1. Railjetu nie ma w Polsce.
2. ile jest km w polsce na których można jeździć z V powyżej 200km/h
3. ile jest lini zamykanych na wieki
4. ile jest szlaków które mają Vśr. 20-50km/h
a IC ściąga Husarze, 5 pociągów w wysokim standardzie, 300 poniżej średniej..., w Polsce to zawsze od d*** strony się zaczyna. Najpierw tory przywrócić do stanu użyteczności, potem wagony, na końcu siągać Husarze. Poprostu żal...
linia 309 upada ale nikt się tym nie martwi. pzdr
A ergonomia to co, pies? Dlaczego w imię linii 309 (za którą odpowiada PLK, nie IC) mechanik ma znosić hałas, wibracje, pole elektromagnetyczne i kaprysy EP07/08/09?
Na początku tygodnia PKP Intercity otrzymało kolejne lokomotywy Eurosprinter ES 64 U4. Wkrótce, na Centralnej Magistrali Kolejowej będzie można spotkać już drugiego Husarza.
Do obecnie obsługiwanych taką lokomotywą pociągów, dołączą kolejne. Będą to:
EIC 3500 Lajkonik na odcinku Kraków Główny - Warszawa Wschodnia,
EIC 5307 Kaszub na odcinku Warszawa Wschodnia - Kraków Główny (od poniedziałku do soboty),
EIC 13407 Wyspiański na odcinku Warszawa Wschodnia - Kraków Główny (w niedziele),
EIC 3502 Norwid na odcinku Kraków Główny - Warszawa Wschodnia (od poniedziałku do soboty),
EIC 35400 Monciak-Krupówki na odcinku Kraków Główny - Warszawa Wschodnia (w niedziele),
EIC 5301 Lajkonik na odcinku Warszawa Wschodnia - Kraków Główny.
Podane obiegi mogą ulec zmianie.
źródło: RK
_________________ w pociągu:
2010-2012=14439km
2013-49706km
PO kolejnej dostawie Katowicom coś dać. Zapowiada się ciekawie...
Tu dam krytykę PRów - ich nowoczesne loki nie mają dobrych wagonów. Nie wykorzystują prędkości powyżej 120 km/h.
Vince prawda powinna być właściwa kolejność, kupowanie nowoczesnego taboru gdy nie ma (i przez długie lata) nie będzie gdzie wykorzystać jego możliwości to marnotrawstwo, przypominające rozpoczynanie budowy domu, od urządzenia ogrodu
Kilka dni temu miałem okazję jechać w kabinie Husarza z Krakowa do Warszawy. Wszystko fajnie, cichutko i wytwornie - jak na nowość przystało, ale...
Kłopoty zacząły się jeszcze w Krakowie. Na 3 min. do odjazdu wlaneło na loku zabezpieczenie ogrzewania pociagu. Po odjeździe ponownie tak się stało. Przymusowy postój w Tunelu, zamiana sprzęgu ogrzewania i ponownie, łup! Odłączenie WN na czterech pierwszych wagonach poprawia sytuację. Zwarcie? Nie! Według mechanika zbyt słaba moc obwodu ogrzewania z tego loka i przy 11 wagonach wali zabezpieczenie.
Jeżeli potwierdzą się słowa mechanika, a sytuacja będzie powtarzać się nagminnie. wyjdzie na to, że cała ta szopka z Husarzami była nic nie warta.
_________________ " Doświadczenie to coś, co zdobywasz tuż po chwili w której go potrzebowałeś."
E. Murphy
Zabezpieczenia mają to do siebie, że można je inaczej ustawić. I tak pewnie nalezy zrobić. Siemens to zrobi, dopóki sa jazdy obserowane.
A doraźnie w kilku wagonach można było włączyć ogrzewanie na 1/4 lub 1/2 (zaleznie, jakie wagony, z jaką opcją). Przy +10 na zewnątrz by wystarczyło.
ic konduktor: ośmieszasz się wysnuwając takie wnioski, lepiej było nic nie robić, remontować EP09 i dalej mieć ~12 zjazdów dziennie na różnego typu usterki.
Siejesz deftyzm i nic nie wnosisz do tematu.
Wagony spełniają wymogi m,in UIC i równie dobrze te 11 wagonów mogło być włączonych gdzieś za granicą niemiecką, do ich loka i też miało by to działać.
Tu raczej chodzi o dobór nastaw.
Ostatnio prowadziłem tą lokomotywa poc.17009(Kiepura) 11 wagoników i nie było żadnego problemu z ogrzewaniem,był owszem większy pobór prądu ale to wszystko.Zabezpieczenie mogło wskazywać usterkę na wagonie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum