Pociąg KD Jelenia Góra (05:41)-Zgorzelec-Węgliniec-Wrocław Gł. (09:54). Skład przyjechał do Chojnowa - gdzie wsiadałem - totalnie nabity a jeszcze z 15 osób miało ochotę wsiąść. Z tego co widziałem 1 osoba sobie odpuściła, reszta jakoś po dłuższej chwili się upchała. W Miłkowicach też parę osób i też znów upychanie - na szczęście Legnica już za moment. No ale tam wymiana mniej więcej na zero i do samego Wrocławia mega ścisk. Ale co tu pisać, na taką relację, w taki dzień, 1 szynobus to tragedia. Nie wspominam już o tym, że ludzie z Chojnowa, Miłkowic lub ci którzy wsiedli np. w Legnicy bez biletu przejechali się za darmochę też się do tego grona załapałem i dobrze mi z tym - nie będę płacić za podróż w takich warunkach.
Co do EC Wawel to wtrącę jeszcze, że zdecydowanie jego atrakcyjność podniosłoby wprowadzenie sprzedaży biletów w ofercie SparDay (19/29 Euro) przez Internet - podobnie jak jest w przypadku pociągu EC Berlin-Warszawa-Express. Zwłaszcza że bilet na ten EC ciężko w ogóle kupić w kasie w promocyjnej cenie i tak IC traci klientów, no ale głupota kosztuje....
Dzisiejszy RE z Wrocławia Gł. do Drezna (odj. 12:36), zestawienie: 2xSiemens Desiro, miejsc siedzących: 246, po odjeździe ze stacji początkowej frekwencja w kl. 2 - 44%, w kl. 1 - 21%
Pociąg osobowy KD z Wrocławia do Żar (odj. 12:43), obsługiwany był SA134-003, miejsc siedzących: 134, po odjeździe z Wrocławia Gł. frekwencja wyniosła 106%.
[ Dodano: 10-05-2013, 19:11 ]
Dzisiaj powtórka z rozrywki
RE z Wrocławia Gł. do Drezna (odj. 12:36), zestawienie: 2xSiemens Desiro, miejsc siedzących: 246, na pierwszej stacji frekwencja w kl. 2 - 69%, w kl. 1 - 21%
KD z Wrocławia do Żar (odj. 12:43), obsługiwany był SA134-024 + SA135-003, miejsc siedzących: 194, po starcie z Wrocławia Gł. frekwencja wyniosła 92%.
I tak ładnie, biorąc pod uwagę, że studenci mają swoje święto i są zajęci czymś innym...
Ale mimo wszystko, dziś piątek i na terenie Wrocławia jest jeszcze kilka stacji pośrednich, na których teoretycznie mogłoby wsiąść dodatkowych kilkadziesiąt osób, może ktoś da więcej
[ Dodano: 17-05-2013, 20:47 ]
Dzisiaj na Dw. Głównym we Wrocławiu:
KD do Żar (odj. 14:18) zestawiony z jednego SA134, frekwencja po starcie 108%
Regio do Węglińca (odj. 14:31) obsługiwany EN57-1040, po odjeździe ze stacji początkowej napełnienie 88%
Regio do Wałbrzycha Gł.(odj. 16:35), podstawiono jednostkę EN71-008, frekwencja na starcie 45%.
20.05.2013 poniedziałek Jelenia Góra (ok.5:30)-Zgorzelec-Węgliniec-Legnica-Wrocław (ok. 10:00). Frekwencja zapewne gdzieś od Bolesławca masakryczna. W Chojnowie i Miłkowicach to było już coś pod tytułem bicie rekordu świata w kategorii ile osób zmieści się do jednego szynobusu...... Masakra. Ale za to już kolejny przejazd tym pociągiem za friko, no bo jak tam nawet nogą nie szło ruszyć przez całą drogę to trudno, by konduktor łaził. No cóż, jaka jakość usług, taka cena. Dobrze, że ten pociąg nie zatrzymuje się między Legnicą a Wrocławiem, bo chyba jazda trwałaby z dobrą godzinę dłużej.
19.05.2013
stacja Bolesławiec
- 18:54 - KD - Jelenia Góra > Wrocław - opóźniony 35 minut, wyruszył naładowany po brzegi, jechały 2 szynobusy, ale numerów nie pamiętam
- 19:46 - PR - Węgliniec > Wrocław - punktualnie, we Wrocławiu +10, frekwencja 75% (pociąg zatrzymuje się tylko w Chojnowie i Legnicy, a potem już na stacjach we Wrocławiu) - warto było poczekać, jechał 1 EZT
Dopóki UMWD nie zakupi co najmniej kilkunastu SZT i EZT jak to zrobiły Koleje Wielkopolskie to po przejmowaniu kolejnych połączeń sytuacja z ściskiem będzie się pogarszać. Chciałbym, aby to było czarnowidztwo, jednak symptomy da się już zaobserwować.
_________________ Manipulacja w najczystszej postaci
W piątek 24.05.2013 r. pociag Regio relacji Wrocław Główny - Kłodzko Gł. (odj. 14:51), odjechał ze stacji początkowej na jednym kiblu z frekwencją około 115%
Kamieńczyk nigdy pusty. Dziś wsiadłem do niego na Wrocławiu Zachodnim - 5 pudeł, a w każdym przedziale co najmniej 2-3, a często i więcej osób. Do Jeleniej Góry rzecz jasna komplet nie dojechał, ale na końcu trasy wysiadło sporo osób.
KD Jelenia Góra - Żary to jakieś nieporozumienie. Wystawiono SA135-001, który pękał w szwach - frekwencja grubo ponad 100% (ciekawe, jak długo się utrzymała).
Łomnica na EN71-030 w Jeleniej Górze na starcie około 40%.
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
A dzisiejsze "Łużyce" rel. Kraków - Węgliniec widziane w Miękini bardzo zatłoczone. Ludzie stali nie tylko w przedsionkach ale też w przedziałach oraz na końcu składu w przedziale służbowym. Tak na oko frekwencja co najmniej 150%
jano, twój post jest niepoprawny politycznie. Grono miłośników KD widzi tłumy tylko w pociągach KD, natomiast pociągi RE i IR wg mikdoli rzekomo jeżdżą puste, albo wożą samych kolejarzy z 99-proc. ulgą.
A już tak na poważnie, dziś jechałam z Wrocławia "Łużycami" i ścisk rzeczywiście był niemiłosierny (1 EZT). Pociąg ma duże obłożenie, cieszy się ogromną popularnością, pewnie dlatego został przewidziany do likwidacji od nowego rozkładu. Miłośnicy KD będą happy!
_________________ "Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Dziwna sprawa, bo Galicja do Krakowa, którą widziałem z Kamieńczyka, jechała w składzie ED72-0??+EN57-1941. O frekwencji trudno mi jednak coś powiedzieć.
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
29.05.2013r.
IR - 64102 rel. Wrocław Gł. - Bielsko Biała Gł. EN57 PR Wrocław podstawiony w peron. Ludzie się nie mieszczą w składzie . Jest lekka zadyma. Pasażerowie żądają dodania składu .
I tutaj dochodzi do niecodziennej sytuacji. Nagle kierownik pociągu prosi o wysiadanie ze składu. Będzie doczepiona jednostka. I tak się staje. Po około 30--40 minutach podstawiany jest skład zestawiony z 2 EN57 .
Mimo prawie godzinnego opóźnienia podróżni oraz dużo dzieci jedzie w miarę zadowolone, że PR stanął na wysokości zadania.
03.06.2013 poc.KD Jelenia Góra (~05:30) - Zgorzelec - Wrocław (~10:00) do Legnicy to samo co co tydzień, czyli skład 1x szynobus nabity po brzegi. W Legnicy na szczęście zobaczyli, co może się dziać i podstawili dla oczekujących tam drugi szynobus, po czym go doczepili i tak oto skład w postaci 2 szynobusów z niemal 20min opoznieniem wyruszył do Wrocławia - frekwencja i tak mimo to w obu szynobusach po 100%.
Pociąg KD relacji Wrocław Główny - Jelenia Góra o 10.05 frekwencja na starcie około 200%. Nie ma dosłownie gdzie wetknąć szpilki. Po raz kolejny osoby odpowiedzialne w KD za gospodarkę taborową udiwadniają mi że są skończonymi idiotami i nie zasługuja na jakikolwiek szacunek. Skład oczywiście jeden szynobus (chyba SA135).
_________________ Manipulacja w najczystszej postaci
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum