Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 21, 22, 23  Następny
Remont Nadodrzanki
Autor Wiadomość

BvL Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Lis 2008
Skąd: Głogów

PostWysłany: 04-01-2009, 20:13    Odpowiedz z cytatem

prezes11 napisał/a:
Przed modernizacja z Opola do Wrocławia pośpiech jechał poniżej godziny.


W tym biznesie nie chodzi tylko szybkość, kto jak kto ale pan prezes powinien wiedzieć Very Happy Większe znaczenie będzie miała poprawa bezpieczeństwa ruchu Smile

[ Dodano: 04-01-2009, 20:17 ]
zyrafa napisał/a:

PNI to Przedsiębiorstwo Naprawy Infrastruktury w Warszawie z oddziałami w Katowicach, Radomiu, Stargardzie i Warszawie. Natomiast z Poznania może być Feroco (dawny PRK Poznań).


Konsorcjum w składzie ZNI Stargard Szczeciński – ZRK DOM Poznań – ZNI Warszawa. Tyle Happy

_________________
"Opolskie, tutaj zostaję"
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sebastianzb Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Gru 2008
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: 04-01-2009, 21:24    Odpowiedz z cytatem

pospieszny napisał/a:

Planowane parametry po modernizacji według opcji 2a to: do 120 km/h dla poc. towarowych i do 160 km/h dla pociągów kwalifikowanych pasażerskich.


Dzięki za odpowiedź

prezes11 napisał/a:

Przed modernizacja z Opola do Wrocławia pośpiech jechał poniżej godziny. Dziś odcinek ten pokonuje w identycznym czasie. Dlatego bardzo bym się nie podniecał.


Na CE59 chyba gorzej być nie może, więc każda zmiana będzie dobra Very Happy .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Mariusz W.
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 04-01-2009, 23:46   Re: Remont Nadodrzanki

Bartuś napisał/a:
--------------------------------------------------


Północ Odrzanki


Coś tam grzebią między Gryfinem, a Szczecinem. Może ktoś się odezwie z tamtych rejonów

--------------------------------------------------
Między Gryfinem a Szczecinem nic nie robią. Od czasu do czasu coś ekipy remontowe pogrzebią, ale to nic znaczącego.
Co do odcinków wyremontowanych to dochodzi jeszcze ten:
Bytnica - Drzeńsko (przyst.os.) (40 km) - 100 km/h dla obu torów
Powrót do góry

Piottr Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 12 Mar 2008
Skąd: Wilanów Wąsk

PostWysłany: 05-01-2009, 09:25   Re: Remont Nadodrzanki Odpowiedz z cytatem

Mariusz W. napisał/a:
Co do odcinków wyremontowanych to dochodzi jeszcze ten:
Bytnica - Drzeńsko (przyst.os.) (40 km) - 100 km/h dla obu torów

I jeszcze Niedoradz - Stary Kisielin jest już zrobiony.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bartuś Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2008
Skąd: Dobiegniew

PostWysłany: 05-01-2009, 14:22    Odpowiedz z cytatem

PKP rozwiąże to w stylu Łodzi. Doprowadzili tory do śmierci technicznej. Teraz
remontują, czas przejazdu skróci się znacząco...(gorzej być nie mogło) I PLK będzie się tym chełpić, mimo iż czas przejazdu będzie przedwojenny Śmiech

Aha, szlak remontują na 100 KM/h dla osobówek i towarowych. Modernizacja na 120 i więcej właśnie spadła w związku z Ojro 2012 na rezerwę Confused

[ Dodano: 05-01-2009, 15:45 ]
Ok, odcinek Ścinawa --> Wołów, jest już rówież wyremontowany, i pociągi jadą tam 100 km/h. Na raze z uwagi na złą pogodę (intensywne opady śniegu), prace (Księginice --> Brzezinka) zostały wstrzymane.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sebastianzb Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Gru 2008
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: 06-01-2009, 21:07    Odpowiedz z cytatem

Myślę jednak, że nawet mimo euro2012 modernizacja "Odrzanki" nie powinna być projektem rezerwowym. Jest to linia międzynarodowa, która stanowi atrakcyjną alternatywę dla trasy ze Szczecina przez Poznań oraz może prowadzić do granicy we Frankfurcie od strony południa. Tak samo dziwi mnie fakt, że nie zmodernizują E-30 od Katowic do Krakowa (chyba, że się mylę, ale słyszałem, że taki jest plan Sad ).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bartuś Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2008
Skąd: Dobiegniew

PostWysłany: 07-01-2009, 18:47    Odpowiedz z cytatem

No bo trzeba po raz (któryśtam) modernizować E20, Poznań --> Wrocław itd... proste Język
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

xzielak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Paź 2008

PostWysłany: 09-01-2009, 00:16    Odpowiedz z cytatem

Biedna ta Odrzanka Sad

Ale jadać ostatnio Ślązakiem po wyremontowanym odcinku Ścinawa - Rudna Miasto. Dystans 17 km pokonał w 9 minut, co daje średnią predkość 106 km/h Wink a przyznam że miejscami dawał równo.

Przed remontem odcinek 17 km, jechało się w 35 minut. Więc kolosalna różnica jest.

Z nieoficjalnych źródeł wiem, że maja zrobić do Czerny za Głogowem (przed Bytomiem Odrzańskim).

[ Dodano: 09-01-2009, 00:18 ]
Bartuś napisał/a:

Wyremontowanie


Rudna Gwizdanów --> Chełmek Wołowski (tor nieparzysty, dawniej jakieś 60 km/h)
Rudna Gwizdanów --> Chełmek Wołowski (tor parzysty, dawniej również 60 km/h)
Ścinawa --> Chełmek Wołowski (tor nieparzysty, dawniej jakieś 50 km/h)
Wołów --> Brzeg Dolny (tor nieparzysty, dawniej turlał się pociąg 30 km/h)
Brzezinka Średzka --> Wrocław Pracze (tor parzysty, dawniej 50 km/h)
Wrocław Muchbór --> Wrocław Grabiszyn (tor parzysty, dawniej 40 km/h)

--------------------------------------------------


W remoncie


Księginice --> Brzezinka Średzka (tor parzysty, dawiej 50 km/h)
Wołów --> Ścinawa (tor parzysty, dawniej jakieś 50 km/h)



Poprawiam kolege Wink

Rudna Gwizdanów --> Chełmek Wołowski (tor nieparzysty, dawniej jakieś 30-40 km/h)
Rudna Gwizdanów --> Chełmek Wołowski (tor parzysty, dawniej również 30-40 km/h)
Ścinawa --> Chełmek Wołowski (tor nieparzysty, dawniej jakieś 40 km/h)
Wołów --> Brzeg Dolny (tor nieparzysty, dawniej turlał się pociąg 30 km/h)
Brzezinka Średzka --> Wrocław Pracze (tor parzysty, dawniej 40 km/h)
Wrocław Muchbór --> Wrocław Grabiszyn (tor parzysty, dawniej 40 km/h)

Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

sebastianzb Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Gru 2008
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: 09-01-2009, 19:16    Odpowiedz z cytatem

To naprawdę doskonała wiadomość: ale czy remont wpłynie na czas przejazdu np. "Ślązaka'' na tej trasie (mogłaby spaść poniżej 3h Smile ). Ciekawy jestem czy prace zostaną pociągnięte dalej w woj. lubuskim, gdyż Czerna znajduje się na granicy z Dolnym Śląskiem. Ale u nas wszystko trwa nieskończenie długo Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bartuś Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2008
Skąd: Dobiegniew

PostWysłany: 09-01-2009, 21:41    Odpowiedz z cytatem

Wy podlegacie pod PLK Poznań, więc sami wiecie, gdzie mają was Poznaniacy... A teraz trochę opiszę stan mostu w Brzegu Dolnym, ponieważ znalazłem kilka informacji na jego temat...

Cytat:
Otóż, tor zamknięto o ile mnie pamięć nie myli w roku 1994, związane to było z wypadkiem pociągu osobowego. Na początek, warto wiedzieć, że jest to teren zalewowy.
A więc ... nie była to duża powódź, zwykłe podniesienie się poziomu Odry do stanu ostrzegawczego. Podmycie toru tuż przy mości na Odrze spowodowało osuwisko, które nie zdążono na czas wykryć. Na szlak wyprawiono jednostkę do Głogowa, która się nieźle wygrzmociła w tym fatalnym miejscu. Tor został zamknięty i dyrekcja nakazała zbadanie całego mostu w Brzegu Dln. Stwierdzono wiele poważnych uszkodzeń, które ostatecznie spowodowały trwałe zamknięcie "jedynki" na szlaku Księgnice-Brzeg Dolny. Powódź stulecia z 1997 roku wyrządziła o wiele mniejsze szkody niż ten nagły i bardzo lokalny przybór wody. A widoczne na zdjęciu, przechylona tarcza i słupy są skutkiem kolejnych podmyć przez częste i nagłe przybory wody na Odrze w tym miejscu, które nie likwidowano, bo przecież tor był już zamknięty.


Napisał to: Jamnik -> dyżurny ruchu, nastawnia WL (Wrocław jakby co)

I jeszcze parę fot na temat tego mostu...

http://stud.pam.szczecin.pl/~wizard/details.php?image_id=12021&mode=search
http://stud.pam.szczecin.pl/~wizard/details.php?image_id=12036&mode=search
http://stud.pam.szczecin.pl/~wizard/details.php?image_id=10490&mode=search
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sebastianzb Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Gru 2008
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: 09-01-2009, 22:43    Odpowiedz z cytatem

Strasznie wygląda to przechylenie Shocked
A czy ten odcinek został / zostanie w najbliższym czasie wyremontowany, ponieważ wg mnie taki widok to powód do wstydu, zważywszy na fakt, iż jest to międzynarodowa trasa.

Bartuś, masz rację, wiemy, gdzie ma nas Poznań, wystarczy porównać stan (i wygląd) dworca w Zielonej Górze po remoncie oraz tego w Swarzędzu Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

morpheo
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 09-01-2009, 23:11   

Jak ten wiadukt wpadnie do Odry, albo w lepszym wypadku kilka dni wcześniej zamknie go nadzór budowlany, to będzie i po wiadukcie, i po przewozach regionalnych z Brzegu, Wołowa, Ścinawy. Jak busiarstwo raz się zalęgnie w tej części tzw. aglomeracji wrocławskiej, przez kilka pokoleń (i to bez przesady) nie pokona się tej patologicznej imitacji komunikacji autobusowej skutecznie. Przykładów nie trzeba daleko szukać, wystarczy spojrzeć co się stało w Zagłębiu Miedziowym na linii Legnica - Lubin - Głogów. A zielonogórzan zniechęconych awaryjnym podróżowaniem przez Lubin i Legnicę też chętnie zgarną PKSy.

W naszym województwie (dolnośląskim) zrównoważony rozwój transportu to czcze gadanie. Na dolnośląski etap drogi S3 wkrótce wjadą koparki - na torach Rudna-Legnica nędza, a podsudecka cierpliwie czeka na "sierżanty". Tu nie inaczej - ruszają papiery na most w Brzegu Dolnym zamiast obecnego małego promu (skuteczne ograniczenie busiarstwa i PKS!) - a o wiadukcie cisza. Szkoda, że do listy zadań dla OKOK przybędzie pewnie jeszcze jeden punkt...
Powrót do góry

Bartuś Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2008
Skąd: Dobiegniew

PostWysłany: 10-01-2009, 08:42    Odpowiedz z cytatem

Właściwie, ten most w tragicznym stanie nie jest, jak można wywnoiskować ze zdjęć (można jechać 50 km/h), zdecydowanie gorszy odcinek, to odcinek między stacją w Brzegu Dolnym, a mostem, tam jest istna tragedia - ze względu na sypiący sie nasyp wprowadzono ograniczenie do 20 km/h Surprised , a pociąg ma takie przechylenie, że zdaje się iż mógłby się przewrócić... do tego pociąg się wlecze 20 km/h, a obok torów jest oczyszczalnia ścieków... Śmiech. Komentarze pasażerów łatwo sobie wyobrazić Śmiech

A co do mostu drogowego, to budują już go od 40-stu lat, Prace budowlane są najszybsze przed wyborami samorządowymi Mr. Green ... nawet wytyczyli już drogę którędy ma iść most i droga do niego Smile Ale nie oszukujmy się - gdyby nie, brak mostu drogowego w BD, to odrzanka już dawno byłaby tylko linią towarową...

[ Dodano: 10-01-2009, 08:48 ]
Cytat:
A czy ten odcinek został / zostanie w najbliższym czasie wyremontowany, ponieważ wg mnie taki widok to powód do wstydu, zważywszy na fakt, iż jest to międzynarodowa trasa


szybko nie wyremontują... Tutaj problem nie leży w złym stanie torów, ale w nasypie, który normalnie się sypie... Wyliczyli, że remont tych 4 kilometrów (bez mostu) zająby nawet pół roku.... Przydałoby się, też, wybudowanie rozjazdów na tor nieparzysty, przed samym mostem, żeby nie było, że cały odcinek jest jednotorowy,...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sebastianzb Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Gru 2008
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: 10-01-2009, 15:24    Odpowiedz z cytatem

Liczę, że ten nasyp zrobią "po ludzku" podczas modernizacji w 201? Very Happy
Nie sądzę, by zabrali się za to podczas tego pseudo - remontu, aż takim marzycielem nie jestem Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 10-01-2009, 21:15    Odpowiedz z cytatem

xzielak napisał/a:
Biedna ta Odrzanka Sad

Ale jadać ostatnio Ślązakiem po wyremontowanym odcinku Ścinawa - Rudna Miasto. Dystans 17 km pokonał w 9 minut, co daje średnią predkość 106 km/h Wink a przyznam że miejscami dawał równo.

Przed remontem odcinek 17 km, jechało się w 35 minut. Więc kolosalna różnica jest.

Smile


Aby pociąg mógł pokonać ten dystans (17km.) w czasie 9 minut musiałby poruszać się z średnią prędkością 113,3 km/h.
Wiemy wszyscy że prędkość drogowa między Ścinawą a Rudna Miasto jest do 100km/h i czas przejazdu wynosi 11 minut.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 23 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 21, 22, 23  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl