#16 tojo 2014-12-20 18:19
Ktoś wspomniał o PKP...
Proszę mnie nawet nie denerwować.
Jeden przejazd i wieczne korki.
A my płacimy jak "łosie" żeby maszynista, kierownik pociągu i dróżnik mieli pracę.
I tak kilka razy na dzień
200 ton żelastwa wypełnionego powietrzem...
Jaki normalny kraj stać na coś takiego???
Szybka kolej do Krakowa - OK.
Ale ślimak do Bielska Białej - zgroza.
Gdyby ktoś policzył straty jakie generuje to nieporozumienie ... Szkoda słów.
Dziesięć osób - w tym pięcioro dzieci - zostało rannych w zderzeniu busa z ciężarówką w małopolskich Wadowicach. Poszkodowani zostali zabrani karetkami do szpitali.
Wracali busem do domu, ale zamiast tego trafili na obserwację do Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Wadowicach. Trzy osoby w tym kierowca to poszkodowani w kolejnym wypadku busa w naszym okolicach. Podróże busami robią się ostatni wyjątkowo niebezpieczne.
kierowcy niekulturalni, jazda poza rozkładem, cena bezkonkurencyjna na całej trasie 2,5, jak była konkurencja i wyższe ceny paliwa to była 1,5, właściciel ***** ***** i zero kultury podczas rozmowy
**** ocenzurowano
To, co dzieje sie na przystankach w Choczni od 7:30 do 8:00 to tragedia. Busy ne zatrzymują sie z powodu przepełnienia, ludzie stoją na szybie. Czy ktoś wreszcie się tym zainteresuje? Brak konkurencji powoduje, że sytuacja jest nie do przyjęcia. Czy musi dojść do tragedii, żeby podjęto jakieś działania?
Rover niestety wiedzę masz marną, już nie jeżdżą stare kible z dawnych czasów a paroletnie szynobusy z klimatyzacją en81...
Na szczęście wróciły już jednostki. Jelonki nie dawały rady na odc. Kozy Zagroda - Kozy.
Cytat:
W minioną sobotę jechałem z Krakowa do Bielska i z usłyszanych opinii były tylko pochlebne, że fajnie że szynobus a nie stary dziad, 3 studentki stwierdziły że bus sie umywa i od teraz jeżdżą do Krakowa z Kęt tylko pociągiem-no i jeszcze te ceny...
Generalnie wszyscy widząc skład i słysząc cenę są na tak:)
Też jechałem w tę samą sobotę co Ty 34607 (EN81-006) z Kęt do BB. Niestety jelonek dołożył +10 min w okolicach Kóz Zagrody. Natomiast zgoda co do cen - ze swoimi dzieciakami zapłaciłem łącznie 4,07 zł - rewelacja
Wracałem z Pszczyny do Kęt TLK Oleńka. Do Bielska frekwencja przyzwoita - kilkadziesiąt osób wysiadło. Dalej kiepsko - w 1 kl 3 osoby, w 2 kl. 8 osób (2 mikoli, 2 Czechów co się w Pszczynie przesiadła z EC Praha do Krakowa, nasza trójka do Kęt i jeszcze jedna osoba). No i odwieczny problem - zmiana kierunku w ED74. Do BB przyjechaliśmy +4 min, z BB wyjechaliśmy +15 min bo nie można było tego uruchomić...
dddbb -Usunięty- Gość
Wysłany: 03-01-2015, 21:31
Pociąg TLK Oleńka wykazywany jest wszędzie jako jadący z Krakowa przez Wadowice do Częstochowy. Nie wykazują go jako połączenie bezpośrednie do Warszawy wyszukiwarki połączeń, nie ma w systemie sprzedaży biletów, nie ma w zestawieniu pociągów. Jedynie tabele na stronie Intercity pokazują połączenie jako bezpośrednie. Jakim cudem w pociągu może być porządne zapełnienie?
[ Dodano: 05-01-2015, 14:07 ]
Cytat:
Na szczęście wróciły już jednostki. Jelonki nie dawały rady na odc. Kozy Zagroda - Kozy.
Dzisiejszy pierwszy kurs Kraków - Bielsko-B. wykonał wspomniany EN81. emele, nie wiem którym kursem jechałeś, ale ostatni kurs Krak-BB i pierwszy poranny powrotny (oraz studenckie) planowo mają być obsługiwane jednostką
W dniu dzisiejszym TLK 34106 „Oleńka” do Warszawy Wsch. (ED74-001) zaliczył 70 minutowy nieplanowany postój na stacji Kęty z powodu pęknięcia szyny na szlaku Kęty – Kozy. Z tego samego powodu regio 34607 (EN81-007) zaliczył prawie 40 minutowy postój na tej samej stacji. W TLK na l. 117 dwóch pasażerów w rel. Andrychów – Kęty na normalnych biletach + 2 pasażerów w dalszej relacji.
Dddbb: wiem, że jeżdżą EN81 ale maszyniści PR Kraków walczą o powrót EN57 na wszystkie obiegi. Nie chcą jeździć na linii 117 jelonkami z powodów o których pisałem kilka postów powyżej. Póki co dyrekcja Małopolskiego ZPR jest nieugięta ale zobaczymy co będzie dalej.
dddbb -Usunięty- Gość
Wysłany: 06-01-2015, 22:55
Przede wszystkim może się na to nie zgodzić PLK, bo rozkład (zmiana kierunku w Lanckoronej i Płaszowie) jest opracowana pod składy mniejsze niż jednostki.
Kozy Zagroda-Kozy? A jaki tam problem mają, skoro tam są tylko dwa większe łuki przeciwne? Zrozumiałbym jakby w kilometrze 47-48 gdzie jest 30 i chyba jeszcze na łuku zwolnienie do 20km/h lekko pod górkę.
Kozy Zagroda-Kozy? A jaki tam problem mają, skoro tam są tylko dwa większe łuki przeciwne? Zrozumiałbym jakby w kilometrze 47-48 gdzie jest 30 i chyba jeszcze na łuku zwolnienie do 20km/h lekko pod górkę.
Nie wiem który to kilometr ale mniej więcej od przejazdu z drogą Kęty - Kozy (na końcu lasu) do rozruchu z p.o. Kozy Zagroda. Tam jest najgorzej.
To jest właśnie ten odcinek. Tam swego czasu miał problemy Podhalanin czy Monciak zaraz na początku kursowania rozkładu. Ale po pewnym czasie maszyniści obczaili jak bez problemów przejechać ten odcinek.
Jak widzimy kible z lat 70 -tych XX wieku nadają się tylko na złom razem z wiekowymi torami,kto ma ochotę obecnie jechać do 40 km /godz z postojami do 70 min masakra.Przewozy Regionalne w Krakowie tylko całkowita prywatyzacja może poprawić sytuacyjnie jaka panuje na linii 117.
Jak widzimy, ktoś tutaj nie umie czytać... Rover, na litość nieba, odpuść sobie, już wystarczy.
Wracając do tematu, EN81 nie są dobre na górskie i kręte linie. Wiedzą to w PR, nie wie tego zamawiający przewozy marszałek i jego świta. Z drugiej strony na awaryjność tego taboru wpływ ma kiepski stan infrastruktury...
Monciak i Podhalanin miały czasami też problemy jadąc w drugą stronę z podjazdem za st. Bielsko-Biała Wschód. O dziwo ED74 bez problemów kursują na trudnych odcinkach l. 117. W związku z tym aż się prosi o powrót EU07+2B na osobowe. Nie było żadnych problemów w Kozach ani też w drugą stronę na podjeździe za Bielskiem. Niestety wiem że to już nie wróci.
W niedziele 11.01.2015 w pociągu z Bielska do Krakowa przy rondzie w Wadowicach frekwencja zerowa,jednak cena i wygodny skład z lat 70 tych nie zmienia problemu jaki jest od lat na tej Lini 117. Podróżni wybierają ciasne przepełnione busy.
dddbb -Usunięty- Gość
Wysłany: 12-01-2015, 18:32
Patrz na drogę a nie z zazdrością na pociągi, bo znów będziemy czytać o busie w rowie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum