wiedzy. Zapowiada się kolejna bomba na miarę weksli Janika, które doprowadziły go do upadku!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Krycha Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 10 Lis 2005
Skąd: Leicester (UK)

PostWysłany: 19-10-2008, 20:03    Odpowiedz z cytatem

Gurdol1 napisał/a:
Dawaj! Bo jestem ciekaw.

Powoli, wszystko w swoim czasie. Czekam tylko na nowy rozkład jazdy, bo od tego uzależniam co zapodam na forum. Jeśli beton z centrali PKP PR myśli, że nie wiem co knuje to jest w błędzie! Wiem wszystko!

W nowym RJ wbrew różnym nieoficjalnym przeciekom pociąg Zgorzelec - Warszawa w ogóle nie jest planowany. Chyba nie muszę mówić co to oznacza? Kilka osób ze Szczęśliwickiej (PKP S.A.) i z Grójeckiej (PKP PR) może robić zapasy nerwosanu!

Albo wracają "Łużyce" albo wytaczam najcięższą artylerię! I proszę mnie nie lekceważyć, bo w obronie pociągu Zgorzelec - Warszawa nie będę przebierała w środkach i wielu osobom jestem w stanie zatruć życie (o czym przekonał się już m.in. sam prezes PKP S.A. dyrektor generalny Andrzej Wach). A zacznę od R.S. z Biura Marketingu PKP PR, który trzęsie pociągami pospiesznymi - ten człowiek zjada mi najwięcej nerwów!

_________________
Follow me!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Grad Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 15 Lis 2005

PostWysłany: 19-10-2008, 21:01    Odpowiedz z cytatem

Na imię ma Ryszard (?)
oj będzie się działo Twisted Evil
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Anubis Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 17 Kwi 2007
Skąd: Polska

PostWysłany: 19-10-2008, 21:47    Odpowiedz z cytatem

Oj tak będzie się działo i niech Pan Ryszard Sokólski ma się na baczności bo będzie się działo i może nawet lepiej żeby zgolił sobie wcześniej brodę bo tak będzie musiał z nerwów wyrwać sobie wszystkie włosy.
Wracając do tematu okaże się również jakie powiązania ma niejaki Ryszard Sokólski w całej "pajęczynie" zwanej PKP PR.
Zatem ciąg dalszy niebawem nastąpi.
Ps. Panie Ryszardzie cała operacja będzie miała kryptonim "Łużyce".
Pozdrawiam.

_________________
Mój podpis
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

mediator Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Lut 2008

PostWysłany: 21-10-2008, 09:49    Odpowiedz z cytatem

przetargi i konkursy w Grupie PKP to fikcja, wygrywają przyjaciele królika...
Nie żebym dolewał oliwy do ognia, ale warto zainteresować się majowym przetargiem w PLK na obsługę medialną połączenia kolejowego z lotniskiem Okęcie. Czy aby nie wygrała go firma byłego prezesa IC ? Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

fury Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 26 Mar 2007

PostWysłany: 21-10-2008, 13:31    Odpowiedz z cytatem

Widać tę obsługę medialną w komentarzach do artykułów na stronach "Rynku Kolejowego". Nie mieszczą się one w temacie umowy, ale czy to ma jakieś znaczenie? Przecież chodzi o obsługę medialną prezesa Wacha. Nie tak dawno miałem okazję odnieść się do komentarza Jacka P., gdy stawał w obronie Wacha w związku z odwołaniem ze stanowiska członka zarządu PKP SA Tomasza Pałaszewskiego. Obciążał odpowiedzialnością urzędników ministerstwa. Oto jego komentarz do artykułu "Struk: Samorządy stawiają warunki":

Data: 20/10/2008 16:24 Autor: Jacek P. IP: ---.chello.pl
Samorządom warto o ich powinnościach przypominać, zwłaszcza ci wszyscy, którzy pamiętają, jak to właśnie niepłacące - mimo umów - samorządy, a wcześniej Skarb Państwa, dobijały PKP PR przy pomocy niezrealizowanych obietnic i złamanych umów.
W tej materii prawdy są dwie. Pierwsza - że PR ma totalne nadzatrudnienie, szczególnie w obszarze administracji. Druga - że katastrofę finansową spółki zmajstrowały pospołu rząd i samorządy, oszczędzając na kolejach w kolejnych budżetach. Dzisiaj łatwo jest samorządom psioczyć na firmę, ale trudno oczekiwać, by była ona mlekiem i miodem płynąca, skoro przez lata łamało się wszelkie reguły, nie dopłacając lub oszczędzając na kolei. To dotyczy zakupu taboru, wielkości pracy przewozowej, dbałości o jakość.
Problem też leży w tym, że sama spółka nie myślała o ratunku - czekając biernie (pamiętam mentalność i osiągnięcia prezesa Dettlaffa) aż zapłacą samorządy. Tak samo było z naciskiem ze strony PKP SA - zarząd rozliczano TYLKO z tego, ile podpisał umów z samorządami i na jaką kwotę. Nie pamiętam dyskusji o poprawie rozkładu, o zmianie oferty lub jakości przewozów. Nie pamiętam dyskusji o wielkości przewozów pasażerskich - jak można by ją podnieść, jak zdobyć nowych klientów, jak więcej zarobić...
Niestety, nie widać też, by i samorządy akcentowały ten wątek. One chcą, jak zawsze, dostać część majątku za darmo i pozyskać jak najwięcej dofinansowania. Ma rację pierwszy z komentatorów, Andrzej, że zwiększono udział w podatku CIT i PIT, a kwoty dedykowano przewozom kolejowym. Żaden z marszałków już tego nie pamięta... I żaden nie mówi dzisiaj: chcemy, żeby kolej przewoziła jak najwięcej pasażerów - bo wtedy z publicznej kasy trzeba będzie wyłożyć mniej lub więcej przeznaczyć na inwestycje.
Z całym tym galimatiasem rady nie daje sobie pan minister; może byłoby mu lżej, gdyby go wybrano na Polityka Roku - Przyjaciela Kolei? Wszak lokomotywą już jechał, chyba nawet w pierwszym tygodniu urzędowania. I zobaczył, jakie to skomplikowane jest, i jak trudno być kolejarzem, i jak kolejarze są ważni. Są ważni: kiedy trzeba, żeby głosowali.
A do Roberta W.: co to będzie 14 grudnia? Nowy rozkład czy koniec świata? Przeoczyłem coś?


Ciekawe skąd tak szczegółowa wiedza o finansowaniu Przewozów Regionalnych? Z czasów pracy na stanowisku rzecznika prasowego zarządu PKP SA czy prezesa PKP Intercity Sp. z o.o. W sprawie umowy, o której pisze mediator, ukazał się na stronie PKP PLK komunikat:

Dnia 19 maja 2008 r. o godz. 10.00 w siedzibie PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w Warszawie, przy ul. Targowej 74, została podpisana umowa nr SPOT/1.1.1/160/05-03 na prowadzenie działań promująco- informacyjnych do zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja linii kolejowej nr 8. Etap I: odcinek Warszawa Zachodnia-Warszawa Okęcie i budowa łącznicy Warszawa Służewiec-Lotnisko Okęcie. Faza 2: roboty na odcinku Warszawa Zachodnia -Warszawa Okęcie".

Wykonawcą umowy jest firma Look At sp. z o.o.

Wartość podpisanej umowy netto-44 100,00 PLN (brutto 53 802,00 PLN)

Finansowanie umowy realizowane będzie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i budżetu państwa.

W imieniu PKP Polskie Linii Kolejowe S.A. umowę podpisali:

Członek Zarządu-Teresa Zwiernik

Członek Zarządu-Agnieszka Safuta-Pawlak

Natomiast ze strony Wykonawcy umowę podpisał:

Prezes Zarządu-Jacek Prześluga


Powyższa sprawa ujrzała światło dzienne po opublikowaniu komunikatu prasowego przez PKP PLK SA. O umowach z innymi spółkami na obsługę PR prezesa Wacha media milczą.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 6 z 15 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 13, 14, 15  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl