Na zasadzie, że częściej, szybciej oraz przed Połączeniem w dobrej cenie było taniej. Teraz pociąg wygrywał ceną, ale Sądecki skąpy student wybierze ofertę za 9 zł, a nie za 10,08. Zwłaszcza, że chcąc jechać za 9 zł jak kupi se wcześniej, to ma "gwarancję" miejsca, ew. może w ciągu dnia wyjść o dwolonej porze.
Wojna jest. Do krwi. Między S********* i T****-F*****. Np. W Nowym Sączu z innych dworców odjeżdżają. Przy zmianach rozkładu stosują wojny podjazdowe. 5 pociągów osobowych nie jest dla nich żadną konkurencją. Obok nich mają silniejszą - PKSy (zwłaszcza lokalne, co mają promocje i są często).
*** - gwiazdki zrobiłem sam z przyczyn wiadomych.
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 04-10-2009, 22:05
Loker- mowisz ze 5 pociagow nie jest konkurencja dla autobusiarzy ? A jednak... kiedy wprowadzono promocje PWDC Krakow-Nowy Sacz Szwagropol zaraz obnizyl ceny na kursach zblizonych do odjazdow pociagow. Np. kurs o 6 rano z Nowego Sącza (w tym czasie jedzie Dunajec) zostal objety promocja za bodaj 7 zlotych.
Jutro bede jechal Dunajcem z Nowego Sącza rano, zobacze jak tam sie ma frekwencja po rozpoczeciu roku akademickiego.
Chwyt marketingowy - PKP chce Ci osłodzić życie - zostań z nami, bo taniej. Chyba nie oskarżycie mnie znowu o promocję (użytkownik wyżej nazwę zakazaną przytoczył) AUTObusiarzy - prawo żarłocznego kapitalizmu, by zgarnąć wszystko. R+ jadąc 2:52 dla autobusu o 6 rano, który przez Kraków do RDA będzie jechał w korkach konkurencją może być, bo korki... to za komuny było wytłumaczenie. Jak w tej konkretnej sytuacji trudno jest w 2:10 dojechać, a jak źle pójdzie, to będzie dłużej niż pociąg... Może się wystraszyli
Co nie zmienia faktu, że przeciętny czas jazdy i ilość kursów, to wojna między Frejem, Szwagrem i PKS Nowy Sącz. Potem są busy. A może na 5 miejscu Przewozy Regionalne.
Pułtus świetna robota. Bardzo zbierzne z moimi informacjami. Wg mnie bardzo by to pomogło. Powinni połączyć rel. Krynica-Tarnów i Tarnów Kraków i dzięki temu wzbogacimy ofertę do i z Krynicy. Dobra oferta cenowa jest. To ja dam swój pomysł na relację Kraków -Krynica.
66129 Kraków- Nowy Sącz 4.07-7.31 codzienny.
Dobry poranny pociąg do Sącza a do tego idealna komunikacja na poc. Stróże-Biecz
33101 Jaworzyna jako regio plus opóźniony na dawną porę czyli 6.45, w Krynicy koło 11.00
66131 bez zmian. Kraków odj. 10.40 Krynica przyj. 15.29
Dodać jakiś do Krynicy lub do Gorlic jako regio+ koło 11/12
2221 Dunajec bez zmian Kraków odj. 16.30 Sącz przyj. 19.26
66133 Wydłużenie relacji do Krynicy (priorytet!) odj. Kraków 17.45 przyj Krynica koło 22
66135 Wydłużenie rel. do Sącza
Na marginesie zakładam powstanie jakiegoś pociągu do Kosic oraz do Gorlic. Jeden niech jedzioe rano drugi wieczór. Pozdrawiam.
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Co do Kryniczanki, to zapominałem dodać, ze Krynica ważna jest, ale jakiś pociąg całoroczny do Plavca by się przydał (bo stamtąd w głąb Słowacji są). A najlepiej połączona relacja typu (Katowice)-Kraków-Nowy Sącz-Muszyna-Plavec-Presov-(Kosice).
Jeśli chodzi o komunikację międzynarodową, to chyba na forum ja najbardziej podnoszę głos. Jeszcze raz napisze R+ do Sącza nie ma sensu, bo ludzie i tak wybiorą autobusy! Ale bezpośredni pociąg międzynarodowy, dobrze wypromowany ma sens.
Kraków to tak duże i znaczące miasto, tak blisko południowych granic, że powinno mieć całoroczne połączenia (od konkretnego przypadku zależy jaka kategoria) z m. in.: Presovem, Prahą, Wien, Berlinem, Dresden, Zilina, Bratislava, Lwowem (nie jakieś SUW-sypialki, ale poranny osobowy/posp, technicznie niemozliwe - do Przemyśla, przejście na peron szerokotorowy i stamtąd bezpośredni pośpiech).
66135 do Sącza pojedzie puste. Bez żartów panowie. 66133 też frekwencji o tej porze do Krynicy miał nie będzie. Bardziej przydałby się jakiś codzienny pospieszny np ze stolicy do Krynicy i Zagórza.
Co do busów, te za bardzo mnie nie obchodzą. Dla mniejszych stacji pociąg jest jedynym rozwiązaniem.
_________________ TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
kryniczanin -Usunięty- Gość
Wysłany: 05-10-2009, 08:43
O widze ze Pan Loker takze tutaj chce ostatecznego zaorania torow na sadeczyznie - pod nazwa czy pociagi Krakow - Nowy Sacz sa jeszcze potrzebne? Dla Pana moze nie. Dla innych tak. Ja znam takie osoby. Przy pytaniu czy pociagi Stroze - Biecz i Nowy Sacz - Nowy Sacz Miasto sa potrzebne tu powiem ze moim zdaniem nie. Taka relacje trwale dyskwalifikuje sens takich polaczen.
Zgoda. Od kilku miesięcy powtarzam, ze relacje a la Stróże-Biecz to marnotrwstwo publicznych pieniędzy.
_________________ TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
kryniczanin -Usunięty- Gość
Wysłany: 05-10-2009, 15:07
Tak samo utrzymywanie sezonowych ogryzkow Krynica - Plavec jest debilne... Chcialbym zeby Slowacy z czyms wyszli po 1.01.2010. moze jakis pomysl z Kosice - Nowy Sacz lub Krakow. Wiem wiem PR nie maja lokow ale jakby cos od ZSR z ich wagonami jak kiedys Goral do Katowic... Starczy jedna para dziennie w godzinach dawnego Presovcana. W sam raz na Slowackie zakupy w N.Saczu ( To oni ostatnio wala do nas drzwiami i oknami choc mniej niz na poczatku roku )
Z tego co wiem to Słowacy myślą o przywróceniu 1 pary kursującej jako przyśpieszony w rell. Kosice-Kraków-Kosice. Co do pociągów Plavec-Krynica, chyba kogoś ugryzło. Te pociągi to jedyna komunikacja w sezonie na Słowację i dotują je SŁOWACY i na 100% zostaną, być może nawet będą kursować w wydłużonehj rel. na Słowacji. Co do 66133 do Krynicy, pragnę zauważyć, że ten pociąg byłby dużym plusem na odc. Sącz-Krynica, ponieważ w tej porze żaden pociąg nie jeździ na tym odc. zaburzając odwóz do domów. Co do 66135 on powinien jechać do Sącza, bo kurs do Stróż to marnotrawstwo. Omija 2 duże miasta Grybów i Sącz.
A co do Stróże-Biecz to JEDYNA możliwośc dojazdu do Gorlic więc też istotną rolę odgrywają a poza tym łączą pętlą Stróże-Gorlice i Biecz(Jasło) i są skomunikowane na Kraków i Sącz a nie mozemy pzobawiać mieszkańców możliwości dojazdu do szkół w Sączu czy Tarnowie. 2/3 pociągi Sącz-Jasło to minimum dla linii wg moich danych.
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
kryniczanin -Usunięty- Gość
Wysłany: 05-10-2009, 18:27
Kris 123 nie zrozumiales moich intencji. Tez slyszalem ze ogryzki sa dotowane przez Slowakow ale mi chodzi ze np. w zamian za te dwa sezonowe cuda uruchomic stale ta kopie Presovcana. A co do ruchu przygranicznego - sezonowego. Slowackie nowe szynobusy takie co jezdza Plavec - Poprad Tatry i wydluzenie po zgodzie UTK na sezonowa relacja Poprad Tatry - Krynica. Z skomunikowaniami Plavec - Presov i Krakowa w Muszynie. A co do maszynistow i maszyn jak mialem 17 - 18 lat mieszkalem w Powrozniku przy dworcu w sezonie byla wieczorna relacja Plavec - Krynica - Plavec zestawiona z jednego wagonu ZSR klasy 2 i lokomotywy ZSR Skody takiej do manerwow co widzialem kiedys w Plavcu. Wiec wjechanie jest mozliwe.
dzisiaj pociąg sącxz tarnów niestety numeru strzelać nie będę kiedyś to był 6222 miał frekwencję jak na ten pociąg całkiem całkiem, oscylowała w okolicach 50% a wieczorny z Krakowa do sącza wyjazd z tarnowa po 19 też miał podobną frekwencję przy wyjeździe z Tarnowa
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum