Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 118, 119, 120 ... 172, 173, 174  Następny
Frekwencja w dolnośląskich pociągach
Autor Wiadomość

voyager1231 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Wrz 2012

PostWysłany: 18-07-2015, 11:38    Odpowiedz z cytatem

Takim oto sposobem odpowiedzialność za fatalną politykę taborową KD znowu spadła na kolejarzy, którzy mają (teoretyczne) 99% zniżki. To już nawet nie jest śmieszne.

Czy nie lepiej przyczepić się do jakiegoś dyspozytora KD, lub szerzej - do UMWD, który dopuścił do całkowitego monopolu na 275 bez posiadania wystarczającej liczby taboru? A gdy pojawiły się 36WEa, zamiast skierować je znów na E30, bo frekwencja rośnie w zatrważającym tempie, to dano je na linię 274. Osoby decyzyjne miały dwie opcje - albo zapewnić komfort i odpowiedzieć na popyt na jednej linii, albo zapewnić dziadostwo na dwóch liniach. Oczywiście wybrano opcję drugą. Mało tego, wkrótce pojawią się nowe Impulsy. Jaka teraz będzie decyzja? Oczywiście, zamiast wzmocnić składy na już obsługiwanych liniach, to dziadostwo chce się oferować już na 3 linii.
Może do UMWD warto kierować zastrzeżenia?

_________________
Manipulacja w najczystszej postaci Smile
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Gaspares Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Mar 2008
Skąd: Wrocław / Zgorzelec

PostWysłany: 18-07-2015, 11:51    Odpowiedz z cytatem

voyager1231, a kto jak nie UMWD zleca przewozy w województwie i ma chrapkę na kolejne linie?

_________________
W ŚWIECIE IMITACJI DOSKONAŁYCH SZTUKA RODZI SIĘ Z PRZEKŁAMAŃ W KOPIOWANIU.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 18-07-2015, 12:05    Odpowiedz z cytatem

Gaspares, no ale beton KD też jest łasy na kolejne linie, nie będąc do tego przygotowanym taborowo. Powiedziałabym nawet, że w stosunkach UMWD-KD ogon merda psem. Tylko aby więcej dotacji zgarnąć! Liczą się tylko dotacje! Im więcej dotacji, tym lepiej, nawet za cenę wożenia ludzi jak bydło, co już ma miejsce na linii Wrocław - Legnica, czego bywałam naocznym świadkiem.

Kiedyś (chyba w grudniu) czekałam na pociąg do Zgorzelca. Wcześniej jechał pociąg do Żar. Szynobus nawalony po dach! A przecież to nie były godziny szczytu, tylko okolice piątkowego południa! Rzecz jasna RE do Drezna też nabity, podobnie jak podstawiony na sąsiednim peronie Impuls do Węglińca.

Po likwidacji RE ludzie przesiedli się do pociągów KD, więc ścisk jest jeszcze większy. Bo pasażerów ogólnie przybywa, a pociągów ubyło! Ale powietrze w „Dolinie Bobru” bezrefleksyjnie jest wożone...

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

nd Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Lip 2015

PostWysłany: 18-07-2015, 15:46    Odpowiedz z cytatem

black napisał/a:
Beatrycze to jest powoli norma w KD. Kwisa od Lipca jeździ najczęściej na pojedynczym składzie 36. Czasem zdarzy się 31, a podwójne 36 to święto. Pociąg ok 16.00 z Wrocławia do Węglińca to samo.

W lipcu w dni robocze (13 dni) dwa razy poranna "Kwisa" pojechała zestawiona z jednej 36WEa. Spowodowane to było problemami podczas łączenia jednostek w Węglińcu - nie było czasu ratować się podmianą na 31WE.
Dziewięć pociągów (Kwisa poranna i Kwisa popołudniowa) pojechało na 31WE - powodem były różne zdarzenia losowe - zderzenie ze słoniojeleniem, wjechanie w obniżoną sieć, usterka jednej jednostki wykryta przy przeglądzie.
Pozostałe pociągi Kwisa (15 pociągów) pojechało w planowym zestawieniu 2*36WEa.
W związku z powyższym uważam dobrane przysłówki za niezbyt trafione (najczęściej, czasem).

black napisał/a:
Ten o 20, o którym piszesz jeździ praktycznie cały czas krótkie 36. Każdy pociąg KD jest zapchany. Ostatnio jechałem tym o 19.08 z Wrocławia i też był w ponad 150% zapełniony. Ciesz się, że znalazłaś to wolne miejsce Wink

Na pociągu o 20:14 planowe zestawienie to 36WEa. Zamiana na turboklopa odpada bo jednostka dzień później przechodzi z tego pociągu na poranna Kwisę. Żeby na tym pociągu pojechała 31WE to zmieniać pojazdy trzeba najpóźniej do godziny 14 i żeby zamiana miała sens to musi być w rezerwie jedna 36WEa. Wtedy na 2*36WEa można pojechać któryś z zestawów pociągów:
-69571, 69544, 69583
-69573, 69546, 69585
Wtedy uwolniona 31WE robi: 69873, 69838, 69760, 69781 i 69591/0
Rozwiązanie chyba najbardziej optymalne ale na teraz ciężkie do wdrożenia - krucho z rezerwą.

Swoją drogą zawsze mnie zastanawiało - ile to jest 150% zapełnienia? 100% siedzących i 50% miejsc stojących?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 18-07-2015, 16:16    Odpowiedz z cytatem

nd, frekwencję w pociągach określamy "na oko", bo wiadomo, że precyzyjnie tego nie zrobimy. Generalnie przyjmuje się, że wszystkie zajęte miejsca siedzące to 100% frekwencji. Jeśli w pociągu jest ścisk, czyli jedzie się na tzw. "glonojada" to dla podkreślenia tego faktu podajemy frekwencję 150-200%, zależnie od tłoku (w ścisku trudno nawet w przybliżeniu określić stosunek pasażerów siedzących do stojących). Jeśli w pociągu jest komplet pasażerów, a z braku miejsc siedzących niektórzy muszą jechać na stojąco to najlepiej napisać, że frekwencja wynosi ponad 100%. No a jeśli w pociągu jest luz to "na oko" stwierdzamy jaki mniej więcej procent miejsc jest zajętych.

Noema napisał/a:
KD to prywatny folwark mikolstwa czy samorządowa spółka utrzymywana przez podatników, do jasnej cholery?

KD to spółka samorządowa utrzymywana przez podatników, którą niektórzy traktują jak prywatny folwark. Mikolstwo za prezesa Rachwalskiego i dyrektora Moleckiego wkupiło się w łaski. Zaczęto nawet ściągać do pracy każdego, kto zadeklarował że jest mikolem. Większość normalnych kolejarzy ma alergię na mikoli, również w KD, co wiem z prywatnej korespondencji. Doszło już do tego, że kolejarze z KD przestrzegają nas przed konkretnymi mikolami z KD, którzy nienawidzą naszego forum, mnie i Ciebie. Niektórzy z nich to użytkownicy naszego forum. Kiedyś byli największymi krytykami KD. Po otrzymaniu etatu w KD stali się najwierniejszymi kundlami betonu KD. I najgłośniej ujadającymi:

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.986104678087914.1073741836.200816583283398

Sytuacja staje się patologiczna, bo w KD mamy mikoli od zarządu, przez stołki dyrektorskie, po drużyny konduktorskie. Niestety w UMWD sprawami kolejowymi też trzęsą mikole... Poziom zamikolenia KD już dawno przekroczył stan alarmowy! Stąd zapewne wysyp, jak to określasz - mikolowozów.

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Ralny Płeć:Mężczyzna
Moderator


Dołączył: 23 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 19-07-2015, 20:26    Odpowiedz z cytatem

Beatrycze napisał/a:
Poziom zamikolenia KD już dawno przekroczył stan alarmowy! Stąd zapewne wysyp, jak to określasz - mikolowozów.

Dzisiejszy mikolowóz. Rozpoznajecie mikoli i pracowników KD? Wink

Proponuję wydzielić osobny temat: Mikolowozy KD.


_________________
Gdyby głupota umiała latać, LOT miałby poważnego konkurenta w postaci PKP.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 20-07-2015, 00:13    Odpowiedz z cytatem

Ralny napisał/a:
Dzisiejszy mikolowóz. Rozpoznajecie mikoli i pracowników KD?

Ależ oczywiście, że rozpoznaję. Ten film to kwintesencja Kolei Dolnośląskich. Zwykłemu widzowi nic nie powie. Ot, kolejowa wycieczka po nieczynnej linii kolejowej. Ale ja nie jestem zwykłym widzem...

Po pierwsze, mamy kolejny mikolowóz na koszt podatników, którym przejechali się wybrani pracownicy KD oraz ich rodziny i znajomi. Po drugie, te 25 zaproszeń na fanpage KD stanowiły tylko „kwiatek do kożucha”, żeby oszołomy takie jak Noema się nie czepiały.

// Post zmoderowany. ~Pirat

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

black Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Wrz 2009
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 25-07-2015, 00:31    Odpowiedz z cytatem

24.07.2015 popołudniowy pociąg Kwisa Wrocław-Węgliniec pojedynczy skład 36we. Zapchany maksymalnie. Przypadek, że prawie zawsze trafiam na pojedynczy skład? Wink Jeżdżę prawie codziennie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jano Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Wrz 2006
Skąd: Miękinia

PostWysłany: 25-07-2015, 11:47    Odpowiedz z cytatem

Za to wczorajszy popołudniowy poc. rel. Wrocław Gł. (15.26) - Bolesławiec jak na wakacyjny piątek to bez tłumów. Nawet dosiadając się na kolejnych stacjach można było znaleźć spokojnie pojedyncze miejsca siedzące. Jechał 31WE.

_________________
https://www.facebook.com/Miekinia?fref=ts
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

viking87 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 22 Gru 2012
Skąd: Wrocław/Brzeg Dolny

PostWysłany: 26-07-2015, 20:21    Odpowiedz z cytatem

Za to wczoraj (tj. 25.07.) na popołudniowym kursie (po 15) z Jelcza-Laskowic do Wrocławia jechała jednostka 36WE z kilkunastoma osobami na pokładzie. Wiem, że to sobota ale mam wrażenie, że nie zawsze na tej trasie jeżdżą pociągi dostosowane do zapotrzebowania...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kriss_18 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Lis 2006
Skąd: Dzierżoniów

PostWysłany: 26-07-2015, 20:54    Odpowiedz z cytatem

Moim zdaniem jeżeli KD w całości przejmie trasę od grudnia , to szynobusy powinni wydłużyć z Dzowa lub Trzebnicy i by z pewnością wystarczyły lub zakupić szynobus elektryczny , który mógłby kursować tam / powrót , podróż trwa 30min + 10min na zmianę kierunku , w sumie powstałby takt 90 minutowy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 12-08-2015, 14:48    Odpowiedz z cytatem

KD w swoim propagandowym stylu pochwaliły się ponad 30-proc. wzrostem liczby pasażerów:

https://www.kolejedolnoslaskie.eu/pl/ponad-30-proc-wi%C4%99cej-pasa%C5%BCer%C3%B3w-w-i-p%C3%B3%C5%82roczu-2015-roku.html

Wszystko ładnie i pięknie tylko zapomniano dodać, co złożyło się na ten wzrost. Przypomnę, że w marcu zlikwidowano zatłoczone pociągi RE Wrocław - Drezno i w związku z tym pasażerowie musieli przesiąść się do pociągów KD. Dotyczy to głównie mieszkańców Zgorzelca, ale nie tylko, bo i mieszkańcy Pieńska, Węglińca, Bolesławca, Chojnowa, Legnicy i Wrocławia też chętnie korzystali z połączeń PR. Również przejęcie od PR większości połączeń na linii jeleniogórskiej przyczyniło się do wzrostu liczby pasażerów w pociągach KD. To żaden sukces KD tylko skutek urzędniczych roszad UMWD na kolei! Po prostu, pasażerów „przepędzono” z pociągów PR do KD. Czy w związku z tym „niebotycznym sukcesem” w KD posypią się premie za wyniki, wypłacane z pieniędzy podatników?

Sytuacja wygląda teraz tak, że na linii zgorzeleckiej pociągów od marca ubyło (likwidacja trzech par RE), a pasażerów ogólnie przybywa (likwidacja konkurencji + odzyskiwanie pasażerów przez kolej). Co w związku z tym robią UMWD z KD? Uruchamiają dodatkowe pociągi? Ależ oczywiście! Oto w „godzinach szczytu” uruchomiono dodatkowy pociąg Wrocław Gł. (4:12) - Legnica (5:06). Brawo!

Ponoć na dodatkowe pociągi dla pasażerów nie ma pieniędzy, czym tłumaczono likwidację RE Wrocław - Drezno. Ale pieniądze na wożenie „świeżej porannej bryzy” jak widać są (m.in. mikolowóz „Dolina Bobru”). I dziwicie się, że wieszam psy na KD, że aż KD Beton musiał wezwać prokuraturę do „obrony dobrego imienia spółki i zarządu”? Przecież KD same się o to proszą! Cytując Bolka, „nie chcem, ale muszem” krytykować KD.

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

jano Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Wrz 2006
Skąd: Miękinia

PostWysłany: 12-08-2015, 21:16    Odpowiedz z cytatem

Neoma, ja dopisałbym jeszcze ciągłe remonty i liczne wypadki na A-4 oraz wiecznie zakorkowana ul. Średzka w Leśnicy (wjazd/wyjazd z miasta Wrocławia). Czasami nie ma innej alternatywy dla pociągu KD. Stąd też wzrost liczby pasażerów.

_________________
https://www.facebook.com/Miekinia?fref=ts
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Bartuś Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2008
Skąd: Dobiegniew

PostWysłany: 31-08-2015, 11:41    Odpowiedz z cytatem

Z wczoraj :

REGIO 67415 o 17:00 do Zielonej Góry - oczywiście plastikowy EN57-986 załadowany w ponad 100%. Twisted Evil Bezmyślnego (albo raczej złośliwego - w zakładzie są raptem dwa-trzy plastiki) dyspozytora PR Wrocław należałoby przywiązać do tej plastikowej patelni i przewieźć go do Zielonej Góry i z powrotem. Może wtedy by zmądrzał. Na razie Przewozom Regionalnym na tej trasie życzę rychłej zmiany przewoźnika na nadodrzance. Ludzie was nie cierpią za to że najgorszy z najgorszych szrotów wysyłacie na najdłuższe relacje torturując własnych pasażerów, zrozumcie to wreszcie! Dziwię się tylko mikolom jeleniogórskim którzy narzekają że zamiast impulsa jeżdżą zmodernizowane, klimatyzowane asynchrony. Tłumy muszące się gnieść w najgorszym szrocie PR-ów bardzo by chciały być tak torturowane, jak KD torturuje pasażerów z 274.

W każdym razie oficjalna skarga do UMWD, na to co wyprawia wasz patologiczny zakład na trasie Wrocław-Zielona Góra jeszcze dziś zostanie napisana.

Nie muszę dopisywać że jako PR do Jelcza o godzinie 16:44 pojechał zmodernizowany EN57-781, frekwencja bardzo słaba. Gdzie jeszcze PR Wrocław wysyła zmodernizowane kible? Na muchowoza-Szyndzielnię do Zakopanego oczywiście w ilości dwóch składów wyremontowanych za pieniądze dolnośląskich podatników! . W dniu 15 sierpnia jechał skład EN57-679+EN57-678. Frekwencja na załączonym obrazku. Dodam jeszcze że w tym samym dniu pociąg REGIO 67407 do Zielonej Góry obsługiwał plastikowy EN57-1677.

20670428901_596629888c_z.jpg
Muchowóz-Szyndzielnia w okolicy Suchej Beskidzkiej.
Plik ściągnięto 13 raz(y) 57.7 KB

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 31-08-2015, 13:03    Odpowiedz z cytatem

Bartuś, to jeszcze nic. Kiedyś we Wrocławiu czekałam na pociąg, więc kręciłam się trochę po peronach i obserwowałam pociągi. Zdziwiło mnie to, że do Jelcza-Laskowic KD puszczają nowe Impulsy (frekwencja 10%), a do Szklarskiej Poręby stare EZT-y (frekwencja 100%). Pozostawię to bez komentarza.

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 119 z 174 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 118, 119, 120 ... 172, 173, 174  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl