Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 14, 15, 16, 17, 18  Następny
Taurus dla PKP Intercity
Autor Wiadomość

OPi Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Lis 2009
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 08-06-2010, 08:58    Odpowiedz z cytatem

Pojawił się siódmy Husarz.



Co ciekawe ma w podpisie oznaczenie PL-PKPIC, a nie jak wszystkie dotychczas miały D-STLM, czyli należały do Siemensa. Wink

_________________
>>>>>Kolejowy kanał You Tube - pioko17<<<<<
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

TKMaxx Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Mar 2010
Skąd: Polska

PostWysłany: 08-06-2010, 09:02    Odpowiedz z cytatem

Coś nie na czasie jesteś Kolego. Nie tylko siódmy, ale również ósmy i dziewiąty Husarz już jeździ. Na dniach dotrze do Polski także ostatni, dziesiąty Husarz.

//nie cytuj przedmówcy. ~Iktorn

_________________
Nigdy nie rozmawiaj z idiotą! Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

przewoz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Maj 2009

PostWysłany: 08-06-2010, 19:17    Odpowiedz z cytatem

Ale dziś Kiepura i któryś BWE na dziewiątkach. Nie wiem gdzie Husaria.

_________________
Le FleuR
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

OPi Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Lis 2009
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 09-06-2010, 20:07    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Coś nie na czasie jesteś Kolego.


Ale nie było żadnej informacji na forum, więc napisałem. A skoro uważasz, że nie jestem na czesie, to trzeba było pisać wcześniej i informować.

_________________
>>>>>Kolejowy kanał You Tube - pioko17<<<<<
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Dominik Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 21 Lip 2007
Skąd: Polska

PostWysłany: 22-06-2010, 14:13    Odpowiedz z cytatem

Dziesiąty „Husarz” już w Polsce

Ostatni z pierwszej serii 10 lokomotyw Siemensa ES64 U4 zwanych "Husarzami", zakupionych przez PKP Intercity, wjechał wczoraj w godzinach popołudniowych do Polski.


Najszybsza lokomotywa pasażerska na świecie dotarła samodzielnie do przygranicznego Frankfurtu nad Odrą, gdzie w poniedziałek w godzinach popołudniowych odbył się jej odbiór przez przedstawicieli Siemensa i PKP Intercity. Stamtąd "luzem", maszyna przejechała przez granicę do pobliskiego Rzepina, skąd dzisiaj rano poprowadziła do Warszawy pierwszy poranny pociąg Berlin-Warszawa-Express.

Źródło:PKP Intercity
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

xzielak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Paź 2008

PostWysłany: 26-09-2010, 18:13    Odpowiedz z cytatem

Niech będzie i nawet "jedenasty" Husarz w Polsce. I jeden Husarz robi za magazyn "części" zamiennych (bodaj drugi egzemplarz).

Niemcy nie uznali gwarancji, bo przewoźnik nie użytkował maszynę tak jak trzeba i spalił się jakiś panel.

A więc mamy o jednego Husarza mniej, oto gospodarność PKP ICCCCCCC Smile Juleczku Duperelku, chciałbym usłyszeć kilka słów od ciebie, jak PKP ICCCCC gospodaruje nasze pieniądze z podatków na zakup taboru. Obecny Prezes Mędza (któy i tak nic nie robi), ma stanowisko dzięki Wachowi, bo za czasy jak Mędza był wiceministrem infrastruktury, to Wacha dał na prezesa PKP.

Teraz strach pomyśleć, jak spieprzy się jednostka na KDP i na drugi dzień pociągnie ET22? Lub EU/EP07 z prędkością 120-125km/h, zamiast 300? Będzie opóźnienie sięgające 120minut.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

PAN Buchalter Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Kwi 2009

PostWysłany: 26-09-2010, 19:56    Odpowiedz z cytatem

Kolego XZIELAK:
Jak się spieprzy jednostka na KDP to nie pojedzie byk ani siódemka bo KDP będzie gotowe w 2020?. A tabor dostaniemy 5 lat później bo znowu ktoś zapomni o przetargu na tabor. A wtedy nie będą mogły jeździć ani byczki ani siódemki bo PKP IC nie zrobi im napraw głównych i będą gniły w krzakach aż się rozpadną. Zostaną tylko rezerwowe 2 Husarze - nie będące magazynami części dla innych:)) i może Traxy z Lotosu:).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 26-09-2010, 20:15   

Nie zapominajcie o EU43 z Franowa i EU45 (testowane) z Cargo Laughing
Powrót do góry

ACR Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Sty 2008
Skąd: Niemcy

PostWysłany: 26-09-2010, 23:04    Odpowiedz z cytatem

OPi napisał/a:
Pojawił się siódmy Husarz.

Arrow http://www.youtube.com/watch?v=GH_aqRf3Rqc

Co ciekawe ma w podpisie oznaczenie PL-PKPIC, a nie jak wszystkie dotychczas miały D-STLM, czyli należały do Siemensa. Wink


chyba gdzies rok temu pisalem tutaj na forum ze tamtoczasowe powiedzenie ze pkp ic "kupilo" taurusy bylo niewlasciwe gdyz bylo one leasingowane od siemensa o dopiero teraz przechodza w wlasnosc pkp ic .

stslm znaczy siemens transportation systems locomotion munich .

zapomniales "s" w d-stslm
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

19WE Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Lip 2010

PostWysłany: 27-09-2010, 14:09    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Teraz strach pomyśleć, jak spieprzy się jednostka na KDP i na drugi dzień pociągnie ET22? Lub EU/EP07 z prędkością 120-125km/h, zamiast 300? Będzie opóźnienie sięgające 120minut.

KDP ma mieć 25kV 50Hz. Więc oczywiście BR189 w leasingu od DB Schenker Polska. I Niemcy uznają że mamy fajną kolej.

_________________
Ataków na konto (27.01): 21
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ACR Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Sty 2008
Skąd: Niemcy

PostWysłany: 28-09-2010, 00:07    Odpowiedz z cytatem

xzielak napisał/a:


Teraz strach pomyśleć, jak spieprzy się jednostka na KDP i na drugi dzień pociągnie ET22? Lub EU/EP07 z prędkością 120-125km/h, zamiast 300? Będzie opóźnienie sięgające 120minut.


badz wolny od strachow. kiedy w polsce na KDP bedzie sie jechalo 300 to twoje dzieci beda ogladaly ET22 i EU07 w museum an nie przed spoznionym skladem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Henryk Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 13 Lis 2010
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: 20-11-2010, 20:20    Odpowiedz z cytatem

Dlaczego Husarze nie otrzymały normalnych oznaczeń? EU44-001, EU44-002...

_________________
Szukam pracy w strukturach PKP w Warszawie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

19WE Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Lip 2010

PostWysłany: 20-11-2010, 22:11    Odpowiedz z cytatem

Bo dostały nowe za dyrektywą UE 537. A wcześniej jeszcze miały niemieckie oznaczenie 183. Nikomu nie zależy na starym systemie numeracji.
Śląskie Flirty, DH1/2... Więcej oznaczeń polskich nie kojarzę z ostatnich czasów.

_________________
Ataków na konto (27.01): 21
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

OPi Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Lis 2009
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 21-11-2010, 18:55    Odpowiedz z cytatem

A EU43, EN76 (śląski ELF), SA135, SA136, SA137? Mnie to tam denerwuje, że UE narzuca numerację. Dawniej było dobrze, bo każdy pojazd miał polskie znakowanie. A teraz wszyscy wzorują się na Deutschach...

_________________
>>>>>Kolejowy kanał You Tube - pioko17<<<<<
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

oporny301 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Sty 2010

PostWysłany: 05-01-2011, 20:58   Mędza: Lokomotywy Siemensa okazują się być awaryjne Odpowiedz z cytatem

– Potwierdzam, że najnowsze lokomotywy produkcji Siemensa okazują się być awaryjne w warunkach zimowych. Awaryjność dotyczy w głównej mierze elektroniki – przyznał dziś Grzegorz Mędza, prezes PKP Intercity.

Szef PKP Intercity zdradził, że zdarzały się dni w trakcie okresu zimowego, kiedy na 10 lokomotyw Husarz sprawne były 4. Dodał, że według stanu na wczoraj czynnych jest 8 lokomotyw, które obsługują połączenia.

Problem awaryjności nie dotyczy tylko lokomotyw Siemensa. – Drugim istotnym składnikiem naszego taboru, jeśli chodzi o lokomotywy jest lokomotywa EP09, która jest w stanie rozwijać prędkość 160 km/h. I tutaj również mamy sytuację podwyższonej awaryjności tego typu lokomotyw. Są też lokomotywy EP08, ale jest ich niewiele. Jeśli chodzi o EP07, to sytuacja jest najlepsza, bo się okazuje, że mimo iż są one wolniejsze, to relatywnie niezawodne – wyjaśnił Grzegorz Mędza.

Podsumowując stan taboru, jeśli chodzi o lokomotywy, szef PKP Intercity powiedział, że spółka ma nadwyżkę lokomotyw, ale występują ubytki wśród tych najszybszych. – Ubytki, które nie są znaczne ilościowo, ale mogą skutkować wolniejszym czasem przejazdu w niektórych sytuacjach, w niewielkim zakresie – zaznaczył.

Grzegorz Mędza przyznał także, że PKP Intercity ma plan wyleasingowania w najbliższym czasie dodatkowych lokomotyw do obsługi najszybszego segmentu połączeń. – Niezależnie od tego przy okazji korygowania rozkładu zadbamy o to, żeby był on dostosowany do stanu taborowego. Żeby nie było tego typu sytuacji, że pociąg nie dojeżdża na czas z naszej przyczyny. Dzisiaj pociągi się opóźniają za przyczyną naszą. Około jedna trzecia przypadków dotyczy awarii po naszej stronie – wyjaśnił.

Wczoraj informowaliśmy, że PKP Intercity wynajęło od PKP Cargo jedną lokomotywę Traxx produkcji Bombardiera. Spółka prowadzi także rozmowy z dwoma podmiotami w sprawie leasingu dodatkowych maszyn.

Źródło:KOW

_________________
Zakuty łeb myśli po łebkach (Stanisław Tym)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 15 z 18 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 14, 15, 16, 17, 18  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl