Zed, nie wiedziałem że ma być pociąg do Szczecina, skąd taka wiadomość? i o jakiej porze?
pawelW, mam zrozumieć że będzie sezonowy do Świnoujścia?
...prosiłbym was koledzy o odpowiedź
_________________ 2012/17- 149 556 km
2018- 55 920 km
2019- 69 888 km
2020- 50 138km
2021- 50 251km
2022- 18 455
Ja wiem doskonale czego wiem. Wielokrotnie to pisałem. Na pewno nie chcę pociągów kończących bieg w Legnicy jeśli to nie jest bardzo krótka przesiadka do Wrocławia.
Wczorajszy poc Rel WR-Gerlitz przyj do Legnicy 11:57 3 bohuny i na czele tym razem EP07 . Do Legnicy zameldował się z ponad 120% frekwencją. od Legnicy do Bolesławca ok 110% . Z Bolesławca wyjechał z ok 100% frekwencją.
Wieczorny szynobus rel. JG -Legnica w Bolesławcu 21:05 przyjazd w środku ok 3 osób
+4,-3
Tomaszów 0,0
Okmainy +0,-2
Osetnica 0,0
Chojnów +5,-3
Miłkowice +4-1
Jezierzany 0,0
Dodam też że nie wiadomo dla czego w Chojnowie szynobus zjechał na Lewy tor.. i tak dojechał już do samej Legnicy.. W Miłkowicach było spore zamieszanie bo wszystkie osoby kiedy poc wjechał na stacje były na 4 peronie a pociąg wjechał na 3 i wszyscy przebiegiwali przez tory.. Potem słyszałem od nich że kobieta która zapowiadała pociąg w Miłkowicach samam nie wiedzała o co jej chodzi i ciągle zmieniała zdanie co do peronu na który ma wjechac pociąg..przez co było ok3 komunikatów jeden po drugim..
Pozdrawiam
Dzisiejsza "ANASTAZJA SKOPOWSKA" relacji Praga - Wrocław Główny na odcinku Kłodzko Miasto - Wrocław Główny 19:54. Przyjechała wypełniona na 30% do Wrocławia dojeżdżamy z zapełnieniem na 85%.
Od czwartku (12.11.2009r.), czyli od kolejnej zmiany RJ na odcinku Wrocław-Legnica popołudniowy pociąg osob. rel. Wroclaw Gł. (15.44) - Lubań Śl. znowu został skrócony do jednej jednostki i jak nie trudno się domyśleć frekwencja 120% (a w piątek jeszcze większa). Od dworca głównego zajęte wszystkie miejsca siedzące, ludzie tłoczą się nie tylko przy drzwiach ale i w przedziałach między siedzeniami.
Znowu powtórka z rozrywki
Pociąg rel WR-JG do Legnicy przyjazd 14:57 1ETZ ok 130% od Legnicy jakieś 110% do Bolesławca ,dalej jakieś 100% .Wieczorny szynobus JG-Legnica planowo 21:05 w Bolesławcu .W środku 1 osoba +3 .W Okmainach -1 ,w Chojnowie -1 do Legnicy dojechały 2 osoby (łącznie ze mną nie licząc kier poc) między Bolesławcem a Legnicą nikt nie wsiadał . Tak wyglądała sytuacja w czwartek przed wczoraj 19.11.09r
Wczorajszy poc rel WR-Gerliz do Legnicy planowo 11:57 i ok 120% dalej do Bolesławca to samo od Bolesławca jakieś 110% skład to 3 bohuny i na czele EP07
Wczorajszy wieczorny szynobus JG0Legnica planowo przyjazd do Bolesławca 21:05 z powodu wypadku (zdeżenie z autem na przejzdzie) KKS opóznione o godzine wyjazd ok 22:00 Wielu pasażerów skożystało z innych możliwości i zrezygnowało z takiej podruży zostało tylko kilka osób łącznie ze mną 6 w autobusie było 2 .. W Chojnowie -1+2 reszta wysiadła w Legnicy ,na innych stacjach nikt nie wsiadał . Więcej o tyej sytłacji znajduje się w wątku "Cyrk na Dolnośląskich torach"
Pozdrawiam
[ Dodano: 21-11-2009, 16:47 ]
"Dolnośląski cyrk na szynach" Przepraszam
Wczorajszy pociąg rel. Kudowa Zdr - Poznan Gl w Klodzku Miescie 16:55. Podstawiono busa na parking który zawiózł ludzi z miasta na główny. Jaka awaria na Kudowiance?
Pociągiem retro do Legnicy
21.11.2009.
Lubin. Pociąg retro zajechał do Lubina. Stacją początkową była bocznica Pol Miedź Trans. Ponad 50-letni parowóz z gwizdem i hukiem przetoczył się przez Lubin i pojechał do Legnicy. Był elementem święta transportowej firmy, której patronką jest św. Katarzyna.
Pociąg składał się z czterech zabytkowych wagonów. Ich wnętrze wykonane było z drewna. Najwięcej problemów nastręczało wejście. Dostawiano specjalne schodki. Wszystko włącznie z ogrzewaniem działało bez zarzutu. W rolę zawiadowcy stacji, wcielił się prezes Pol-Miedź Trans Janusz Cendrowski. - Odprawiam ten pociąg z naszej stacji Lubin Kopalnia. Pojedzie przez Lubin Górniczy, Raszówkę i Rzeszotary do Legnicy. Ja jak przystało na zawiadowcę zostanę na stacji w Lubinie.
Pociąg retro był wyjątkowy. Z powodu spóźnialskich ruszał trzy razy zanim rzeczywiście odjechał ze stacji. Zabrał gości transportowej spółki na zakładową uroczystość do Legnicy. Po drodze było co chwilę słychać charakterystyczny gwizd parowozu.
(pit)
726 11:56 1xEN57 z Wrocławia Głównego do Jelcza Laskowic 12:45 21 osób 735 12:20 1xEN57 z Jelcza Laskowic do Wrocławia Głównego 13:04 18 osób
Wydaje się, że takie potoki podróżnych w międzyszczycie na lokalnej linii nie powinny dziwić, choć mogłoby być lepiej.
FREKWENCJA 26.11.2009 na stacji Wrocław Leśnica
5023 1xEN57 13:32 Wrocławia Głównego do Jeleniej Góry 115% Jechała w tym pociągu wycieczka szkolna,
dzieciaki tak się kręciły i uciekały wychowawczyni, że dopiero między Nowym Dworem a
Żernikami udało mi się przeliczyć podróżnych.
525 2xEN57 14:44 Wrocławia Głównego do Bolesławca 16:43 19 osób stojących, ale były też miejsca wolne
więc może udało by się ich gdzieś upchać
527 2xEN57 15:44 z Wrocławia Głównego do Lubania Śląskiego 18:40 14 osób stojących. Drugi skład z
Legnicą na wyświetlaczu zdaje się że był z mniejszą liczbą miejsc siedzących (SPOT), już się nie
zdążyłem dokładnie przyjrzeć.
Niżej wymienione pociągi miały frekwencję nie przekraczającą 1/3 miejsc siedzących.
5032 14:08 1xEN57 z Legnicy do Wrocławia Głównego 15:26
5526 11:53 1xEN57 z Jeleniej Góry do Wrocławia Głównego 16:36
Ciekaw jestem, jaka jest frekwencja na wcześniejszych odcinkach tras? tj. gdzie ubywa najwięcej podróżnych;)
FREKWENCJA 27.11.2009 r na stacji Wrocław Pracze
416 1xEN57 12:45 z Głogowa do Wrocławia Głównego 15:01 ok. 70% 8644 1xEN57 08:12 ze Szczecina Głównego do Wrocławia Głównego 17:05 100 % 418 1xEN57 15:45 z Głogowa do Wrocławia Głównego 18:09 znikoma liczba pasażerów, gdzieś 20-30%. Teoretycznie jest to pociąg dla powracających z pracy i szkół, ale być może wszyscy wysiadają np. w Wołowie czy Brzegu Dolnym. Fajnie jakby ktoś kto podróżuje na tym odcinku wypowiedział się.
7632 1xEN57 15:43 z Zielonej Góry do Wrocławia Głównego 19:04 95%
6843 1xEN57 13:50 z Wrocław Głównego do Szczecina Głównego 21:20 ok. 150%. Młode dziewczyny chciały wsiąść z instrumentami muzycznymi, jak zobaczyły zapchane przedsionki to odpuściły. No ale też przyszły 2 min. przed odjazdem pociągu i nie miały szans.
417 2xEN57 14:50 z Wrocławia Głównego do Głogowa 16:57 kilkanaście osób stało w przedsionkach, ale były też wolne miejsca siedzące i powiedziałbym, że nie było więcej jak 90%. Poza tym jechał skład zmodernizowany w ramach SPOT i miał mniej miejsc siedzących niż standardowe 212.
6845 2xEN57 15:50 z Wrocławia Głównego do Kostrzyna 21:47 ok. 115% tj. ok. 60 osób stojących
431 1xEN57 16:50 z Wrocławia Głównego do Głogowa 18:55 ok. 125% tj. ok. 50 osób stojących
6733 1xEN57 17:50 z Wrocławia Głównego do Rzepina 22:38 ok. 115% tj. ok. 30 osób stojących. Tutaj rekord nie padł. Czyżby część ludzi pojechała wcześniejszymi kursami.
Zauważyłem też, że część osób stoi w przedsionkach i nawet nie próbuje szukać wolnego miejsca. Czyżby to przyzwyczajenie? Niekiedy studenci rozpychają się na całym siedzeniu lub kładą plecak obok tak jakby chcięli zrobić wrażenie że jest zajęte, hehe:-) Ja zawsze mówię, że EZT-ach przy takich warunkach najpewniejsze miejsce jest w kiblu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum