Dzisiaj wybrałem sie na przejazd między Rudną Miasto a Rudną Gwizdanów pociągiem REGIO R-6841 re;acji Wrocław Gł-Szczecin Gł. Na stacji Rudna Miasto czekam sam w upalnym słońcu, pociąg opozniony. Gdy juz pociąg przyjeżdża prubuje dostać się do sodka są kłopoty bo jest cały załadowany.
Pociąg w Rudnej Gwizdanów jest z 45 minutowym opóznieniem na stacji wsiada 20 osób 1 wysiada. Pociąg stoi na stacji 10minut. Probermy z wejściem do srodka .
Skład 2xEN-57
Z tego co się dowiedziałem to w Głogowie mają doczepic jeszcze jedną jednowstke
Wracam z Rudnej Gwizdanów pociągiem relacji Kostrzyn-Wrocław Gł pociąg planowo przyjeżdża na stacji wsiada 5 osób 1 wysiada, wysiadam w Rudnej Miescie i tylko ja wysiadam nikt nie wsiada
Zgadza się w Głogowie doczepiali trzecią jednostkę, z Wrocławia skład ten odjechał +5, natomiast w Zielonej Górze +90 :/ Od Wrocławia jechał w składzie EN57-1945+EN57 1953 .
Dzisiejszy Regio Jelenia Góra- Wrocław odjazd z Jeleniej Góry 11:08 odjechał z 78 osobami na pokładzie, z czego większość w kierunku Katowic i Krakowa.
Zgadza się, w związku z powrotem uczestników przystanku Woodstock stworzona pociąg Kostrzyn-Kraków, który kursował w połączeniu z IR "Ślązak"
Nie do końca tak. "Ślązak" jechał swoim numerem tj. 73110/1 w rel. Ziel. Góra - Kraków Gł. osob. Jedynie czekał w Ziel. Górze na pociąg z Kostrzynia.
Frekwencja niesamowita ponad, grubo 160%. Zestawienie ED72-002 + 2 x EN57 PR Kraków.
[ Dodano: 07-08-2011, 22:57 ]
Pociąg nr 7648 rel. Zielona Góra - Wrocław Gł. - 2 x EZT - frekwencja 200%
Pociąg nr 7642 rel Zielona Góra - Wrocław Gł. - 3 x EZT - frekwencja 160%
Pociąg nr 86100 rel. Kostrzyń - Wrocław Gł. - 2 x EZT - frekwencja 180%
Lil_Peter, frekwencję podaje się "na oko". Jeśli w pociągu wszystkie miejsca siedzące są zajęte to zakładamy, że frekwencja wynosi 100%. Jeśli wolnych miejsc już nie ma i ludzie stoją w przedsionkach to frekwencję określa się w przybliżeniu, np. 120%.
_________________ "Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Wiem, że 100% to wszystkie siedzące zajęte, tylko wydaje mi się, że jeżeli jest tłoczno to wystarczy napisać, że jest ponad 100%, bo silenie się na to, że to było 140, a nie np. 160 albo 180% - dla mnie jest trochę śmieszne.
sobota 6.08.2011 Pociąg D-66653 relacji Szklarksa Poręba Górna (14:42) - Lwówek Śląski (17:07) na stacji końcowej wysiada 28 osób do zwrotnego D-66648 relacji Lwówek Śl.(17:12) - Jelenia Góra (18:26) wsiada 63 osoby
Pociąg nr 6841 relacji Wrocław Gł. - Szczecin Gł. - 2 x EZT - ponad 100%
Pociąg nr 7630 relacji Kostrzyn n/O. - Wrocław Gł. - EN57 + EN71-034 - ponad 100%
Lil_Peter - frekwencja ponad 100% może być rózna. przykładem niech chociażby będzie podany przykład przez Beatrycze.
[ Dodano: 08-08-2011, 22:18 ]
Cytat:
Zawsze mnie ciekawi jak wy liczycie frekwencję i czym się różni u was 160, 180 i 200%?
Kolego, różni się i to zdecydowanie
Np. 180 % - zajęte wszystkie miejsca siedzące, stoją jeden koło drugiego w ścisku korzystają z przedziału służbowego z tej strony, gdzie nie ma drużyny pociągowej
Np. 200% - tak jak wyżej + przedział służbowy .
W dniu dzisiejszym pociąg nr 76513/2 / 66201 relacji Ostrów Wlkp. - Wrocław Główny - Jelenia Góra (łącznik od Barbakana) w zestawieniu 3 B z Wrocławia Gł. (+30") frekwencją sięgającą 100% . W Wałbrzychu Miasto wysiada dużo podróżnych. Z Wałbrzycha Głównego odjeżdża z frekwencją około 50%.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum