Coś nie na czasie jesteś Kolego. Nie tylko siódmy, ale również ósmy i dziewiąty Husarz już jeździ. Na dniach dotrze do Polski także ostatni, dziesiąty Husarz.
//nie cytuj przedmówcy. ~Iktorn
_________________ Nigdy nie rozmawiaj z idiotą! Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem!
Ostatni z pierwszej serii 10 lokomotyw Siemensa ES64 U4 zwanych "Husarzami", zakupionych przez PKP Intercity, wjechał wczoraj w godzinach popołudniowych do Polski.
Najszybsza lokomotywa pasażerska na świecie dotarła samodzielnie do przygranicznego Frankfurtu nad Odrą, gdzie w poniedziałek w godzinach popołudniowych odbył się jej odbiór przez przedstawicieli Siemensa i PKP Intercity. Stamtąd "luzem", maszyna przejechała przez granicę do pobliskiego Rzepina, skąd dzisiaj rano poprowadziła do Warszawy pierwszy poranny pociąg Berlin-Warszawa-Express.
Niech będzie i nawet "jedenasty" Husarz w Polsce. I jeden Husarz robi za magazyn "części" zamiennych (bodaj drugi egzemplarz).
Niemcy nie uznali gwarancji, bo przewoźnik nie użytkował maszynę tak jak trzeba i spalił się jakiś panel.
A więc mamy o jednego Husarza mniej, oto gospodarność PKP ICCCCCCC Juleczku Duperelku, chciałbym usłyszeć kilka słów od ciebie, jak PKP ICCCCC gospodaruje nasze pieniądze z podatków na zakup taboru. Obecny Prezes Mędza (któy i tak nic nie robi), ma stanowisko dzięki Wachowi, bo za czasy jak Mędza był wiceministrem infrastruktury, to Wacha dał na prezesa PKP.
Teraz strach pomyśleć, jak spieprzy się jednostka na KDP i na drugi dzień pociągnie ET22? Lub EU/EP07 z prędkością 120-125km/h, zamiast 300? Będzie opóźnienie sięgające 120minut.
Kolego XZIELAK:
Jak się spieprzy jednostka na KDP to nie pojedzie byk ani siódemka bo KDP będzie gotowe w 2020?. A tabor dostaniemy 5 lat później bo znowu ktoś zapomni o przetargu na tabor. A wtedy nie będą mogły jeździć ani byczki ani siódemki bo PKP IC nie zrobi im napraw głównych i będą gniły w krzakach aż się rozpadną. Zostaną tylko rezerwowe 2 Husarze - nie będące magazynami części dla innych:)) i może Traxy z Lotosu:).
Virakocha -Usunięty- Gość
Wysłany: 26-09-2010, 20:15
Nie zapominajcie o EU43 z Franowa i EU45 (testowane) z Cargo
Co ciekawe ma w podpisie oznaczenie PL-PKPIC, a nie jak wszystkie dotychczas miały D-STLM, czyli należały do Siemensa.
chyba gdzies rok temu pisalem tutaj na forum ze tamtoczasowe powiedzenie ze pkp ic "kupilo" taurusy bylo niewlasciwe gdyz bylo one leasingowane od siemensa o dopiero teraz przechodza w wlasnosc pkp ic .
stslm znaczy siemens transportation systems locomotion munich .
Teraz strach pomyśleć, jak spieprzy się jednostka na KDP i na drugi dzień pociągnie ET22? Lub EU/EP07 z prędkością 120-125km/h, zamiast 300? Będzie opóźnienie sięgające 120minut.
KDP ma mieć 25kV 50Hz. Więc oczywiście BR189 w leasingu od DB Schenker Polska. I Niemcy uznają że mamy fajną kolej.
Teraz strach pomyśleć, jak spieprzy się jednostka na KDP i na drugi dzień pociągnie ET22? Lub EU/EP07 z prędkością 120-125km/h, zamiast 300? Będzie opóźnienie sięgające 120minut.
badz wolny od strachow. kiedy w polsce na KDP bedzie sie jechalo 300 to twoje dzieci beda ogladaly ET22 i EU07 w museum an nie przed spoznionym skladem.
Bo dostały nowe za dyrektywą UE 537. A wcześniej jeszcze miały niemieckie oznaczenie 183. Nikomu nie zależy na starym systemie numeracji.
Śląskie Flirty, DH1/2... Więcej oznaczeń polskich nie kojarzę z ostatnich czasów.
A EU43, EN76 (śląski ELF), SA135, SA136, SA137? Mnie to tam denerwuje, że UE narzuca numerację. Dawniej było dobrze, bo każdy pojazd miał polskie znakowanie. A teraz wszyscy wzorują się na Deutschach...
Wysłany: 05-01-2011, 20:58 Mędza: Lokomotywy Siemensa okazują się być awaryjne
– Potwierdzam, że najnowsze lokomotywy produkcji Siemensa okazują się być awaryjne w warunkach zimowych. Awaryjność dotyczy w głównej mierze elektroniki – przyznał dziś Grzegorz Mędza, prezes PKP Intercity.
Szef PKP Intercity zdradził, że zdarzały się dni w trakcie okresu zimowego, kiedy na 10 lokomotyw Husarz sprawne były 4. Dodał, że według stanu na wczoraj czynnych jest 8 lokomotyw, które obsługują połączenia.
Problem awaryjności nie dotyczy tylko lokomotyw Siemensa. – Drugim istotnym składnikiem naszego taboru, jeśli chodzi o lokomotywy jest lokomotywa EP09, która jest w stanie rozwijać prędkość 160 km/h. I tutaj również mamy sytuację podwyższonej awaryjności tego typu lokomotyw. Są też lokomotywy EP08, ale jest ich niewiele. Jeśli chodzi o EP07, to sytuacja jest najlepsza, bo się okazuje, że mimo iż są one wolniejsze, to relatywnie niezawodne – wyjaśnił Grzegorz Mędza.
Podsumowując stan taboru, jeśli chodzi o lokomotywy, szef PKP Intercity powiedział, że spółka ma nadwyżkę lokomotyw, ale występują ubytki wśród tych najszybszych. – Ubytki, które nie są znaczne ilościowo, ale mogą skutkować wolniejszym czasem przejazdu w niektórych sytuacjach, w niewielkim zakresie – zaznaczył.
Grzegorz Mędza przyznał także, że PKP Intercity ma plan wyleasingowania w najbliższym czasie dodatkowych lokomotyw do obsługi najszybszego segmentu połączeń. – Niezależnie od tego przy okazji korygowania rozkładu zadbamy o to, żeby był on dostosowany do stanu taborowego. Żeby nie było tego typu sytuacji, że pociąg nie dojeżdża na czas z naszej przyczyny. Dzisiaj pociągi się opóźniają za przyczyną naszą. Około jedna trzecia przypadków dotyczy awarii po naszej stronie – wyjaśnił.
Wczoraj informowaliśmy, że PKP Intercity wynajęło od PKP Cargo jedną lokomotywę Traxx produkcji Bombardiera. Spółka prowadzi także rozmowy z dwoma podmiotami w sprawie leasingu dodatkowych maszyn.
Źródło:KOW
_________________ Zakuty łeb myśli po łebkach (Stanisław Tym)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum