Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
    
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   M.INFOKOLEJ.PL   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 157, 158, 159  Następny
Frekwencja w dolnośląskich pociągach
Autor Wiadomość

Jaro96 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Mar 2016
Skąd: Lubań

PostWysłany: 11-12-2018, 06:57    Odpowiedz z cytatem

Noema napisał/a:
Stella, prawie zgadłaś. W ostatnim pociągu z Wrocławia do Drezna poziom usardynkowienia oceniam na 150 proc. Ale w podwójnym Desiro! Czyli 300 proc. gdyby Rachwalski puścił tylko jedno Desiro. Ścisk był taki, że dopiero w Legnicy upolowałam miejsce siedzące. Do Zgorzelca pociąg dojechał z frekwencją ok. 100 proc. Na stacji Zgorzelec Miasto wysiadł ok. 200-osobowy tłum ludzi. Pół godziny wcześniej odjechał nabity Impuls do Bolesławca. To świadczy o tym, że największa frekwencja na linii zgorzeleckiej jest w weekendy. Co w związku z tym robi beton KD? Tnie połączenia i pojemne Impulsy zastępuje malutkimi szynobusami. Oj prezesie Rachwalski, będzie wojna od jutra! Tego wam nie daruję!

http://infokolej.pl/viewtopic.php?p=381699#381699

A teraz tłumaczę na język jeleniogórsko-mikolski: w pociągu do Drezna jechało 5 osób. A konkretnie to 4, bo przecież ja się nie liczę. I takiej wersji się trzymajcie jak pijany płotu. Śmiech


Mit obalony że szynobus do Drezna powietrze wozi.

Ogólnie to widać, że #sardynkiplus KD z PR robią, bo ostatnio czytałem, że ścisk z Pieńska do Zgorzelca. Oj KD, KD. Pogrywacie sobie z pasażerami.
https://www.radiowroclaw.pl/articles/view/82674/Jezdzimy-jak-frytki-Ogromny-tlok-w-pociagach-relacji-Piensk-Zgorzelec
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

kruczek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 16 Wrz 2009

PostWysłany: 11-12-2018, 13:39    Odpowiedz z cytatem

Potwierdzam ten ścisk - jakiś czas temu jechałem w sobotę rano z Węglińca do Zgorzelca - przyjechało to to małe cudo z Zielonej Góry, nabite 120%, połowa ludzi wysiadła a większa ilość wsiadła z przesadki z poc. lubańskiego - ścisk masakryczny! To są naprawdę chore oszczędności i powinien ktoś w PR dostać po tyłku za takie działanie. Ale PR oszczędza a marszałki mają to w poważaniu...

_________________
Tramwaj musi wrócić do Gliwic. Frankiewicz musi odejść!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Lady Makbet Płeć:Kobieta
Przyjaciel


Dołączyła: 12 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 17-12-2018, 17:41    Odpowiedz z cytatem

Skąd tłok w dolnośląskich pociągach? Taką grafikę znalazłam w internecie.

pas.jpg
Plik ściągnięto 25 raz(y) 65.32 KB


_________________
Lady Makbet to typ kobiety, którą nieokiełznana ambicja prowadzi do zbrodni, a potem do wyrzutów sumienia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

bystrzak2000 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lut 2010
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 18-12-2018, 12:34    Odpowiedz z cytatem

Na tej grafice wyraźnie widać, że poza jednym województwem wzrosty są tam, gdzie marszałkowie zdecydowali się utworzyć własne spółki przewozowe lub działa inna niż Przewozy Regionalne spółka. Przypadek?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Kornik1983 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Zabobrze

PostWysłany: 27-12-2018, 15:54    Odpowiedz z cytatem

Zielona Góra (13:44) - Węgliniec (15:34) - Gorlitz

Wyjazd z Zielonej Góry z frekwencją około 50% SA 133. Po drodze do Żar kilka osób wsiadło na poszczególnych przystankach. W Żarach spora wymiana pasażerów. W Kunicach kilka osób wsiadło. Niezła wymiana pasażerów w Iłowej. Trochę mniejsza w Ruszowie. Do Węglińca pociąg dojeżdża z zapelnieniem ok. 40%,gdzie znaczna część podróżnych przesiada się na pociąg w kierunku Wrocławia. Kilka osób (tak jak ja) na Lubań. Z pociągu z Wrocławia około 50 osób przesiada się na pociąg do Gorlitz. Kilkanascie w stronę Zielonej Góry.

Do Lubania 31WE zapełniony w około 20%

W Lubaniu przesiadka na pociąg osobowy relacji Gorlitz - Jelenia Góra. Razem ze mną z tej opcji korzysta kilkanaście osób (w tym kilka osób, które jadą od Zielonej Góry). Oprócz tego na peronie kolejne 10-15 osób. Z pociągu od strony Zgorzelca wysiada około 10 osób. Frekwencja na wjeździe z Lubania około 90% (SA 135)

[ Dodano: 27-12-2018, 17:17 ]
Do Jeleniej Góry dojechaliśmy z około 50% frekwencją. Po drodze kilka osób wysiadało na poszczególnych stacjach. Najwięcej w Gryfowie i RębisZowie. W Gryfowie dosiadło się parę osób.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 02-01-2019, 21:36    Odpowiedz z cytatem

Prawie 5-krotny wzrost liczby pasażerów KD w ciągu 5 lat.

27 grudnia minęła 11 rocznica powołania spółki Koleje Dolnośląskie. W roku 2018 r. spółka przewiozła ponad 11,6 mln pasażerów czyli o ponad 2,2 mln więcej (25%) niż przed rokiem. To największy wzrost spośród wszystkich przewoźników kolejowych w kraju.

Więcej:
https://kurierkolejowy.eu/aktualnosci/32978/prawie-5-krotny-wzrost-liczby-pasazerow-kd-w-ciagu-5-lat.html

kd.jpg
Plik ściągnięto 0 raz(y) 39.59 KB


_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

voyager1231 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Wrz 2012

PostWysłany: 11-01-2019, 17:24    Odpowiedz z cytatem

Jadę właśnie pociągiem 69577 z Wrocławia do Węglińca. Jak świadczy to o ilościi pasażerów jeżdżących po E30, skoro wsiadając na Nowym Dworze do jednostki 45WE musiałem upychać ludzi kolanem? To jest jakaś paranoja. Jeżdżę po tej trasie pociągami codziennie od 2007 roku i bez cienia kłamstwa można określić że mamy klęskę urodzaju. Boję się trochę bo jeżeli ilość pasażerów będzie przyrastać w takim tempie to wkrótce będę miał problemy z codziennymi dojazdami do pracy. Skoro już najdłuższe jednostki nie wystarczają to niezbędne będzie zagęszczenie taktu. Ale tego nie wytrzyma infrastruktura która nie nadąży z przepustowością... Błędne koło.

_________________
Manipulacja w najczystszej postaci Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mateusz123 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lip 2008
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 12-01-2019, 15:00    Odpowiedz z cytatem

Problemem (w cudzysłowiu Very Happy) jest to, że na wielu relacjach nakładają się potoki regionalne (np. Legnica- Wrocław) z potokami aglomeracyjnymi (np. Mrozów- Wrocłąw), a na "dobicie" dochodzą potoki miejskie. I faktycznie na wielu składach jest tak duży tłok, że może to odstraszać ludzi.
Takie nakładanie potoków nie jest domeną każdej relacji, np. na trasie Wrocław- KK raczej dominują potoki regionalne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
 
Numer Gadu-Gadu
8726036

Modliszka Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 15 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 12-01-2019, 17:54    Odpowiedz z cytatem

Myślę, że rozwiązaniem tej sytuacji byłyby pociągi przyspieszone do Lubania, tzn. bez postojów na odcinku Wrocław - Legnica. Najpierw jedzie przyspieszony, a 15 minut później zwykły osobowy do Legnicy. Wtedy potok regionalny byłby odizolowany od potoku miejskiego/podmiejskiego i skończyłby się tłok w pociągach.

_________________
Bądź szczery, a wyzwą cię od chamów i prostaków.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dienekes Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 13 Lip 2012

PostWysłany: 12-01-2019, 18:07    Odpowiedz z cytatem

Myśle że to nic nie da bo ludzie jak widzą że coś jedzie szybciej to pchają sie do tego przyspieszonego, łatwo było zauważyc na pociągach do Żar gdzie 20 minut po nim jedzie impuls w stronę Legnicy a i tak ludzie pchają na na pociąg do Żar i wolą jechać na sardynkę a wiele osób wysiada na Muchoborze, Nowym dworze Leśnicy Miękini i przede wszystkim Legnicy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec/Görlitz

PostWysłany: 12-01-2019, 20:35    Odpowiedz z cytatem

Modliszka napisał/a:
Myślę, że rozwiązaniem tej sytuacji byłyby pociągi przyspieszone do Lubania, tzn. bez postojów na odcinku Wrocław - Legnica. Najpierw jedzie przyspieszony, a 15 minut później zwykły osobowy do Legnicy. Wtedy potok regionalny byłby odizolowany od potoku miejskiego/podmiejskiego i skończyłby się tłok w pociągach.

Pomysł dobry, nienowy, wielokrotnie postulowany na forum. Od dawna z powodzeniem praktykowany za granicą. Żeby daleko nie szukać: na linii Görlitz - Drezno. Pociągi w szczycie co pół godziny, naprzemiennie przyspieszony i normalny. Ale u nas niestety to nie przejdzie. UMWD broni się przed tym rękami i nogami, argumentując, że mieszkańcy podwrocławskich wiosek zaraz się burzą. Bo przecież taka Miękinia, Malczyce czy Szczepanów (nie wiedzieć czemu nazywany stacją Środa Śląska) muszą mieć do Wrocławia tyle samo pociągów co prawie 100-tysięczna Legnica. Tak więc może za 10 lat jak ludzie zmądrzeją i zaczną wyciągać konstruktywne wnioski. A że nasze społeczeństwo generalnie kretynieje (patrz: poziom nowej matury) to raczej będziemy skazani na wieczny ścisk w pociągach.

matura.jpg
Plik ściągnięto 12 raz(y) 49.37 KB


_________________
Nie znoszę lewackiej nowomowy i politycznej poprawności piorącej ludziom mózgi.
Ten post został wysłany zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną
(Dz.U. nr 144 poz. 1204 z dnia 18.07.2002)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Kornik1983 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Zabobrze

PostWysłany: 15-02-2019, 12:30    Odpowiedz z cytatem

IC 6552 "Słowacki" Szklarska Poręba - Ełk. Jelenia Góra odj. 12:36 zapełnienia ok. 50%. Przód pociągu wypełniony w ok. 80% (tak do około 4 wagonu). Dalej puściej. Końcowe wagony wypełnienie ok. 25%.

[ Dodano: 15-02-2019, 14:21 ]
Wrocław Główny praktycznie 100% frekwencja
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

obiezykraj Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 13 Kwi 2009
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 15-02-2019, 22:50    Odpowiedz z cytatem

dziś z 11.16 pociąg z Wrocławia do Szklarskiej Poręby na starcie ponad 100% zapełnienia
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Paszczak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 22-02-2019, 12:43    Odpowiedz z cytatem

Wczorajszy IC "Nałkowska" do Jeleniej Góry przez Węgliniec - od Wrocławia w pociągu ok. 40 pasażerów.

_________________
Paszczak
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

skubi Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Paź 2007
Skąd: Piechowice

PostWysłany: 25-02-2019, 22:46    Odpowiedz z cytatem

Kolej do Wrocławia wygrywa z PKS Tour Jelenia Góra i frekwencja w wieczornych pociągach jeszcze się zwiększy Smile

PKS Tour Jelenia Góra likwiduje kolejne połączenia do Wrocławia .

Od 01.03.2019 r. kurs Jelenia Góra - Wrocław o godz. 7.00 przyspieszony na godz. 6.45, zawieszone kursy do Wrocławia z godz.: 16.45 i 18.15
PKS "Tour" Sp. z o.o. uprzejmie informuje, że od dnia 01.03.2019 r. kurs relacji Jelenia Góra - Wrocław o godz. 7.00 zostaje przyspieszony na godz. 6.45.

Kurs Jelenia Góra - Wrocław o godz. 16.45 (Wrocław - Jelenia Góra o godz. 20.00) zostaje zawieszony. Kurs Jelenia Góra - Wrocław o godz. 18.15 (Wrocław - Jelenia Góra o godz. 21.00) zostaje zawieszony.

https://pks.jgora.pl/komunikaty/41-od-01-03-2019-r-kurs-jelenia-gora-wroclaw-o-g-7-00-przyspieszony-na-g-6-45 .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 158 z 159 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 157, 158, 159  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



HomeRegulaminRejestracjaAdministracjaUżytkownicyStatystykiAlbum
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2019 infokolej.pl