Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 33, 34, 35  Następny
Reaktywacja linii Wrocław - Sobótka - Jedlina Zdr.
Autor Wiadomość

mateuuu Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Gru 2013

PostWysłany: 11-12-2013, 13:59    Odpowiedz z cytatem

Chodzilo mi raczej o to, że PLK nie jest za bardzo chętna na oddawanie linii które przynoszą im zysk Smile
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Flanker Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Cze 2012
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 11-12-2013, 14:12    Odpowiedz z cytatem

mateuuu dlatego powinny nastąpić zmiany w prawie by móc ułatwić odbieranie im linii. Na dzień dzisiejszy to jest państwo w państwie, wiele lokalnych linii można było uratować i jeszcze te które są czynne można uratować jeśli się je temu molochowi je odbierze. Inaczej dorżną je po PKPowsku aż torowisko się rozleci, rozbiorą i zlikwidują i nikt na tym nie skorzysta, a samorząd sobie co najwyżej ścieżkę rowerową będzie mógł zrobić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mateuuu Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Gru 2013

PostWysłany: 11-12-2013, 15:56    Odpowiedz z cytatem

Ale PLK nie ma interesu w rozbieraniu tej linii bo cały czas jeżdżą i będą po niej jeździły pociągi z drugiej strony nie ma też interesu w remoncie gdyż towarowy możę jechać sobie 20km/h i też dojedzie. Niestety remont tej linii nie jest nawet planowany nawet w przyszłej perspektywie unijnej więc sytuacja raczej szybko się nie zmieni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

voyager1231 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Wrz 2012

PostWysłany: 11-12-2013, 16:18    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Raczej przeklasyfikowano. I to ( wg mnie ) do bardziej bezpiecnej kat. B. A co miał pozostać w kat. A obsługiwany z odległości i nieuzależniony w srk aby "za chwilę" było 20 km/h ?

A cóż to za brednie? Dlaczego miałby nie być uzależniony w SRK? A przejazdu w km. 12,166 ul. Piołunowa jest obsługiwany z km. 9,800 w Żernikach i jest uzależniony w SRK (czyt. nie można podać semafora, dopóki zamknięcie przejazdu nie zostanie potwierdzone przez dróżnika, a w urządzeniach typu Ebiscreen kolor kreski oznaczającej przejazd zmienia się z fioletowej na szarą). Przypominam, że ul. Trzmielowicka gdzie będzie siedział dróżnik jest oddalona tylko o 300 metrów od ulicy Średzkiej.
Od czego są urządzenia telewizji przemysłowej? Dróżnik przejazdowy obserwując przejazd w monitorze CCTV może rozpocząć zamykanie przejazdu w chwili, gdy nie ma na nim żadnego pojazdu. Gdy jakiś imbecyl mu się wwali i stanie na środku przejazdu (przypominam o światłach w Leśnicy) może nacisnąć przycisk, który wstrzymuje opadanie drągów. Gdy idiota zjedzie, może domknąć rogatki. Teraz jest SSP. Gdy dyżurny poda semafor a pociąg wskoczy na odcinek zajętości it (numeru nie pamiętam) to rogatki się zamykają! A komputer nie widzi, że na środku stoi ciężarówka i nie zdąży zjechać, bo przed nią jest korek.
I który przejazd jest twoim zdaniem bezpieczniejszy? Bo tak się składa, że jestem w Leśnicy codziennie i widzę to na własne oczy. Drąg ostatnio był wyłamany wczoraj. Dzisiaj był spokój, zobaczymy co będzie jutro...

_________________
Manipulacja w najczystszej postaci Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

rail_user Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Lis 2012

PostWysłany: 11-12-2013, 18:53    Odpowiedz z cytatem

Dla mnie kat. B. A co do "bredni" to poczytaj ...
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=290179&page=91

..." Piołunowa jest obsługiwany z km. 9,800 w Żernikach i jest uzależniony w SRK (czyt. nie można podać semafora, dopóki zamknięcie przejazdu nie zostanie potwierdzone przez dróżnika, a w urządzeniach typu Ebiscreen kolor kreski oznaczającej przejazd zmienia się z fioletowej na szarą). ..."

To nie jest uzależnienuiie w urządzenaich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ufoludek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Lip 2011

PostWysłany: 11-12-2013, 18:58    Odpowiedz z cytatem

voyager1231 napisał/a:
Bo tak się składa, że jestem w Leśnicy codziennie i widzę to na własne oczy. Drąg ostatnio był wyłamany wczoraj. Dzisiaj był spokój, zobaczymy co będzie jutro...

50m od przejazdu jest posterunek Policji. Czemu nie reagują? Ale myślę, że jednak po paru tygodniach kierowcy przekonają się, że rogatki zamykają się automatycznie i liczba złamań drągów zmaleje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

voyager1231 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Wrz 2012

PostWysłany: 11-12-2013, 22:36    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
To nie jest uzależnienuiie w urządzenaich

Nie jestem automatykiem, więc nie wiem co to może znaczyć. Dla mnie ważny jest fakt, że semafor się nie poda, póki przejazd się nie zamknie. Dziękuję, dobranoc. I to jest największa przewaga - w tym momencie najpierw podaje się semafor, a dopiero potem automatycznie zamykają rogatki. Zablokuje się samochód - trzeba wciskać radio-stop albo wygaszać sygnał. Wcześniej tego nie było i było lepiej.

Cytat:
Ale myślę, że jednak po paru tygodniach kierowcy przekonają się, że rogatki zamykają się automatycznie i liczba złamań drągów zmaleje.

Przejazd funkcjonuje od dwóch miesięcy i nic się nie zmieniło. Drągi są łamane regularnie, samochody cały czas stoją na przejeździe. I żadne śmieszne znaczki "Uwaga!!! Przejazd zamykany przez pociąg" nie pomagają.

Przepraszam za OT, więcej w tym temacie się nie wypowiem.

_________________
Manipulacja w najczystszej postaci Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

rail_user Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Lis 2012

PostWysłany: 11-12-2013, 22:40    Odpowiedz z cytatem

[quote="voyager1231"]
Cytat:

I to jest największa przewaga - w tym momencie najpierw podaje się semafor, a dopiero potem automatycznie zamykają rogatki.


No chyba odwrotnie - najpierw zamykają się rogatki a później wyświetla semafor. Tylko sprawdź najpierw czy rzeczywiście tak jest.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

voyager1231 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Wrz 2012

PostWysłany: 12-12-2013, 17:19    Odpowiedz z cytatem

Kolego, mam ci nagrać filmik, żebyś zrozumiał? Bo jeszcze specjalnie dziś się przypatrzyłem. Najpierw wyświetla się sygnał zezwalający na jazdę, a dopiero potem (gdy pociąg najedzie na czujnik it2M) rozpoczyna się zamykanie rogatek (ale najpierw przez 8 sekund świecą światła i biją gongi).
Myślisz, że gdyby było tak jak napisałeś, to bym się wykłócał?

_________________
Manipulacja w najczystszej postaci Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

rail_user Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Lis 2012

PostWysłany: 12-12-2013, 19:26    Odpowiedz z cytatem

voyager1231 napisał/a:
Kolego, mam ci nagrać filmik, żebyś zrozumiał? Bo jeszcze specjalnie dziś się przypatrzyłem. Najpierw wyświetla się sygnał zezwalający na jazdę, a dopiero potem (gdy pociąg najedzie na czujnik it2M) rozpoczyna się zamykanie rogatek (ale najpierw przez 8 sekund świecą światła i biją gongi).
Myślisz, że gdyby było tak jak napisałeś, to bym się wykłócał?


No to jakie tu "uzależnienie" ? Najpierw semafor a potem przejazd .A jak drągi nie opadną czy ssp nie zadziała - to co ? Semafor wygaśnie ?
Ty opisujesz przejazd kat. B w stacji.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Krzysiu Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 05 Lis 2008

PostWysłany: 15-12-2013, 20:02    Odpowiedz z cytatem

Pociąg przyjechał i dworzec został otwarty: http://swidnica24.pl/dworzec-otwarty-pociag-z-wroclawia-przywitany-foto/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kowal Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 29 Paź 2010

PostWysłany: 17-12-2013, 10:23    Odpowiedz z cytatem

Szkoda 285 ale polaczenie, o ile bedzie sie rozwijac(lepsze godziny odjazdow/przyjazdow, wiecej skladow) bedzie strzalem w 10. Trzebnice tez wszyscy na pocztku krytykowali!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

viking87 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 22 Gru 2012
Skąd: Wrocław/Brzeg Dolny

PostWysłany: 17-12-2013, 19:17    Odpowiedz z cytatem

Wg mnie brakuje trochę późniejszego połączenia ze Świdnicy do Wrocławia. W niedzielę jechałem Guliwerem o 20:00 i duży autokar był praktycznie pełny a jadący 10 minut wcześniej bus miał napełnienie rzędu 130%. Chociaż w weekendy mógłby kursować na tej trasie dodatkowy kurs wieczorem...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Krzysiu Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 05 Lis 2008

PostWysłany: 17-12-2013, 21:55    Odpowiedz z cytatem

Trzeba mieć czym jechać, na razie taboru brak. Sądze, że gdyby jechały dwa SA134, to i tak mogłyby być pełne.

Rachunek jest prosty - ze Świdnicy do Wrocławia jest 60 kursów dziennie autobusami. Licząc tylko po 20 miejsc na busik, mamy 1200 miejsc w jedną stronę - jest to mniej więcej osiem kursów SA134. Jednak częśc kursów jest realizowanych dużymi autobusami, po 50 miejsc. To wskazuje realne zapotrzebowanie. A niedzielne popołudnie i poniedziałkowe rano to od lat tłumy studentów do Wrocławia. Sądzę, że nawet poczwórna bipa miałaby w tym czasie spore obłożenie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

voyager1231 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Wrz 2012

PostWysłany: 22-12-2013, 21:15    Odpowiedz z cytatem

Normalnie nie wytrzymam z tobą Smile Tłumaczę najprościej jak mogę, a ty dalej nie rozumiesz. Pracuję w PKP PLK. Na stacji Wrocław Leśnica jestem niemal codziennie. A przez stację mam na myśli kontener dyżurnego ruchu. Wiem i widzę co się dzieje. Przejazd kategorii B w km. 14,086 (ulica ŚREDZKA) nie jest uzależniony od semaforów. Zachowuje się on identycznie jak zwykłe przejazdy samoczynne na linii. Dla przykładu Środa Śląska - semafor wjazdowy świeci cały czas na ZIELONO, a przejazd jest otwarty. Dopiero, gdy zostanie aktywowany czujnik rogatki zaczynają opadać. Nie wiem, jak można tego nie rozumieć.
W tym momencie sytuacja przedstawia się następująco: Semafor wjazdowy od strony Miękini świeci na czerwono. Dyżurny ruchu utwierdza drogę i podaje semafor, który zaczyna podawać sygnał zezwalający na jazdę. Ale pociąg nie najechał na odcinek zajętości it2M i tym samym NIE aktywował czujnika zamykającego rogatki. Semafor świeci na zielono, rogatki są otwarte. DOPIERO GDY pociąg aktywuje czujnik (najeżdżając na odcinek zajętości it2M) przejazd się zamyka. Co się dzieje, gdy na przejeździe stoją samochody, albo rogatka zostanie wyłamana?
DOKŁADNIE NIC!!! Dyżurny ruchu musi ręcznie wygasić semafor a gdy jest na to za późno musi użyć radio-stopu (TAKIE JEST POLECENIE ISE I ZAPIS W RTS!)
Dyżurni ruchu znaleźli swój sposób. Utwierdzają drogę i podają semafor dopiero wtedy, gdy pociąg już jest na odcinku it2M i mają pewność, że na przejeździe nic nie stoi. Dopiero w tym wypadku jest tak jak opisujesz - semafor się podaje - przejazd się zamyka.

Czy ten powyższy opis jest wystarczająco jasny? Jak nie, to zapraszam na PW. Jak Boga kocham umówimy się na jakiś dzień i wezmę cię do dyżurnego ruchu żebyś na własne oczy zobaczył i przestał gadać głupoty o rzeczach, o których nie masz zielonego pojęcia!

_________________
Manipulacja w najczystszej postaci Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 17 z 35 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 33, 34, 35  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl