Jutro 30.11.2011 mija termin wykonania "Studium wykonalności dla zadania pn: Rewitalizacja linii kolejowej nr 285 Wrocław – Świdnica i 771 Świdnica Przedmieście - Świdnica Miasto. CPV 71241000-9."
Info Kowal 1981.
Zmień j sobie podręczniki od reklamy , czepiasz się plakatów , czy pisałem o ich treści i lokowaniu . Zwróć uwagę że piszę o reklamie KD linii do Jelcza ( dzisiaj w samochodowym radiu dosłyszałem że chodzi również o linię do Wołowa , tak niedokładnie się słucha reklam radiowych !!! ) tam są wioski , reklama plakatowa ma być tylko dodatkiem rozklejanym w szkołach , urzędach gmin . Podstawą są ulotki z rozkładami promocjami itp. wysyłane bezpośrednio do gosp. dom. ponieważ ludzie podróżują cały rok i cały rok taka ulotka przetrwa w ich domu ( to nie jest gazetka z Reala informująca że od 29 do 30 jest promocja na Pampersy ).
W poście piszę o kosztach reklamy i gwarantuję Ci że złotówka wydana przez KD w taką reklamę przyniesie między 0,05 pln a 0,15 pln w skali roku .
nie ma sensu tego robić pod 120km/h, 80 w zupełności wystarczy. Ta trasa od Wrocławia do Świdnicy ma 60km i około 25 przystanków plus pewnie kilka nowych. Pociąg może nawet nie mieć odległości na rozbujanie się do 120
Na tej lini od Wrocławia Gł. do Świdnicy Miasto jest 17 przystanków (licząc Partynice). Usytuowane są bardzo blisko od siebie (od 2 do max. 5 km). Jeśli wierzyć planom DKD na tym się nie skończy:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/85/Geringer3c.png
Pamiętne czasy (1989) gdy pociąg między Świdnicą Przedmieście a Wrocławiem Gł. zatrzymywał sie tylo na wybranych (6) stacjach - 58 km w 1:18!
przystanków mosi byc wiecej albo tez musza byc w innych miejscach. To co jest teraz nie zawsze odpowiada aktualnym potrzebą. Troszke sie pobudowalo/rozbudowalo w tamtych stronach porównując to np z rokiem '89
Wypowiedź pana Wiktora Lubienieckiego, dyrektora departamentu infrastruktury w urzędzie marszałkowskim dla Gazety Wyborczej:
"Pociągi nie dojadą za to do południowej części Wrocławia. Urząd marszałkowski skreślił plan połączenia kolejowego z Wrocławia Głównego przez wrocławskie Wojszyce, Bielany Wrocławskie do Sobótki. - Ta trasa jest niesłychanie wyeksploatowana przez pociągi towarowe, które nią jeździły przez lata. Remont torów pochłonąłby od 300 do 400 mln zł. Do tego w samej aglomeracji wrocławskiej trzeba by zbudować dziewięć nowych rogatek. Czekające przed szlabanem auta mogłyby sparaliżować komunikacyjnie niektóre rejony miasta"
za: wroclaw.gazeta.pl "Nie ma szans na S-Bahn Wrocław i w 2012 też nie będzie"
Czyli skończyło się mydlenie oczu o tym, że już niedługo coś się będzie działo, że już są kupione szynobusy na tę trasę. To po co UMWD przejęło odcinek kolejowy na terenie Świdnicy? Miało być jak zawsze wyszło jak zwykle - tak jak w przypadku połączenia z lotniskiem.
_________________ Koniec degradacji-gminy dla Chełmska Śl. i Ruszowa
Zamiast podróży przez Bielany Wrocławskie pociągi będą jeździć przez stację Wrocław Zachodni, Jaworzynę Śląską, a końcową stację będą miały w Świdnicy.
ale co w tym dziwnego? przeciez od początku było wiadomo, że jeśli robić połączenie Wrocław-Świdnica to TYLKO przez Jaworzyne. Trudno mi zrozumieć jak do tej pory o takie połączenie sie nie postarano. Były pomysły reaktywacji Sobótki(widać jak się skończyło), ostatnio mówili o wybudowaniu łącznicy Żarów-Świdnica z pominięciem Jaworzyny(też bez sensu) a przecież nic nie potrzeba poza SZT do połączenia kolejowego Wrocław-Świdnica. Czas w tym przypadku wyniesie nie więcej niż 60min z perspektywą do zejścia w okolice 50min.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum