Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
    
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   M.INFOKOLEJ.PL   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 156, 157, 158, 159, 160, 161  Następny
Frekwencja w dolnośląskich pociągach
Autor Wiadomość

bystrzak2000 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lut 2010
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 31-10-2018, 11:37    Odpowiedz z cytatem

KD dostają za to pieniądze, za darmo tych ludzi nie biorą. Z punktu widzenia spółki jest to spora korzyść finansowa, nie przyjęcie oferty miasta mogłoby zostać odczytane jako działanie na szkodę spółki.

A że KD nie potrafią dostosować podaży do popytu, to jest osobna kwestia. Również osobną kwestią jest, że miasto mogłoby sfinansować kilka dodatkowych pociągów w szczycie, by rozładować ruch na miejskim odcinku.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec/Görlitz

PostWysłany: 31-10-2018, 12:08    Odpowiedz z cytatem

bystrzak2000 napisał/a:
KD dostają za to pieniądze

Ile? Pytam, bo w poprzednim poście napisałeś o „niemałej sumce”, więc domniemam, że znasz konkrety.

bystrzak2000 napisał/a:
Z punktu widzenia spółki jest to spora korzyść finansowa, nie przyjęcie oferty miasta mogłoby zostać odczytane jako działanie na szkodę spółki.

Jako działanie na szkodę spółki można też odczytać tworzenie zbędnych etatów w administracji KD (ta pod rządami Rachwalskiego rozrosła się niemal dwukrotnie!) tylko jakoś nikt się tym nie przejmuje. Można więc założyć, że to co płaci miasto Wrocław jest przeżerane przez kolegów i koleżankę prezesa KD. Finansowo więc KD wychodzą na zero (jeśli nie na minus), a pasażer spoza Wrocławia tylko na tym traci (pogorszenie komfortu jazdy). Zajebisty interes!

_________________
Nie znoszę lewackiej nowomowy i politycznej poprawności piorącej ludziom mózgi.
Ten post został wysłany zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną
(Dz.U. nr 144 poz. 1204 z dnia 18.07.2002)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

bystrzak2000 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lut 2010
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 31-10-2018, 12:32    Odpowiedz z cytatem

Noema napisał/a:
Ile? Pytam, bo w poprzednim poście napisałeś o „niemałej sumce”, więc domniemam, że znasz konkrety.

Kiedy wprowadzono honorowanie biletów, PR-y i KD dostawały łącznie 2,5 mln zł. Niestety nie udało mi się znaleźć, czy ta kwota wciąż obowiązuje, czy została zmieniona.

Ale przy okazji znalazłem, że w 2017 r. KD dostały ponad 950 tys. zł za obsługę pociągów do stacji Wrocław Wojnów. To mniej więcej pokazuje, ile kosztowałoby uruchomienie kilku dodatkowych par pociągów kończących bieg w Leśnicy.
Noema napisał/a:
Jako działanie na szkodę spółki można też odczytać tworzenie zbędnych etatów w administracji KD (ta pod rządami Rachwalskiego rozrosła się niemal dwukrotnie!) tylko jakoś nikt się tym nie przejmuje.

Nie będę zaprzeczał, bo wiadomo jak jest. A że się nikt nie przejmuje? Polacy przyzwyczaili się, że w spółkach publicznych zatrudnia się krewnych i znajomych królika...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec/Görlitz

PostWysłany: 31-10-2018, 12:46    Odpowiedz z cytatem

bystrzak2000 napisał/a:
Kiedy wprowadzono honorowanie biletów, PR-y i KD dostawały łącznie 2,5 mln zł. Niestety nie udało mi się znaleźć, czy ta kwota wciąż obowiązuje, czy została zmieniona.

Załóżmy, że kwota jest niezmienna i podzielmy ją sprawiedliwie na pół pomiędzy KD i PR. 1,25 mln zł to nie jest jakaś zawrotna suma. To roczne utrzymanie ok. 10 etatów administracyjnych średniego szczebla. Czyli miałam rację pisząc, że to co Wrocław płaci jest przeżerane przez kolegów i koleżankę prezesa KD (akurat 10 osób zatrudnionych w KD przez Rachwalskiego po znajomości na lukratywnych etatach by się znalazło – mogę sypać nazwiskami). Nie mam więcej pytań.

bystrzak2000 napisał/a:
Ale przy okazji znalazłem, że w 2017 r. KD dostały ponad 950 tys. zł za obsługę pociągów do stacji Wrocław Wojnów.

Całą kwotę przeżarł zarząd KD. Łączne wynagrodzenie członków zarządu w 2017 r. to ponad 900 tys. zł (plus bonusy i składki ZUS finansowane przez spółkę/pracodawcę).

http://infokolej.pl/viewtopic.php?p=379184#379184

Reasumując, na interesie z miastem Wrocław finansowo korzysta wyłącznie zarząd KD oraz 10 osób z przerośniętej administracji KD (krewni i znajomi królika). W sumie 13 osób. Oklaski! Brawa

Jeśli ktoś nadal uważa, że KD to normalna, najlepsza spółka kolejowa w Polsce to niech jeszcze zapozna się z tym:

http://infokolej.pl/viewtopic.php?p=380932#380932

Jeśli i to go nie przekona to ja kapituluję. Z idiotami nie warto dyskutować.

_________________
Nie znoszę lewackiej nowomowy i politycznej poprawności piorącej ludziom mózgi.
Ten post został wysłany zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną
(Dz.U. nr 144 poz. 1204 z dnia 18.07.2002)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Stella Płeć:Kobieta
Przyjaciel


Dołączyła: 19 Lis 2005
Skąd: Bolesławiec

PostWysłany: 05-11-2018, 08:30    Odpowiedz z cytatem

Wczorajszy pociąg Lubań (odj. 17:09) - Wrocław (przyj. 19:35). Dwa Impulsy 5-członowe. Frekwencja od Bolesławca ok. 80% (wsiadło ok. 200 osób), od Legnicy ponad 100%.

_________________
Stella
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

krzysztoff Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Mar 2008
Skąd: Chojnów/Legnica

PostWysłany: 11-11-2018, 20:45    Odpowiedz z cytatem

10.11.2018, pierwszy tego dnia Dresden Hbf-Wrocław Gł., zestawienie 1x Desiro i jak nietrudno się domyślić: narastające z każdym przystankiem opóźnienie, sardynki... No i oczywiście ludzie, którzy nie dali rady wejść lub nie chcieli być przewożeni jak bydło i czekali na następny pociąg... Do Nowego Dworu pociąg dotarł z opóźnieniem ok. 43 minut.

Screenshot_20181110-095859a.jpg
Plik ściągnięto 22 raz(y) 52.41 KB

DSC_1412-01a.jpg
Plik ściągnięto 77 raz(y) 113.6 KB

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec/Görlitz

PostWysłany: 22-11-2018, 10:00    Odpowiedz z cytatem

Frekwencja w porannym pociągu z Żagania do Zgorzelca sięgnęła chyba 500 proc. Z małego lubuskiego szynobusika (SA 105) wysypało się ok. 100 osób. Na Ujeździe. Pewnie drugie tyle wysiadło na stacji Zgorzelec Miasto. I teraz powiedzcie mi jak to jest możliwe, aby 150-200 osób upchnąć w pojeździe, który ma 36 miejsc siedzących? Bez jazdy na dachu jak w Indiach i Bangladeszu! Pytanie retoryczne, bo miałam nieprzyjemność doświadczyć takiej jazdy:

http://infokolej.pl/viewtopic.php?p=380712#380712

A wyglądało to mniej więcej tak jak na poniższym filmie:


_________________
Nie znoszę lewackiej nowomowy i politycznej poprawności piorącej ludziom mózgi.
Ten post został wysłany zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną
(Dz.U. nr 144 poz. 1204 z dnia 18.07.2002)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Achib Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Cze 2007
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 22-11-2018, 19:09    Odpowiedz z cytatem

krzysztoff napisał/a:
10.11.2018, pierwszy tego dnia Dresden Hbf-Wrocław Gł., zestawienie 1x Desiro i jak nietrudno się domyślić: narastające z każdym przystankiem opóźnienie, sardynki... No i oczywiście ludzie, którzy nie dali rady wejść lub nie chcieli być przewożeni jak bydło i czekali na następny pociąg...

Dziś jechałem tym pociągiem. Ludzi było tak dużo, że w Węglińcu musieliśmy się przesiadać z Desiro do Impulsa, który przyjechał z Lubania. Frekwencja w pociągu już od Węglińca wynosiła około 90%, a od Bolesławca ponad 100%.

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

arvent Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Maj 2012

PostWysłany: 22-11-2018, 19:34    Odpowiedz z cytatem

Pierwszy pociąg z Drezna do Wrocławia powinien być złożony z dwóch pojazdów VT642. Niestety niejednokrotnie z przyczyn technicznych, Niemcy wyprawiają tylko jeden ...tak jak było to dzisiaj. Wtedy KD najczęściej kieruje niemiecki pojazd do obsługi odcinka Lubań Śl.-Węgliniec ....a Impulsy relacji Wrocław-Lubań Śl. zawracają w Węglińcu. VT642 nawet zestawiony podwójnie, nie jest adekwatny do potoków podróżnych na magistrali E30, szczególnie po wyznaczeniu większej ilości postojów dla rentowności połączenia.

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dddbb
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 23-11-2018, 16:22   

Już od 9.12 wszyscy utyskujący powinni być szczęśliwi, bo Desira z Niemiec będą dojeżdżać max do Węglińca. Na dalszą podróż z założenia bardziej pojemne składy.
Powrót do góry

Ralny Płeć:Mężczyzna
Moderator


Dołączył: 23 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 23-11-2018, 16:37    Odpowiedz z cytatem

Noema napisał/a:
Frekwencja w porannym pociągu z Żagania do Zgorzelca sięgnęła chyba 500 proc. Z małego lubuskiego szynobusika (SA 105) wysypało się ok. 100 osób. Na Ujeździe. Pewnie drugie tyle wysiadło na stacji Zgorzelec Miasto. I teraz powiedzcie mi jak to jest możliwe, aby 150-200 osób upchnąć w pojeździe, który ma 36 miejsc siedzących? Bez jazdy na dachu jak w Indiach i Bangladeszu! Pytanie retoryczne, bo miałam nieprzyjemność doświadczyć takiej jazdy...

Temat poruszyła TVP Wrocław.

"Dantejskie sceny na dworcu kolejowym w Pieńsku. Gdy rano podjeżdża szynobus do Zgorzelca, tłum szturmuje pojazd. Pasażerowie niemal toczą bitwę o miejsca stojące, a i tak nie wszyscy chętni są w stanie wejść do środka."

Materiał filmowy:
https://wroclaw.tvp.pl/40089175/szynobus-za-maly-dla-mieszkancow-pienska-jedziemy-jak-w-puszce

_________________
Gdyby głupota umiała latać, LOT miałby poważnego konkurenta w postaci PKP.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 24-11-2018, 09:18    Odpowiedz z cytatem

Jeszcze rok (do zakończenia elektryfikacji) muszą się jakoś przemęczyć z szynobusami. Swoją drogą dziwię się tej sytuacji, bo KD jeżdżą do Żar największym i najnowszym taborem spalinowym, a w zamian lubuskie PR puszczają na Dolny Śląsk najmniejszy i najgorszy szynobus jaki mają na stanie. Co na to UMWD?

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Stella Płeć:Kobieta
Przyjaciel


Dołączyła: 19 Lis 2005
Skąd: Bolesławiec

PostWysłany: 08-12-2018, 21:08    Odpowiedz z cytatem

Dzisiejsze pociągi:

Lubań (odj. 5:11) - Wrocław (przyj. 7:38). Frekwencja od Bolesławca ok. 90% (wsiadło ponad 100 osób), za Legnicą ponad 100%.

Wrocław (odj. 17:51) - Bolesławiec (przyj. 19:22). Frekwencja na starcie ponad 100%, za Legnicą ok. 90%, w Bolesławcu wysiadło ponad 100 osób.

We Wrocławiu na dworcu spotkałam Noemę, która czekała na pociąg do Drezna. Umieram z ciekawości jaka była frekwencja. Obstawiam ze 200%.

_________________
Stella
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec/Görlitz

PostWysłany: 08-12-2018, 22:11    Odpowiedz z cytatem

Stella, prawie zgadłaś. W ostatnim pociągu z Wrocławia do Drezna poziom usardynkowienia oceniam na 150 proc. Ale w podwójnym Desiro! Czyli 300 proc. gdyby Rachwalski puścił tylko jedno Desiro. Ścisk był taki, że dopiero w Legnicy upolowałam miejsce siedzące. Do Zgorzelca pociąg dojechał z frekwencją ok. 100 proc. Na stacji Zgorzelec Miasto wysiadł ok. 200-osobowy tłum ludzi. Pół godziny wcześniej odjechał nabity Impuls do Bolesławca. To świadczy o tym, że największa frekwencja na linii zgorzeleckiej jest w weekendy. Co w związku z tym robi beton KD? Tnie połączenia i pojemne Impulsy zastępuje malutkimi szynobusami. Oj prezesie Rachwalski, będzie wojna od jutra! Tego wam nie daruję!

http://infokolej.pl/viewtopic.php?p=381699#381699

A teraz tłumaczę na język jeleniogórsko-mikolski: w pociągu do Drezna jechało 5 osób. A konkretnie to 4, bo przecież ja się nie liczę. I takiej wersji się trzymajcie jak pijany płotu. Śmiech

_________________
Nie znoszę lewackiej nowomowy i politycznej poprawności piorącej ludziom mózgi.
Ten post został wysłany zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną
(Dz.U. nr 144 poz. 1204 z dnia 18.07.2002)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

obiezykraj Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 13 Kwi 2009
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 10-12-2018, 22:25    Odpowiedz z cytatem

W piątek 7 grudnia miałem (nie)przyjemność podróżować pociągiem IC KARKONOSZE w relacji Warszawa Wschodnia - Jelenia Góra. Od Centralnej bardzo dużo ludzi w 2 klasie, w 1 klasie połowa miejsc także pozajmowana. Prawie wszyscy pasażerowie wysiedli we Wrocławiu (duża część przeszła na sąsiedni peron i oczekiwała na wjeżdżające ROZEWIE z Gdynii stronę JG przez Wałbrzych. Kilkanaście osób wysiadło w Legnicy, cześć przeszła na szynobus w stronę Jaworzyny Śląskiej. Potem ruch praktycznie zerowy. W Jeleniej Górze z pociągu wysiadło 5 osób, w tym ja.

Powrót w sobotę 8 grudnia. Na peronie 30 osób oczekujących na ROZEWIE. W pociągu IC KARKONOSZE na starcie 3 osoby, w tym ja. Do Legnicy praktycznie bez wsiadających. W Legnicy kilka osób się dosiadło.
We Wrocławiu bardzo dużo oczekujących. Prawie wszyscy załadowali się do 2 klasy. 2 osoby zrobiły dopłatę do 1 klasy, więc musiało być sporo tam ludzi. W 1 klasie luźno. Z rozmowy z konduktorką, spora część osób z Wałbrzycha. Standardowo bardzo duża wymiana pasażerów w Warszawie.

PKP IC, zwróćcie nam pociąg z wagonami do siedzenia i leżenia do Jeleniej Góry i trasę przez Wałbrzych !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 157 z 161 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 156, 157, 158, 159, 160, 161  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



HomeRegulaminRejestracjaAdministracjaUżytkownicyStatystykiAlbum
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2019 infokolej.pl