No właśnie Naprawę Główną.
Na razie Husaria kursuje właśnie na BWE i Kiepurze (nie zawsze) i czasem z jakimś nocnikiem międzynarodowym Berlin-Kijów. O ile wszystko sprawne, bo w styczniu czy lutym jeden Husarz stał odstawiony na uszkodzone zgarniacze, a teraz drugi padł sobie gdzieś tam.
Ciekawe czy wśród tych padniętych jest ten co ciągnął ten pociąg z węglem z Łaz
Nawet, jak to był ten- to nic to nie znaczy. ES64U4 to lokomotywa o charakterystyce uniwersalnej. I tak jak EU07 prowadza często pociągi towarowe, tak i ES może. Tylko cięższe i szybciej.
Cytat:
wczoraj były widziane wszystkie 4 loki
I o to chodzi. Może przynajmniej 4 dziewiątki poszły na jakieś EIC...
Dziś odbył się pierwszy kurs lokomotywy Husarz na trasie Warszawa Wschodnia - Kraków Główny - Warszawa Wschodnia. Pierwszymi pociągami, które na tej trasie pociągnęła lokomotywa firmy Siemens był EIC 1303 Krakus rel. Warszawa Wschodnia - Kraków Główny, a w drodze powrotnej (na odcinku z Krakowa) TLK 31410 rel. Krynica - Warszawa Wschodnia.
Planuje się, że w nadchodzącym tygodniu lokomotywy serii 183 przejmą obsługę trakcyjną następujących pociągów:
TLK 1311 na odcinku Warszawa Wschodnia - Kraków Główny
EIC 3512 Sawa na odcinku Kraków Główny - Warszawa Wschodnia
EIC 5311 Małopolska na odcinku Warszawa Wschodnia - Kraków Główny
EIC 3112 Tatry na odcinku Kraków Płaszów - Warszawa Wschodnia
(obiegi mogą ulec zmianie)
holdman, w tym przypadku akurat obieg tak wyszedł. Miał Husarz do rana stać bezczynnie?
Obiegi podane na blogu są prawdziwe, tzn. dzisiaj widziałem Husarza manewrującego w okolicy KG po 9:30 (pasuje do Kościuszki i Sawy).
Gdyby sensownie wszystko poukładać, to większość EIC mogłaby być z Husarzami (nawet przy 10 sztukach, choć każda więcej na wagę złota). Jak Kościuszko/Sawa - 45 min przerwy i dalej do pracy, a nie stać kilka godzin...
każda lokomotywa jest przypisana do danego obiegu jak wypadnie to już jest kicha. Temu nieraz sie słyszy że pociąg czekał na lokomotywe która przechodzi z innego składu. Tak już jest. Więc rezerwa czasowa musi być.
_________________ w pociągu:
2010-2012=14439km
2013-49706km
@loker: 08.03. br. fociłem w rejonie Raciborowic. Polowałem na Traxxxa z IR "WOŚP" - ten pojechał z opóźnieniem około 15 min w stosunku do planu (przed nim także EIC "Pieniny" z +15min jechał), więc po IR przejechała kolejowa "taksówka" w postaci szynobusu do Kozłowa, która w Goszczy się mijała z TLK1311 (na odcinku Goszcza - Kraków Batowice składy chodzą jednym torem, wahadłowo). Samego TLK1311 przyprowadziła stołeczna EP08-008 (w najnowszym schemacie malowania IC), więc Taurus musiał przyjechać z czymś wcześniej....tylko z czym skoro pierwszy skład od strony Warszawy przyjeżdża na 09:00 do KG i jest to w/w TLK
[ Dodano: 11-03-2010, 13:20 ]
Od wczoraj poluję na Taurusa. 10.03 br. przyprowadził on EIC Kościuszko z Warszawy po czym odjechał na szopę w Płaszowie, z której wrócił i odjechał do Wa-wy z EIC Tatry. Dziś natomiast przyjechał 183.601 z EIC "Kościuszko", a następnie w drugą stronę przejął Ex3512 "Sawa", którego prowadzi do Warszawy Wsch, potem 183.601 przejdzie, na któryś skład do Berlina (Rzepina). EIC "Małopolska" na odcinku Warszawa - Kraków poprowadzi Taurus ale o innym numerze, który przejdzie, z któregoś BWE. Z Krakowa wróci na EIC "Tatry", więc obieg przedstawiony przez @loker się "prawie" zgadza gdyż całości w/w "krakowskich" obiegów nie robi jedna lokomotywa, a dwie by w razie "w" nie było opóźnień. Mogę jeszcze nadmienić, że dzisiaj EIC "Kościuszko" przybył do Krakowa około 12 minut przed czasem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum