Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 138, 139, 140 ... 172, 173, 174  Następny
Frekwencja w dolnośląskich pociągach
Autor Wiadomość

Rozkładowiec
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 24-06-2017, 12:27   

bystrzak2000 napisał/a:
Rozkładowiec napisał/a:
W Zakopanem, Kołobrzegu, Helu, czy Jeleniej Górze tego typu pociągi się nie sprawdzają.

Kolega się chyba nieco zagalopował. Pociągi EIC z Warszawy do Helu czy Zakopanego zawsze miały dobrą frekwencję. A skoro mieszkańcy stolicy są w stanie zapłacić więcej za szybszą podróż w góry czy nad morze, to dlaczego im tego nie umożliwić, zwłaszcza że te pociągi nie są dotowane. Poza tym przynajmniej w teorii pociągi EIC powinny mieć wyższy standard, a nie każdy chce się gnieździć w 8 osobowym przedziale (wiem, wiem, w EIC też zdarzają się strupiałe wagony).

Pociągi EIC oprócz podwyższonego komfortu, powinny się też wyróżniać krótszym czasem przejazdu. Przykładowo Jantar obecnie jeździ w takim samym czasie przejazdu i standardzie co pozasezonowy Neptun. To jest na siłę wyciąganie od ludzi kasy, bo wiadomo że w wakacje nad morze ruch jest duży, a Jantar jest najdogodniejszym połączeniem Warszawy z Helem, więc jest okazja żeby zarobić. Podobnie jest w przypadku Szklarskiej Poręby. Chcą mieć bezpośredni dzienny pociąg , to im wciśniemy EIC i na tym zarobimy.
Przejdź na dół

bystrzak2000 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lut 2010
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 24-06-2017, 12:30    Odpowiedz z cytatem

Światowid napisał/a:
Mylisz się. Widzę te pociągi na co dzień w Jeleniej Górze i Asnyk w porównaniu z Orzeszkową ma się o wiele słabiej. Podobnie jest z Mehofferem, który ma dobrą frekwencję w porównaniu z Asnykiem. W przypadku połączeń o stałym kursowaniu O frekwencyjności danego połączenia decydują dni powszednie, a nie sezon czy weekendy W przyszłym rozkładzie jazdy będą nocne Karkonosze * na dzień dzisiejszy jechały do Warszawy podobną relacją z atrakcyjnym czasem przejazdu. Frekwencja w tym pociągu będzie o wiele lepsza niż w obecnych nocnych wagonach do Wawy ze względu na krótszy czas przejazdu.

Czytaj proszę ze zrozumieniem. Napisałem, że Asnyk ma frekwencję głównie w weekendy, bo jest pierwszym dziennym pociągiem dalekobieżnym do Jeleniej Góry, idealnym dla turystów z Warszawy, Łodzi, czy Kalisza i przynajmniej w sezonie turystycznym powinien jeździć, najlepiej do Szklarskiej Poręby zamiast EIC Śnieżka, który przy tych cenach będzie muchowozem. Nocne Karkonosze będą taką średnią alternatywą, bo po pierwsze nie dojadą do Szklarskiej Poręby (koniczna będzie przesiadka we Wrocławiu), po drugie nie każdy chce się tłuc nocnym pociągiem, zwłaszcza że Karkonosze mają wg planów jeździć na Dartach, więc nie będzie tam wagonów sypialnych i kuszetek, a i sam Dart ponoć zbyt komfortowy nie jest. Z resztą wyraźnie potwierdza to weekendowa frekwencja Asnyka, który niejako zastępuje dawne Sudety, które na brak frekwencji nigdy nie narzekały.

Podsumowując: jeśli uważamy region jeleniogórski za atrakcyjny turystycznie, to oprócz pociągów dla mieszkańców tego regionu, oferta kolejowa powinna uwzględniać także ewentualnych turystów, a uwalając pierwszy dzienny pociąg ze stolicy przez Łódź z akceptowalnym czasem przejazdu, na pewno tej oferty nie polepszamy. Niestety władze PKP Intercity Twój pomysł zrealizują, bo wg projektu nowego RJ Asnyk w weekendy do JG jeździł nie będzie. W zamian będzie muchowóz EIC Śnieżka z pominięciem Łodzi i pociąg widmo IC Szklarska dublujący Kamieńczyka. Tym samym rejon jeleniogórski straci sporo turystów.
Rozkładowiec napisał/a:
To jest na siłę wyciąganie od ludzi kasy, bo wiadomo że w wakacje nad morze ruch jest duży, a Jantar jest najdogodniejszym połączeniem Warszawy z Helem, więc jest okazja żeby zarobić.

Ale skoro ten pociąg się zapełnia, to w czym problem? To są typowe działania biznesowe. Czy kolej wiecznie ma przynosić straty? Tym bardziej, że ten pociąg nie jest dotowany przez państwo. Dlatego też na pociągi EIP w niektórych relacjach mocno ograniczono pulę tanich biletów, bo pociągi i tak jeżdżą pełne.


Ostatnio zmieniony przez bystrzak2000 dnia 24-06-2017, 12:36, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

walbol Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 17 Paź 2008

PostWysłany: 24-06-2017, 12:33    Odpowiedz z cytatem

Rozkładowiec napisał/a:
Pociągi EIC oprócz podwyższonego komfortu, powinny się też wyróżniać krótszym czasem przejazdu. Przykładowo Jantar obecnie jeździ w takim samym czasie przejazdu i standardzie co pozasezonowy Neptun. To jest na siłę wyciąganie od ludzi kasy, bo wiadomo że w wakacje nad morze ruch jest duży, a Jantar jest najdogodniejszym połączeniem Warszawy z Helem, więc jest okazja żeby zarobić. Podobnie jest w przypadku Szklarskiej Poręby. Chcą mieć bezpośredni dzienny pociąg , to im wciśniemy EIC i na tym zarobimy.

I co w tym dziwnego, skoro Jantar w wakacje niezależnie od liczby wagonie jest pełny? To by było dopiero podejście, żeby pozbywać się przychodu, skoro frekwencja jest. W przypadku Śnieżki może wygląda to nieco inaczej, dlatego od korekty kursuje tylko w weekendy, bo w tygodniu faktycznie ludzi było niewielu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

KraxWRO Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Cze 2015

PostWysłany: 25-06-2017, 14:40   TLK 66105 Odpowiedz z cytatem

Odjazd o 14:29 z Wrocławia do Kudowy na dwóch wagonach (jedynka i zdeklasowana jedynka), w obu wagonach około 60% wypełnienia
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Stella Płeć:Kobieta
Przyjaciel


Dołączyła: 19 Lis 2005
Skąd: Bolesławiec

PostWysłany: 26-06-2017, 14:40    Odpowiedz z cytatem

Dzisiejszy pociąg Wrocław (odj. 11:15) - Bolesławiec (przyj. 12:48). Frekwencja na starcie ok. 90 proc. Do Bolesławca dojechało ok. 70 osób.

_________________
Stella
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

kaja805
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 26-06-2017, 17:54   

Pociąg reliacji JG - Węgliniec godz. odjazdu 17.53. Frekwencja na starcie 22 osóby.
Powrót do góry

jano Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Wrz 2006
Skąd: Miękinia

PostWysłany: 28-06-2017, 19:53    Odpowiedz z cytatem

Frekwencja w porannym pociągu Wrocław Gł. (odj. 7.08) - Szklarska Poręba Górna (przyj. 10.13), skład 31WEa-004:
- od Wrocławia do Jaworzyny Śl. na poziomie ok 50%,
- od Jaworzyny Śl. do Jeleniej Góry ok. 30%,
- w Jeleniej Górze spora wymiana pasażerów, na stacji końcowej w Szklarskiej Porębie Górnej wysiadło ok. 30 osób.

Sporo osób do Szklarskiej przyjechało również porannymi "Sudetami" z Warszawy Wsch., ze składu wysiadło ok. 50 osób.

_________________
https://www.facebook.com/Miekinia?fref=ts
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 02-07-2017, 20:41    Odpowiedz z cytatem

Niedziela 2 lipca br. pociąg Wrocław (4:39) - Lubań frekwencja ok. 20 proc.

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

KraxWRO Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Cze 2015

PostWysłany: 03-07-2017, 00:33    Odpowiedz z cytatem

2.07.2017 - Pociąg relacji Szklarska Poręba Górna (18:30) - Wrocław Główny (21:56) od Wałbrzycha wypełnienie 100% utrzymywało się w sumie do końca trasy bo po drodze dosyć równe wymiany po kilka osób na co większych stacjach + opóźniony bez powodu 7 minut
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 08-07-2017, 13:40    Odpowiedz z cytatem

Piątek 7 lipca br. pociąg Lubań - Wrocław (19:33) frekwencja do Legnicy ok. 90 proc., od Legnicy ponad 100 proc.

Sobota 8 lipca br. pociąg Wrocław (9:44) - Lubań frekwencja do Legnicy ponad 100 proc., dalej ok. 90 proc. Po drodze mijanka z pociągiem Drezno - Wrocław z frekwencją ok. 130 proc. (podwójne Desiro).

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Stella Płeć:Kobieta
Przyjaciel


Dołączyła: 19 Lis 2005
Skąd: Bolesławiec

PostWysłany: 10-07-2017, 13:54    Odpowiedz z cytatem

Wczorajszy pociąg Lubań (odj. 15:12) - Wrocław (przyj. 17:33). Frekwencja od Bolesławca ok. 100 proc. Do Wrocławia ok. 150 proc.

Dzisiejszy pociąg Wrocław (odj. 11:15) - Bolesławiec (przyj. 12:48). Frekwencja na starcie ok. 80 proc. Do Bolesławca dojechało ok. 60 osób.

_________________
Stella
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Światowid Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2009
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 11-07-2017, 10:43    Odpowiedz z cytatem

Wczorajszy IC "Mehoffer" Przemyśl- Jelenia Góra na odcinku Wrocław- Jelenia Góra 143 osoby zestawienie 2+2+2+ WARS. Na stacji Wałbrzych Miasto wysiadło 67 osób, na stacji Jelenia Góra 58. Pojedyncze osoby na stacjach pośrednich w Jaworzynie Śląskiej, Wałbrzychu Głównym, Boguszowie Gorcach i Sędzisławiu.

_________________
Zapraszam
www.facebook.com/Komitet-Obrony-Dolno%C5%9Bl%C4%85skich-Linii-Kolejowych-108483915900559/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Kiwi7 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Lip 2017

PostWysłany: 16-07-2017, 08:37    Odpowiedz z cytatem

Wczorajszy pociąg KD Dzierżoniów (18:56) - Wrocław (20:42). ZKA na odcinku Dzierżoniów - Jaworzyna Śląska: 2 pasażerów, z czego 1 wysiadł w Świdnicy. W skomunikowanym pociągu z Wałbrzycha było już co najmniej 20 osób.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kriss_18 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Lis 2006
Skąd: Dzierżoniów

PostWysłany: 16-07-2017, 13:38    Odpowiedz z cytatem

W autobusach KKA z Dzierżoniowa do Jaworzyny i z powrotem frekwencja nigdy nie jest wyższa niż 5 osób, w większości kursów wozi się powietrze.
Tylko jakiś pajac wymyślił takie rozwiązanie, trzymając cały miesiąc 3 kierowców z okolic Legnicy w hotelu , za który trzeba opłacać + ich pensje , także wynajm autobusów oraz paliwo.
Gruba kasa idzie w błoto! Evil or Very Mad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 16-07-2017, 15:06    Odpowiedz z cytatem

Jeden z jeleniogórskich mikoli naprawił swój „błąd” i usunął z YouTube film ukazujący kompletnie pusty pociąg ze Szklarskiej Poręby do Jeleniej Góry:

http://infokolej.pl/viewtopic.php?p=367842#367842

Ale inny film nakręcony w pociągu z Drezna zostawił. Jeleniogórskie mikolstwo nieustannie onanizuje się nim pod każdym artykułem w sieci dotyczącym pociągów KD do Niemiec.

https://www.youtube.com/watch?v=MCvu1xxQXNA

Hipokryzja level hard!

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 139 z 174 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 138, 139, 140 ... 172, 173, 174  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl