Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Następny
Taurus dla PKP Intercity
Autor Wiadomość

Vince
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 18-03-2010, 10:57   

1. Railjetu nie ma w Polsce.
2. ile jest km w polsce na których można jeździć z V powyżej 200km/h
3. ile jest lini zamykanych na wieki
4. ile jest szlaków które mają Vśr. 20-50km/h

a IC ściąga Husarze, 5 pociągów w wysokim standardzie, 300 poniżej średniej..., w Polsce to zawsze od d*** strony się zaczyna. Najpierw tory przywrócić do stanu użyteczności, potem wagony, na końcu siągać Husarze. Poprostu żal...
linia 309 upada ale nikt się tym nie martwi. pzdr
Przejdź na dół

Mih Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 21 Maj 2009

PostWysłany: 18-03-2010, 16:47    Odpowiedz z cytatem

A ergonomia to co, pies? Dlaczego w imię linii 309 (za którą odpowiada PLK, nie IC) mechanik ma znosić hałas, wibracje, pole elektromagnetyczne i kaprysy EP07/08/09?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

siwiutki91 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Sty 2009

PostWysłany: 19-03-2010, 13:49    Odpowiedz z cytatem

Lajkonik za Husarzem

Na początku tygodnia PKP Intercity otrzymało kolejne lokomotywy Eurosprinter ES 64 U4. Wkrótce, na Centralnej Magistrali Kolejowej będzie można spotkać już drugiego Husarza.

Do obecnie obsługiwanych taką lokomotywą pociągów, dołączą kolejne. Będą to:

EIC 3500 Lajkonik na odcinku Kraków Główny - Warszawa Wschodnia,
EIC 5307 Kaszub na odcinku Warszawa Wschodnia - Kraków Główny (od poniedziałku do soboty),
EIC 13407 Wyspiański na odcinku Warszawa Wschodnia - Kraków Główny (w niedziele),
EIC 3502 Norwid na odcinku Kraków Główny - Warszawa Wschodnia (od poniedziałku do soboty),
EIC 35400 Monciak-Krupówki na odcinku Kraków Główny - Warszawa Wschodnia (w niedziele),
EIC 5301 Lajkonik na odcinku Warszawa Wschodnia - Kraków Główny.

Podane obiegi mogą ulec zmianie.

źródło: RK

_________________
w pociągu:
2010-2012=14439km
2013-49706km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

loker Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 19-03-2010, 15:25    Odpowiedz z cytatem

PO kolejnej dostawie Katowicom coś dać. Zapowiada się ciekawie...
Tu dam krytykę PRów - ich nowoczesne loki nie mają dobrych wagonów. Nie wykorzystują prędkości powyżej 120 km/h.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

siwiutki91 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Sty 2009

PostWysłany: 19-03-2010, 15:45    Odpowiedz z cytatem

do czasu:P pojawiają sie nowe wagony, na razie prowadza testy;)

_________________
w pociągu:
2010-2012=14439km
2013-49706km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Gurami22 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 26 Paź 2009
Skąd: Wolbrom/Warszawa

PostWysłany: 19-03-2010, 16:33    Odpowiedz z cytatem

Vince prawda powinna być właściwa kolejność, kupowanie nowoczesnego taboru gdy nie ma (i przez długie lata) nie będzie gdzie wykorzystać jego możliwości to marnotrawstwo, przypominające rozpoczynanie budowy domu, od urządzenia ogrodu Very Happy

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ic konduktor Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Lip 2009

PostWysłany: 24-03-2010, 11:27    Odpowiedz z cytatem

Kilka dni temu miałem okazję jechać w kabinie Husarza z Krakowa do Warszawy. Wszystko fajnie, cichutko i wytwornie - jak na nowość przystało, ale...
Kłopoty zacząły się jeszcze w Krakowie. Na 3 min. do odjazdu wlaneło na loku zabezpieczenie ogrzewania pociagu. Po odjeździe ponownie tak się stało. Przymusowy postój w Tunelu, zamiana sprzęgu ogrzewania i ponownie, łup! Odłączenie WN na czterech pierwszych wagonach poprawia sytuację. Zwarcie? Nie! Według mechanika zbyt słaba moc obwodu ogrzewania z tego loka i przy 11 wagonach wali zabezpieczenie.
Jeżeli potwierdzą się słowa mechanika, a sytuacja będzie powtarzać się nagminnie. wyjdzie na to, że cała ta szopka z Husarzami była nic nie warta.

_________________
" Doświadczenie to coś, co zdobywasz tuż po chwili w której go potrzebowałeś."
E. Murphy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

przewoz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Maj 2009

PostWysłany: 24-03-2010, 12:45    Odpowiedz z cytatem

Zabezpieczenia mają to do siebie, że można je inaczej ustawić. I tak pewnie nalezy zrobić. Siemens to zrobi, dopóki sa jazdy obserowane.
A doraźnie w kilku wagonach można było włączyć ogrzewanie na 1/4 lub 1/2 (zaleznie, jakie wagony, z jaką opcją). Przy +10 na zewnątrz by wystarczyło.

_________________
Le FleuR
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

1822 Płeć:Mężczyzna
Nowy


Dołączył: 25 Mar 2010

PostWysłany: 25-03-2010, 06:14    Odpowiedz z cytatem

ic konduktor: ośmieszasz się wysnuwając takie wnioski, lepiej było nic nie robić, remontować EP09 i dalej mieć ~12 zjazdów dziennie na różnego typu usterki.
Siejesz deftyzm i nic nie wnosisz do tematu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

DawidCzerwiensk Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Lis 2009
Skąd: Czerwieńsk/Krobia

PostWysłany: 25-03-2010, 08:26    Odpowiedz z cytatem

Nie było lokomotyw - było źle, są nowe lokomotywy znowu źle, ludzie czego wy oczekujecie?

_________________
zielona góra - ostrów wielkopolski WRÓĆ!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mefistofeles Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 02 Sty 2009
Skąd: Inowrocław

PostWysłany: 25-03-2010, 10:29    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Według mechanika zbyt słaba moc obwodu ogrzewania z tego loka i przy 11 wagonach wali zabezpieczenie.

Na mój chłopski rozum zabezpieczenie wali, bo taki pobór mocyjaki zapewniają polskie wagony w normalnych warunkach oznacza awarię.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

przewoz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Maj 2009

PostWysłany: 25-03-2010, 22:43    Odpowiedz z cytatem

Wagony spełniają wymogi m,in UIC i równie dobrze te 11 wagonów mogło być włączonych gdzieś za granicą niemiecką, do ich loka i też miało by to działać.
Tu raczej chodzi o dobór nastaw.

_________________
Le FleuR
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

thomas Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Paź 2006
Skąd: Poznań

PostWysłany: 26-03-2010, 21:02    Odpowiedz z cytatem

Ostatnio prowadziłem tą lokomotywa poc.17009(Kiepura) 11 wagoników i nie było żadnego problemu z ogrzewaniem,był owszem większy pobór prądu ale to wszystko.Zabezpieczenie mogło wskazywać usterkę na wagonie

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

danio Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Lip 2007

PostWysłany: 15-04-2010, 19:48    Odpowiedz z cytatem

Husarz kursuje też na EIC Ondraszek . Wg informacji które uzyskałem , jeździ na stałe (narazie).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

niemiec Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 22 Lip 2009
Skąd: Goczałkowice - Zdrój

PostWysłany: 15-04-2010, 20:18    Odpowiedz z cytatem

Husarze pojawią się na EC Sobieski, Praha lub Polonia?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 14 z 18 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl