Dolnośląskie robi zakupy, a sądząc po zapowiedziach, że nowe wozy będą jeździć do Kořenova, to będą ich używać Przewozy Regionalne, nie tylko Koleje Dolnośląskie.
Dziś RE z Drezna do Wrocławia 2VTR godz 10:00 w Legnicy zameldował się z 40% frekfy dalej było 110%
Dziś RE z Wrocławia do Drezna 1VTR 180% ludzie stali.. od Legnicy ok 150%
Dziś na dworcu głównym we Wrocławiu doszło do pewnej kuriozalnej sytuacji. Wiadomo, że na dworcu trwa remont i pociągi odjeżdżają z różnych peronów.
Dlatego też dzisiejszy pociąg REGIO z Wrocławia Gł. (15.24) do Lubania Śl. podstawiono na nowo wyremontowany peron 5. Podstawiono go ok. godz. 15.20 bez jakichkolwiek zapowiedzi przez megafon. A ponieważ na peronie 5 nie ma żadnych tablic wyświetlających dokąd stojący tam pociąg jedzie, pasażerowie zmuszeni są do pytania się nawzajem. I tak, ponieważ nie było żadnych zapowiedzi przez megafon, pasażerowie jadący w kierunku Lubania Śl. z przyzwyczajenia albo stali na peronie 3 albo w przejściu między peronami. Co ciekawe, pociąg ten nie był ANI RAZU zapowiedziany przez megafon, więc odjechał z peronu 5 z ok. 20 osobami, którzy przez przypadek odnaleźli ten pociąg. I tak, pociąg który zazwyczaj jeździ z frekwencją grubo ponad 100%, dzisiaj odjechał prawie pusty (ku ogromnemu zdziwieniu osób wsiadających na dalszych stacjach, przyzwyczajonych do wciskania się, aby czasem w ogóle wsiąść).
Ciekawe, kiedy pozostali zorientowali się, że ich pociąg już odjechał?
A tak apropo jak jest frekwencja w pociągach do Lubania na odcinku Legnica-Lubań? Bo ostatnio widzę, że wyjeżdzając z Wrocławia te pociągi na Lubań mają bardzo wysoką frekwencję, nawet ten ostatni wieczorny.
jano, dziś podobna sytuacja z Wrocław Gł (15.43)-Kłodzko, tablice w hallu wyświetlały peron 3 i tam też wszyscy czekali tak do 15.40. I o tej właśnie godzinie zapowiedziano, że pociąg do Kłodzka ODJEŻDŻA z peronu 5. Chyba nie muszę wspominać, że pasażerowie biegnący z 3 na 5 niemalże staranowali innych na schodach i w tunelu. Mało tego, pociąg był podstawiony na ślepym torze (nie pamiętam numeru, ale wydaje mi się że przed remontem pociągi z tego toru nigdy nie odjeżdżały). Aby dostać się do tego toru, trzeba przejść ładny kawałek peronem.... Ja rozumiem że jest remont i chaos, ale nic nie usprawiedliwia błędnych informacji (nie po raz pierwszy) na tablicach oraz braku odpowiednio wczesnych zapowiedzi.
Dziś RE z Drezna do Wrocławia 2VTR godz 10:00 w Legnicy zameldował się z 40% frekfy dalej było 110%
Dziś RE z Wrocławia do Drezna 1VTR 180% ludzie stali.. od Legnicy ok 150%
A w 2006 na kursie o 05:05 prawie zawsze jeździł SA134 i jakoś nikt nie marudził, że spalina pod drutem. W ogóle na tą trasę poza weekendem starczyłby EN81...
Ciężko czasem zrozumieć o czym piszesz...
Przede wszystkim to w 2006 roku nie było na Dolnym Śląsku czegoś takiego jak SA134.
Nie było też żadnego osobowego o 5.05 z Wrocławia do JG czy też z JG do Szklarskiej.
O jaki więc pociąg chodzi?
W kieszonkowym rozkładzie stacji Wrocław Główny 10.12.2006-8.12.2007 są pociągi : o 4.48 do Jaworzyna Śląskiej przez:Strzelin ,Kamieniec Ząk., Ząbkowice Śląskie,oraz o 3.40 do Jaworzyny Śląskiej przez: Malczyce,Legnicę
Lil_Peter, Do mnie doszła konduktorka już praktycznie przed Legnicą .. A byłem na końcu . Ale zdarza się że gdy jest zapchany to w krótszej relacji jak byś jechał np. Legnica-Bolesławiec to przy takiej frekfie mógł byś nie kupować biletu i przejechać bez kontroli ..
[ Dodano: 29-03-2011, 23:56 ] Jerry, To prawda pamiętam ten pociąg . Zastanawiałem się wtedy jaką ma frekfe i czy pasażerowie np z Jawora wiedzeli o tym że mają bezpośredni skład do Wrocławia bez przesiadania się w Legnicy .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum